Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελληνική Ναυτιλία
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ελληνική Ναυτιλία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 18
    • 19
    • 1 / 19
    Αντίλογος
    53
    365
    1444
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      delsol-vti last edited by

      **Ελληνική ναυτιλία . Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο **

      Youtube Video

      Όπου δεν μπορούν να βάλουν χέρι οι λωποδύτες σοσιαλιστές, οι προβληματικές αριστεράτζες και η υπόλοιπη κρατικίστικη μούργα και σαπίλα , οι Ελληνες μεγαλουργούν. Τυχαίο ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        delsol-vti last edited by

        **Ελληνική ναυτιλία . Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο **

        Youtube Video

        Όπου δεν μπορούν να βάλουν χέρι οι λωποδύτες σοσιαλιστές, οι προβληματικές αριστεράτζες και η υπόλοιπη κρατικίστικη μούργα και σαπίλα , οι Ελληνες μεγαλουργούν. Τυχαίο ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          delsol-vti last edited by

          **Ελληνική ναυτιλία . Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο **

          Youtube Video

          Όπου δεν μπορούν να βάλουν χέρι οι λωποδύτες σοσιαλιστές, οι προβληματικές αριστεράτζες και η υπόλοιπη κρατικίστικη μούργα και σαπίλα , οι Ελληνες μεγαλουργούν. Τυχαίο ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Z
            zorz last edited by

            Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:

            Όπου δεν μπορούν να βάλουν χέρι οι λωποδύτες σοσιαλιστές, οι προβληματικές αριστεράτζες και η υπόλοιπη κρατικίστικη μούργα και σαπίλα , οι Ελληνες μεγαλουργούν. Τυχαίο ;

            True story.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              delsol-vti last edited by

              Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:

              Όπου δεν μπορούν να βάλουν χέρι οι λωποδύτες σοσιαλιστές, οι προβληματικές αριστεράτζες και η υπόλοιπη κρατικίστικη μούργα και σαπίλα , οι Ελληνες μεγαλουργούν. Τυχαίο ;

              Όπου μπορούσαν να βάλουν χέρι όμως ... ακόμα και στον κλάδο που θα μπορούσε να πνίγεται στην δουλειά από την συντήρηση και να καινοτομεί στις κατασκευές πλοίων λόγω της σχέσης του με την ελληνική ναυτιλία ... αυτά είναι τα αποτελέσματα

              **98% ανεργία στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη – Από τα συσσίτια της Εκκλησίας ζουν οι άνεργοι
              **
              Οι ναυπηγοεπισκευαστές καταγγέλλουν το Συνδικάτο Μετάλλου επειδή «αγνόησε επιδεικτικά τη ΣΣΕ που του απέστειλε και του πρότεινε η Ένωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά τον Απρίλιο αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι δεν ενδιαφέρει τους εργατοπατέρες το μέλλον της Ζώνης, που μαστίζεται κατά 98% από ανεργία αλλά μόνο η μικροκομματική σκοπιμότητα».

              Υποστηρίζει ότι αυτό βολεύει τους εργατοπατέρες να δουλεύουν οι λίγοι και εκλεκτοί τους εκβιαστικά, με πολύ μεγάλο μεροκάματο στις ελάχιστες δουλειές που, εξ ανάγκης μόνο θα φέρει κάποιος πλοιοκτήτης στη Ζώνη Περάματος, παρά να δουλέψουν στο σύνολό τους οι επιχειρήσεις και να φάνε ψωμί οι εργαζόμενοι στους οποίους με τη ΣΣΕ που προτείναμε, θα συμφωνούσαμε με 90 ευρώ μεροκάματο συμπεριλαμβανομένου δώρου, επιδόματος και αδείας.

              «Κανείς πλοιοκτήτης, Έλληνας ή ξένος δεν πλησιάζει πλέον τη μη ανταγωνιστική ΝΑ.ΖΩ.ΠΕΙ. πόσο μάλλον υπό το κράτος της έλλειψης εργασιακής ειρήνης και των εκβιασμών».
              http://www.enpeiraiei.gr/news/98-α ... %B6%CF%8E/

              Α στα διάλα καθυστέρες με τις μικροπολιτικές εμμονές και τις ιδεοληψίες σας . Αν δεν ήταν και η εκκλησία θα είχαν πεθάνει στην πείνα οι άνθρωποι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                http://www.dailymotion.com/video/xr81c3 ... quest.#=

                Αυτόν τον καπετάνιο πρέπει να τον τορπιλίσει ο Κόκκινος Οκτώβρης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hannibal last edited by

                  Ο χρήστης dimitris_f έγραψε:

                  .... χώρια τα καράβια από τα οποία κονόμησαν καλό χρήμα εκατοντάδες Έλληνες ναυτικοί - αλλά ο dimitris_f θέλει να τα διώξει γιατί δεν δίνουν πολλούς φόρους για να κάνει προσλήψεις γραφιάδων και ιματιοφυλάκων το κράτος ....

                  Ειναι γνωστο οτι οταν δεν μπορεις να αντιπαρατεθεις στις θεσεις/αποψεις καποιου , τις διαστρεβλωνεις. Πότε , ρε μυστηριε, ειπα να διωξουμε τους καραβαδες και ποτε μιλησα για προσληψεις 'γραφιάδων και ιματιοφυλάκων' ?

                  Αυτο που εγραψα ηταν : πριν αμολησεις (εσυ ή οποιος αλλος) τη φραση-πασπαρτου 'αν αυξησουμε τη φορολογια στο ναυτιλιακο κεφαλαιο , οι εφοπλιστες θα αλλαξουν σημαια στα καραβια τους' κατσε να εξετασεις ποσο ευκολο ειναι να αλλαξουν σημαια (πχ λιβεριανη ) και τι τελικα θα χασουμε αν αλλαξουν σημαια. Εθεσα και συγκεκριμενα ερωτηματα, για τα οποια δεν πηρα καμια απαντηση .
                  Ουτε ειπα να τους γδαρεις στη φορολογια, απλως ρωτησα (και ξαναρωταω) : στο βαθμο που το ναυτιλιακο κεφαλαιο σχεδον δεν φορολογειται , ποια ειναι τα οφελη για την διευκολυνση που τους παρεχουμε και ποσο ευκολο ειναι να αλλαξουν σημαια ?

                  Επισης σου 'διαφευγει' οτι αναφερομαι στο σημερα (2012) που για την διεθνη/ποντοπορο ναυτιλια (που ειναι και τα χοντρα λεφτα) τα πληρωματα (και στα υπο ελληνικη σημαια πλοια) ειναι ξενοι. Αλλωστε το αν οι ναυτικοι θα ειναι ελληνες ή όχι δεν εχει και μεγαλη σχεση με το που ειναι η εδρα της ναυτιλιακης εταιρειας.

                  Παιδες σορρυ που επεμβαινω στο παραλυρημα και των δυο πλευρων αλλα καλο ειναι οταν μιλαμε για κατι να ξερουμε και τι μας γινεται.....
                  Ενα πλοιο για να αλλαξει σε σημαια μαλτας προσορινα δεν χρειαζατε πανω απο 24 με 48 ωρες εφ οσον πληρει τις προυποθεσεις. Και μετα απο 6 μηνες μπορει να την γυρισει σε μονιμη εφ οσον εχει συμορφωθει και με διαφορες αλλες παραμετρους που απαιτουντε απο τους κανονισμους για την Μαλτεζικη σημαια.

                  http://www.jmganado.com/publications/Su ... %20D25.pdf

                  Παρτε και του Παναμα.
                  http://www.morimor.com/files/upload/bro ... _eng_2.pdf

                  Παρτε και της Λυβεριας
                  http://www.liscr.com/liscr/Maritime/Mar ... fault.aspx

                  Κοιτα το bold για τα πληρωματα
                  4.2. The Greek registry
                  Greece, apart from being a big maritime force is also a country of responsibility for global
                  shipping. It actively participates in all International Organizations, has 23 consular
                  maritime embassies worldwide and the Greek Shipping Registry is among the top ranks
                  of ―perfect flags‖ Korres and Pallis (2008). Vessels registered under the Greek Registry
                  rank the Greek flag in the 5th position internationally, and in the 1st among the countries
                  of the EU.
                  Nevertheless, the Greek shipping registry keeps losing competitiveness as far as sea going
                  shipping is concerned, compared to open registries. The same is true for short range cargo
                  ships, for which a drift is noted primarily towards Malta‘s registry, but towards Cyprus‘s
                  registry as well. This negative event has an impact in the development of Greek economy
                  since, as stressed in Alpha Bank‘s annual report ―the inflow of income sources in
                  domestic economy may increase if there is a significant increase in the percentage of Greek ownership of ships bearing the Greek flag‖.
                  Furthermore, a number of important factors that significantly determine the operation of the Greek shipping registry will have to be examined. Generally, legislation determines the minimum number of Greek sailors in the crew composition, turning maritime work into a closed profession, a fact that distorts the size of the wages, which are significantly higher than the limit, agreed upon in collective agreements. Therefore, the operational cost of the Greek vessels is increased, while the ship owners propose that for the boost of ocean going shipping competitiveness the Greek ships will need to have, on one hand an elastic crew composition (liberalization of composition), and on the other the State should absorb insurance fees of Greek sailors Nee Site.
                  Another factor directly related to the selection likelihood of the Greek Shipping Registry in the middle term, is the reduction of the Greek ship worker force. It is estimated that the vacant positions of captain and engineers in Greek owned ships come up to 4,000- 5,000. Especially for ships under Greek flag, about 1,200 new captains and engineers are required, which are not available in the Greek market. The Greek owned fleet could fully cover its requirements in captains and engineers if every year for the next decade the number of graduates from our country‘s Merchant Navy Academies was significantly increased Alpha (2009).

                  Α και αμα τελικα κυνηγησουν και τους τελευταιους 'ρομαντικους' (ελπιζω να καταλαβεις την λεξη ρομαντικος γιατι την χρησηοποιω) και αλλαξουν και αυτοι σημαια τοτε απλα χαιρετας καπου στα 7-10 δισεκατομυρια ευρο απο φορους που πανε καθε χρονο στην ελληνικη κυβερνιση.... Δεν ειναι και λιγα τα λεφτα ετσι?
                  Και αυτο μονο απο τα πλοια που εχουν ελληνικη σημαια. Βαλε λοιπον και τις εταιρειες που ναι μεν εχουν ελληνικων συμφεροντων πλοια αλλα ξενη σημαια και εχουν γραφεια στην Ελλαδα. Βαλε και αυτες σαν εταιρειες ποσα πληρωνουν στο ελληνκο δημοσιο σε φορους, ποσους Ελληνες απασχολουνε κλπ κλπ....
                  Ηδη η Μαλτα και η Κυπρος πηρανε πολλα πλοια απο το ελληνικο νοιολογειο.... Γιατι αραγε? Μαλλον επειδη οι Ελληνες εφοπλιστες φοβηθηκαν μην βγει ο μυθος με τα χρυσα αυγα (δεν εννοω την Χ.Α) οπου απο greed τελικα σφαξανε την χηνα για να παρουν ολα τα αβγα χωρις να περιμενουν και τελικα πηραν τα αρχιδια τους. Ε αμα συνεχισουν ετσι να κυνηγανε τους ελληνες πλοιοκτητες τοτε θα παρουν τα αρχιδια τους....

                  Και επειδη και καπου αναφερθηκε και το ΝΑΤ απλα ψαξτε να δειτε ποσο πλουσιο ταμειο ηταν το ΝΑΤ προτου η διοικηση περασει σε κρατικα χερια και αρισουν τα δανεικα και αγυριστα μεταξυ ταμειων και που καταντησε τωρα.... Κοιταξτε στα μελησσια το νοσοκομειο που ηταν ιδιοκτησια του ΝΑΤ που φτιαχθηκε με τα λεφτα τον ναυτικων καποτε, πως σαπιζει απο τοτε που εκλεισε και εγινε το πλιατσικο. Κοταξτε τα κτηρια που ειχε στην κατοχη του ΝΑΤ που εχουν ολα ερημωσει και ειναι ετοιμοροπα... Ναι αμα δειτε λοιπον αυτα θα καταλαβετε πως θα γινει και η ελληνικη ναυτιλια αν κυνηγησετε τον μεγαλυτερο και υγιεστερο κλαδο που φερνει λεφτα στην Ελλαδα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hannibal last edited by

                    Και για να μην λετε οτι τα ριχνω ολα στο κρατος υπαρχει και η αλλη πλευρα η οικονομικη που δεν επιλεγεται η ελληνικη σημαια οχι μονο απο Ελληνες αλλα και απο αλλες εθνικοτητες πλοιοκτητων.

                    4.3. Maritime training as a factor of Greek shipping registry competitiveness
                    In any case, it should be stressed that the ship owner‘s selection of the flag that one of his ships will bear is a decision taken with purely financial criteria, and in the case of the Greek flag crewing cost is the most determining factor concerning Greek ship owners moving away from it. Greek ship owners, by moving away from the Greek flag, turn to ―cheaper‖ flags that offer possibilities for flexible crew compositions of their ships. In recent years, due to attempts for further reductions of the operational cost in Greek owned freight ships (under both Greek and foreign flags), Filipinos and ship workers coming from Southeastern Asia and Eastern Europe are primarily employed.
                    In reality, however, the lowly paid employee is in fact expensive if he doesn‘t possess the required knowledge, experience or commitment in order to contribute to the creation of a sustainable competitive advantage and to the improvement of the company‘s profitability. This conclusion can explain to a significant degree Lekakou et al. (2006):
                    • The use of the Greek flag by about 30% of Greek owned ships, to the degree that this is also linked to ease of access to Greek crews.
                    • The fact that in the majority of Greek owned ships bearing a Greek flag a number of Greek officers is employed, sometimes even a number of lower ranking crew, despite the higher salary cost compared to foreign sailors from low cost countries.
                    Greek sailors possess know-how, which has contributed to the higher efficiency of ships in the modern course of the Greek shipping industry. Maintaining and enriching this know- how is a precondition for sustaining and boosting the competitive advantage of Greeks in this industry. Within this framework the improvement of Greek sailor‘s marine training is directly connected to the boosting of the competitiveness of the Greek shipping registry.
                    In conclusion, we can point out that the ―flight‖ of ships from the flag leads to loss of job positions, public income, know how and employment positions. Within this framework, the need for a modern shipping policy adapted to the modern shipping environment and oriented towards the improvement of the flag competitiveness is paramount in order to trigger the repatriation of the largest part of the Greek owned fleet. The restructuring of marine training plays an important role in this endeavour, so that the relationship between
                    cost- quality- efficiency can be the incentive for the employment of Greek sailors.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hannibal last edited by

                      Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                      Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Μη μιλάς καλύτερα για το ΝΑΤ γιατί αυτά δεν αφορούν κανένα και θα συγχυστεί ο dimitris_f.

                        Επίσης, ορισμένοι δεν μπορούν να συλλάβουν το τι σημαίνει 'θετικό περιβάλλον για επενδύσεις', είτε για ναυτιλία, είτε για βιομηχανία, είτε για οτιδήποτε.
                        Θα έρθουν οι επενδυτές να δώσουν συνάλλαγμα στον κάθε πολιτικάντη, για να ταϊσει τους πελάτες του.
                        Έχασαν όλοι το μυαλό τους για να το βρουν οι wannabe επαναστάτες/ηγέτες συνδικαλιστές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hannibal last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          Μη μιλάς καλύτερα για το ΝΑΤ γιατί αυτά δεν αφορούν κανένα και θα συγχυστεί ο dimitris_f.

                          Επίσης, ορισμένοι δεν μπορούν να συλλάβουν το τι σημαίνει 'θετικό περιβάλλον για επενδύσεις', είτε για ναυτιλία, είτε για βιομηχανία, είτε για οτιδήποτε.
                          Θα έρθουν οι επενδυτές να δώσουν συνάλλαγμα στον κάθε πολιτικάντη, για να ταϊσει τους πελάτες του.
                          Έχασαν όλοι το μυαλό τους για να το βρουν οι wannabe επαναστάτες/ηγέτες συνδικαλιστές.

                          Συζητηση κανουμε. Δεν εχω σκοπο ουτε να συγχισω τον dimitris_f η τον οποιο αλλον. Απλα μου την δινει οταν γραφοντε ανακριβιες για ενα κλαδο που ξερω καλα επειδη σε αυτον τον κλαδο εργαζομαι. Δεν ειναι ολα οπως φανταζοντε, κοινως οτι καθεσαι σπιτι, δεν κανεις τιποτε και απλα σου ερχοντε λεφτα στον λογαριασμο σου....
                          Οπως οσοι εχουν κανει λεφτα στην ναυτιλια η απο την ναυτιλια ΔΕΝ ειναι ολοι κλεφτες, δολοφονοι και κομματοσκυλα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                            Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                            Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                            ξερω οτι φερνουν τα καραβια τους εδω καποιοι Ελληνες πλοιοκτητες.
                            το κοστος των εργατικων εδω ειναι σχετικα φτηνο,σε σχεση με την ποιοτητα της δουλειας που γινεται.
                            Ξερω περιπτωσεις οπου παει το καραβι για επισκευες Ουκρανια,ΗΠΑ κτλ αλλα τελικα ερχεται εδω.
                            Η Ελλαδα ειχε και εχει παραδοση στην ναυτιλια,δεν πρεπει να σβησει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                              Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                              Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                              ξερω οτι φερνουν τα καραβια τους εδω καποιοι Ελληνες πλοιοκτητες.
                              το κοστος των εργατικων εδω ειναι σχετικα φτηνο,σε σχεση με την ποιοτητα της δουλειας που γινεται.
                              Ξερω περιπτωσεις οπου παει το καραβι για επισκευες Ουκρανια,ΗΠΑ κτλ αλλα τελικα ερχεται εδω.
                              Η Ελλαδα ειχε και εχει παραδοση στην ναυτιλια,δεν πρεπει να σβησει.

                              Είναι καπιταλιστές, πρέπει να τους φορολογήσουμε.
                              Πόσα; Όσα μας λείπουν (ε, και λίγο παραπάνω... ).

                              Αν σβήσουν αυτοί φταίνε, αν είναι πατριώτες θα μείνουν εδώ όσο και να τους τον βάλουμε. Τον φόρο, εννοώ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Όχι μόνο έχει 'παράδοση', αλλά έχει τεράστιο παρόν.
                                Μπορεί να στηρίξει την ελληνική οικονομία, από τη φορολογία μέχρι τα νοικοκυριά. Να περιορίσει την αιμορραγία εργατικού δυναμικού προς το εξωτερικό.

                                Κι έρχεται τώρα το ΠΑΣΟΚ 2 να κάνει τα ίδια με το 1981, όταν το κεφάλαιο χαρακτηριζόταν περίπου ως ναζισμός.
                                Πώς το είπε ο dimitris_f; 'Κι αέρα στα πανιά τους', 'τα σκυλιά δεμένα', κάτι τέτοιο.

                                Για ένα κλάδο που ΔΕΝ παίρνει λεφτά από το κράτος, δεν ζητάει εκτάσεις, δεν μολύνει το περιβάλλον, αλλά κερδίζει δισεκατομμύρια από τις μεταφορές σε όλο τον κόσμο.

                                Αλλά όταν το 'πρόβλημα' είναι ότι δεν φορολογείται ο εφοπλιστής με τον ίδιο τρόπο που φορολογείται ο ΔΕΗτζής, ο ΟΣΕτζής ή ο σουβλατζής, καταλαβαίνουμε για τι μιλάμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hannibal last edited by

                                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                  Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                                  Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                                  ξερω οτι φερνουν τα καραβια τους εδω καποιοι Ελληνες πλοιοκτητες.
                                  το κοστος των εργατικων εδω ειναι σχετικα φτηνο,σε σχεση με την ποιοτητα της δουλειας που γινεται.
                                  Ξερω περιπτωσεις οπου παει το καραβι για επισκευες Ουκρανια,ΗΠΑ κτλ αλλα τελικα ερχεται εδω.
                                  Η Ελλαδα ειχε και εχει παραδοση στην ναυτιλια,δεν πρεπει να σβησει.

                                  Φυσικα και η ποιοτητα δουλειας ειναι καλυτερη απο οτι ουκρανια κλπ. Αλλα απο οτι ειδες δεν ανεφερα την ποιοτητα αλλα την κα8υστεριση.... Και ειδηκα σε ποντοπορα πλοια ο χρονος ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας. Παραδειγμα.... Πριν απο μερικα χρονια καταφερα να πησω τον ιδοκτητη της ναυτιλιακης που εργαζομουν να περασει απο ναυπηγεια σκαραμαγκα. Με τα πολλα τον εψησα λεγοντας του οτι η ποιοτητα ειναι καλυτερη σε σχεση με την τιμη κλπ... σημειωση το αραβι ειχε κλεισει για μετατροπη σε double hull, (μονο με την μεταφορα του ταγκιου του πετρελαιου σε αλλο σημειο επειδη ηταν ηδη doyble side me double botton κατω απο τα αμπαρια) στο ναυπηγειο του Ντουμπαι (οπου εχουν και εκει Ελληνες αλλα σε διευθηντικες θεσεις) με completion time γυρω στις 20-30 μερες. Το καραβι τελειωσε με καθυστερηση 1,5 μηνα απο τον προβλεπομενο χρονο. Περιτο να σου πω τι εγινε στο γραφειο. Απλα καθε μερα που καθοταν το συγκεκριμενο καραβι εχανε 12,000 δολλαρια..... Αυτο για να καταλαβεις περι χρονοδιαγραμματος που δεν τηρειται και ποσο ρολο παιζει ο χρονος σε μια επισκευη....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                                    Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                                    Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                                    ή αν έχεις γνωστό συνδικαλιστή να λέει 'δώσε τόσα αλλιώς το πλοίο δεν φεύγει....' σιγά μην ξαναγυρίσεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hannibal last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                                      Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                                      ή αν έχεις γνωστό συνδικαλιστή να λέει 'δώσε τόσα αλλιώς το πλοίο δεν φεύγει....' σιγά μην ξαναγυρίσεις...

                                      Κοιτα. Αυτο δεν μου εχει τυχει ουτε εχω ακουσει κατι τετοιο. Και εχω κανει 4 επισκευες Ελλαδα ακομα και οταν ημουν σαν πληρωμα σε πλοια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                                        Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                                        Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                                        ή αν έχεις γνωστό συνδικαλιστή να λέει 'δώσε τόσα αλλιώς το πλοίο δεν φεύγει....' σιγά μην ξαναγυρίσεις...

                                        Κοιτα. Αυτο δεν μου εχει τυχει ουτε εχω ακουσει κατι τετοιο. Και εχω κανει 4 επισκευες Ελλαδα ακομα και οταν ημουν σαν πληρωμα σε πλοια.

                                        Δεν εχεις βαρεθει με αυτες τις ιδεοληψιες ρε Χρηστο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greo last edited by

                                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                                          Και σχετικα με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις επισκευαστηκες ζωνες.
                                          Δεν φταινε οι ελληνες πλοικτητες που δεν φερνουν τα καραβια τους εκει. Αμα πας σε μια επισκευη και σου ενε πχ ενα μηνα, και τελικα καταληγεις να το τελειωνουν μετα απο 2,5 μηνες και τρως την καθυστερηση επειδη το σωατειο αποφασησε ενα μηνα απεγεια, αποφασησε να ζητησει παραπανω λεφτα επειδη 1002 κουλους λογους τοτε σορρυ αλλα δεν συμφερει.... Πιστευω και εσυ αν ειχατε μια οποιαδηποτε επιχειρηση και καποιος με τον οποιο συνεργαζοσταν στο οτιδηποτε δεν ηταν συνεπης στις υποχρεωσεις του δεν θα τον ξανα επιλεγατε.... Σωστα?

                                          ή αν έχεις γνωστό συνδικαλιστή να λέει 'δώσε τόσα αλλιώς το πλοίο δεν φεύγει....' σιγά μην ξαναγυρίσεις...

                                          Κοιτα. Αυτο δεν μου εχει τυχει ουτε εχω ακουσει κατι τετοιο. Και εχω κανει 4 επισκευες Ελλαδα ακομα και οταν ημουν σαν πληρωμα σε πλοια.

                                          Δεν εχεις βαρεθει με αυτες τις ιδεοληψιες ρε Χρηστο

                                          Δεν είναι ιδεοληψία. Είναι αγνή λάσπη, πασπαλισμένη με ανωτερη ηθική αξία και τεκμηρίωση ακουσαμουπανλεγεταισουπεςπατσας.

                                          Αν το εγραφε ο mjacob βεβαια θα θελαμε θεωρημενα αποδεικτικά στοιχεία

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mjacob last edited by

                                            απλώς δεν είχα χρησιμοποιήσει το keyphrase 'το ξέρω από ΠΟΛΥ μέσα' κι έτσι είχαν δημιουργηθεί απορίες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 1 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr