-
Λοιπόν βάζω ένα θεματάκι έτσι για τον χαβαλέ...
Είχα ένα 106 αγωνιστικό peugeot cup ψευδοGrA το οποίο μετατράπει σε εντελώς 'μαμα' όταν σταμάτησα να τρέχω.Πρόσφατα αγόρασα ένα 207 GT.
Και τα τρία τα έχω υποβάλει στην εξης δοκιμασία...
Ανηφορική διαδρομή 17χλμ+12 κατηφόρα (στροφιλίκι+πατημένα), χωρίς κανιβαλισμούς , νύχτα.Γνώση της διαδρομής τέλεια...trafic μηδέν...
Χρόνοι:
106 GrA 18':15'
μαμά 106 rallye 16V 22':30'
207 GT 19':30'
(χοντρικά...)
Εγώ πάντως υποκλίνομαι στην πρόοδο της τεχνολογίας...
Τα σχόλιά σας περικαλώ... -
Λοιπόν βάζω ένα θεματάκι έτσι για τον χαβαλέ...
Είχα ένα 106 αγωνιστικό peugeot cup ψευδοGrA το οποίο μετατράπει σε εντελώς 'μαμα' όταν σταμάτησα να τρέχω.Πρόσφατα αγόρασα ένα 207 GT.
Και τα τρία τα έχω υποβάλει στην εξης δοκιμασία...
Ανηφορική διαδρομή 17χλμ+12 κατηφόρα (στροφιλίκι+πατημένα), χωρίς κανιβαλισμούς , νύχτα.Γνώση της διαδρομής τέλεια...trafic μηδέν...
Χρόνοι:
106 GrA 18':15'
μαμά 106 rallye 16V 22':30'
207 GT 19':30'
(χοντρικά...)
Εγώ πάντως υποκλίνομαι στην πρόοδο της τεχνολογίας...
Τα σχόλιά σας περικαλώ... -
Λοιπόν βάζω ένα θεματάκι έτσι για τον χαβαλέ...
Είχα ένα 106 αγωνιστικό peugeot cup ψευδοGrA το οποίο μετατράπει σε εντελώς 'μαμα' όταν σταμάτησα να τρέχω.Πρόσφατα αγόρασα ένα 207 GT.
Και τα τρία τα έχω υποβάλει στην εξης δοκιμασία...
Ανηφορική διαδρομή 17χλμ+12 κατηφόρα (στροφιλίκι+πατημένα), χωρίς κανιβαλισμούς , νύχτα.Γνώση της διαδρομής τέλεια...trafic μηδέν...
Χρόνοι:
106 GrA 18':15'
μαμά 106 rallye 16V 22':30'
207 GT 19':30'
(χοντρικά...)
Εγώ πάντως υποκλίνομαι στην πρόοδο της τεχνολογίας...
Τα σχόλιά σας περικαλώ... -
Δεν μου κάνει εντύπωση ο χρόνος... παρόλα αυτά, πιστεύω πως (δυστυχώς) με το 207 θα το διασκέδασες λιγότερο από ότι με το μαμίσιο 106; Ή μήπως όχι;
-
Πράγματι, όταν το παρακάνεις το ESP μπαίνει για τα καλά και το χαλάει πολύ (γι' αυτό λέω χωρίς κανιβαλισμούς).Πάντως με 'γραμμές' και ηρεμία είναι απίστευτα γρήγορο το GT.
-
παντως με το 207 μπορεις να γραψεις ευκολοτερα χρονο απ οτι με το νορμαλ 106
-
Οι χρόνοι αυτοι ήταν σταθερα επαναλαμβανόμενοι;Δηλαδη,έγινε αρκετες φορες το 22:30 του 'μαμα' ραλύ χωρις να υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης;
Εαν όντως ήταν στο 22:30 οι δυνατότητες του 106 και τωρα στο 19:30 του 207 τότε μιλάμε για τρομερες διαφορες (περίπου 10 δευτερόλεπτα ανα χιλιόμετρο ) που σίγουρα δεν δικαιολογούνται μόνο απο την αυξηση της διαστασης των ελαστικών του νεου μοντέλου -
Μιλάω για έναν σταθερό τρόπο οδήγησης σε λογικά πλαίσια.Χωρίς ρίσκα.Προφανώς στο όριο η διαφορά θα είναι πολύ μικρότερη.
Φοβερή εντύπωση μου έχουν κάνει τα φρένα του 207 (τέλειο ABS και ζύγισμα), το πλαίσιο και η ΡΟΠΗ (σχεδόν 25Kg παντου!).
Σε παρατεταμένες 3ης και άνω σε πολλές περιπτώσεις έιχα 20+χλμ/ω περισσότερα από το 106 στην έξοδο.
Πάντως σε σημεία με απότομη μεταφορά βάρους (εσάκια ή απότομα turn in) to 106 συνεχίζει να είναι αλλού...
Όταν το πάω Μέγαρα θα δούμε άν σπάει το 1,14:80 που έχω κάνει με το 106. (δύσκολο πάντως) -
Η τουρμπινα λες ή και τα λαστιχα ?
Στο 106 ειχες 14αρια πολιτικα? Δεν ξερω, νομιζω οτι τα 14αρια ισως να ταιριαζαν στο πακετο κινητηρας/μεταδοση του 106, αλλα οχι στο αποτελεσματικο στριψιμο. Ευκολο παιχνιδι, δυσκολο αποτελεσμα.
Ετσι νομιζω ε.... -
Το 106 είναι όπως βγήκε απ'το εργοστάσιο (14άρια δηλαδή).
Πάντως εκτός απ'αυτά που είπα παραπάνω το GT έχει απιστευτη ομοιογένεια και είναι ευκολοδήγητο όσο δεν πάει...
Μην σας φανεί αστείο αλλά η έξτρα λάμπα που ανάβει προς το εσωτερικό της στροφής με το που στρίβεις 10 μοίρες το τιμόνι βοηθάει πολύ τη νύχτα ειδικά στα αργά κομμάτια.
Πράγματι θέλει τα 15άρια του το 106... -
Α σκεφτηκα το εξης...
Η εκτιμηση του ρισκου βασιζεται στο feeling που σου δινει καθε αυτοκινητο αναφορικα με τη σταση του στο δρομο. Προφανως ενα αυτοκινητο που εμπνεει ασφαλεια, με πιο νωθρες αντιδρασεις, με μεγαλυτερη σταθεροτητα, με καλυτερα φρενα κλπ, σε κανει να νιωθεις πιο ασφαλης και να πιεζεις περισσοτερο. Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανοιχτες καμπες, με το 106 μου παω ανετα πιο γρηγορα απο οτι με το S2000 (χωρις να πιεστω εννοω), ενω θα πρεπε να συμβαινει το αντιθετο. Προφανως, εκτος απο την καλυτερη γνωση του 106, στο υποσυνειδητο μου τριγυρναει και η διαφορα στο κοστος των 2 αυτοκινητων και μου δημιουργει ανασφαλεια.
Υποθετω παντα... -
Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
Το 106 είναι όπως βγήκε απ'το εργοστάσιο (14άρια δηλαδή).
Πάντως εκτός απ'αυτά που είπα παραπάνω το GT έχει απιστευτη ομοιογένεια και είναι ευκολοδήγητο όσο δεν πάει...
Μην σας φανεί αστείο αλλά η έξτρα λάμπα που ανάβει προς το εσωτερικό της στροφής με το που στρίβεις 10 μοίρες το τιμόνι βοηθάει πολύ τη νύχτα ειδικά στα αργά κομμάτια.Μηπως το σκοταδι επαιξε το ρολο του? Τα καλυτερα φωτα του 207 ισως...?
-
Καταρχήν άλλες διαστάσεις. Το 207 είναι σαν να έβγαινε το 206 σε rallye και όχι το 106. Κατά συνέπεια το 207 σίγουρα έχει καλύτερο πάτημα, ενώ συμβάλλει και το ενισχυμένο πλάισιο σε αυτό. Όπως και να το κάνουμε είναι διαφορετική κατηγορία-κλάση.
Μην ξεχνάμε το 106 στηριζόταν στην πολύ καλή γεωμετρία των αναρτήσεων και στο στήσιμό του. Αυτά έκαναν όλη τη δουλειά. Από αμάξωμα-πλαίσιο ήταν σκέτο καρυδότσουφλο.
Το 207 ίσως να είναι πιο μαλακό από θέμα στησίματος, αλλά διαθέτει καλύτερο πλαίσιο, κινητήρα με καλύτερη ροπή και δείχνει να έχει καλύτερο πάτημα και ποιότητα κύλισης (δείγμα ότι ενώ δεν του φαίνεται κινήθηκε αντίστοιχα γρήγορα).
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Α σκεφτηκα το εξης...
Η εκτιμηση του ρισκου βασιζεται στο feeling που σου δινει καθε αυτοκινητο αναφορικα με τη σταση του στο δρομο. Προφανως ενα αυτοκινητο που εμπνεει ασφαλεια, με πιο νωθρες αντιδρασεις, με μεγαλυτερη σταθεροτητα, με καλυτερα φρενα κλπ, σε κανει να νιωθεις πιο ασφαλης και να πιεζεις περισσοτερο. Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανοιχτες καμπες, με το 106 μου παω ανετα πιο γρηγορα απο οτι με το S2000 (χωρις να πιεστω εννοω), ενω θα πρεπε να συμβαινει το αντιθετο. Προφανως, εκτος απο την καλυτερη γνωση του 106, στο υποσυνειδητο μου τριγυρναει και η διαφορα στο κοστος των 2 αυτοκινητων και μου δημιουργει ανασφαλεια.
Υποθετω παντα...Έχεις δίκιο ως προς τα προσωπικά συμπεράσματα σου αλλά συγκρίνεις δύο παντελώς διαφορετικά οχήματα που ακολουθούν και εκ διαμέτρου αντίθετη φιλοσοφία (μπροστινή κίνηση vs πίσω)...
Π.Χ. εγώ με το Α3 έχω πολύ καλύτερη αίσθηση και νοιώθω περισσότερη «ασφάλεια» σε σχέση με το Astra 1.4 SW της συζήγου αφού καταλαβαίνω ότι το πρώτο πατάει καλύτερα στο δρόμο σε σχέση με το δεύτερο.
Βέβαια το Α3 φοράει τις σπόρ αναρτήσεις της AUDI σε σχέση με το απλό Opelάκι... -
λες τελικα το 207 rallye να ραβει το 106 rallye?
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
λες τελικα το 207 rallye να ραβει το 106 rallye?Σε δημόσιους δρόμους σίγουρα. Στην πίστα είναι εντελώς άλλη υπόθεση (ειδικά αν το 207R θα είναι απλώς ένα '207GT με αυτοκόλλητα').
Εδώ το 'απλό' 206 και έχει πιο σίγουρο πάτημα στο δρόμο. -
αναλογα τον οδηγο....δε νομιζω οτι με 150 αλογα μπορει να κανει και πολλα πραγματα
-
Παιδια,η παραπάνω 'δοκιμασια' του φίλου thanosziozias δεν εχει χαρακτηρα απόλυτου και αδιαβλητου τεστ,και αυτο διοτι αφηνονται πολλά 'φλου' σημεια που δεν μπορούμε να ελέγξουμε.
Εφ'όσων ειδικα μιλάμε για μια σβελτη βόλτα αρκετα κατω απο τα όρια του αυτοκινήτου,και μαλιστα χωρις να γνωριζουμε την διαδρομη και αν αυτη βολευει εξαιρετικα το 207 εναντι του 106,εχοντας π.χ. μεγαλες καμπές και όχι κλειστα κομμάτια,ή εχοντας αρκετες ευθειες κ.λ.π
Σιγουρα η διαφορα των δυο μοντελων ειναι χαώδης ετσι που μας τη δινει ο φιλος παραπάνω και μπορει να θεωρηθει ώς καποιο βαθμο ενδεικτικη,αλλά οχι οτι αποτελει απόλυτο μέτρο συγκρισης.
Θα'χε ενδιαφερον να γινότανε αυτη η μετρηση σε ρυθμο αγωνιστικό (ισως απο κάποιο περιοδικο ) αλλα αυτη τη στιγμη εγω ακομα δεν θα πονταριζα τα λεφτα μου σε μια κόντρα πάνω στο 207 -
Σωστός ο Αντρίκος.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
(ειδικά αν το 207R θα είναι απλώς ένα '207GT με αυτοκόλλητα').Aυτο ειναι!Κ με ελαχιστα φτωχοτερο εξοπλισμο...
106 rallye 16V - 207 GT - 106 GrA Cup