-
Ανοίγω το θέμα καθώς τις τελευταίες μέρες προέκυψε θέμα ανάγκης αντικατάστασης της πολλαπλής εξαγωγής (μεγάλο ρήγμα στην εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής, το έχω αναφέρει σε παρεμφερές θέμα). Αυτοκίνητο Opel Astra H GTC 1.8 125PS του 2005 με 222.000 χλμ.
Η πολλαπλή εξαγωγής στο συγκεκριμένο κινητήρα είναι ενιαία με τον καταλύτη. Υπενθυμίζω ότι το πρόβλημα διαγνώστηκε σε συνεργείο εξατμίσεων όπου αφαιρέθηκε το προστατευτικό έναντι θερμοκρασιών κάλυμμα της πολλαπλής και αποκαλύφθηκε η ζημία. Επίσης στο αμάξι έχει διαλύσει το διάφραγμα στο μεσαίο καζανάκι, πιθανότατα ως συνέπεια του προβλήματος της διαφυγής καυσαερίων από τον αυλό της πολλαπλής με το ρήγμα.
Σε όσα συνεργεία κι εξατμισάδες απευθύνθηκα αναφορικά με το τι να επιλέξω, κανένας δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση. Κάποιοι (χωρίς να έχουν δει οι ίδιοι το ρήγμα) μου πρότειναν να επιχειρήσω κόλληση (το θεωρώ απίθανο να έχει αποτέλεσμα και λόγω μαντεμιού αλλά και λόγω έκτασης του προβλήματος). Άλλοι μου είπαν να ψάξω για γνήσια μεταχειρισμένη αλλά φυσικά να τη βρω μόνος μου και να τους την πάω καθώς κανείς δεν αναλαμβάνει να βρει για λογαριασμό μου...
Τέλος ο εξατμισάς που διέγνωσε το πρόβλημα, μου πρότεινε aftermarket της Βρετανικής εταιρείας BM Catalysts με 2 έτη εγγύηση με παραγγελία από εξωτερικό και κόστος ανταλλακτικού 360 ευρώ (όταν μόνος μου βρίσκω το ίδιο ανταλλακτικό τουλάχιστον 100 ευρώ φθηνότερα...)
Μοιραία έχω μπει ο ίδιος στη διαδικασία διερεύνησης λύσεων. Γνήσια καινούρια απλά την ξεχνάμε καθώς με τιμή μεταξύ 1400-1800 ευρώ (στους καταλόγους της Opel εμφανίζονται 2 τιμές για αντίστοιχους κωδικούς) είναι πέραν από κάθε συζήτηση, ειδικά και λόγω της παλαιότητας/εμπορικής αξίας του οχήματος.
Αρχική σκέψη δική μου, για μεταχειρισμένη γνήσια με τιμές πιάτσας περί τα 150 ευρώ (πολλαπλή/καταλύτης).
Είδα χτες και σήμερα 3 γνήσιες μεταχειρισμένες πολλαπλές σε ισάριθμα μαγαζιά μεταχειρισμένων της περιοχής της Φραντζή στο Ν. Κόσμο. Και οι 3 είχαν μικρά ή μεγάλα θέματα. Εξηγούμαι.
Μια που είδα χτες ενώ εξωτερικά φαινόταν ΟΚ από ρήγματα, εσωτερικά στον πρώτο αυλό, στον ίδιο δηλαδή που έχω κι εγώ το σοβαρό ρήγμα, φαινόταν περίπου πάνω στην κούρμπα ένα μικρό ευθύγραμμο σημάδι γύρω στα 5 χιλιοστά μήκος, το οποίο θα μπορούσε να είναι είτε, ενδεχομένως, ατέλεια χύτευσης, είτε, ίσως έναρξη ρήγματος. Ο καταλύτης από όσο φαινόταν από την τρύπα του αισθητήρα λ και από την κάτω φλάντζα, φαινόταν μάλλον εντάξει (δεν φαινόταν δηλαδή κάτι χοντρό). Φοβήθηκα ωστόσο να προχωρήσω στην αγορά.
Η δεύτερη που είδα σήμερα, ενώ ο καταλύτης της φαινόταν μάλλον οκ αν κι εξωτερικά το βαρελάκι ήταν σε κάποιο σημείο βουλιαγμένο (με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για το κεραμικό/μονόλιθο μέσα του), είχε εμφανή θέματα εσωτερικά στους αυλούς, και μάλιστα στον ένα φαινόταν ξεκάθαρα ρήγμα κατά μήκος του. Το έδειξα στον έμπορο και το παραδέχθηκε κι ο ίδιος...
Η τρίτη που είδα επίσης σήμερα, ενώ το τμήμα της πολλαπλής φαινόταν οκ, ο καταλύτης της ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένος (για να μην πω διαλυμένος) καθώς από την τρύπα του λ φαινόταν ότι ένα τμήμα του είχε καθήσει (υποχωρήσει) σε σχέση με το υπόλοιπο. Το είπα στον έμπορο, το παραδέχθηκε, αλλά όταν του ζήτησα να μου ρίξει αρκετά την τιμή (ζητούσε 170 συν ΦΠΑ, εφόσον έκοβα απόδειξη προφανώς) αυτός μου αντέτεινε ότι οι εταιρείες καταλυτών του δίνουν 130 ευρώ μόνο για τα μέταλλα του καταλύτη, οπότε έφυγα άπρακτος. Να πω ότι στις 2 τελευταίες πολλαπλές που είδα, το εσωτερικό σημαδάκι/υπόνοια ρήγματος που είδα χτες στην πρώτη δεν υπήρχε, οπότε οι προβληματισμοί μου για πιθανό εν τη γενέσει του πρόβλημα στην πρώτη πολλαπλή που είδα ενισχύθηκαν.
Δυστυχώς μετά από αυτά, πέρα από την ταλαιπωρία και το χάσιμο χρόνου να ψάχνω κάθε μέρα στα παλιατζίδικα, νομίζω ότι το να ψάχνω σε γνήσια μεταχειρισμένη σωστή πολλαπλή είναι αρκετά λαχείο, για να μην πω χάσιμο χρόνου.
Ενδεικτικά έχω βρει στο autodoc.gr πολλαπλή Walker στα περίπου 250 ευρώ (μαζί με φλάντζες, παξιμάδια κλπ), και σκέφτηκα μήπως τελικά πάρω αυτήν κι ότι γίνει. Υποτίθεται έχει και 2 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη βέβαια είχα ακούσει από διάφορους ότι οι aftermarket πολλαπλές γενικά βγάζουν εύκολα θέματα, δεν προσαρμόζουν καλά στο μπλοκ του κινητήρα, είναι φτηνά τα μαντέμια τους, ο καταλύτης που έχουν ενσωματωμένο δεν είναι σωστός με συνέπεια να προκύπτουν θέματα με τους αισθητήρες λ, κλπ. Αλήθειες, μπούρδες δεν ξέρω.
Από την άλλη βέβαια, το σίγουρο είναι ότι και μια κατ' αρχάς σωστή μεταχειρισμένη γνήσια πολλαπλή σίγουρα έχει υποστεί πάμπολλους κύκλους θερμικής καταπόνησης καθώς θεωρώ μάλλον απίθανο να βρω κάποια που να έχει αφαιρεθεί από αμάξι με λιγότερα από 150.000χλμ, με ότι φυσικά αυτό συνεπάγεται και για τη φθορά του καταλύτη που πάει πακέτο με την πολλαπλή, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε μοτέρ σαν το δικό μου (Opel Z18XE) είναι εδώ και χρόνια γνωστή μια στατιστικά σημαντική συχνότητα εμφάνισης ρήγματος στις πολλαπλές εξαγωγής (συνήθως κάπου στα 200.000 χλμ). Με όλα αυτά έχω μπερδευτεί πραγματικά και δε ξέρω τι να κάνω. Τι λέτε; Έχει κάποιος φίλος αλλάξει σε αμάξι του πολλαπλή εξαγωγής ώστε να έχει αντιμετωπίσει ανάλογα διλήμματα και να έχει σχηματίσει άποψη; (αρκετά αμάξια με μετατροπή σε υγραέριο έχουν βγάλει ανάλογο πρόβλημα, οπότε φαντάζομαι πως όσοι έχουν υγραέριο θα έχουν κάτι ακούσει σχετικά).
