-
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός passat 1.4tsi,και θα ήθελα να μου πείτε για την κατανάλωση και την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα.
-
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός passat 1.4tsi,και θα ήθελα να μου πείτε για την κατανάλωση και την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα.
-
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός passat 1.4tsi,και θα ήθελα να μου πείτε για την κατανάλωση και την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα.
-
μικρο το μοτερ για τετοιο σκαφος ,πιστευω θα καιει βενζινη.
-
Φίλος που έχει το Golf V σαν εταιρικό με αυτόν τον κινητήρα, έχει κάνει από τον Νοέμβριο του 2007 και μέχρι τώρα περί τα 37.000 χλμ. (τα 22.000 μέσα στην πόλη) και το μόνο πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει είναι τα μετριότατα ...Michelin Energy, που έβαζε τότε η VW.
Κατά τα λοιπά, η κατανάλωσή του σε συνθήκες άσχημου μποτιλιαρίσματος φτάνει και στα 12 λίτρα/100 χλμ., αλλά εκτός πόλης πέφτει κάτω από τα 8 λίτρα (με αρκετά βαρύ πόδι όμως...) . -
Δεν υπάρχει μικρομεσαίο 1400-1600 κ.εκ. που να μη γράφει 12άρια σε αθηναϊκό μποτιλιάρισμα (σε κανονική αστική μετακίνηση 9-10 λίτρα). Το θέμα είναι πόσο επιβαρύνεται η κατανάλωση από τα +120 κιλά του Passat σε σχέση με το Golf.
-
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός passat 1.4tsi,και θα ήθελα να μου πείτε για την κατανάλωση και την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα.Kαμιά φορά σκέφτομαι ότι ολόκληρα αυτοκινητιστικά forums δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης και ενασχόλησης αν δεν έβγαζε η VW τους TSI....
-
αξιοπιστία είναι μια χαρά.
κατανάλωση δεν γνωρίζω, αλλά έχει σχετικά κοντές σχέσεις (που κινούν και σχετικά σβέλτα το ογκώδες όχημα).
-
Αν και λιγα κυβικα πιστευω οτι ειναι αξιοπιστο ! Για 122 hp!
-
Με το VAG Group η αξιοπιστία είναι καθαρά θέμα τύχης.
Μπορεί να μην σου βγάλει τίποτα, η μπορεί να βγει εντελώς χρέπι. -
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Με το VAG Group η αξιοπιστία είναι καθαρά θέμα τύχης.
Μπορεί να μην σου βγάλει τίποτα, η μπορεί να βγει εντελώς χρέπι.Τρομερή ανευθυνότητα να γράφονται τέτοιου είδους μηνύματα.
Είναι σαν να μας λες ότι οσες πιθανότητες έχεις να είναι αξιοπιστο το αυτοκίνητο, αλλές τόσες έχει να μην είναι - δηλαδή 50-50. Είμαστε σοβαροί?
Έχεις κάποια στοιχεία να το υποστηρίξεις αυτό που λες?
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Με το VAG Group η αξιοπιστία είναι καθαρά θέμα τύχης.
Μπορεί να μην σου βγάλει τίποτα, η μπορεί να βγει εντελώς χρέπι.Αν και ήδη κάτοχος VW, θα έδινες 27000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο με 50-50 πιθανότητες?
(http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=14944&p=1413623#p1413623)
Μάλλον κάτι άλλον εννοείς ή είσαι πικραμένος. -
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός passat 1.4tsi,και θα ήθελα να μου πείτε για την κατανάλωση και την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα.Οταν με 6η και 120 χλμ ο κινητηρας γυριζει στις 2700 στροφες υπολογισε μονος σου την οικονομια.
Επισης λογαριασε τη ροπη των 21 κιλων απο τις 1400 σαλ, και το οτι οι 4η 5η 6η ταχυτητες λογω ακριβως της ροπης ειναι μακρυες.
Απο αξιοπιστια δεν τιθεται θεμα. -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός passat 1.4tsi,και θα ήθελα να μου πείτε για την κατανάλωση και την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα.
Οταν με 6η και 120 χλμ ο κινητηρας γυριζει στις 2700 στροφες υπολογισε μονος σου την οικονομια.
Ακολουθώντας τη μέθοδο των τριών και εφαρμόζοντας Lagrange (από zz top) μου βγαίνει 6,9lt/100km.
...they got a lotta nice girls...
-
Εχω το συγκεκριμενο κινητηρα σε golf 5 και εχω κανει 21000χλμ σε 9 μηνες. Κανενα απολυτως προβλημα, και η καταναλωση αναλογη ή μικροτερη 1400αριου. Εντος πολης αναλογα, απο 9 εως 12 καπου εκει. Εκτος πολης αν πηγαινεις με 120 πεφτει σιγουρα κατω απο 7λιτρα, στα 140 να περιμενεις καπου στα 7.5 .
-
Η κατανάλωση που αναφέρετε όμως αφορά 100άρα βενζίνη και όχι απλή,επομένως δεν μπορεί να συγκρίνεται με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας...
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Εχω το συγκεκριμενο κινητηρα σε golf 5 και εχω κανει 21000χλμ σε 9 μηνες. Κανενα απολυτως προβλημα, και η καταναλωση αναλογη ή μικροτερη 1400αριου. Εντος πολης αναλογα, απο 9 εως 12 καπου εκει. Εκτος πολης αν πηγαινεις με 120 πεφτει σιγουρα κατω απο 7λιτρα, στα 140 να περιμενεις καπου στα 7.5 .στο πασατ υπολογιζεις κανα λιτρο παραπανω.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Η κατανάλωση που αναφέρετε όμως αφορά 100άρα βενζίνη και όχι απλή,επομένως δεν μπορεί να συγκρίνεται με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας...Ο φίλος nrg_polini (απ' ό,τι βλέπω στην υπογραφή του στο spritmonitor) βάζει 95άρα και εγώ παραπάνω 95άρα εννοούσα, γιατί, πολύ απλά, ο κινητήρας τόσα οκτάνια χρειάζεται ...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Η κατανάλωση που αναφέρετε όμως αφορά 100άρα βενζίνη και όχι απλή,επομένως δεν μπορεί να συγκρίνεται με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας...Απλη 95αρα βαζω, 95αρα προτεινει και ο κατασκευαστης.
@italakias για τη πολη πιθανον, εκτος πολης θα ειναι αμελητεα η διαφορα πιστευω.
Οπως αναφερω και στο spritmonitor για να φερω ενα παραδειγμα προσφατα εκανα το εξης ταξιδι: Θεσσαλονικη-Κατερινη-Θεσσαλονικη-Ξανθη και αλλα 20χλμ περιπου σε πολη/μισοεπαρχιακους δρομους και η μεση καταναλωση του ταξιδιου ηταν 8λιτρα, δηλαδη 6.5 Ευρω τα 100 χιλιομετρα Επειδη το 99% ηταν σε αυτοκινητοδρομο ειχα στο μεγαλυτερο μερος cruise control 135-150χλμ/ωρα. Να σημειωσω οτι στην επιστροφη (καθαρα δευτερα) περιπου 30χλμ πριν τη Θεσσαλονικη ημασταν με 1η-2α στην Εγνατια Οδο λογω μποτιλιαρισματος.
Για να μην τα πολυλογω (λες και δεν το εκανα) ειμαι απιστευτα ευχαριστημενος απο τη ροπη του και τη καταναλωση του καθως παντα ειμαι 1-2σχεσεις πανω σε σχεση με το προηγουμενο αμαξι μου (Polo 100psΦΠΕ).
-
Αρκετούτσικα μου φαίνονται τα 8. Τώρα μόλις γύρισα από Αθήνα, με το CC στα 135 just, μέση με trip 7,9-αντλία 8,1. Είχα και εγώ μποτιλιάρισμα στα τέμπη λόγω έργων. Με 6η πόσα χλμ έχεις στα 130, θυμάσαι;
1.4 tsi 122 hp αξιοπιστία και κατανάλωση