Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ
    1. Home
    2. WRC
    3. ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 3 / 10
    WRC
    38
    196
    369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greg last edited by

      δεν μποποθυσε να κανει χειροτερα η σιτροεν....τωρα δεν μενει παρα να καρατησει και τον σαινθ και να ολοκληρωθει η καταστροφη...οι διαφθμθσεισ τσιγαρων καταγουντε το 2006 οποτε αυτη θα ειναι και η ημερομηνια ληξης του jean joseph αν βεβαια αντεξει μεχρι τοτε.

      ο jean joseph δεν εχει να χασει τιποτα με το κλιο στα 1600 εξου και μπορει να πιεζει οσο θελει με οσα λαστιχα θελει...γι αυτο και ειναι τοσο γρηγορος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Ο χρήστης DAP έγραψε:
        Προς cmarine
        Κωστα μηπως γινεται να βαλουμε τις προβλεψεις σε κανενα διαγωνισμο ?
        Επαθλο στον νικητη : Ενα γευμα μαζι με τους Προβερα,Γουιλσον,Κοουαν,
        Γουαιτχεντ,Φρεγκλεν,Γιανεμπα και Ριτσαρντς.

        DAP οι περισσότερες θέσεις έκλεισαν, δεν αξίζει ψηφοφορία.

        Παρόλο που δεν θέλω να σκέφτομαι τον γάμο Pug-Colin (επειδή μου αρέσουν οι Γάλλοι και όχι ο Σκωτσέζος), θα ήταν μία κόντρα για να δούμε τι κάνουν με την ίδια ομάδα. Τα ίδια λέγαμε και πρόπερσι με Gro-Burns και ο θεός έδειξε την ανωτερότητά του άσχετα αν μπορεί να χάσει την κούπα φέτος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          Ο χρήστης Greg έγραψε:
          δεν μποποθυσε να κανει χειροτερα η σιτροεν....τωρα δεν μενει παρα να καρατησει και τον σαινθ και να ολοκληρωθει η καταστροφη...οι διαφθμθσεισ τσιγαρων καταγουντε το 2006 οποτε αυτη θα ειναι και η ημερομηνια ληξης του jean joseph αν βεβαια αντεξει μεχρι τοτε.

          ο jean joseph δεν εχει να χασει τιποτα με το κλιο στα 1600 εξου και μπορει να πιεζει οσο θελει με οσα λαστιχα θελει...γι αυτο και ειναι τοσο γρηγορος.

          Γιατι ασχημα τα χει παει ο Ισπανος μεχρι στιγμης;;;;; Δεν εχει δωσει βαθμους αρκετους στην ομαδα; δεν ειναι 2ος στο πρωταθλημα;;;
          K γιατι καταδικαζουμε τον Joseph απο τωρα; Ας τον δουμε πρωτα κ μετα αν ειναι τον κρινουμε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leoussis last edited by

            Ο χρήστης kleisj έγραψε:
            Ισως να μην ειναι ενδεικτικο αλλα στο Acropolis εριξε 1 λεπτο στον Tirabassi που κερδισε τα 1600.

            ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ ΡΑΛΛΥΜΑΝ.
            ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΝΙΔΑΣ ΤΩΝ ΣΑΝΙΔΩΝ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΡΕΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
            ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕ ,ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΟΤΟΚΡΟΣ 125 cc
            Ο ΡΟΛΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΕ wrc car ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
            ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΗΣ ΣΙΤΡΟΕΝ, ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ. Η΄ΑΛΛΙΩΣ ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΣΑΚΟΥΛΙ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              δεν μποποθυσε να κανει χειροτερα η σιτροεν....τωρα δεν μενει παρα να καρατησει και τον σαινθ και να ολοκληρωθει η καταστροφη...