Ζητούμενά μου ότι μπει να λειτουργήσει κατά το δυνατόν απροβλημάτιστα (ήτοι να μην έχω θέματα με το λ ή θέματα με την απόδοση του κινητήρα), να αντέξει τουλάχιστον 80-100.000χλμ ή 5-6 χρόνια. Ζητάω πολλά;
-
Ανοίγω το θέμα καθώς τις τελευταίες μέρες προέκυψε θέμα ανάγκης αντικατάστασης της πολλαπλής εξαγωγής (μεγάλο ρήγμα στην εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής, το έχω αναφέρει σε παρεμφερές θέμα). Αυτοκίνητο Opel Astra H GTC 1.8 125PS του 2005 με 222.000 χλμ.
Η πολλαπλή εξαγωγής στο συγκεκριμένο κινητήρα είναι ενιαία με τον καταλύτη. Υπενθυμίζω ότι το πρόβλημα διαγνώστηκε σε συνεργείο εξατμίσεων όπου αφαιρέθηκε το προστατευτικό έναντι θερμοκρασιών κάλυμμα της πολλαπλής και αποκαλύφθηκε η ζημία. Επίσης στο αμάξι έχει διαλύσει το διάφραγμα στο μεσαίο καζανάκι, πιθανότατα ως συνέπεια του προβλήματος της διαφυγής καυσαερίων από τον αυλό της πολλαπλής με το ρήγμα.
Σε όσα συνεργεία κι εξατμισάδες απευθύνθηκα αναφορικά με το τι να επιλέξω, κανένας δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση. Κάποιοι (χωρίς να έχουν δει οι ίδιοι το ρήγμα) μου πρότειναν να επιχειρήσω κόλληση (το θεωρώ απίθανο να έχει αποτέλεσμα και λόγω μαντεμιού αλλά και λόγω έκτασης του προβλήματος). Άλλοι μου είπαν να ψάξω για γνήσια μεταχειρισμένη αλλά φυσικά να τη βρω μόνος μου και να τους την πάω καθώς κανείς δεν αναλαμβάνει να βρει για λογαριασμό μου...
Τέλος ο εξατμισάς που διέγνωσε το πρόβλημα, μου πρότεινε aftermarket της Βρετανικής εταιρείας BM Catalysts με 2 έτη εγγύηση με παραγγελία από εξωτερικό και κόστος ανταλλακτικού 360 ευρώ (όταν μόνος μου βρίσκω το ίδιο ανταλλακτικό τουλάχιστον 100 ευρώ φθηνότερα...)
Μοιραία έχω μπει ο ίδιος στη διαδικασία διερεύνησης λύσεων. Γνήσια καινούρια απλά την ξεχνάμε καθώς με τιμή μεταξύ 1400-1800 ευρώ (στους καταλόγους της Opel εμφανίζονται 2 τιμές για αντίστοιχους κωδικούς) είναι πέραν από κάθε συζήτηση, ειδικά και λόγω της παλαιότητας/εμπορικής αξίας του οχήματος.
Αρχική σκέψη δική μου, για μεταχειρισμένη γνήσια με τιμές πιάτσας περί τα 150 ευρώ (πολλαπλή/καταλύτης).
Είδα χτες και σήμερα 3 γνήσιες μεταχειρισμένες πολλαπλές σε ισάριθμα μαγαζιά μεταχειρισμένων της περιοχής της Φραντζή στο Ν. Κόσμο. Και οι 3 είχαν μικρά ή μεγάλα θέματα. Εξηγούμαι.
Μια που είδα χτες ενώ εξωτερικά φαινόταν ΟΚ από ρήγματα, εσωτερικά στον πρώτο αυλό, στον ίδιο δηλαδή που έχω κι εγώ το σοβαρό ρήγμα, φαινόταν περίπου πάνω στην κούρμπα ένα μικρό ευθύγραμμο σημάδι γύρω στα 5 χιλιοστά μήκος, το οποίο θα μπορούσε να είναι είτε, ενδεχομένως, ατέλεια χύτευσης, είτε, ίσως έναρξη ρήγματος. Ο καταλύτης από όσο φαινόταν από την τρύπα του αισθητήρα λ και από την κάτω φλάντζα, φαινόταν μάλλον εντάξει (δεν φαινόταν δηλαδή κάτι χοντρό). Φοβήθηκα ωστόσο να προχωρήσω στην αγορά.
Η δεύτερη που είδα σήμερα, ενώ ο καταλύτης της φαινόταν μάλλον οκ αν κι εξωτερικά το βαρελάκι ήταν σε κάποιο σημείο βουλιαγμένο (με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για το κεραμικό/μονόλιθο μέσα του), είχε εμφανή θέματα εσωτερικά στους αυλούς, και μάλιστα στον ένα φαινόταν ξεκάθαρα ρήγμα κατά μήκος του. Το έδειξα στον έμπορο και το παραδέχθηκε κι ο ίδιος...
Η τρίτη που είδα επίσης σήμερα, ενώ το τμήμα της πολλαπλής φαινόταν οκ, ο καταλύτης της ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένος (για να μην πω διαλυμένος) καθώς από την τρύπα του λ φαινόταν ότι ένα τμήμα του είχε καθήσει (υποχωρήσει) σε σχέση με το υπόλοιπο. Το είπα στον έμπορο, το παραδέχθηκε, αλλά όταν του ζήτησα να μου ρίξει αρκετά την τιμή (ζητούσε 170 συν ΦΠΑ, εφόσον έκοβα απόδειξη προφανώς) αυτός μου αντέτεινε ότι οι εταιρείες καταλυτών του δίνουν 130 ευρώ μόνο για τα μέταλλα του καταλύτη, οπότε έφυγα άπρακτος. Να πω ότι στις 2 τελευταίες πολλαπλές που είδα, το εσωτερικό σημαδάκι/υπόνοια ρήγματος που είδα χτες στην πρώτη δεν υπήρχε, οπότε οι προβληματισμοί μου για πιθανό εν τη γενέσει του πρόβλημα στην πρώτη πολλαπλή που είδα ενισχύθηκαν.
Δυστυχώς μετά από αυτά, πέρα από την ταλαιπωρία και το χάσιμο χρόνου να ψάχνω κάθε μέρα στα παλιατζίδικα, νομίζω ότι το να ψάχνω σε γνήσια μεταχειρισμένη σωστή πολλαπλή είναι αρκετά λαχείο, για να μην πω χάσιμο χρόνου.
Ενδεικτικά έχω βρει στο autodoc.gr πολλαπλή Walker στα περίπου 250 ευρώ (μαζί με φλάντζες, παξιμάδια κλπ), και σκέφτηκα μήπως τελικά πάρω αυτήν κι ότι γίνει. Υποτίθεται έχει και 2 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη βέβαια είχα ακούσει από διάφορους ότι οι aftermarket πολλαπλές γενικά βγάζουν εύκολα θέματα, δεν προσαρμόζουν καλά στο μπλοκ του κινητήρα, είναι φτηνά τα μαντέμια τους, ο καταλύτης που έχουν ενσωματωμένο δεν είναι σωστός με συνέπεια να προκύπτουν θέματα με τους αισθητήρες λ, κλπ. Αλήθειες, μπούρδες δεν ξέρω.
Από την άλλη βέβαια, το σίγουρο είναι ότι και μια κατ' αρχάς σωστή μεταχειρισμένη γνήσια πολλαπλή σίγουρα έχει υποστεί πάμπολλους κύκλους θερμικής καταπόνησης καθώς θεωρώ μάλλον απίθανο να βρω κάποια που να έχει αφαιρεθεί από αμάξι με λιγότερα από 150.000χλμ, με ότι φυσικά αυτό συνεπάγεται και για τη φθορά του καταλύτη που πάει πακέτο με την πολλαπλή, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε μοτέρ σαν το δικό μου (Opel Z18XE) είναι εδώ και χρόνια γνωστή μια στατιστικά σημαντική συχνότητα εμφάνισης ρήγματος στις πολλαπλές εξαγωγής (συνήθως κάπου στα 200.000 χλμ). Με όλα αυτά έχω μπερδευτεί πραγματικά και δε ξέρω τι να κάνω. Τι λέτε; Έχει κάποιος φίλος αλλάξει σε αμάξι του πολλαπλή εξαγωγής ώστε να έχει αντιμετωπίσει ανάλογα διλήμματα και να έχει σχηματίσει άποψη; (αρκετά αμάξια με μετατροπή σε υγραέριο έχουν βγάλει ανάλογο πρόβλημα, οπότε φαντάζομαι πως όσοι έχουν υγραέριο θα έχουν κάτι ακούσει σχετικά).
Ζητούμενά μου ότι μπει να λειτουργήσει κατά το δυνατόν απροβλημάτιστα (ήτοι να μην έχω θέματα με το λ ή θέματα με την απόδοση του κινητήρα), να αντέξει τουλάχιστον 80-100.000χλμ ή 5-6 χρόνια. Ζητάω πολλά;
-
Χειροποιητη ποσο παει κρατωντας τον δικο σου καταλυτη.
-
Γύρω στα 350 ευρώ μου είπε ένας εξατμισάς, αλλά γενικά έχω επιφυλάξεις σε τέτοιες λύσεις, κι όπως μου είπε κι ένας φίλος μηχανικός, αν πας σε χειροποίητη ανοξείδωτη πολλαπλή, μόνο ποιοτικές και άρα σχετικά ακριβές λύσεις...
Γενικότερα είμαι της πεπίθησης να κρατήσω όσο γίνεται εργοστασιακή κατάσταση...
-
Γύρω στα 350 ευρώ μου είπε ένας εξατμισάς, αλλά γενικά έχω επιφυλάξεις σε τέτοιες λύσεις, κι όπως μου είπε κι ένας φίλος μηχανικός, αν πας σε χειροποίητη ανοξείδωτη πολλαπλή, μόνο ποιοτικές και άρα σχετικά ακριβές λύσεις...
Γενικότερα είμαι της πεπίθησης να κρατήσω όσο γίνεται εργοστασιακή κατάσταση...
Εν τω μεταξυ νομιζα οτι εχεις τουρμπατο.Παραξενη η κατασταση με τα ραγισματα
-
Δυστυχώς αυτή η σειρά μοτέρ της όπελ έχει βγάλει αρκετές πολλαπλές με ρήγματα. Είτε λάθος σχεδίαση (υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων, 'φτωχή' κατασκευή, λάθος γεωμετρία αυλών κλπ, είτε αστοχία κατασκευής (χύτευση, ποιότητα μαντεμιού κλπ)...
-
Αν πρόσεξες το ρήγμα, είναι ιδιαίτερα εκτεταμένο και θεωρώ μάλλον απίθανο να μπορεί να κολληθεί και να αντέξει.
Κι εγώ προς την άφτερ μάρκετ τείνω, αλλά θέλω να διαβάσω γνώμες και από φίλους που ακολούθησαν τη μια ή την άλλη λύση (μεταχειρισμένη γνήσια ή αφτερ μάρκετ καινούρια).
-
Σε παρόμοια περίπτωση σε Focus Mk1, την κόλλησα. Πρέπει να βρεις καλό μάστορα όμως. Η μεταχειρισμένη μπορεί να ανοίξει ανά πάσα στιγμή. Αν θες οπωσδήποτε να την αλλάξεις, πιο σίγουρη επιλογή η ιμιτασιόν καινούρια.
-
Από την φωτό δεν μπορώ να κρίνω και δεν είμαι και της δουλειάς.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η μεταχειρισμένη είναι πιο επίφοβη. Η καινούρια είναι καινούρια.
-
Στον αριστερό αυλό είναι το ρήγμα κι αν προσέξεις έχει επεκταθεί σε μεγάλο τμήμα της κυκλικής περιφέρειας του αυλού.
-
Το είδα, απλά δεν μπορώ να κρίνω.
-
Αν όλες οι πολλαπλές είναι ραγισμένες στον ίδιο τύπο κινητήρα της Οpel το πιθανότερο είναι να φταίνε κραδασμοί από την στήριξη της εξάτμισης οι οποίοι συντονίζονται καταλήγουν σε εκείνο το σημείο και την ραγίζουν. Οπότε αν δεν βρεθεί το πρόβλημα όλες καινούργιες οι κολλημένες θα ραγίζουν στο ίδιο σημείο.
-
στην onparts που τα εισαγει ειχε ενα αλλο καταλυτη με 540 ευρω. Αυτος αξιζε 350 παλι με τη μεταφορα αν τον αγοραζες απο την εταιρια απ ευθειας. Τα autodoc antalaktikaonline που εχουν εδρα Γερμανια και εχουν και αλλα site και αλλα ονοματα, ενω εχουν χαμηλες τιμες γυρω 300 με 350 δεν στελνουν καταλυτες και πολλαπλη εξαγωγης γιατι ειναι ογκωδη οποτε οι Ελληνικες εταιριες που κανουν εισαγωγη τους χτυπαν.
Παρε λοιπον απο μονος σου τον καταλυτη με απευθειας επικοινωνια με τις εταιριες που θα δεις στο autodoc ειναι ολες ευρωπαικες και φτιαχνουν μονο καταλυτες με την ανοξειδωτη πολλαπλη εισαγωγης, να τους πεις εαν εχουν προβλεψει να ειναι ενισχυμενος για να μην σπαει. Με 300 ευρω την εκανες τη δουλεια σου. Εμενα απο την https://www.bmcatalysts.co.uk/ εμεινα πολυ ευχαριστημενος, Αγγλικη εταιρια μονο ανοξειδωτες πολλαπλες εξαγωγης και καταλυτες φτιαχνει και τιποτε αλλο
-
παντως εμενα μετα απο 360.000 χιλιομετρα ηθελε αλλαγη ο καταλυτης που περικλειεται εντος της πολλαπλης εξαγωγης σε ΤΟΥΟΤΑ Rav4 ΜΚΙΙ 2003 μοντελο, με υγραεριο πριν απο 80.000 που ηδη τοτε ηθελε άλλαγμα ο καταλυτης. Εμενα δεν εσπασε η πολλαπλη εξαγωγης οπως και δε το εχω ακουσει αυτο στο φορουμ για υγραεριο
Σου το ειπαν και παραπανω μεταχειρισμενος με την καμια, μπορει μαλιστα να εχει σπασει οπως τον μετακινουν.
Ο γνησιος σε εμενα εκανε 1050 ευρω! Οποτε ειναι πολλα πολλα χρηματα αναιτια, ποσο μαλλον σε εσενα, που ειναι και ελαττωματικος
πηρα ανοξειδωτο καταλυτη με πολλαπλη εξαγωγης BM στα 350 ευρω με τη μεταφορα και ειμαι εξαιρετικα ευχαριστημενος
-
Φίλε antonn ο καταλύτης που έχω τώρα (μαμά) δεν είναι σπασμένος. Η πολλαπλή έχει ρήγμα στην κούρμπα του πρώτου αυλού.
O καταλύτης που βγάζει η Βρετανική ΒΜ για το δικό μου κινητήρα είναι ενιαίος με μαντεμένια πολλαπλή, κι όχι ανοξείδωτη, όπως μπορείς να δεις κι ο ίδιος στο παρακάτω link:
https://www.bmcatalysts.co.uk/catalogue/details/BM91021H/1308888/#
Το autodoc.gr και τα συναφή sites της ίδιας εταιρείας στέλνουν κανονικά Ελλάδα. Να φανταστείς έχω πάρει από έξω 4άδα αμορτισέρ που ήταν πολύ πιο ογκώδη και βαριά από το σετ πολλαπλή-καταλύτης. Το onparts.gr δεν έχει σε απόθεμα κανένα σετ πολλαπλής-καταλύτη για το αμάξι μου (επικοινώνησα μαζί τους) οπότε το ξεχνάμε έτσι κι αλλιώς.
Τα μόνα που φοβάμαι στην επιλογή αφτερμάρκετ σετ είναι τυχόν θέματα προσαρμογής σε μπλοκ - σωλήνα εξάτμισης καθώς και την ποιότητα του νέου καταλύτη σε σχέση με τη λειτουργία του αισθητήρα λ.
Το συγκεκριμένο μοντέλο της ΒΜ στο autodoc.gr το δίνουν περί τα 240 ευρώ ενώ από ένα άλλο γερμανικό μαγαζί που βρήκα στο γερμανικό ebay αλλά και στο γερμανικό amazon, το βρίσκω κάπου στα 170 ευρώ. Από την άλλη στο autodoc.gr βρίσκω κι ένα μοντέλο της Walker στα περίπου 250 ευρώ, κι έχω μπερδευτεί.
Ο Παναγιώτης τι λέει; Ασυζητητί αφτερμάρκετ;
-
ΒΜ και ας είναι από μαντέμι γιατί δεν είναι όλα τα μαντέμια τα ίδια και γιατί αν δεν μετρήσεις δεν ξέρεις το πάχος του ενός και τους άλλου αυλού.
Αν την πας για κόλλημα θα σου πάρουν άνετα ένα 50άρι μη σου πω και περισσότερα, σίγουρα θα είναι μικρότερης αντοχής από μια καινούργια, άρα 240 - 50= 190€.
Αν πάρεις μεταχειρισμένη σίγουρα θα σου πάρουν 100€ με φθαρμένο καταλύτη + ότι είναι ταλαιπωρημένη και σε λίγους μήνες θα ψάχνεσαι πάλι.
Η ΒΜ από ότι είδα ασχολείται μόνο με αυτά τα θέματα, άρα με το όνομα που έχει φτιάξει σε όλο τον κόσμο γιατί εξάγει και σε 35 χώρες δεν θα βάζει καταλύτες που είναι δεύτερης / τρίτης ποιότητα, αγοράζει πολλούς ή τους φτιάχνει οπότε έχει την οικονομία του μεγάλου αγοραστή και κερδίζει βάζοντας ποιοτικά υλικά.
Εγώ αν ήμουνα σίγουρος ότι αυτός από το Γερμανικό site ήταν γνήσιος ΒΜ θα τον αγόρασα, αλλιώς θα αγόραζα από την ΒΜ,
Η Walker είναι Αυστριακή και σίγουρα δεν είναι για πέταμα, μια χαρά είναι αλλά προτιμώ την ΒΜ γιατί είναι μεγάλη, γιατί έχει σύγχρονα μηχανήματα, γιατί φτιάχνει 600.000 τεμάχια το χρόνο, γιατί χρησιμοποιεί inox 409 και γιατί το 90% των υλικών της είναι κατασκευής in house, άρα και οι καταλύτες είναι δικοί στης κατασκευής γιατί το υπόλοιπο 10% δεν μπορεί να είναι οι καταλύτες, μάλλον τα χυτά θα είναι αφού οι περισσότερες πολλαπλές της είναι inox και γιατί έχει εγγύηση.
Εγώ θα αγόραζα από ΒΜ, έκανες μέχρι τώρα 220.000 χλμ και 100.000 να αντέξει η ΒΜ που θα αντέξει περισσότερα ακι από την μαμά μια χαρά θα είσαι, τι σκάς 1 μήνα τώρα για 250€, δεν αγοράζεις σπίτι και το ψάχνεις τόσο, η διαφορά από όποια άλλη κίνηση και να κάνεις είναι μικρή, πάρε ένα ουϊσκυ στο χέρι, χαλάρωσε και βάλε παραγγελία.
-
εμενα παντως ο ΒΜ ταιριαξε και δουλευει αψογα εδω και ενα μηνα και 1000 χλμ περιπου.
-
ΒΜ και ας είναι από μαντέμι γιατί δεν είναι όλα τα μαντέμια τα ίδια και γιατί αν δεν μετρήσεις δεν ξέρεις το πάχος του ενός και τους άλλου αυλού.
Αν την πας για κόλλημα θα σου πάρουν άνετα ένα 50άρι μη σου πω και περισσότερα, σίγουρα θα είναι μικρότερης αντοχής από μια καινούργια, άρα 240 - 50= 190€.
Αν πάρεις μεταχειρισμένη σίγουρα θα σου πάρουν 100€ με φθαρμένο καταλύτη + ότι είναι ταλαιπωρημένη και σε λίγους μήνες θα ψάχνεσαι πάλι.
Η ΒΜ από ότι είδα ασχολείται μόνο με αυτά τα θέματα, άρα με το όνομα που έχει φτιάξει σε όλο τον κόσμο γιατί εξάγει και σε 35 χώρες δεν θα βάζει καταλύτες που είναι δεύτερης / τρίτης ποιότητα, αγοράζει πολλούς ή τους φτιάχνει οπότε έχει την οικονομία του μεγάλου αγοραστή και κερδίζει βάζοντας ποιοτικά υλικά.
Εγώ αν ήμουνα σίγουρος ότι αυτός από το Γερμανικό site ήταν γνήσιος ΒΜ θα τον αγόρασα, αλλιώς θα αγόραζα από την ΒΜ,
Η Walker είναι Αυστριακή και σίγουρα δεν είναι για πέταμα, μια χαρά είναι αλλά προτιμώ την ΒΜ γιατί είναι μεγάλη, γιατί έχει σύγχρονα μηχανήματα, γιατί φτιάχνει 600.000 τεμάχια το χρόνο, γιατί χρησιμοποιεί inox 409 και γιατί το 90% των υλικών της είναι κατασκευής in house, άρα και οι καταλύτες είναι δικοί στης κατασκευής γιατί το υπόλοιπο 10% δεν μπορεί να είναι οι καταλύτες, μάλλον τα χυτά θα είναι αφού οι περισσότερες πολλαπλές της είναι inox και γιατί έχει εγγύηση.
Εγώ θα αγόραζα από ΒΜ, έκανες μέχρι τώρα 220.000 χλμ και 100.000 να αντέξει η ΒΜ που θα αντέξει περισσότερα ακι από την μαμά μια χαρά θα είσαι, τι σκάς 1 μήνα τώρα για 250€, δεν αγοράζεις σπίτι και το ψάχνεις τόσο, η διαφορά από όποια άλλη κίνηση και να κάνεις είναι μικρή, πάρε ένα ουϊσκυ στο χέρι, χαλάρωσε και βάλε παραγγελία.
Με καλύψατε Παναγιώτη και Antonn (παρεπιπτόντως, από την περασμένη Τρίτη 5/11 ψάχνω για λύση στο θέμα της πολλαπλής, το μήνα που είπε ο Παναγιώτης προφανώς ήταν σχήμα λόγου. Το κακό που αντιμετώπισα σε αυτή την περίπτωση ήταν απλά ότι κανένα συνεργείο/εγκαταστάτης εξατμίσεων δεν λέει ξεκάθαρα πάρε αυτό ή εκείνο, οπότε μοιραία πρέπει εγώ ο ίδιος να σταθμίσω πιθανές λύσεις/κόστη και να επιλέξω).
Θα κοιτάξω για ΒΜ και βλέπουμε. Σας ευχαριστώ.
-
Παρεπιπτόντως, για γνήσια μεταχειρισμένη πολλαπλή (με άγνωσυο ιστορικό) μου ζητάγαν από 150 μέχρι 170 ευρώ...
-
γενικως οι τιμες των μεταχειρησενων ανταλλακτικων ειναι το λιγοτερο παραλογες. Περιμενουν με 1 πελατη να βγαλουν εβδομαδα ή μηνα!
Αντικατάσταση Πολλαπλής εξαγωγής. Καινούρια aftermarket ή μεταχειρισμένη γνήσια;