-
Αγαπητοί συνφορουμήτες.
Μετά από προτροπή του taurus ανοίγω το παρόν θέμα να μου (και ίσως μας) λυθεί μια απορία περί προθέρμανσης κινητήρα.
Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς) περιμένω για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.
Κάνω καλά;
Σημείωση. Οι κυλινδροί μου είναι αλουμινένιοι και έχω διαβάσει μερικές περιπτώσεις στο εξωτερικό οι οποίοι ραγίζουν ενδεχομένως λόγω απότομης αλλαγής στη θερμοκρασία.
Ακούω απόψεις.
-
Αγαπητοί συνφορουμήτες.
Μετά από προτροπή του taurus ανοίγω το παρόν θέμα να μου (και ίσως μας) λυθεί μια απορία περί προθέρμανσης κινητήρα.
Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς) περιμένω για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.
Κάνω καλά;
Σημείωση. Οι κυλινδροί μου είναι αλουμινένιοι και έχω διαβάσει μερικές περιπτώσεις στο εξωτερικό οι οποίοι ραγίζουν ενδεχομένως λόγω απότομης αλλαγής στη θερμοκρασία.
Ακούω απόψεις.
-
Αγαπητοί συνφορουμήτες.
Μετά από προτροπή του taurus ανοίγω το παρόν θέμα να μου (και ίσως μας) λυθεί μια απορία περί προθέρμανσης κινητήρα.
Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς) περιμένω για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.
Κάνω καλά;
Σημείωση. Οι κυλινδροί μου είναι αλουμινένιοι και έχω διαβάσει μερικές περιπτώσεις στο εξωτερικό οι οποίοι ραγίζουν ενδεχομένως λόγω απότομης αλλαγής στη θερμοκρασία.
Ακούω απόψεις.
-
Κανε ότι έκαναν παλιά στα ντίζελ φορτηγά.
Στουπι και φωτιά κάτω απο το καρτερ! -
Όχι δεν κάνεις καλά Νίκο. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα βάζεις μπροστά και φεύγεις αμέσως, απλά με ήπιες επιταχύνσεις (μικρό σχετικά φορτίο στον κινητήρα) και όχι πολλές στροφές μέχρι να ζεσταθούν. Στο ρελαντί, το αυτοκίνητο αργεί περισσότερο να ζεσταθεί και έτσι οι φθορές που έχεις είναι περισσότερες καθώς λειτουργεί περισσότερη ώρα κρύο. Επίσης παράγεις περισσότερα καυσαέρια καθώς ο καταλύτης αργεί κι αυτός να ζεσταθεί. Για αυτούς τους λόγους τα μάνιουαλς των αυτοκινήτων λένε ότι βάζεις μπροστά και ξεκινάς αμέσως.
-
Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς)
Kρύο είναι αυτό? Να αρχίσουμε να μιλάμε για κάτω από 5 βαθμούς, άιντε να το δεχτώ.
-
Κάνε ό,τι λέει το manual. (αποκλείεται βέβαια να λέει να το αφήνεις στο ρελαντί). Συνήθως λένε όχι υψηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αγαπητοί συνφορουμήτες.
για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.Είναι σίγουρο πως η θερμοκρασία αυτών των δύο, συμπίπτει;
Έχεις όργανο λαδιού; -
Τα νερα συνηθως ζεσταινονται πιο γρηγορα απο το λαδι.
Σε οσα αμαξια δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου, θα ηταν προτιμοτερο να μην πιεζονται αμεσως μολις φτασει η θερμοκρασια νερου στο ιδανικο. Το λαδι δεν θα εχει ζεσταθει πιθανοτατα επαρκως εκεινη την στιγμη.
-
Σε γενικές γραμμές το θερμόμετρο νερού είναι μια ένδειξη βέβαια. Σίγουρα όμως οι δύο θερμοκρασίες δεν συμπίπτουν αλλά μην φτάσουμε και σε υπερβολές και υποχόνδριες καταστάσεις.
-
Double post.
-
Το λάδι αργεί κανένα δεκάλεπτο σε σχέση με το νερό.
Νίκος, είναι υπερβολή να μιλάμε για ζέσταμα με 15 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Εξάλλου το ζέσταμα στο αμάξι δεν αφορά μονό τον κινητήρα.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Έχεις 5 λεπτά ελεύθερο χρόνο πριν ξεκινήσεις ;
Αυτοκίνητο με ψεκασμό δεν θυμάμαι ποτέ να έχω 'ζεστάνει' πάνω από μερικά δευτερόλεπτα κι αυτό αν έχει θερμοκρασίες από 5 βαθμούς και κάτω, ενώ το μηχανάκι που είναι καρμπυρατεράτο, το αφήνω κανένα μισόλεπτο, ίσα για να μην σκορτσάρει στην εκκίνηση... -
Ωραία. Ενδιαφέρον όλα.
Τα λάδια δε συμπίπτουν με τη θερμοκρασία του νερού, αλλά είναι ένας μπούσουλας.
Τη προθέρμανση τη κάνω περισσότερο εκεί κοντά στους 8-10 βαθμούς.
Όταν εχει τόσο κρύο έξω, να μην το αφήνω να δουλεύει έστω 2-3 λεπτά;
Τι λέτε;
Με έχει αγχώσει λίγο το θέμα με τους κυλίνδρους.
-
Ε τους έχεις και λίγους εσύ... λογικό...
Συγγνωμη για το off topic αλλα με έτρωγε
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα βάζεις μπροστά και φεύγεις αμέσως, απλά με ήπιες επιταχύνσεις (μικρό σχετικά φορτίο στον κινητήρα) και όχι πολλές στροφές μέχρι να ζεσταθούν.Εγώ απλά περιμένω να πέσουν οι στροφές πριν ξεκινήσω (λιγότερο από λεπτό στο audi, κάτι παραπάνω στο smart... στη Β δεν περιμένω καθόλου) και μετά δεξιά λωρίδα και αυγό στο πεντάλ - ειδικά στο smart που θεωρείται πιο ευαίσθητο (μέχρι να ζεσταθεί τουλάχιστον + κάποια λεπτά ακόμα για τα λάδια).
Βέβαια, το 'τι κάνουμε' με το 'τι πρέπει να κάνουμε' διαφέρει οπότε πράγματι έχει ενδιαφέρον το θέμα ως προς το συμπέρασμα που θα βγει (αν βγει). -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ωραία. Ενδιαφέρον όλα.Τα λάδια δε συμπίπτουν με τη θερμοκρασία του νερού, αλλά είναι ένας μπούσουλας.
Τη προθέρμανση τη κάνω περισσότερο εκεί κοντά στους 8-10 βαθμούς.
Όταν εχει τόσο κρύο έξω, να μην το αφήνω να δουλεύει έστω 2-3 λεπτά;
Τι λέτε;
Με έχει αγχώσει λίγο το θέμα με τους κυλίνδρους.
Είσαι λίγο υπερβολικός ή μου φαίνεται; Ο κατασκευαστής τι λέει; Σε όλα τα δικά μου πάντως λέει αυτό που σου έγραψα. Κάτι παραπάνω θα ξέρει από τους 'σοφούς' οδηγούς...
ΥΓ: 8-10 βαθμοί είναι ζέστη. Στην Γερμανία (μιας και είναι γερμανικό το αυτοκίνητό σου), τόσο έχει τον Μάιο... εκεί το κρύο από -5 και κάτω. Δεν είναι από ζάχαρη φτιαγμένα τα αυτοκίνητα.
-
Υπερβολικός...προληπτικός είμαι θα έλεγα.
Ο κατασκευαστής λογικά δε λέει για προθέρμανση...απ´την άλλη ο ίδιος λέει αλλαγή λαδιών κάθε 25.000κμ.
-
Στη γερμανία απαγορεύεται να κάνεις ζεστάμα,και καλά για το περιβάλλον.Είχα βάλει μια μέρα μπρος το νοίκιαρικο και του φορτωνα κατι πράματα για να εκμεταλλευτώ το χρόνο γιατι έκανε απίστευτο κρύο και μου την είπαν οι περαστικοί!
Sent from my E10i using Tapatalk
-
Ψιλά γράμματα ...
Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;