              Το 'καταστροφή' έγραψε !!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yannis-chalkiracingclub last edited by

                Μηπως ηρθε η ωρα να δουμε τον Garde σε μια κορυφαια ομαδα?
                Η περιπτωση να ειναι nr.2 στην Peugeot, φαινεται πολυ καλη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                  Ο ΜcRae διψαει για πρωταθλημα οσο κ οι υπολοιποι κ η Peugeot θα ξαναβγαλει winning car. K καλυτερη εξελιξη θα εχουν με τον McRae k Gronholm στην ιδια ομαδα.

                  Αν ήσουν στη θέση του Provera θα έπερνες τον McRae; Εγώ πάντως όχι και το λέω για έναν πολύ απλό λόγο. Γιατί το 206 έχει εξελιχθεί πάνω στις οδηγικές ικανότητες - συνήθειες του Gro και δεν θα είχε νόημα να αλλάξει όλο το αυτοκίνητο για να βολέψουν και τον McRae. Απόδειξη αποτελεί και ο Burns που σε καμία περίπτωση δεν κατάφερε να κοιτάξει στα ίσια τον Gro στα δύο χρόνια που βρίσκεται στην ομάδα (πέρα από συμπάθειες και αντιπάθειες είναι κορυφαίος). Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στην εξέλιξη του 307. Το αυτοκίνητο θα βασιστεί στον Gro και πουθενά αλλού.

                  Μια άποψη είναι ότι η Peugeot θα ψάξει να βρεί οδηγούς που θα είναι κοντά στο οδηγικό στύλ του Gro, ώστε να μην χρειάζονται πολλές αλλαγές στο set up του αυτοκινήτου.

                  Τώρα το που θα παέι ο McRae είναι μια άλλη ιστορία. Πάντως κατα τη γνώμη μου, η ιστορία αυτή θα κρατήσει για πολύ και θα δυσκολέψει πολύ τον ίδιο.

                  Θυμάται κανείς για ποιό λόγο έφυγε ο Oriol από την Peugeot;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Απο εναν πιτσιρικα σιγουρα ο McRae μπορει να βοηθησει σημαντικα στην εξελιξη του νεου αυτοκινητου. Δεν διαφωνω μ αυτα που λες αλλα κ ο ΜcRae ειναι απο τους κορυφαιους οδηγους κ δεν νομιζω να υπαρχει ομαδα που να μην τον θελει.
                    Κ πραγματικα θα ηταν πολυ ενδιαφερον να τον βλεπαμε μαζι με τον Gronholm.
                    Κι αυτα βεβαια που συζηταμε αν φυγει απο την Citroen που εγω δεν το εχω καθολου σιγουρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      og2002gr last edited by

                      O ΜcRae θα εχει πολλες ευκαιριες μεχρι το τερλος της χρονιας να κρατησει τη θεση του στην Citroen.Δειχνει να εχει πιασει το νοημα της Xsara και παει καλυτερα απο τον Sainz.
                      Aλλα και παλι ενας McRae ειναι παντα χρησιμος σε καθε ομαδα, απο την Peugeot ως τη Hyundai.Αν ριξει τις οικονομικες του απαιτησεις (και ειναι προθυμος) ευκολα καπου θα μπει και αυτος.Αλλα το οτι εφυγε ο Burns απο την Peugeot δε σημαινει οτι αναγκαστικα θα φυγει και ο McRae απο την Citroen.
                      Δεν νομιζω η Peugeot να εχει φτιαξει το 206 στα μετρα του Gro.Δεν νομιζω να γινεται τετοιο πραγμα.Ο Burns αλλο προβλημα ειχε στην γαλλικη ομαδα...οχι το αυτοκινητο.Και αν ο McRae παει στην Peugeot δυσκολα θα υποβαθμιστει.
                      Αλλα αυτοι καλα βολευτηκαν στην καρριερα τους μεχρι στιγμης.Στον Rovanpera δοθηκε η ευκαιρια να κανει κατι αλλα δεν μπορεσε.Σε τοσους αλλους ποτε θα δοθει;;Περι Garde ο λογος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Ο Garde πιστευω οτι με το Σκοντα μπορει να παει καλα. Μην ξεχναμε οτι το Fabia ειναι ακομα σε εμβρυακο σταδιο. O Rovampera πολυ αγχωμενος. Οι καταστασεις δεν το αφηνουν να οδηγησει ελευθερα αλλα για το μελλον του, πραγμα που τον επιβαρυνει παρα πολυ. Δεν εχει κ την τυχη με το μερος του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Έχει ψωμί πολύ η χρονιά ακόμη και μάλλον βιαζόμαστε με την μεταγραφολογία. Σημερινές εξελίξεις λοιπόν. Ο κύριος Provera μάλλον προβαίνει σε μανατζεριλίστικο λάθος με το να καταφέρεται ευθαρσώς κατά των μελλοντικά πρώην οδηγών της ομάδας του. Πρώτα τα 'άκουσε' ο Άγγλος και μετά ο Γάλλος.... Χμ... και η διαφορά με την Citroen είναι στους 4 πόντους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Με τη Σουμπαρου και τη Σιτροεν να έχουν πλήρη σύνθεση (2 κύριους οδηγούς και κάποιον 3ο), τη Φορντ να έχει το περιθώριο να πάρει έναν πρωτοκλασάτο (δηλαδή Μακ Ρεϊ ή Σαϊνθ) αλλά από κει κι έπειτα να 'χει πληθώρα '3ων' οδηγών, μένει η Πεζώ από τις κορυφαίες ομάδες να έχει χώρο να παίξει με τη σύνθεση της ...
                            Για τον Γκαρντεμαϊστερ υπάρχει χώρος εκεί ? Κι αν κάνω λάθος σ' αυτά που νομίζω, αν είναι να πάει που θα πάει και θα 'χει ευκαιρίες ? Η καλύτερη έκβαση για αυτόν είναι να εξελιχθεί το Φάμπια πολύ και γρήγορα ... Από την άλλη το αυτοκίνητο πώς να εξελιχθεί χωρίς κάποιον έμπειρο ?
                            Η Χιουνταϊ έχει ενδιαφέρον ποιους θα προτιμήσει και ποιοι θα την προτιμήσουν ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Δεν αποκλειεται αν κ οχι πολυ πιθανο καποια επιστροφη Colin ή Sainz στη Ford. H καποιον αλλον εκει πχ Rovanpera, Garde.

                              Επισης δεν καταλαβα οι δηλωσεις Provera που αποσκοπουν στο πιο κρισιμο σημειο του πρωταθληματος. Οπως κ οι δηλωσεις του Panizzi δεν μ αρεσαν, οπως κ να ειναι (κ δεν ξερω κατα ποσο εχει δικιο σ αυτα που ειπε), δεν επιτιθεσαι καπου οπου εχεις δει δοξα επιτυχια κ εχεις φτιαξει ονομα του Νο1 ασφαλτινου.
                              Ειπε οτι εμεινε πισω σε εξελιξη το 206 χαρην του 307. Ισως ναι αλλα μην τρελαθουμε κιολας, το 206 μαζι με το Focus ειναι η κορυφη. Αλλωστε η Peugeot οδηγει το πρωταθλημα μεχρι στιγμης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                syele last edited by

                                Μέσα σε 10 ημέρες έγιναν πολύ σημαντικά πράγματα...

                                Ο Burns στη Sub λοιπόν. Ο χρόνος μόνο θα δείξει το ορθό της απόφασης και για τις 2 πλευρές. Δεν μπορώ να γνωρίζω το budget της ομάδας με 2 νέα συμβόλαια αλλά το Imprezza θέλει εξέλιξη σε άσφαλτο και φυσικά χρειάζεται περισσότερη αξιοπιστία. Ο Burns κάτι μπορεί να δώσει στη Sub απ΄ αυτή την πλευρά. Το τι μπορεί να πάρει όμως είναι άγνωστο.
                                Η σταθερότητά του είναι πολύ σημαντικό στοιχείο, πράγμα που εκτιμάται από τους κατασκευαστές.

                                Τώρα γιατί έφυγε από την Pug? Είναι το αυτοκίνητο; Είναι η συνεργασία του με τους ανθρώπους της ομάδας; είναι το 307 που δεν τον ενθουσίασε; Είναι το γεγονός ότι υπήρξε για 2 χρόνια στη σκια του Gro; Κάτι απ' αυτά, πάντως.
                                Τώρα φαίνεται μπροστά του ένα άλλο δύσκολο έργο. H σύγκριση με τον Πέτρο θα είναι κι αυτή δύσκολη. Πάντως γνώμη μου είναι ότι έχει περισσότερα να προσφέρει σαν οδηγός στη Sub παρά στη Pug...

                                O JJ στη Citroen! Οι κόποι του αυτή τη χρονιά φαίνεται ότι δεν πήγαν χαμένοι. Τώρα μένει να δούμε την μονομαχία Sainz-McRae για μια θέση.
                                Pug, Citroen, Mitsu? Ποιός ξέρει;
                                Εγώ θα του πρότεινα πάντως μια χρονιά off, την οποία και θα αφιερώσει στην εξέλιξη του Stilo για το 2005 . Πώς σας φαίνεται η ιδέα; Αλλιώς στη Pug. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε το δίδυμο με τον Gro.
                                Μακριά από Mitsu. Το θεωρώ λάθος εκτός κι αν η βοήθεια προς τον αδελφό... προέχει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasilios last edited by

                                  Ο χρήστης syele έγραψε:
                                  Μέσα σε 10 ημέρες έγιναν πολύ σημαντικά πράγματα...

                                  Είδες για να φεύγεις διακοπές;;;

                                  Εγώ θα του πρότεινα πάντως μια χρονιά off, την οποία και θα αφιερώσει στην εξέλιξη του Stilo για το 2005 . Πώς σας φαίνεται η ιδέα;

                                  Τι είναι αυτά που λες Στελάρα; Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greg last edited by

                                    το νεο για την εισοδο της φιατ εχει ειδη γραφτει στο φορουμ απο τον xαρη

                                    ΑΛΛΕΣ ΦΗΜΕΣ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ (GAZETTA DELLO SPORT) ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ FIAT ΣΤΟ WRC ΑΠΟ ΤΟ 2005 ME TO STILO WRC...ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΧΟΡΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν-TECHNOLOGY ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ PROJECT...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilios last edited by

                                      Ο χρήστης Greg έγραψε:
                                      το νεο για την εισοδο της φιατ εχει ειδη γραφτει στο φορουμ απο τον xαρη

                                      ΑΛΛΕΣ ΦΗΜΕΣ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ (GAZETTA DELLO SPORT) ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ FIAT ΣΤΟ WRC ΑΠΟ ΤΟ 2005 ME TO STILO WRC...ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΧΟΡΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν-TECHNOLOGY ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ PROJECT...

                                      Ευχαριστώ, δεν το είχα δει!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                                        Ο Garde πιστευω οτι με το Σκοντα μπορει να παει καλα. Μην ξεχναμε οτι το Fabia ειναι ακομα σε εμβρυακο σταδιο. O.

                                        ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ FABIA...ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΑΛΛΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΑΥΤΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ 206 ΚΑΙ FOCUS 2003 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΑ!

                                        ΑΡΑ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ GARDE, ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΣΑΝ 2ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΑΡΑ ΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΗ SKODA...ΑΝ ΚΑΙ Ο GARDE ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΔΗΛΩΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗ SKODA ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης syele έγραψε:

                                          Τώρα γιατί έφυγε από την Pug? Είναι το αυτοκίνητο; Είναι η συνεργασία του με τους ανθρώπους της ομάδας; είναι το 307 που δεν τον ενθουσίασε; Είναι το γεγονός ότι υπήρξε για 2 χρόνια στη σκια του Gro; Κάτι απ' αυτά, πάντως.

                                          ΣΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΤΟΥ BURNS ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ ΤΟΥ...ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ!
                                          ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΕΙ Ο PROVERA ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ...ΔΕΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ...
                                          ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greg last edited by

                                            ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ?

                                            δεν υπαρχει....ιδιως για την πεζο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 3 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr