-
Αποτελει διαπιστωση δκη μου, ή κανω λαθος?
Καθε φορα που περπαταω ή οδηγω στους δρομους της Αθηνας, , παρατηρωντας τα παρκαρισμενα αλλα και τα οχηματα που κυκλοφορουν, βλεπω μεγαλο ποσοστο, πανω απο 40% να εχουν λαμαρινοζημιες και αλλες μικροτερες φθορες, που απο 200 εως το πολυ 700 ευρω θα επισκευαζονταν. Πχ: βαλμενες μεσα πορτες φτερα σε 2-3 σημεια, κατεβασμενους-ξεκουμπωτους προφυλακτηρες, φωτα σπασμενα και κολημενα με ταινια (κυριως τα πισω), εξωτερικους καθρεπτες να κρεμονται ή πιασμενους με ταινια, ακομα και καμμενες λυχνιες stop-θεσεως-πορειας, που εχουν μηδαμινη αξια κλπ.
Ομοιως ριχνοντας μια ματια στο εσωτερικο των αυτοκινητων, βλεπω 'ακαταστασια' (σκουπιδια-σκουπιδακια), πεταμενα πραγματα, ταμπλω με ενα δαχτυλο σκονη, τασακια 'τιγκα' στο τσιγαρο κλπ.
Και βεβαια, καποιος που 'συμπεριφερεται' ετσι στο αυτοκινητο του, υπαρχει περιπτωση να το συντηρει μηχανολογικα σωστα? Δεν νομιζω...
Αυτες οι νοοτροπιες δεν υπηρχαν πριν 5-10 χρονια. Το αυτοκινητο τυγχανε καλυτερης αντιμετωπισης απο τον ιδιοκτητη του και αντιπροσωπευε την εικονα του, (περαν της οικονομικης επιφανειας για την οποια εδω ΔΕΝ αναφερομαι), δηλαδη του μερακλη, του νοικοκυρη κλπ. Αρα μηπως επρεπε να εχουμε καταλαβει οτι η 'φτωχεια' πλησιαζε, σε συνδιασμο με τον αυξανομενο σταρχ@@@σμο των Ελληνων? Γιατι δεν μπορω να εξηγησω αλλιως το φαινομενο.
Βεβαια, αν καποιος αγοραζε το αυτοκινητο με δοσεις για 3-5 χρονια και στον πρωτο πχ χρονο, παθαινε τις πρωτες μικρο-μεσαιες ζημιες απο ατυχηματα, πως να προχωρησει σε επισκευη, οταν θα στοιχιζε οσο 2-3 δοσεις που ηδη με το ζορι θα πληρωνε, αφου ειχε κανει υπερεκτιμηση των οικονομικων δυνατοτητων του.
ΥΓ: Δεν αναφερομαι στο φαινομενο που ειναι εντονο στις 'υποβαθμισμενες' περιοχες ή σε ιδιοκτητες ΙΧ που τα εχουν μετατρεψει σε 'ΔΧ', βαζοντας μεσα κουβαδες, πινελα, τρυπανια-τροχους, καφασια κλπ, γιατι ειναι εργαλεια της δουλειας τους. Σε εμας τους 'αλλους' αναφερομαι......
Περιμενω τις αποψεις σας.... -
Αποτελει διαπιστωση δκη μου, ή κανω λαθος?
Καθε φορα που περπαταω ή οδηγω στους δρομους της Αθηνας, , παρατηρωντας τα παρκαρισμενα αλλα και τα οχηματα που κυκλοφορουν, βλεπω μεγαλο ποσοστο, πανω απο 40% να εχουν λαμαρινοζημιες και αλλες μικροτερες φθορες, που απο 200 εως το πολυ 700 ευρω θα επισκευαζονταν. Πχ: βαλμενες μεσα πορτες φτερα σε 2-3 σημεια, κατεβασμενους-ξεκουμπωτους προφυλακτηρες, φωτα σπασμενα και κολημενα με ταινια (κυριως τα πισω), εξωτερικους καθρεπτες να κρεμονται ή πιασμενους με ταινια, ακομα και καμμενες λυχνιες stop-θεσεως-πορειας, που εχουν μηδαμινη αξια κλπ.
Ομοιως ριχνοντας μια ματια στο εσωτερικο των αυτοκινητων, βλεπω 'ακαταστασια' (σκουπιδια-σκουπιδακια), πεταμενα πραγματα, ταμπλω με ενα δαχτυλο σκονη, τασακια 'τιγκα' στο τσιγαρο κλπ.
Και βεβαια, καποιος που 'συμπεριφερεται' ετσι στο αυτοκινητο του, υπαρχει περιπτωση να το συντηρει μηχανολογικα σωστα? Δεν νομιζω...
Αυτες οι νοοτροπιες δεν υπηρχαν πριν 5-10 χρονια. Το αυτοκινητο τυγχανε καλυτερης αντιμετωπισης απο τον ιδιοκτητη του και αντιπροσωπευε την εικονα του, (περαν της οικονομικης επιφανειας για την οποια εδω ΔΕΝ αναφερομαι), δηλαδη του μερακλη, του νοικοκυρη κλπ. Αρα μηπως επρεπε να εχουμε καταλαβει οτι η 'φτωχεια' πλησιαζε, σε συνδιασμο με τον αυξανομενο σταρχ@@@σμο των Ελληνων? Γιατι δεν μπορω να εξηγησω αλλιως το φαινομενο.
Βεβαια, αν καποιος αγοραζε το αυτοκινητο με δοσεις για 3-5 χρονια και στον πρωτο πχ χρονο, παθαινε τις πρωτες μικρο-μεσαιες ζημιες απο ατυχηματα, πως να προχωρησει σε επισκευη, οταν θα στοιχιζε οσο 2-3 δοσεις που ηδη με το ζορι θα πληρωνε, αφου ειχε κανει υπερεκτιμηση των οικονομικων δυνατοτητων του.
ΥΓ: Δεν αναφερομαι στο φαινομενο που ειναι εντονο στις 'υποβαθμισμενες' περιοχες ή σε ιδιοκτητες ΙΧ που τα εχουν μετατρεψει σε 'ΔΧ', βαζοντας μεσα κουβαδες, πινελα, τρυπανια-τροχους, καφασια κλπ, γιατι ειναι εργαλεια της δουλειας τους. Σε εμας τους 'αλλους' αναφερομαι......
Περιμενω τις αποψεις σας.... -
Αποτελει διαπιστωση δκη μου, ή κανω λαθος?
Καθε φορα που περπαταω ή οδηγω στους δρομους της Αθηνας, , παρατηρωντας τα παρκαρισμενα αλλα και τα οχηματα που κυκλοφορουν, βλεπω μεγαλο ποσοστο, πανω απο 40% να εχουν λαμαρινοζημιες και αλλες μικροτερες φθορες, που απο 200 εως το πολυ 700 ευρω θα επισκευαζονταν. Πχ: βαλμενες μεσα πορτες φτερα σε 2-3 σημεια, κατεβασμενους-ξεκουμπωτους προφυλακτηρες, φωτα σπασμενα και κολημενα με ταινια (κυριως τα πισω), εξωτερικους καθρεπτες να κρεμονται ή πιασμενους με ταινια, ακομα και καμμενες λυχνιες stop-θεσεως-πορειας, που εχουν μηδαμινη αξια κλπ.
Ομοιως ριχνοντας μια ματια στο εσωτερικο των αυτοκινητων, βλεπω 'ακαταστασια' (σκουπιδια-σκουπιδακια), πεταμενα πραγματα, ταμπλω με ενα δαχτυλο σκονη, τασακια 'τιγκα' στο τσιγαρο κλπ.
Και βεβαια, καποιος που 'συμπεριφερεται' ετσι στο αυτοκινητο του, υπαρχει περιπτωση να το συντηρει μηχανολογικα σωστα? Δεν νομιζω...
Αυτες οι νοοτροπιες δεν υπηρχαν πριν 5-10 χρονια. Το αυτοκινητο τυγχανε καλυτερης αντιμετωπισης απο τον ιδιοκτητη του και αντιπροσωπευε την εικονα του, (περαν της οικονομικης επιφανειας για την οποια εδω ΔΕΝ αναφερομαι), δηλαδη του μερακλη, του νοικοκυρη κλπ. Αρα μηπως επρεπε να εχουμε καταλαβει οτι η 'φτωχεια' πλησιαζε, σε συνδιασμο με τον αυξανομενο σταρχ@@@σμο των Ελληνων? Γιατι δεν μπορω να εξηγησω αλλιως το φαινομενο.
Βεβαια, αν καποιος αγοραζε το αυτοκινητο με δοσεις για 3-5 χρονια και στον πρωτο πχ χρονο, παθαινε τις πρωτες μικρο-μεσαιες ζημιες απο ατυχηματα, πως να προχωρησει σε επισκευη, οταν θα στοιχιζε οσο 2-3 δοσεις που ηδη με το ζορι θα πληρωνε, αφου ειχε κανει υπερεκτιμηση των οικονομικων δυνατοτητων του.
ΥΓ: Δεν αναφερομαι στο φαινομενο που ειναι εντονο στις 'υποβαθμισμενες' περιοχες ή σε ιδιοκτητες ΙΧ που τα εχουν μετατρεψει σε 'ΔΧ', βαζοντας μεσα κουβαδες, πινελα, τρυπανια-τροχους, καφασια κλπ, γιατι ειναι εργαλεια της δουλειας τους. Σε εμας τους 'αλλους' αναφερομαι......
Περιμενω τις αποψεις σας.... -
Δεν ξερω την οικονομικη σου κατασταση, αλλα εχε υπ οψη σου οτι δεν ειναι ολονων καλη. Μια εξωτερικη μικροζημια ερχεται σε δευτερη μοιρα εφοσον το αυτοκινητο κινηται κανονικα και δεν καταλαβαινω το νοημα της ερωτησης σου. Τα 200-700 ευρω δεν ειναι μικροποσα για πολυ κοσμο.
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Δεν ξερω την οικονομικη σου κατασταση, αλλα εχε υπ οψη σου οτι δεν ειναι ολονων καλη. Μια εξωτερικη μικροζημια ερχεται σε δευτερη μοιρα εφοσον το αυτοκινητο κινηται κανονικα και δεν καταλαβαινω το νοημα της ερωτησης σου. Τα 200-700 ευρω δεν ειναι μικροποσα για πολυ κοσμο.αμα δεν ειναι καλη, να ΜΗΝ τα κυκλοφορουν γιατι πολλα απο αυτα δεν ειναι απλα βρωμικα η γρατσουνισμενα... αλλα λειπουν προφυλακτηρες, φαναρια με σπασμενες βασεις που φεγγουν στον θεο και λοιπα αλλα full παρανομα προς κυκλοφορια. Βεβαια εδω η μονη παραβαση που γνωριζουμε ειναι η υπερβολικη και καλα ταχυτητα και ολα τα αλλα περνανε στο ντουκου...
και κατ επεκταση εχει νοημα η ερωτηση.... Δεν λυπουνται τα λεφτα που εδωσαν?
-
Ναι αλλά η μία λάμπα για τα φώτα των φρένων δε κάνει 500 ευρώ. Ειδικά στην Αθήνα, πολλά βλέπω με καμμένες λάμπες. Η τα μπροστινά φώτα να είναι μονόφθαλμα. Δηλαδή, το βράδυ δε το βλέπουν;
Τα πεταμένα χαρτιά, η σκόνη, τα γεμάτα τασάκια θέλουν χρήμα να τα καθαρίσεις;
Ο πατέρας μου, αν και η δουλειά του δεν έχει σχέση με εργαλεία, κτλ, πάντα φόρτωνε το αυτοκίνητο του με ντάνες πλακάκια, εργαλέια, σακιά τσιμέντο, άμμο και όσα χρόνια με θυμάμαι, δεμένη στο πορτ-μπαγκαζ η φρέζα για όργωμα στο εξοχικό. Το Audi 100 που το πήγε για απόσυρση μετά από 21 χρόνια χρήσης, είχε ΑΨΟΓΟ εσωτερικό (εκτός κάποιων πλαστικών που έτριζαν από τον ήλιο και τα χρόνια). Το καινούριο Skoda SuperB, με την ίδια χρήση, το έχει κυρία.
Είναι θέμα ανθρώπου, χαρακτήρα και όχι οικονομικών.
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Δεν ξερω την οικονομικη σου κατασταση, αλλα εχε υπ οψη σου οτι δεν ειναι ολονων καλη. Μια εξωτερικη μικροζημια ερχεται σε δευτερη μοιρα εφοσον το αυτοκινητο κινηται κανονικα και δεν καταλαβαινω το νοημα της ερωτησης σου. Τα 200-700 ευρω δεν ειναι μικροποσα για πολυ κοσμο.Δεν αντιλεγω, ειδικοτερα σημερα. Ομως τα αλλα σημεια της ερωτησης, που δεν αφορουν σημαντικο κοστος δεν τα προσεξες?
..............................
και κατ επεκταση εχει νοημα η ερωτηση.... Δεν λυπουνται τα λεφτα που εδωσαν?Αυτο ειναι που με εντυπωσιαζει, γιατι τα φαινομενα αυτα αφορουν και αυτοκινητα 3ετιας-5ετιας !!!
Ναι αλλά η μία λάμπα για τα φώτα των φρένων δε κάνει 500 ευρώ. Ειδικά στην Αθήνα, πολλά βλέπω με καμμένες λάμπες. Η τα μπροστινά φώτα να είναι μονόφθαλμα. Δηλαδή, το βράδυ δε το βλέπουν;........
Τα πεταμένα χαρτιά, η σκόνη, τα γεμάτα τασάκια θέλουν χρήμα να τα καθαρίσεις;.......
Το Audi 100 που το πήγε για απόσυρση μετά από 21 χρόνια χρήσης, είχε ΑΨΟΓΟ εσωτερικό (εκτός κάποιων πλαστικών που έτριζαν από τον ήλιο και τα χρόνια). Το καινούριο Skoda SuperB, με την ίδια χρήση, το έχει κυρία.
Είναι θέμα ανθρώπου, χαρακτήρα και όχι οικονομικών. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δεν ξερω την οικονομικη σου κατασταση, αλλα εχε υπ οψη σου οτι δεν ειναι ολονων καλη. Μια εξωτερικη μικροζημια ερχεται σε δευτερη μοιρα εφοσον το αυτοκινητο κινηται κανονικα και δεν καταλαβαινω το νοημα της ερωτησης σου. Τα 200-700 ευρω δεν ειναι μικροποσα για πολυ κοσμο.
αμα δεν ειναι καλη, να ΜΗΝ τα κυκλοφορουν γιατι πολλα απο αυτα δεν ειναι απλα βρωμικα η γρατσουνισμενα... αλλα λειπουν προφυλακτηρες, φαναρια με σπασμενες βασεις που φεγγουν στον θεο και λοιπα αλλα full παρανομα προς κυκλοφορια. Βεβαια εδω η μονη παραβαση που γνωριζουμε ειναι η υπερβολικη και καλα ταχυτητα και ολα τα αλλα περνανε στο ντουκου...
και κατ επεκταση εχει νοημα η ερωτηση.... Δεν λυπουνται τα λεφτα που εδωσαν?
Ok, δεκτο αυτο. Αλλα για τα βαθουλωματα στις πορτες η στον καθρεφτη με την ταινια που παρ ολα αυτα κοιταει εκει που πρεπει, πιστευεις το ιδιο?
Απλα το θεμα ειναι οτι πολυς κοσμος μιλαει εκ του ασφαλους (σχεδον ολοι σ αυτο το φορουμ αφου δεν νομιζω οτι ενας κακομοιρης εχει ωρα να ξημεροβραδιαζεται στα φορουμ). Προσωπικα γνωριζω ατομο που πραγματικα δεν του περισσευουν για να κανει τετοιου τυπου επισκευες.@dbekos Για αυτα που δεν αφορουν σημαντικο κοστος αναθεωρησα.
@Dodger Με συγχωρεις πολυ αλλα φυσικα και ειναι θεμα οικονομικων. Και οταν μιλας για σκονη, γεματα τασακια και τα λοιπα, τιθεται το θεμα του 'τι σε νοιαζει εσενα'. -
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
...Είναι θέμα ανθρώπου, χαρακτήρα και όχι οικονομικών.Είναι θέμα ανθρώπου, χαρακτήρα αλλά πολλές φορές ΚΑΙ οικονομικών...
Πριν 4 βδομάδες, συνάδελφος στο γραφείο αγόρασε καινούριο αυτοκίνητο για χρήση στη πόλη... Την ημέρα που το παρέλαβε, το πήγε σπίτι το πάρκαρε. Το επόμενο πρωί πήγε να το πάρει για να έρθει στο γραφείο και το βρήκε χαρακωμένο από μπροστά μέχρι πίσω με κλειδί. Η ζημιά μεγάλη, κοστολογήθηκε στα 500euro...
Η ζημιά έγινε από γείτονα επειδή 'ζήλεψε' την αγορά του νέου αυτοκινήτου και επειδή θεωρεί ότι ο (δημόσιος) δρόμος έξω από το σπίτι του, είναι ιδιωτικός και δικός του.Αν το φτιάξει πολύ σύντομα θα το ξαναχαρακώσουν. Λεφτά δεν του περισσεύουν.
Το άφησε έτσι. Μετά από δύο βδομάδες, το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει και άλλες χαρακωματιές από κλειδιά καθώς και προφυλακτήρα χτυπημένο, μάλλον από ανεγκέφαλο που δεν ήξερε να παρκάρει.
Το αυτοκίνητο πλέον φαίνεται σαν να το έχει πάνω από 3 χρόνια... και ακόμη δεν έχει κλείσει μήνα...
Αθήνα = Ζούγκλα ...
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Και βεβαια, καποιος που 'συμπεριφερεται' ετσι στο αυτοκινητο του, υπαρχει περιπτωση να το συντηρει μηχανολογικα σωστα? Δεν νομιζω...Κι όμως, εγώ για παράδειγμα, τα οχήματα 'μου' μηχανολογικά προσπαθώ πάντα να τα κρατάω σε top notch κατάσταση. Από την άλλη τις περισσότερες φορές μου είναι σχεδόν αδιάφορο να βρίσκονται εμφανισιακά σε κατάσταση βιτρίνας.
-
ρε σεις,για την αθηνα μιλατε?σιγα μη δινω κερατιατικα 200-700 το μηνα να φτιαχνω τους προφυλακτηρες,αφου καθε φορα που παιρνω το αμαξι ανακαλυπτω και καινουρια γρατζουνια,ενα χερι βαψιμο πριν το πουλησω και τελος
edit
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Και βεβαια, καποιος που 'συμπεριφερεται' ετσι στο αυτοκινητο του, υπαρχει περιπτωση να το συντηρει μηχανολογικα σωστα? Δεν νομιζω...
Κι όμως, εγώ για παράδειγμα, τα οχήματα 'μου' μηχανολογικά προσπαθώ πάντα να τα κρατάω σε top notch κατάσταση. Από την άλλη τις περισσότερες φορές μου είναι σχεδόν αδιάφορο να βρίσκονται εμφανισιακά σε κατάσταση βιτρίνας.
μαζι σου σε αυτο,μηχανικα το δικο μου ειναι σαν καινουριο,αλλα γυρω γυρω,αστα
τεσπα,απλα την επομενη φορα μαυρο αντι για ασημενιο να μην φαινονται τα μικροχτυπηματα -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
.........
Είναι θέμα ανθρώπου, χαρακτήρα αλλά πολλές φορές ΚΑΙ οικονομικών....................
Πριν 4 βδομάδες, συνάδελφος στο γραφείο αγόρασε καινούριο αυτοκίνητο για χρήση στη πόλη..................
Το αυτοκίνητο πλέον φαίνεται σαν να το έχει πάνω από 3 χρόνια... και ακόμη δεν έχει κλείσει μήνα... .......
Αθήνα = Ζούγκλα ...Πραγματι! Χωρις ιδιοκτητη θεση σταθμευσης, ωστε να γλυτωνεις περαν της ταλαιπωριας και τις μικροζημιες, το προβλημα γινεται εντονοτερο.
-
Στην Ελλαδα εχουμε αν οχι τον υψηλοτερο , απο τους υψηλοτερους μεσους ορους ζωης των αυτοκινητων στην Ευρωπη.Συγκεκριμενα 10.42 χρονια ,οταν ο μεσος ορος συνολικα στην Ευρωπη ειναι 5-6 χρονια.Αρα μου φαινεται λογικο να μην ειναι τα πιο πολλα αυτοκινητα καλοδιατηρημενα με τοσα χρονια στην πλατη τους.
Επισης αυτος ειναι και ο μονος λογος που συμφωνω στη μη αρση της απαγορευσης των ντιζελ στην Ελλαδα.Ακομα και το καλυτερο ντιζελ θα εκπεμπει φοβερους ρυπους με μεσο ορο ζωης τα 10.42 χρονια αν δεν αλλαχθουν οι καταλυτες και τα φιλτρα(που στην Ελλαδα σιγουρα η πλειοψηφια δεν θα τους αλλαξει). -
Εγω απο τη αλλη παλιοτερα θυμαμαι αυτοκινητα με ολοκληρες επιφανιες με στοκο αβαφες και πολλα περισσοτερα οχηματα 'τρικολορε' μετα απο καποιο ατυχημα και επισκευη..
Απο εκει και περα ειναι θεμα ανθρωπου..Το εμφανισιακο δε τους απασχολει πολλους ανθρωπους..Και καλα κανουν αρκει να μην επηρεαζει και το λειτουργικο κομματι ή να γινεται επικινδυνο το εξωτερικο του αυτοκινητου για τους γυρω τους και κυριως για τους δικυκλιστες.
Εχω γνωστο με a3 ουτε ενος ετους που δε το εχει καθαρισει μεσα ποτε και εχει ηδη βαθυ γδαρσιμο στο καπω 15cm ,χτυπημενο καθρεφτη και γρατζουνισμενο εμπρος προφυλακτηρα..Στο 6μηνο αλλαξε ζαντες απο τη μερια του οδηγου λογω λακουβας κρατηρα..Ειναι θεμα ανθρωπου, δε κοιταει γυρω του..Ο συγκεκριμενος τα εχει ολα γραμμενα σε ολους τους τομεις..
Απο την αλλη καλος φιλος με saxo vts 1.4 ενα αμαξι που σε λιγα χρονια θα ειναι και τελειωμενο εμπορικα ,το καθαριζει καθε μηνα μεσα, 2 φορες το μηνα πλυσιμο, λαδια καθε 5-7kk.. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Είναι θέμα ανθρώπου, χαρακτήρα και όχι οικονομικών.
Είναι θέμα ανθρώπου, χαρακτήρα αλλά πολλές φορές ΚΑΙ οικονομικών...
Πριν 4 βδομάδες, συνάδελφος στο γραφείο αγόρασε καινούριο αυτοκίνητο για χρήση στη πόλη... Την ημέρα που το παρέλαβε, το πήγε σπίτι το πάρκαρε. Το επόμενο πρωί πήγε να το πάρει για να έρθει στο γραφείο και το βρήκε χαρακωμένο από μπροστά μέχρι πίσω με κλειδί. Η ζημιά μεγάλη, κοστολογήθηκε στα 500euro...
Η ζημιά έγινε από γείτονα επειδή 'ζήλεψε' την αγορά του νέου αυτοκινήτου και επειδή θεωρεί ότι ο (δημόσιος) δρόμος έξω από το σπίτι του, είναι ιδιωτικός και δικός του.Αν το φτιάξει πολύ σύντομα θα το ξαναχαρακώσουν. Λεφτά δεν του περισσεύουν.
Το άφησε έτσι. Μετά από δύο βδομάδες, το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει και άλλες χαρακωματιές από κλειδιά καθώς και προφυλακτήρα χτυπημένο, μάλλον από ανεγκέφαλο που δεν ήξερε να παρκάρει.
Το αυτοκίνητο πλέον φαίνεται σαν να το έχει πάνω από 3 χρόνια... και ακόμη δεν έχει κλείσει μήνα...
Αθήνα = Ζούγκλα ...
+1
-
Δε καίγομαι για την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου μου. Υπάρχουν γδαρσίματα και λακκούβες στις λαμαρίνες αλλά δε νομίζω ότι αξίζει να δίνω χρήματα σε φαναρτζίδες τέτοιου είδους ζημίες.
Όμως προβλήματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια (φώτα, ξηλωμένοι καθρέπτες κτλ) τα φροντίζω άμεσα.
Από πλύσιμο... μια φορά το δίμηνο/τρίμηνο ή αν τύχει και γεμίσει κουτσουλιές ή πρέπει να κυκλοφορήσω με 'νέα γνωριμία' (άτιμες γυναίκες - όλο έξοδα!).
Το καλό είναι ότι με ένα βρώμικο αμάξι παρκαρισμένο στο δρόμο δεν ασχολούνται ούτε κλεφτρόνια ούτε κομπλεξικοί -
Να σας πω και εγώ τη γνώμη μου. Πήρα ένα αυτοκίνητο εικοσαετίας μεταχειρισμένο (ΜΧ5). Στους 5-6 μήνες που ήταν σε κυκλοφορία, μου το χτύπησαν παρκαρισμένο 3 φορές, μια εν κινήσει, μου το σπάσανε για να πάρουν έναν φακό από περιοδικό και ένα γούρι κ.α.π.
Και φυσικά όχι. Στο επόμενο αυτοκίνητο που θα χω για καθημερινή χρήση, τίποτα δε θα με ενδιαφέρει. Και εμφανησιακά δε θα διορθώνω τίποτα. Μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά εννοείται ότι πάντα προσπαθώ να έχω τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιώ στην πιο καλή κατάσταση (Αν εξαιρέσουμε τον Χάρο, που είναι χαμένη υπόθεση) για την δική μου ασφάλεια, και για των άλλων. Αλλά εμφανησιακά ειλικρινά δε με νοιάζει. Και αυτός είναι και ο λόγος που δε χρησιμοποιώ κάποιο άλλο από τα αυτοκίνητα που ήδη έχω. Τα λυπάμαι να βγάλω στο κωλοχανίο που ζούμε.
Εκτός φυσικά αν αποφασίσει κάποιος να μου χρηματοδοτεί τις επισκευές...
-
εγω πιστευω οτι εχει να κανει και με την αξια του αυτοκινητου.αν η αντικειμενικη αξια του ειναι 2-3 χιλιαρικα δε θα παει κανενας να δωσει 500 700 η 1000 ευρω για να του φτιαξει μικροχτυπηματα κλπ...
-
Και εγώ είμαι ένας από τα άτομα που δεν ασχολούνται και πολύ με την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου τους. Ωστόσο αυτό λίγη σχέση έχει με το κατά πόσο σωστά είναι συντηρημένο το αυτοκίνητο.
Μπορεί να πλένεται 1 φορά το μήνα (ή και 1 φορά το δίμηνο), αλλά η συντήρηση του ακολουθείται κατά γράμμα (λάστιχα,λάδια, κτλ). -
Ο χρήστης Arielis έγραψε:
Και εγώ είμαι ένας από τα άτομα που δεν ασχολούνται και πολύ με την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου τους. Ωστόσο αυτό λίγη σχέση έχει με το κατά πόσο σωστά είναι συντηρημένο το αυτοκίνητο.
Μπορεί να πλένεται 1 φορά το μήνα (ή και 1 φορά το δίμηνο), αλλά η συντήρηση του ακολουθείται κατά γράμμα (λάστιχα,λάδια, κτλ).Ομοιδεάτης....
Κακοδιατηρημένα και κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα