-
Καλησπέρα σας,
Τον τελευταίο καιρό ψάχνω ΙΧ να αγοράσω και θα ήθελα τη γνώμη σας.
Καταρχάς θα ήθελα ένα diesel διότι θεωρώ πως είναι αρκετά οικονομικά ειδικά για εμένα που κάνω γύρω στα 500χιλ(το λιγότερο ) το μήνα για τα πηγαινε-έλα στη δουλειά μου συν τοις αλλοις θέλω να κάνω αυτή την επένδυση για κάποια χρονάκια!
ψάχνοντας και ρωτώντας με έχουν ελκύσει κάποια μοντελα όπως της VW( GOLF) και το Renault Clio dci.
Υπόψιν το όχημα θα το πάρω καινούριο κ όχι μεταχειρισμένο το budget για αρχή είναι πάνω κάτω στις τιμές των πιο πάνω.
Αυτό που με προβληματίζει είναι τα VW διότι είχα κλείσει προς τη συγκεκριμένη μάρκα αλλά διάβασα για κάτι προβλήματα στον κινητήρα τους, για σβησιματα σε χαμηλές στροφές και έχω προβληματιστεί!
Για κάποιο λόγο έχω κολλήσει με το GOLf!Αν κάποιος μπορεί και θέλει να προτείνει κάτι ευχαρίστως να το συζητήσουμε!
Ευχαριστώ Εκ των προτέρων για το χρόνο που αφιερώσατε.
-
Καλησπέρα σας,
Τον τελευταίο καιρό ψάχνω ΙΧ να αγοράσω και θα ήθελα τη γνώμη σας.
Καταρχάς θα ήθελα ένα diesel διότι θεωρώ πως είναι αρκετά οικονομικά ειδικά για εμένα που κάνω γύρω στα 500χιλ(το λιγότερο ) το μήνα για τα πηγαινε-έλα στη δουλειά μου συν τοις αλλοις θέλω να κάνω αυτή την επένδυση για κάποια χρονάκια!
ψάχνοντας και ρωτώντας με έχουν ελκύσει κάποια μοντελα όπως της VW( GOLF) και το Renault Clio dci.
Υπόψιν το όχημα θα το πάρω καινούριο κ όχι μεταχειρισμένο το budget για αρχή είναι πάνω κάτω στις τιμές των πιο πάνω.
Αυτό που με προβληματίζει είναι τα VW διότι είχα κλείσει προς τη συγκεκριμένη μάρκα αλλά διάβασα για κάτι προβλήματα στον κινητήρα τους, για σβησιματα σε χαμηλές στροφές και έχω προβληματιστεί!
Για κάποιο λόγο έχω κολλήσει με το GOLf!Αν κάποιος μπορεί και θέλει να προτείνει κάτι ευχαρίστως να το συζητήσουμε!
Ευχαριστώ Εκ των προτέρων για το χρόνο που αφιερώσατε.
-
Καλησπέρα σας,
Τον τελευταίο καιρό ψάχνω ΙΧ να αγοράσω και θα ήθελα τη γνώμη σας.
Καταρχάς θα ήθελα ένα diesel διότι θεωρώ πως είναι αρκετά οικονομικά ειδικά για εμένα που κάνω γύρω στα 500χιλ(το λιγότερο ) το μήνα για τα πηγαινε-έλα στη δουλειά μου συν τοις αλλοις θέλω να κάνω αυτή την επένδυση για κάποια χρονάκια!
ψάχνοντας και ρωτώντας με έχουν ελκύσει κάποια μοντελα όπως της VW( GOLF) και το Renault Clio dci.
Υπόψιν το όχημα θα το πάρω καινούριο κ όχι μεταχειρισμένο το budget για αρχή είναι πάνω κάτω στις τιμές των πιο πάνω.
Αυτό που με προβληματίζει είναι τα VW διότι είχα κλείσει προς τη συγκεκριμένη μάρκα αλλά διάβασα για κάτι προβλήματα στον κινητήρα τους, για σβησιματα σε χαμηλές στροφές και έχω προβληματιστεί!
Για κάποιο λόγο έχω κολλήσει με το GOLf!Αν κάποιος μπορεί και θέλει να προτείνει κάτι ευχαρίστως να το συζητήσουμε!
Ευχαριστώ Εκ των προτέρων για το χρόνο που αφιερώσατε.
-
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά με τόσα λίγα χιλιόμετρα που θα κάνεις,δεν αξίζει να δώσεις το επιπλέον πόσο για να πάρεις πετρέλαιο. Μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με ένα βενζίνης καλύτερα και θα σου μείνουν και λεφτά. Ειδικά δε,αν τα χιλιόμετρα είναι εντός πόλης,θα έχεις θεματάκια.
-
Αν κάνεις μόνο αυτά τα 500χλμ το μήνα, μας βγάζει 6000χλμ το χρόνο. Αν δούμε το Golf που σου αρέσει, τότε για παραπλήσια μοντέλα 1.0TSi με 1.6TDi, ας πούμε σε Generation ή Highline, τότε η διαφορά τους είναι περίπου 3-4Κ€. Αν συνυπολογίσουμε την διαφορά στην κατανάλωση (4.8 και 4.1 αντίστοιχα) και τη διαφορά της τιμής βενζίνης με diesel (1.4€ με 1.17€), τότε θα κάνεις απόσβεση...ποτέ (μου βγαίνει περίπου στα 26 χρόνια ). Μην κοιτάς πετρέλαιο λοιπόν, λόγω οικονομίας ή 'επένδυσης', γιατί θα το πληρώσεις ακριβότερα χωρίς λόγο. Δες τα λοιπόν συνολικά τα μοντέλα, χωρίς να βλέπεις συγκεκριμένους κινητήρες ή καύσιμα.
Από την άλλη, αν όντως σου αρέσει το Golf, τότε καθώς είναι ολοκληρωμένη πρόταση, θα σου έλεγα να πας να το δεις από κοντά, και να κοιτάξεις μάλλον προς τον 1.0TSi, ο οποίος και οικονομικός είναι, και χαμηλό κόστος χρήσης έχει, και δίνει αρκετή σπιρτάδα στο αυτοκίνητο.
-
Αν θες ντε και καλά golf και μένεις κοντά σε φυσικό αέριο να το κοιτάξεις...
-
Όπως προανέφερα, η φύση της εργασίας μου με υποχρεώνει να κάνω πολλά χιλιόμετρα τη μέρα, το καλό σε της υπόθεσης είναι πως όπως το έχω υπολογίσει επειδή η εταιρία μου καλύπτει κάποια έξοδα κίνησης με diesel θα βγάζω και λεφτά!
Για αέριο δεν το σκέφτομαι καν! Έχει βάλει ο πατέρας μου στο δικό του και το ΙΧ του έχει «καταστραφεί» μηχανικά με προβλήματα μονίμως!
Οι περισσότεροι συνάδελφοι μου κινούνται με diesel και έχουν σωθεί οικονομικά, συνεπώς για αυτό διαλέγω αυτή την οδό.Τώρα στα μοντέλα διατάζω! Μου αρέσει αρκετά το GOLF όπως και το Clio και ένας γνωστός μου είπε να δω και το Seat Ibiza!
Θα χαρώ να μου δώσετε συμβουλές! -
Αν τα χιλιόμετρα που θα κάνεις είναι εντός πόλης η χρήση diesel θα σου δημιουργήσει προβλήματα σε βάθος χρόνου (dpf,αναγεννήσεις κλπ). Αν δεν κάνω λάθος,το golf diesel είναι πολύ ακριβότερο από το Clio (χοντρικά 18 το ένα και 24,5 το άλλο) το οποίο θα ήταν η προσωπική μου επιλογή αν έπρεπε να επιλέξω μεταξύ των δύο. Οι Γάλλοι στα μικρά πετρέλαια απλά δεν παίζονται.
-
Δε καταλαβαίνω το πρόβλημα.
Εφόσον το golf γουστάρεις προφανώς και θα το παρεις. Θεωρώ λανθασμένη την επιλογή του πετρελαίου όπως σου είπαν.
Δεν έχει νόημα να παρεις αμάξι με πετρέλαιο για να σου μένουν χ ευρώ απο αυτά που δινει η εταιρεία ενώ ήδη θα έχεις δώσει κάποιες χιλιάδες παραπάνω για αυτοκίνητο με κατώτερες επιδοσεις και εξοπλισμό.Sent from my iPad using Tapatalk
-
Για 500χλμ το μήνα δεν μπαίνεις στη διαδικασία του πετρελαίου. Θέλει προσοχή, θέλει αποστάσεις, θέλει καλό πετρέλαιο, π.χ. εγώ βάζω μόνο Avio και δεν το κινώ ποτέ μέσα στην πόλη. Φέτος το αυτοκίνητο διανύει περίπου 400χλμ την εβδομάδα αλλά πέρασε και δύο χρόνια με 500άρες. Δεν ήταν ακριβότερο από το βενζινοκίνητο και δεν πλήρωνε τέλη κυκλοφορίας για αυτό και το επέλεξα.
Στην περίπτωση σου δεν θα το σκεφτόμουν καν για πετρέλαιο. Αφού κοιτάς για clio κοίταξε και για υβριδικό yaris. Ανάμεσα σε Clio και Golf, αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις μαζεμένες (π.χ. μονή διαδρομή 50χλμ και πάνω, όπως εγώ) το Golf κάνει πολύ καλύτερο ταξίδι (πιο ξεκούραστο, πιο άνετο, πιο ήσυχο). Αν όχι μια χαρά σε καλύπτει και το clio.Υπάρχει μια υστερία με τα πετρέλαια και πολύς κόσμος τα αγοράζει χωρίς πραγματικά να τα χρειάζεται εκτός από τη μία Κυριακή που θα κάνει μία μεγαλύτερη διαδρομή μέχρι την ταβέρνα προκειμένου να κοκορευτεί στους φίλους του για τη χαμηλή κατανάλωση. Την υπόλοιπη εβδομάδα το αυτοκίνητο ταλαιπωρείται σε μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη με αμφίβολης ποιότητας πετρέλαια και να τα μπουκωμένα φίλτρα, να το ένα, να το άλλο... Κάποια στιγμή χαλάει και η αντλία πετρελαίου και τότε... Προβλέπω σε μερικά χρόνια το car.gr να είναι γεμάτο με μικρά πετρελαιοκίνητα με χαρακτηρισμό: 'έχει ζημιά στην αντλία πετρελαίου'
-
Μηπως αντι για 500χμ το μηνα εννοεις 5000 χμ το μηνα? Ή μηπως (αν και λιγο δυσκολο) 500χμ τη μερα? Γιατι οπως λενε ολοι οι παραπανω τα 500 το μηνα για πετρελαιο ειναι παρα πολυ λιγα.
Οσον αφορα το Golf με αεριο, που ανεφερε ο φιλος παραπανω, ειναι με εργοστασιακη εγκατασταση και δεν εχει καμια σχεση με τις αλλαγες κατοπιν εορτης. Εκτος αυτου το συγκεκριμενο ειναι με φυσικο αεριο και οχι υγραεριο, αρα αν εισαι σε πολη που δεν εχει ακομα δικτυο τοτε ξεχνα το.
Αγορά νέου ΙΧ (απόψεις)