-
καλησπερα σε ολους
ειμαι σχεδον ετοιμος να παρω το forester 2.0 xs 4q,
αλλα μου εχουν πει οτι λογω μικρης εκπροσωπησης εξουσιοδοτημενων, οχι ευρειας κυκλοφοριας forester στην ελλαδα θα με δυσκολεψει σε σερβις ανταλακτικα και γενικα υποστηριξη καθως επισης και η μεταπωληση θα ειναι δυσκολη (οχι λογω αξιοπιστιας και ποιοτητας ) αλλα επειδη δεν το προτιμα το ευρυ κοινο. το αντιπαλο δεος ειναι το rav4 .
ποια ειναι η γνωμη σας?? -
καλησπερα σε ολους
ειμαι σχεδον ετοιμος να παρω το forester 2.0 xs 4q,
αλλα μου εχουν πει οτι λογω μικρης εκπροσωπησης εξουσιοδοτημενων, οχι ευρειας κυκλοφοριας forester στην ελλαδα θα με δυσκολεψει σε σερβις ανταλακτικα και γενικα υποστηριξη καθως επισης και η μεταπωληση θα ειναι δυσκολη (οχι λογω αξιοπιστιας και ποιοτητας ) αλλα επειδη δεν το προτιμα το ευρυ κοινο. το αντιπαλο δεος ειναι το rav4 .
ποια ειναι η γνωμη σας?? -
καλησπερα σε ολους
ειμαι σχεδον ετοιμος να παρω το forester 2.0 xs 4q,
αλλα μου εχουν πει οτι λογω μικρης εκπροσωπησης εξουσιοδοτημενων, οχι ευρειας κυκλοφοριας forester στην ελλαδα θα με δυσκολεψει σε σερβις ανταλακτικα και γενικα υποστηριξη καθως επισης και η μεταπωληση θα ειναι δυσκολη (οχι λογω αξιοπιστιας και ποιοτητας ) αλλα επειδη δεν το προτιμα το ευρυ κοινο. το αντιπαλο δεος ειναι το rav4 .
ποια ειναι η γνωμη σας?? -
Ο χρήστης Pit12 έγραψε:
καλησπερα σε ολους
ειμαι σχεδον ετοιμος να παρω το forester 2.0 xs 4q,
αλλα μου εχουν πει οτι λογω μικρης εκπροσωπησης εξουσιοδοτημενων, οχι ευρειας κυκλοφοριας forester στην ελλαδα θα με δυσκολεψει σε σερβις ανταλακτικα και γενικα υποστηριξη καθως επισης και η μεταπωληση θα ειναι δυσκολη (οχι λογω αξιοπιστιας και ποιοτητας ) αλλα επειδη δεν το προτιμα το ευρυ κοινο. το αντιπαλο δεος ειναι το rav4 .
ποια ειναι η γνωμη σας??Για RAV4 περίμενε το f/l. Το forester δεν θα σε δυσκολέψει σε service και ανταλλακτικά απλά θα είναι λίγο ακριβότερα από το toyota.
Κοίταξε και το καινούριο GV αν σε ενδιαφέρει η κίνηση εκτός δρόμου. -
Ούτε η μεταπώληση ούτε η συντήρηση θα σε δυσκολέψει.
Βρες καινούρια Forester (1-2 ετών) αν μπορείς..... Δεν τα δίνει κανείς. Πάνω από 5ετία+++.
Αν πείς το πουλάω, το έδωσες κιόλας, αν πρόκειται για καλοδιατηρημένο αυτ/το 5ετιας...
Τώρα, η σύγκριση που κάνεις, είναι ψιλοατυχής. Πριν λίγα χρόνια, με το RAV να έχει 3 διαφορικά, ήταν τα δύο διαφορετικά της κατηγορίας. Τώρα, αν σε ενδιαφέρει οδηγικά το θέμα, εντός και εκτός ασφάλτου (δε λέω δρόμου γιατί αυτό είναι άλλο θέμα και δεν αφορά τα SUV....) το Forester είναι σε δική του κλάση.
Το λέω έχοντας οδηγήσει αμφότερα και άλλα της κατηγορίας, όντας κάτοχος Forester και δεν ξέρω τι παίζει με το Tiguan. Περιοδικά, τεστ κλπ, απλά δε με πείθουν! -
Να ξεκαθαρίσεις και να μας πεις γιατί το θέλεις το αυτοκίνητο. Ίσως να υπάρχουν κι άλλες επιλογές.
Αν είναι για να το μεταπουλήσεις πάρε όποιο νομίζεις.... και τα δύο καλά είναι.
Αν όμως είναι για να το ευχαριστηθείς πρώτα από όλα εσύ τότε δοκίμασέ τα λιγάκι, συχνά αυτό από μόνο του αρκεί. Άσχετα από τα τεχνικά στοιχεία και επιδόσεις που βλέπεις σε καταλόγους η πραγματική σύγκριση μπορεί να δείξει σημαντικές διαφορές που δεν θα τις βρεις γραμμένες πουθενά. Δοκίμασέ τα κι έλα ξανά. -
Το φορεστερ πραγματικα ειναι σε αλλη κατηγορια κυριως λογω υπαρξης κοντου κιβωτιου. Εχασε λιγο σε σπορτιφ οδικη συμπεριφορα σε σχεση με το απελθον μοντελο, καθως δεν εχει πισω μπλοκε και απεκτησε esp, αλλα ειναι πιο ομοιογενες πλεον. Καλο ειναι και το τιγκουαν αλλα φορεστερ δεν ειναι. Σε χιονισμενο δρομο πχ το φορεστερ ειναι μακραν καλυτερο. Ακομα καλυτερο ειναι το grand vitara αλλα παραμενει ψιλο-τρακτερ εντος δρομου.
-
Το προηγούμενο Forester, ήταν στην κορυφή. Υστερουσε μόνο σε χωρους. Το καινούργιο έγινε πιο 'αμερικάνικο' με ότι αρνητικά έχει αυτό. Οδηγηκά έχει χάσει αυτό το κάτι που είχε. Το RAV ήταν καλό μεχρι να βγει το ΙΙΙ. Ασε που έρχεται απο Αγγλία.
Εγώ πήρα το Tiguan, με 9 μήνες αναμονη. Νομίζεις πως οδηγείς GTI. Είναι τρομερό. Στο μαλακό χιόνι και με τις 17αρες που φοράει, δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Τώρα που έχει πέσει ο χρόνος αναμονής είναι μονοδρομος. -
Καλά εντάξει, ο καθένας ευλογεί τα γένια του εδώ μέσα... ποιός εκμεταλεύεται το 10% των δυνατοτήτων των crossover-suv-jeep καθημερινά? ΚΑΝΕΝΑΣ!!!
Φίλε αν ο σκοπός της αγοράς σου περιορίζεται σε 5-10 εκδρομές το χρόνο σε βατό χωματόδρομο, ακόμη και sx4 να πάρεις, μια χαρά θα σε πάει και πιό οικονομικά - άσε που για πεζοδρόμια κλπ θα είσαι άρχοντας, αν το χρησιμοποιεί και γυναίκα δύο φορές άρχοντας.
Αυτό που θα κοίταζα στη θέση σου είναι η κατανάλωση και η πραγματική εγγύηση ΜΟΝΟ, μιας και τα δύο αυτοκίνητα που αναφέρεις είναι πολύ καλά. Από service μια χαρά είναι και τα δύο. Και τα ανταλλακτικά είναι στα ίδια περίπου, η εργασία μπορεί να διαφέρει μόνο.
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Καλά εντάξει, ο καθένας ευλογεί τα γένια του εδώ μέσα... ποιός εκμεταλεύεται το 10% των δυνατοτήτων των crossover-suv-jeep καθημερινά? ΚΑΝΕΝΑΣ!!!Φίλε αν ο σκοπός της αγοράς σου περιορίζεται σε 5-10 εκδρομές το χρόνο σε βατό χωματόδρομο, ακόμη και sx4 να πάρεις, μια χαρά θα σε πάει και πιό οικονομικά - άσε που για πεζοδρόμια κλπ θα είσαι άρχοντας, αν το χρησιμοποιεί και γυναίκα δύο φορές άρχοντας.
Αυτό που θα κοίταζα στη θέση σου είναι η κατανάλωση και η πραγματική εγγύηση ΜΟΝΟ, μιας και τα δύο αυτοκίνητα που αναφέρεις είναι πολύ καλά. Από service μια χαρά είναι και τα δύο. Και τα ανταλλακτικά είναι στα ίδια περίπου, η εργασία μπορεί να διαφέρει μόνο.
+1000
Αν έχεις τα κατάλληλα λάστιχα και με δικίνητο πας σχεδόν παντού...
Με μια υποτυπώδη, έστω , τετρακίνηση, γνώση του 'πώς' και λαστιχάκια πάς παντού και μόνο trial ή trofy δεν κάνεις....Καλές βόλτες!!!
forester ή rav4