-
Γειά σας έχω ένα A3 8l 1.6 έχω αλλάξει δισκοπλακες ρουλεμάν μουαγιε με τα τακάκια να είναι γνήσια, το τρεμούλο συνεχίζει να είναι υπαρκτό ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες. Πιστεύω ότι προέρχεται από τα άκρα πλέον μιας και όλα τα άλλα έχουν αλλάξει. Περιμένω και την γνώμη σας ευχαριστώ.
-
Γειά σας έχω ένα A3 8l 1.6 έχω αλλάξει δισκοπλακες ρουλεμάν μουαγιε με τα τακάκια να είναι γνήσια, το τρεμούλο συνεχίζει να είναι υπαρκτό ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες. Πιστεύω ότι προέρχεται από τα άκρα πλέον μιας και όλα τα άλλα έχουν αλλάξει. Περιμένω και την γνώμη σας ευχαριστώ.
-
Γειά σας έχω ένα A3 8l 1.6 έχω αλλάξει δισκοπλακες ρουλεμάν μουαγιε με τα τακάκια να είναι γνήσια, το τρεμούλο συνεχίζει να είναι υπαρκτό ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες. Πιστεύω ότι προέρχεται από τα άκρα πλέον μιας και όλα τα άλλα έχουν αλλάξει. Περιμένω και την γνώμη σας ευχαριστώ.
-
Δευτέρα πρωί πρωί πήγαινε στο συνεργείο, μην ακούσεις καν το κοντό και το μακρύ του καθένα.
-
Μηπως σου αλλαξε και κανα ρουλαμαν τροχου και σου το περασε με τη βαρια?
Εγω θα πηγαινα και απο αλλο συνεργειο. -
Τις ζαντες και τα λαστιχα μηπως ειναι στραβωμενα, τα κοιταξες?
-
Ίσως να χρειάζεται ζυγοστάθμιση (οι τροχοί).
-
Ίσως να χρειάζεται ζυγοστάθμιση (οι τροχοί).
-
Εμένα μου είχε συμβεί πριν μερικά χρόνια σε Α3 επίσης και η αιτία ήταν μία στραβωμένη ζάντα.
Παρόλα αυτά πήγαινε να το δούνε, γιατί μπορεί να φταίει κάτι άλλο. -
Υπήρχε τρεμούλο και πριν τα αλλάξω όλα, και μετά την αλλαγή στραβωσαν πάλι η δισκοπλακες. Της ξανά άλλαξα αυτή τη φορά με γνήσια τακάκια. Η ζάντες είναι ξεστραβομενες σε μηχάνημα από κάνα δυο φορές η κάθε μία. Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα παιδικό φίλο μου είπε να ξεκινήσω από σασμάν που έχει επισκευαστεί παλαιότερα γιατί κάνει και έντονο σκορτσαρισμα μην έχει φάει δίσκο και βολάν η ημιαξόνιο από μέσα.
-
Επίσης όταν βάζω καινούργιες δισκοπλακες το πρώτο καιρό δεν τρεμη το πέταλα το φρένου πάρα μόνο το τιμόνι.
-
Ο χρήστης Νίκος Αρτάκη έγραψε:
Επίσης όταν βάζω καινούργιες δισκοπλακες το πρώτο καιρό δεν τρεμη το πέταλα το φρένου πάρα μόνο το τιμόνι.Kάνε έλεγχο στα μπαλάκια, στα κάτω των ψαλιδιών και στα μπαλάκια των ημίμπαρων, στα συνεμπλόκ των ψαλιδιών, στα top mount και επίσης δες την κρεμαγιέρα, αν είναι σφιγμένη και αν έχει εσωτερικά μπόσικα, και γενικά δες τα σφιξίματα της ανάρτησης, της γέφυρας αν υπάρχει κλπ.
Τρεμούλο στο τιμόνι και στα φρένα.