-
Edited
-
Tελικά συμφέρει το EDL ή οχι?
Κατι ακόμα το DPC θα μπει και στα πισωκίνητα ή είναι προνόμιο του X-drive?
Νομίζω οτι το εχω ξαναποστάρει
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν ισχύει αυτό που λέει η BMW ότι με το DSC off φρενάρει μόνο τον τροχό που δεν έχει πρόσφυση (και όχι και τους 2 όταν σπινάρουν μαζί) τότε θα δουλεύει μια χαρά.
Αν είχες παλιό γκολφ με 45 άλογα
Τα φρένα δεν μπορούν να συγκρατήσουν τη δύναμη του κινητήρα. Για μικρά ανοίγματα του γκαζιού θα δουλεύει, μετά μόνο θα ζεσταίνει τα φρένα ή θα πρέπει να κόβει το κινητήρα (ηλεκτρ. γκάζι ή/και αβάνς).
Αναφερόμουν στην ερώτηση του tsilis για το αν μπορεί να συνδυαστεί ένα μηχανικό μπλοκέ με τη λειτουργία EDL της BMW, εκεί πάει το 'τότε θα δουλεύει μια χαρά'
Φυσικά και ένα κανονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δεν μπορεί να συγκριθεί με το EDL ... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ΒΑΣΙΛΗ...λες αυτό το σύστημα να είναι ένα απλό λογισμικό? Λες δηλαδή να μπορώ να το κάνω upload για παράδειγμα στο δικό μου?Επίσης το DSC (DTC) έχει ένα επιπλέον χαρακτηριστικό στο δικό σου από το δικό μου...σε κρατάει στην ανηφόρα να μη τσουλήσεις πίσω...αυτό με ένα software upgrade μπαίνει και στο δικό μου?
Η μονάδα του DSC είναι διαφορετική στα 4cyl με τα 6cyl και νομίζω ότι αυτές οι λειτουργίες (brake fade compensation - disc drying - soft stop - hill start) δεν μπορούν απλά να 'φορτωθούν'
Για το EDL δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι επειδή μπαίνει πάλι μόνο σε 6cyl θα είναι ενσωματωμένο στο αλλο DSC
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Κατι ακόμα το DPC θα μπει και στα πισωκίνητα ή είναι προνόμιο του X-drive?
Νομίζω οτι το εχω ξαναποστάρει
Προς το παρων θα μπει μονο στα τετρακινητα,αλλα αργοτερα μαλλον θα μπει καιστα μη -Μ πισωκινητα.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Κατι ακόμα το DPC θα μπει και στα πισωκίνητα ή είναι προνόμιο του X-drive?
Νομίζω οτι το εχω ξαναποστάρει
Προς το παρων θα μπει μονο στα τετρακινητα,αλλα αργοτερα μαλλον θα μπει καιστα μη -Μ πισωκινητα.
Thanks
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΒΑΣΙΛΗ...λες αυτό το σύστημα να είναι ένα απλό λογισμικό? Λες δηλαδή να μπορώ να το κάνω upload για παράδειγμα στο δικό μου?
Επίσης το DSC (DTC) έχει ένα επιπλέον χαρακτηριστικό στο δικό σου από το δικό μου...σε κρατάει στην ανηφόρα να μη τσουλήσεις πίσω...αυτό με ένα software upgrade μπαίνει και στο δικό μου?
Η μονάδα του DSC είναι διαφορετική στα 4cyl με τα 6cyl και νομίζω ότι αυτές οι λειτουργίες (brake fade compensation - disc drying - soft stop - hill start) δεν μπορούν απλά να 'φορτωθούν'
Για το EDL δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι επειδή μπαίνει πάλι μόνο σε 6cyl θα είναι ενσωματωμένο στο αλλο DSC
Καλά λες βασικά.
Εχτές έκανα μια αρκετά μεγάλη βόλτα (Αθήνα-Χαλκίδα-Σαρωνίδα-Αθήνα)...και απόλαυσα πραγματικά την άνετη και απολαυστική οδήγηση...την πολύ χρήσιμη 6η...την χαμηλή κατανάλωση...το φοβερό τιμόνι...τη πίσω κίνηση και το ζύγισμα του αυτοκινήτου!
Μακάρι να μπορούσα μόνο να περάσω τις 4000 στροφές (πειράζει που το πήρα λίγο μέχρι τις 4500?)!
Α ρε BMW...
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... 095#992095
Nikos120i + ΒΑΣΙΛΗΣ ξεκινάτε προπόνηση ...
-
-
H **M3 **στο περιοδικό (το οποίο αγόρασα προ 3 ημερών αλλά το θέμα - και το dvd - με την Μ3 δεν το διάβασα ακόμα για να μην πάθω σύνδρομο-Μ ) αναφέρει τιμή ε90.000. Είναι επίσημη τιμή αυτή?
Αρα, ρεαλιστικά, πρέπει κάποιος να υπολογίσει γύρω στις 100.000 με τα ελάχιστα (π.χ. χρώμα, SMG όταν βγεί...).
ΥΓ Ξέρει κανείς με τις **Alpina **τι παίζει εν Ελλάδι?
-
Άσε τις Αλπίνα για την Ελλάδα, εκτός κι αν ασχοληθείς απευθείας μαζί τους...
Μέχρι τότε και για να συνεχίζεις να 'φτιάχνεσαι' με την Μ3 κοίτα τί θα πρέπει 'ιδεατά' να περάσεις προκειμένου να σου δοθεί η δυνατότητα ν'αγοράσεις μια Μ3 Ε92!...
** Α Σ Υ Λ Λ Η Π Τ Η διαφήμιση.... **:inlove:
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εχτές έκανα μια αρκετά μεγάλη βόλτα (Αθήνα-Χαλκίδα-Σαρωνίδα-Αθήνα)...και απόλαυσα πραγματικά την άνετη και απολαυστική οδήγηση...την πολύ χρήσιμη 6η...την χαμηλή κατανάλωση...το φοβερό τιμόνι...τη πίσω κίνηση και το ζύγισμα του αυτοκινήτου!Μακάρι να μπορούσα μόνο να περάσω τις 4000 στροφές (πειράζει που το πήρα λίγο μέχρι τις 4500?)!
Α ρε BMW...
- Δεν πειράζει να το ανεβάζεις, αρκεί να μην πατάς πολύ το γκάζι. Απαλά ανοίγματα δεν έβλαψαν κανέναν κινητήρα. Απότομες μεταβολές στα θερμικά φορτία και τις ροπές που παράγονται είναι αυτά που πρέπει να αποφεύγεις να σερβίρεις στον κινητήρα σου...
Όσο για την απόλαυση της πίσω κίνησης και το ζύγισμα... απλά δεν έχεις δει τίποτα... ακόμα! Με το καλό να τελειώσεις το στρώσιμο, να φροντίσεις ν'αναβαθμίσεις και το λογισμικό στα 'χέρια' με κανα driving academy μάθημα (που συνιστώ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ για κάθε κάτοχο πισωκίνητου αυτοκινήτου) και αυτό που θα απολαύσεις με το αμάξι σου απλά αυτή τη στιγμή ΔΕΝ μπορείς ΟΥΤΕ να το φανταστείς...
Μακάρι να βρεθούμε σύντομα στα Μέγαρα να τα πούμε!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Εχτές έκανα μια αρκετά μεγάλη βόλτα (Αθήνα-Χαλκίδα-Σαρωνίδα-Αθήνα)...και απόλαυσα πραγματικά την άνετη και απολαυστική οδήγηση...την πολύ χρήσιμη 6η...την χαμηλή κατανάλωση...το φοβερό τιμόνι...τη πίσω κίνηση και το ζύγισμα του αυτοκινήτου!
Μακάρι να μπορούσα μόνο να περάσω τις 4000 στροφές (πειράζει που το πήρα λίγο μέχρι τις 4500?)!
Α ρε BMW...
- Δεν πειράζει να το ανεβάζεις, αρκεί να μην πατάς πολύ το γκάζι. Απαλά ανοίγματα δεν έβλαψαν κανέναν κινητήρα. Απότομες μεταβολές στα θερμικά φορτία και τις ροπές που παράγονται είναι αυτά που πρέπει να αποφεύγεις να σερβίρεις στον κινητήρα σου...
Όσο για την απόλαυση της πίσω κίνησης και το ζύγισμα... απλά δεν έχεις δει τίποτα... ακόμα! Με το καλό να τελειώσεις το στρώσιμο, να φροντίσεις ν'αναβαθμίσεις και το λογισμικό στα 'χέρια' με κανα driving academy μάθημα (που συνιστώ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ για κάθε κάτοχο πισωκίνητου αυτοκινήτου) και αυτό που θα απολαύσεις με το αμάξι σου απλά αυτή τη στιγμή ΔΕΝ μπορείς ΟΥΤΕ να το φανταστείς...
Μακάρι να βρεθούμε σύντομα στα Μέγαρα να τα πούμε!
Άρα συνιστάς ένα 'ελαφρό' γκάζι ε?
Ευχαριστώ.
Θέλω να κάνω μαθήματα. Που μπορώ να απευθυνθώ?
Για τα Μέγαρα...μόλις συμπληρώσω 2000κμ...κανονίζουμε αν είναι. Θα βρω καμιά 4άδα 'τελειωμένα' ζαντολάστιχα...και πάμε...γιατί είναι αμαρτία να φάω τα δικά του που είναι και RTF. Θα είμαστε σε επικοινωνία.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Θέλω να κάνω μαθήματα. Που μπορώ να απευθυνθώ?
Σου πρότεινα ήδη....
Όσο για τα Μέγαρα, εγώ σε κάλεσα να έρθεις ακόμα και χωρίς το δικό σου! Ο Βασίλης ξέρει για τί πράγμα μιλάμε!
-
-
Αυτό είναι το προϊόν-εκπαίδευση του driving academy που λαμβάνεις και είσαι σε θέση να φέρεις εις πέρας με το δικό σου αμάξι (μετά...)
Τώρα ποιανού είναι το Μ5, θα σε γελάσω....
http://www.youtube.com/watch?v=bFmQJ_C7MFY
http://www.youtube.com/watch?v=ZaSEv29bk_A
http://www.youtube.com/watch?v=SpKlB-yBbF8
http://www.youtube.com/watch?v=7JtNGvTit_s
Youtube VideoΥ.Γ.
Και για να μην το ξεχάσω! Το κλιπάκι ΔΕΝ είναι τραβηγμένο στα Μέγαρα, αλλά εδώ... -
Ωραιος!
-
Τι ρυθμισεις πρεπει να εχει για να πλαγιολισθαινει και με ποια σχεση στο κιβωτιο?Επισης,πρεπει να τρομαζεις λιγο οταν βγανουν 507 αλογα με το πλαι εκτος και αν εχεις αναλογη εμπειρια.
-
Κάτι πρέπει να κάνεις, theo...υπερστρέφει πολύ!
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Τι ρυθμισεις πρεπει να εχει για να πλαγιολισθαινει και με ποια σχεση στο κιβωτιο?Πρέπει να έχει τη ρύθμιση στον εγκέφαλο του οδηγού στο 'καμένος'. Σχέση στο κιβώτιο πρέπει να έχεις κάποια μικρή. Στο πεντατάχυτο κιβώτιο της Μ5 (έχει μόνο 5 σχέσεις, δηλαδή τρίτη, τετάρτη, πέμπτη, έκτη και έβδομη), έχεις από τρίτη μέχρι πέμπτη για να ντριφτάρεις σε τόσο κλειστό χώρο. Παραπάνω 'κρεμάει'.
Επισης,πρεπει να τρομαζεις λιγο οταν βγανουν 507 αλογα με το πλαι εκτος και αν εχεις αναλογη εμπειρια.
Δεν τρομάζεις. Κάτι άλλο παθαίνεις, αλλά θα μας λογοκρίνουνε.
BMW FORUM