Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προτεραιοτητα!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. προτεραιοτητα!!!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    11
    19
    760
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stauros13 last edited by

      Καλημερα.θα ηθελα να ρωτησω και αν γνωριζει κανεις να απαντησει χωρις πλακα αν ξερετε οταν το οχημα Α κατεβαινει παραλληλο δρομο εθνικης οδου και το οχημα Β βγαινει κατω απο την εθνικη οδο μεσω μιας γεφυρας που βρισκεται απο κατω της εθνικης αλλα δεν εχουν ορατοτητα ουτε ο μεν ουτε ο δε και το οχημα Β δεν σταματαει να ελεγξει αλλα βγαινει φουριοζος και σταματαει στην μεση του δρομου φοβουμενος το τροχαιο που ακολουθησε.Το οχημα Α που κατεβαινε τον δρομο(κατηφορικος) πατησε φρενα αλλα τον παρεσυρε η κατηφορα και χτυπησε το οχημα Β στα πλαγια.Εδω τωρα που δεν υπαρχει ουτε σηματοδοτηση αλλα το οχημα Β βγαινει κατω απο γεφυρα συμφωνα με τα γεγραμενα εδω ποιος πληρωνει?Το οχημα Β που εκλεισε το δρομο στο οχημα Α και δεν σταματησε βγαινωντας απο την γεφυρα ή το οχημα Α που κινουνταν στον δρομο του κανονικα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • S
        stauros13 last edited by

        Καλημερα.θα ηθελα να ρωτησω και αν γνωριζει κανεις να απαντησει χωρις πλακα αν ξερετε οταν το οχημα Α κατεβαινει παραλληλο δρομο εθνικης οδου και το οχημα Β βγαινει κατω απο την εθνικη οδο μεσω μιας γεφυρας που βρισκεται απο κατω της εθνικης αλλα δεν εχουν ορατοτητα ουτε ο μεν ουτε ο δε και το οχημα Β δεν σταματαει να ελεγξει αλλα βγαινει φουριοζος και σταματαει στην μεση του δρομου φοβουμενος το τροχαιο που ακολουθησε.Το οχημα Α που κατεβαινε τον δρομο(κατηφορικος) πατησε φρενα αλλα τον παρεσυρε η κατηφορα και χτυπησε το οχημα Β στα πλαγια.Εδω τωρα που δεν υπαρχει ουτε σηματοδοτηση αλλα το οχημα Β βγαινει κατω απο γεφυρα συμφωνα με τα γεγραμενα εδω ποιος πληρωνει?Το οχημα Β που εκλεισε το δρομο στο οχημα Α και δεν σταματησε βγαινωντας απο την γεφυρα ή το οχημα Α που κινουνταν στον δρομο του κανονικα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stauros13 last edited by

          Καλημερα.θα ηθελα να ρωτησω και αν γνωριζει κανεις να απαντησει χωρις πλακα αν ξερετε οταν το οχημα Α κατεβαινει παραλληλο δρομο εθνικης οδου και το οχημα Β βγαινει κατω απο την εθνικη οδο μεσω μιας γεφυρας που βρισκεται απο κατω της εθνικης αλλα δεν εχουν ορατοτητα ουτε ο μεν ουτε ο δε και το οχημα Β δεν σταματαει να ελεγξει αλλα βγαινει φουριοζος και σταματαει στην μεση του δρομου φοβουμενος το τροχαιο που ακολουθησε.Το οχημα Α που κατεβαινε τον δρομο(κατηφορικος) πατησε φρενα αλλα τον παρεσυρε η κατηφορα και χτυπησε το οχημα Β στα πλαγια.Εδω τωρα που δεν υπαρχει ουτε σηματοδοτηση αλλα το οχημα Β βγαινει κατω απο γεφυρα συμφωνα με τα γεγραμενα εδω ποιος πληρωνει?Το οχημα Β που εκλεισε το δρομο στο οχημα Α και δεν σταματησε βγαινωντας απο την γεφυρα ή το οχημα Α που κινουνταν στον δρομο του κανονικα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Αν δεν υπαρχει σημανση, προτεραιοτητα εχει ο εκ δεξια ερχομενος.

            Sent from my Neo V using Tapatalk.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              stauros13 last edited by

              Ναι το γνωριζω αυτο αλλα απο οτι ειπε ο ασφαλιστης ο δεξιος εβγαινε απο γεφυρα χωρις ορατοτητα και επρεπε να παραχωρησει προτεραιοτητα και ανεκαθεν ηταν δρομος απο τον οποιο οσοι εβγαιναν απο την γεφυρα εδιναν προτεραιοτητα στους κινουμενους στον δρομο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                drdino last edited by

                Δεν έχει σημασία το τι γινόταν ανέκαθεν. Υπάρχει κανένα πεσμένο στοπ μήπως;

                Sent from my Note 3 using smoke signals.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kacey last edited by

                  Αυτος που ειναι απο δεξια εχει προτεραιοτητα. Αυτα τα 'ανεκαθεν σταματαγαν οι αλλοι' ειναι που δημιουργουν αναιτια τροχαια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                    +1000!!!!....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • E
                      eltassos last edited by

                      εφοσον ο Β βρισκοταν σε κεντρικο δρομο τοτε ο Α επρεπε να σταματησει η να πηγαινει σιγα. Δεν ειναι δυνατον να βγαινουμε απο Κεντρικο δρομο (πχ Ε.Ο) και να σταματαμε να ελεγξουμε τον παραδρομο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Στην Ελλαδα δεν ξερω μετο θεμα εξοδος απο κεντρικο σε παραδρομο (πιστευω να ακολουθει διεθνες στανταρ) αλλα σε αλλες χωρες εχουν και απαλο σαμαρακι στον παραδρομο ωστε υποχρεωτικα να 'κοψεις' ταχυτητα.. συν τα σηματα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • E
                          efthymis last edited by

                          Συνηθως οι εξοδοι εθνικων οταν συναντωνται με αλλο δρομο εχουν στοπ, στην προκειμενη ομως εφοσον δεν υπαρχει σημανση δε μπορεις να επικαλεστεις πως συνηθως υπαρχει, προτεραιοτητα εχει ο εκ δεξιων!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Διαβάστε προσεκτικά, δεν ήταν έξοδος από Ε.Ο. Ήταν παράλληλη της Ε.Ο. που συναντιέται με υπόγεια διαβαση που περνάει κάτω από την Ε.Ο. Όπως και να έχει, ο δεξιός έχει προτεραιότητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                              εφοσον ο Β βρισκοταν σε κεντρικο δρομο τοτε ο Α επρεπε να σταματησει η να πηγαινει σιγα. Δεν ειναι δυνατον να βγαινουμε απο Κεντρικο δρομο (πχ Ε.Ο) και να σταματαμε να ελεγξουμε τον παραδρομο.

                              αν δεν υπάρχει stop ισχύει η προτεραιοτητα από δεξιά από όπου κ αν βγαινεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • E
                                efthymis last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Διαβάστε προσεκτικά, δεν ήταν έξοδος από Ε.Ο. Ήταν παράλληλη της Ε.Ο. που συναντιέται με υπόγεια δειύθυνση που περνάει κάτω από την Ε.Ο. Όπως και να έχει, ο δεξιός έχει προτεραιότητα.

                                Ααα ναι τωρα, το ειδα, οι παραδρομοι συνηθως εχουν προτεραιοτητα, αλλα αφου δεν υπηρχε πινακιδα ειπαμε τι ισχυει, τα υπολοιπα ειναι να'χαμε να λεγαμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • K
                                  kacey last edited by

                                  Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                                  εφοσον ο Β βρισκοταν σε κεντρικο δρομο τοτε ο Α επρεπε να σταματησει η να πηγαινει σιγα. Δεν ειναι δυνατον να βγαινουμε απο Κεντρικο δρομο (πχ Ε.Ο) και να σταματαμε να ελεγξουμε τον παραδρομο.

                                  Ειναι κ παραειναι δυνατον, αν ετσι οριζει ο ΚΟΚ. Απο εκει κ περα, προτεραιοτητα ΔΕΝ εχει ο εκ δεξιων ερχομενος οταν διασταυρωνεται με Αυτοκινητοδρομο (ο ορισμος του οποιου δεν ειναι 'κεντρικος δρομος επειδη το ειπε ο eltassos', αλλα κατι πολυ συγκεκριμενο).

                                  Εδω δεν εχουμε τετοιο σκηνικο αφου μιλαμε για το παραδρομο της ΕΟ, αλλα κ η εξοδος απο τον αυτοκινητοδρομο δεν ξερω κατα ποσο ειναι κ αυτη αυτοκινητοδρομος (που δεν ειναι, αλλιως θα ειχε κ αυτη οριο 130 χαω).

                                  Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                                  εφοσον ο Β βρισκοταν σε κεντρικο δρομο τοτε ο Α επρεπε να σταματησει η να πηγαινει σιγα. Δεν ειναι δυνατον να βγαινουμε απο Κεντρικο δρομο (πχ Ε.Ο) και να σταματαμε να ελεγξουμε τον παραδρομο.

                                  αν δεν υπάρχει stop ισχύει η προτεραιοτητα από δεξιά από όπου κ αν βγαινεις.

                                  Οχι ακριβως. Προτεραιοτητα ΔΕΝ εχει ο εκ δεξιων, οταν

                                  α) διασταυρωνεται με Αυτοκινητοδρομο
                                  β) ερχεται απο αδιεξοδο δρομο
                                  γ) μπαινει σε οποιοδηποτε δρομο απο ιδιωτικη οδο, παροδια ιδιοκτησια, βενζιναδικα κλπ κλπ

                                  σε ΟΛΕΣ τις αλλες περιπτωσεις, ασχετως μεγεθους δρομων, προτεραιοτητα απο δεξια εκτος αν υπαρχει σημανση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    β) ερχεται απο αδιεξοδο δρομο

                                    αυτό δεν το ήξερα. Κ η Μεταμόρφωση πχ έχει κάτι τέτοιες περιπτώσει, που βγαίνεις από σχετικά μεγάλα στενά που είναι αδιέξοδο μετά από δυο τρια τετράγωνα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      stubos last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                      β) ερχεται απο αδιεξοδο δρομο

                                      αυτό δεν το ήξερα. Κ η Μεταμόρφωση πχ έχει κάτι τέτοιες περιπτώσει, που βγαίνεις από σχετικά μεγάλα στενά που είναι αδιέξοδο μετά από δυο τρια τετράγωνα

                                      Αφού μεσολαβούν δύο - τρία τετράγωνα (και οι δρόμοι που τα χωρίζουν προφανώς), τότε δεν είναι αδιέξοδο, εκτός από το τελευταίο τμήμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Οπως ειπε. Οταν το συγκεκριμενο κομματι του δρομου απο οπου εξερχεσαι, ειναι αδιεξοδο, τοτε ΔΕΝ εχεις καμμια προτεραιοτητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          gakost last edited by

                                          Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                          β) ερχεται απο αδιεξοδο δρομο

                                          αυτό δεν το ήξερα. Κ η Μεταμόρφωση πχ έχει κάτι τέτοιες περιπτώσει, που βγαίνεις από σχετικά μεγάλα στενά που είναι αδιέξοδο μετά από δυο τρια τετράγωνα

                                          δεν είναι αδιέξοδοι τότε, όλοι οι δρόμοι κάπου τελειώνουνε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            είπα μαλακία
                                            τουλάχιστον το σκέφτηκα κ μόνος μου (κάτοπιν εορτής)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr