-
… οι υπόλοιποι απλά πληρώνουν τη νύφη.
Το 2005 είναι προ των πυλών και για πολλούς από εμάς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την έναρξη των νέων πρωταθλημάτων και κυπέλλων. Αυτό που κυριαρχεί είναι η ελπίδα όλων πιστεύω να πάνε όλα καλά ή τουλάχιστον προς το καλύτερο και η αγωνία για τις αλλαγές και τροποποιήσεις που επίκεινται ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς.
Οι πρώτοι οιωνοί δεν είναι καλοί θα επιχειρήσω να πω και πιστεύω πως πολλοί από σας συμφωνείτε.
Για να έρθω στο κυρίως θέμα, η αρχή του σπορ στη χώρα μας θεσπίζει κανονισμούς, αλλάζει πρόσωπα και πράγματα, καταστρώνει σχέδια και επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα με απώτερο σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και την αναβάθμιση του σπορ. Προς το παρόν, αυτός ο απώτερος σκοπός μου φαίνεται πολύ μακρινός και, ειλικρινά, δεν βλέπω και τον τρόπο που θα επιτευχθεί. Αν κάποιος είναι περισσότερο διορατικός, παρακαλώ να με φωτίσει. Αυτό που βλέπω εγώ είναι αγώνες που παλεύουν να τους σώσουν από την ολοκληρωτική καταστροφή προσφέροντας σα σανίδα σωτηρίας την ασφάλεια και το μέλλον από άλλες μορφές αγώνων που δεν είναι απαραίτητα πιο επιτυχημένοι (με εξαίρεση τις αναβάσεις), είναι απλά πιο δημοφιλείς προς το κοινό και τους αγωνιζόμενους. Και για να γίνω πιο σαφής, όπως όλοι θα ξέρετε, οι αγώνες ταχύτητας το 2005 θα είναι δωρεάν, ενώ παράλληλα οι υπόλοιποι αγώνες ακριβαίνουν παράλογα με αυξήσεις της τάξεως των 100 ευρώ στα παράβολα συμμετοχής.
Έτσι, για τα σπασμένα καλούνται να πληρώσουν όσοι δεν έχουν καμία σχέση με τη ζημιά, θέτοντας μάλιστα σε κίνδυνο την υγεία και των άλλων αγώνων. Διερωτώμαι λοιπόν γιατί πρέπει οι αναβάσεις και τα ράλι να ακριβύνουν έως και 50%; Δυστυχώς ή ευτυχώς οι αγώνες δεν είναι κοινωφελής οργανισμός όπου παίρνουμε από τη μια και βάζουμε στην άλλη. Το όλο σκηνικό εδώ μου θυμίζει ένα ρατσιστικό ανέκδοτο που είχα ακούσει και λέει: πως βοηθάς έναν μαύρο που έχει πέσει μέσα σ’ ένα πηγάδι; Του πετάς άλλον έναν να του κάνει παρέα. Ζητώ συγνώμη για την παράθεση. Δεν ενστερνίζομαι το συγκεκριμένο χιούμορ, αλλά νομίζω πως εδώ έχει απόλυτη εφαρμογή.
Για τη δωρεάν συμμετοχή στους αγώνες ταχύτητας συμφωνώ αφού έτσι θα γίνουν πιο ελκυστικοί. Δεν φαίνεται όμως λίγο παρακινδυνευμένο, τη στιγμή μάλιστα που οι αρχές παραπονούνται πως δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα για την άρτια διεξαγωγή και οργάνωση των αγώνων; Συμφωνώ επίσης να γίνει κάποια αύξηση στα παράβολα των υπόλοιπων αγώνων η οποία όμως θα είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και θα εξυπηρετεί ακριβώς αυτόν το σκοπό: την καλύτερη οργάνωση και την εξυγίανση. Μακάρι να είναι έτσι αλλά πολύ φοβάμαι πως δεν είναι. Και δεν εικάζω σε βάρος κανενός. Εδώ τα δεδομένα και οι αριθμοί μιλούν από μόνα τους.
Επιφυλάσσομαι για να δω τι θα συμβεί στο κατά γενική ομολογία πετυχημένο πρωτάθλημα αναβάσεων όταν θα απαιτείται από τους αγωνιζόμενους να καταβάλλουν 300+ ευρώ για να συμμετάσχουν, ασχέτως αν οδηγούν ένα ταπεινό Ν1 ή ένα θηριώδες Α8. Όσο για τα ράλι που οριακά ξεπερνούν το μεταίχμιο, νομίζω είναι προφανές και δεν θέλω καν να το σκέφτομαι.
Προτείνω λοιπόν αν τελικά γίνει αυτό που φαίνεται πως θα γίνει, να πάρουμε όλοι τα αυτοκίνητά μας, τα μηχανάκια μας, τα πατίνια μας – είτε έχουμε είτε όχι σχέση με τους αγώνες ταχύτητας – και να μπούμε στις πίστες. Θα είναι πολύ διασκεδαστικό και θα σωθεί και το είδος. Άσε που είναι τζάμπα. Τότε μάλιστα θα μαζευτεί τόσος κόσμος που πραγματικά δεν θα χρειάζεται να πληρώνουμε γιατί τα εισιτήρια που θα κόβονται θα υπερκαλύπτουν και τις ανάγκες της πίστας και αυτές της οργάνωσης. Πολύ φοβάμαι ότι τότε θα πληρώνουμε παράβολα αλλά και πάλι δεν θα είναι για μας. Θα είναι για να σωθούν οι λίγοι ρομαντικοί που θα επιμένουν να παίρνουν τα βουνά. Όπως και τώρα, ένας έρανος με αντεστραμμένους όρους.
Ζητώ συγνώμη που τέτοιες μέρες ανοίγω μέτωπα και διατηρώ μια μικρή ελπίδα να μην αδικηθεί κανείς. Δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ από τους φίλους των circuit και δεν έχω κανένα σκοπό να στραφώ εναντίον του συγκεκριμένου είδους αγώνων. Το σέβομαι και σέβομαι και όσους εμπλέκονται γιατί τους αρέσει και καλά κάνουν. Απλά θεωρώ πως ο τρόπος αντιμετώπισης των όποιων προβλημάτων δεν είναι σωστός.
Καλές γιορτές σε όλους. -
… οι υπόλοιποι απλά πληρώνουν τη νύφη.
Το 2005 είναι προ των πυλών και για πολλούς από εμάς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την έναρξη των νέων πρωταθλημάτων και κυπέλλων. Αυτό που κυριαρχεί είναι η ελπίδα όλων πιστεύω να πάνε όλα καλά ή τουλάχιστον προς το καλύτερο και η αγωνία για τις αλλαγές και τροποποιήσεις που επίκεινται ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς.
Οι πρώτοι οιωνοί δεν είναι καλοί θα επιχειρήσω να πω και πιστεύω πως πολλοί από σας συμφωνείτε.
Για να έρθω στο κυρίως θέμα, η αρχή του σπορ στη χώρα μας θεσπίζει κανονισμούς, αλλάζει πρόσωπα και πράγματα, καταστρώνει σχέδια και επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα με απώτερο σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και την αναβάθμιση του σπορ. Προς το παρόν, αυτός ο απώτερος σκοπός μου φαίνεται πολύ μακρινός και, ειλικρινά, δεν βλέπω και τον τρόπο που θα επιτευχθεί. Αν κάποιος είναι περισσότερο διορατικός, παρακαλώ να με φωτίσει. Αυτό που βλέπω εγώ είναι αγώνες που παλεύουν να τους σώσουν από την ολοκληρωτική καταστροφή προσφέροντας σα σανίδα σωτηρίας την ασφάλεια και το μέλλον από άλλες μορφές αγώνων που δεν είναι απαραίτητα πιο επιτυχημένοι (με εξαίρεση τις αναβάσεις), είναι απλά πιο δημοφιλείς προς το κοινό και τους αγωνιζόμενους. Και για να γίνω πιο σαφής, όπως όλοι θα ξέρετε, οι αγώνες ταχύτητας το 2005 θα είναι δωρεάν, ενώ παράλληλα οι υπόλοιποι αγώνες ακριβαίνουν παράλογα με αυξήσεις της τάξεως των 100 ευρώ στα παράβολα συμμετοχής.
Έτσι, για τα σπασμένα καλούνται να πληρώσουν όσοι δεν έχουν καμία σχέση με τη ζημιά, θέτοντας μάλιστα σε κίνδυνο την υγεία και των άλλων αγώνων. Διερωτώμαι λοιπόν γιατί πρέπει οι αναβάσεις και τα ράλι να ακριβύνουν έως και 50%; Δυστυχώς ή ευτυχώς οι αγώνες δεν είναι κοινωφελής οργανισμός όπου παίρνουμε από τη μια και βάζουμε στην άλλη. Το όλο σκηνικό εδώ μου θυμίζει ένα ρατσιστικό ανέκδοτο που είχα ακούσει και λέει: πως βοηθάς έναν μαύρο που έχει πέσει μέσα σ’ ένα πηγάδι; Του πετάς άλλον έναν να του κάνει παρέα. Ζητώ συγνώμη για την παράθεση. Δεν ενστερνίζομαι το συγκεκριμένο χιούμορ, αλλά νομίζω πως εδώ έχει απόλυτη εφαρμογή.
Για τη δωρεάν συμμετοχή στους αγώνες ταχύτητας συμφωνώ αφού έτσι θα γίνουν πιο ελκυστικοί. Δεν φαίνεται όμως λίγο παρακινδυνευμένο, τη στιγμή μάλιστα που οι αρχές παραπονούνται πως δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα για την άρτια διεξαγωγή και οργάνωση των αγώνων; Συμφωνώ επίσης να γίνει κάποια αύξηση στα παράβολα των υπόλοιπων αγώνων η οποία όμως θα είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και θα εξυπηρετεί ακριβώς αυτόν το σκοπό: την καλύτερη οργάνωση και την εξυγίανση. Μακάρι να είναι έτσι αλλά πολύ φοβάμαι πως δεν είναι. Και δεν εικάζω σε βάρος κανενός. Εδώ τα δεδομένα και οι αριθμοί μιλούν από μόνα τους.
Επιφυλάσσομαι για να δω τι θα συμβεί στο κατά γενική ομολογία πετυχημένο πρωτάθλημα αναβάσεων όταν θα απαιτείται από τους αγωνιζόμενους να καταβάλλουν 300+ ευρώ για να συμμετάσχουν, ασχέτως αν οδηγούν ένα ταπεινό Ν1 ή ένα θηριώδες Α8. Όσο για τα ράλι που οριακά ξεπερνούν το μεταίχμιο, νομίζω είναι προφανές και δεν θέλω καν να το σκέφτομαι.
Προτείνω λοιπόν αν τελικά γίνει αυτό που φαίνεται πως θα γίνει, να πάρουμε όλοι τα αυτοκίνητά μας, τα μηχανάκια μας, τα πατίνια μας – είτε έχουμε είτε όχι σχέση με τους αγώνες ταχύτητας – και να μπούμε στις πίστες. Θα είναι πολύ διασκεδαστικό και θα σωθεί και το είδος. Άσε που είναι τζάμπα. Τότε μάλιστα θα μαζευτεί τόσος κόσμος που πραγματικά δεν θα χρειάζεται να πληρώνουμε γιατί τα εισιτήρια που θα κόβονται θα υπερκαλύπτουν και τις ανάγκες της πίστας και αυτές της οργάνωσης. Πολύ φοβάμαι ότι τότε θα πληρώνουμε παράβολα αλλά και πάλι δεν θα είναι για μας. Θα είναι για να σωθούν οι λίγοι ρομαντικοί που θα επιμένουν να παίρνουν τα βουνά. Όπως και τώρα, ένας έρανος με αντεστραμμένους όρους.
Ζητώ συγνώμη που τέτοιες μέρες ανοίγω μέτωπα και διατηρώ μια μικρή ελπίδα να μην αδικηθεί κανείς. Δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ από τους φίλους των circuit και δεν έχω κανένα σκοπό να στραφώ εναντίον του συγκεκριμένου είδους αγώνων. Το σέβομαι και σέβομαι και όσους εμπλέκονται γιατί τους αρέσει και καλά κάνουν. Απλά θεωρώ πως ο τρόπος αντιμετώπισης των όποιων προβλημάτων δεν είναι σωστός.
Καλές γιορτές σε όλους. -
… οι υπόλοιποι απλά πληρώνουν τη νύφη.
Το 2005 είναι προ των πυλών και για πολλούς από εμάς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την έναρξη των νέων πρωταθλημάτων και κυπέλλων. Αυτό που κυριαρχεί είναι η ελπίδα όλων πιστεύω να πάνε όλα καλά ή τουλάχιστον προς το καλύτερο και η αγωνία για τις αλλαγές και τροποποιήσεις που επίκεινται ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς.
Οι πρώτοι οιωνοί δεν είναι καλοί θα επιχειρήσω να πω και πιστεύω πως πολλοί από σας συμφωνείτε.
Για να έρθω στο κυρίως θέμα, η αρχή του σπορ στη χώρα μας θεσπίζει κανονισμούς, αλλάζει πρόσωπα και πράγματα, καταστρώνει σχέδια και επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα με απώτερο σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και την αναβάθμιση του σπορ. Προς το παρόν, αυτός ο απώτερος σκοπός μου φαίνεται πολύ μακρινός και, ειλικρινά, δεν βλέπω και τον τρόπο που θα επιτευχθεί. Αν κάποιος είναι περισσότερο διορατικός, παρακαλώ να με φωτίσει. Αυτό που βλέπω εγώ είναι αγώνες που παλεύουν να τους σώσουν από την ολοκληρωτική καταστροφή προσφέροντας σα σανίδα σωτηρίας την ασφάλεια και το μέλλον από άλλες μορφές αγώνων που δεν είναι απαραίτητα πιο επιτυχημένοι (με εξαίρεση τις αναβάσεις), είναι απλά πιο δημοφιλείς προς το κοινό και τους αγωνιζόμενους. Και για να γίνω πιο σαφής, όπως όλοι θα ξέρετε, οι αγώνες ταχύτητας το 2005 θα είναι δωρεάν, ενώ παράλληλα οι υπόλοιποι αγώνες ακριβαίνουν παράλογα με αυξήσεις της τάξεως των 100 ευρώ στα παράβολα συμμετοχής.
Έτσι, για τα σπασμένα καλούνται να πληρώσουν όσοι δεν έχουν καμία σχέση με τη ζημιά, θέτοντας μάλιστα σε κίνδυνο την υγεία και των άλλων αγώνων. Διερωτώμαι λοιπόν γιατί πρέπει οι αναβάσεις και τα ράλι να ακριβύνουν έως και 50%; Δυστυχώς ή ευτυχώς οι αγώνες δεν είναι κοινωφελής οργανισμός όπου παίρνουμε από τη μια και βάζουμε στην άλλη. Το όλο σκηνικό εδώ μου θυμίζει ένα ρατσιστικό ανέκδοτο που είχα ακούσει και λέει: πως βοηθάς έναν μαύρο που έχει πέσει μέσα σ’ ένα πηγάδι; Του πετάς άλλον έναν να του κάνει παρέα. Ζητώ συγνώμη για την παράθεση. Δεν ενστερνίζομαι το συγκεκριμένο χιούμορ, αλλά νομίζω πως εδώ έχει απόλυτη εφαρμογή.
Για τη δωρεάν συμμετοχή στους αγώνες ταχύτητας συμφωνώ αφού έτσι θα γίνουν πιο ελκυστικοί. Δεν φαίνεται όμως λίγο παρακινδυνευμένο, τη στιγμή μάλιστα που οι αρχές παραπονούνται πως δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα για την άρτια διεξαγωγή και οργάνωση των αγώνων; Συμφωνώ επίσης να γίνει κάποια αύξηση στα παράβολα των υπόλοιπων αγώνων η οποία όμως θα είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και θα εξυπηρετεί ακριβώς αυτόν το σκοπό: την καλύτερη οργάνωση και την εξυγίανση. Μακάρι να είναι έτσι αλλά πολύ φοβάμαι πως δεν είναι. Και δεν εικάζω σε βάρος κανενός. Εδώ τα δεδομένα και οι αριθμοί μιλούν από μόνα τους.
Επιφυλάσσομαι για να δω τι θα συμβεί στο κατά γενική ομολογία πετυχημένο πρωτάθλημα αναβάσεων όταν θα απαιτείται από τους αγωνιζόμενους να καταβάλλουν 300+ ευρώ για να συμμετάσχουν, ασχέτως αν οδηγούν ένα ταπεινό Ν1 ή ένα θηριώδες Α8. Όσο για τα ράλι που οριακά ξεπερνούν το μεταίχμιο, νομίζω είναι προφανές και δεν θέλω καν να το σκέφτομαι.
Προτείνω λοιπόν αν τελικά γίνει αυτό που φαίνεται πως θα γίνει, να πάρουμε όλοι τα αυτοκίνητά μας, τα μηχανάκια μας, τα πατίνια μας – είτε έχουμε είτε όχι σχέση με τους αγώνες ταχύτητας – και να μπούμε στις πίστες. Θα είναι πολύ διασκεδαστικό και θα σωθεί και το είδος. Άσε που είναι τζάμπα. Τότε μάλιστα θα μαζευτεί τόσος κόσμος που πραγματικά δεν θα χρειάζεται να πληρώνουμε γιατί τα εισιτήρια που θα κόβονται θα υπερκαλύπτουν και τις ανάγκες της πίστας και αυτές της οργάνωσης. Πολύ φοβάμαι ότι τότε θα πληρώνουμε παράβολα αλλά και πάλι δεν θα είναι για μας. Θα είναι για να σωθούν οι λίγοι ρομαντικοί που θα επιμένουν να παίρνουν τα βουνά. Όπως και τώρα, ένας έρανος με αντεστραμμένους όρους.
Ζητώ συγνώμη που τέτοιες μέρες ανοίγω μέτωπα και διατηρώ μια μικρή ελπίδα να μην αδικηθεί κανείς. Δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ από τους φίλους των circuit και δεν έχω κανένα σκοπό να στραφώ εναντίον του συγκεκριμένου είδους αγώνων. Το σέβομαι και σέβομαι και όσους εμπλέκονται γιατί τους αρέσει και καλά κάνουν. Απλά θεωρώ πως ο τρόπος αντιμετώπισης των όποιων προβλημάτων δεν είναι σωστός.
Καλές γιορτές σε όλους. -
αν ισχύσει το δωρεάν, εγώ θα μπω στις Σέρρες για... προπόνηση Αφού δεν πρόλαβα όλη τη χρονιά φέτος, θα μπω του χρόνου. και θα μου έρθει και πιο φτηνά. Το μόνο που φοβάμαι είναι μη μου το ακουμπήσουν, πάντα αυτό φοβάμαι στο θέμα πίστα.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
αν ισχύσει το δωρεάν, εγώ θα μπω στις Σέρρες για... προπόνηση Αφού δεν πρόλαβα όλη τη χρονιά φέτος, θα μπω του χρόνου. και θα μου έρθει και πιο φτηνά. Το μόνο που φοβάμαι είναι μη μου το ακουμπήσουν, πάντα αυτό φοβάμαι στο θέμα πίστα.Καλύτερα να μου το ακουμπήσουνε το ταπεινό Ν1 μου όπως λέει και ο συναθλητής Δενδρινός παρά να τους τα ακουμπήσω κοροιδίστικα στους αχόρταγους που το μόνο που τους νοιάζει είναι τα έσοδα χωρίς να νοιάζετε κανείς τους πως θα ανταπεξέλθει ο οικονόμου,ο δενδρινός,ο γκαλφας ή ο καθε ατυχος συναθλητής μας που έχει και αυτός την αρώστια του αυτοκινήτου.Ήθελα να δώ τι σόι αναβαση ή ραλύ θα γινόταν αν έτρεχαν μόνο τα λιγοστά θηρία.Πιστέυω πως είμαστε πολύ κοντά στο να το δούμε και αυτό όσο και ας μην μας αρέσει.Με αυτές τις συνθήκες ενας απόντας είμαι εγώ που εκεί που έκανα κάποιους επιλεκτικούς αγώνες τώρα δεν έχω σκοπό να κάνω κανέναν!Το πολύ πολύ καμια πιστα με λισανς αγώνα φυσικά,που απο 42 που είχε πήγε 60 και αυτή, αυξηση 43%.
-
Ο ένας από τους δύο λόγους που μέχρι τώρα κι εγώ δεν έχω μπει σε πίστα είναι ακριβώς αυτός που αναφέρατε. Εάν μου το ακουμπήσουν, φτηνό ξεφτηνό, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω οικονομικά ώστενα το φτιάξω και αν ναι, δεν ξέρω πότε.
Ο δεύτερος είναι ότι δεν είναι του γούστου μου αυτοί οι αγώνες, αλλά αν πρόκειτε τα πράγματα να πάρουν την τροπή που προβλέπεται, τότε κι εγώ θα μαζέψω όσες συμμετοχές θα πλήρωνα, θα τις βάλω στην άκρη για τυχόν 'στενές επαφές' και θα μπω στις πίστες. θα είναι μια καλή εμπειρία. Η άλλη περίπτωση είναι να κάνω κι εγώ κάποιους επιλεγμένους αγώνες αν και σκόπευα του χρόνου να κάνω το κύπελλο. Η τρίτη περίπτωση είναι να καταπιώ το χάπι, όπως οι περισσότεροι θα κάνουν, και να βάλω 500 - 600 ευρω παραπάνω και να κάνω αυτό που θέλω.
Πάντως πολύ φοβάμαι ότι η πρόβλεψή σου φίλε Οικονόμου θα επιβεβαιωθεί. Έτσι κι αλλιώς οι μικρές κατηγορίες σιγά σιγά πεθαίνουν, πόσο μάλλον αν ισχύσουν αυτά τα μέτρα. Τότε θα βλέπουμε στους αγώνες μόνο θηρία. Για το θεατή ίσως να είναι και καλύτερα, που ξέρετε, ίσως εμάς να μας βαριούνται και λίγο, αλλά πόσοι θα είναι 10, 20; Ας κάνουν αγώνες μόνοι τους.
Εγώ λέω να πάω διακοπές όπως έκανα μέχρι τώρα υποχρεωτικά στο στρατό. -
πάντως τα σπριντ θα εξακολουθήσουν να κρατάνε. Αν το καλοσκεφτείς, το σπριντ στη Βέροια πχ (μιλαω για εκεί που ξέρω) έχει 2 'ειδικές' με 22 συνολικά χλμ ενώ το Παλλάδιο είχε... 43 με 5.
Γενικά, στα 3 σπριντ που πήγα φέτος πέρασα πολύ πολύ όμορφα, με λίγα έξοδα, σχετικά πιο... τάπα απο τα μεγάλα ράλλυ και με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στους συμμετέχοντες που είναι πολύ πιο 'κοντά' από ότι στα ράλλυ.
Ακόμα δεν είδα τον επίσημο κατάλογο για παράβολα και άδειες αλλά με κάνετε και τρομάζω
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
πάντως τα σπριντ θα εξακολουθήσουν να κρατάνε. Αν το καλοσκεφτείς, το σπριντ στη Βέροια πχ (μιλαω για εκεί που ξέρω) έχει 2 'ειδικές' με 22 συνολικά χλμ ενώ το Παλλάδιο είχε... 43 με 5.Γενικά, στα 3 σπριντ που πήγα φέτος πέρασα πολύ πολύ όμορφα, με λίγα έξοδα, σχετικά πιο... τάπα απο τα μεγάλα ράλλυ και με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στους συμμετέχοντες που είναι πολύ πιο 'κοντά' από ότι στα ράλλυ.
Ακόμα δεν είδα τον επίσημο κατάλογο για παράβολα και άδειες αλλά με κάνετε και τρομάζω
Φίλε Γκαλφα ακόμα και για τα σπρίντ που λές δεν έμειναν αλάβωτα.Δες παρακάτω και καμαρωσε.Δενδρινέ αφησες αποκαταστατη στα στρατέυματα.αναφέρομε για τον κοινό μας φίλο τον ΝικΖακ.απο φρεγατα σε γιάρις,και απο γιάρις σε φρεγάτα την βγάζει.πολύ τρέξιμο
Ράλλυ πρωταθλήματος ασφάλτινο (εκτός Ράλλυ ΕΛΠΑ) 450 €
Ράλλυ πρωταθλήματος χωμάτινο 550 €
Μίνι Ράλλυ 300 €
Φιλικοί αγώνες Pάλλυ 300 €
Αγώνες ράλλυ 4x4 ή baja 350 €
Aγώνες Tαχύτητας ΔΩΡΕΑΝ
Aγώνες Aναβάσεων ανεξαρτήτως κυβικών 300 €
Αγώνες Dragster 130 €
Aγώνες Σπριντ Κυπέλλων, Autocross και λοιποί αγώνες 170 €
Aθλοπαιδειές (Πλοηγήσεις, Δεξιοτεχνίες, Enduro,Τrial,κλπ) 80 €
Αγώνες Drift 130 €
Eθνική άδεια κατηγορίας B 150 €
Eθνική άδεια κατηγορίας A 200 €
Eθνική άδεια διαγωνιζομένου 400 €
Εθνική Aδεια μιάς αγωνιστικής συνάντησης κατηγορίας B 60 €
-
Ο χρήστης oikonomoy_racing έγραψε:
πάντως τα σπριντ θα εξακολουθήσουν να κρατάνε. Αν το καλοσκεφτείς, το σπριντ στη Βέροια πχ (μιλαω για εκεί που ξέρω) έχει 2 'ειδικές' με 22 συνολικά χλμ ενώ το Παλλάδιο είχε... 43 με 5.
Γενικά, στα 3 σπριντ που πήγα φέτος πέρασα πολύ πολύ όμορφα, με λίγα έξοδα, σχετικά πιο... τάπα απο τα μεγάλα ράλλυ και με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στους συμμετέχοντες που είναι πολύ πιο 'κοντά' από ότι στα ράλλυ.
Ακόμα δεν είδα τον επίσημο κατάλογο για παράβολα και άδειες αλλά με κάνετε και τρομάζω
Συμφωνώ απόλυτα για τα Σπριντ. Είναι λίγο αλλά μου έχουνπει ότι είναι πολύ καλά και ο ανταγωνσμός είναι σχετικά ψηλά, ανάλογα με την περίσταση. Όσο για τον κόσμο που συγκεντρώνουν, νομίζω ότι είναι ευνόητο ότι αποτελεί καλύτερη ατμοσφαιρα γιατί όσο πιο μικρό το 'βεληνεκές' του αγώνα τόσο πιο ανόθευτα είναι τα πράγματα. Είναι το γνωστό 'λίγοι και καλοί'.
Φίλε Γκαλφα ακόμα και για τα σπρίντ που λές δεν έμειναν αλάβωτα.Δες παρακάτω και καμαρωσε.Δενδρινέ αφησες αποκαταστατη στα στρατέυματα.αναφέρομε για τον κοινό μας φίλο τον ΝικΖακ.απο φρεγατα σε γιάρις,και απο γιάρις σε φρεγάτα την βγάζει.πολύ τρέξιμο
Ράλλυ πρωταθλήματος ασφάλτινο (εκτός Ράλλυ ΕΛΠΑ) 450 €
Ράλλυ πρωταθλήματος χωμάτινο 550 €
Μίνι Ράλλυ 300 €
Φιλικοί αγώνες Pάλλυ 300 €
Αγώνες ράλλυ 4x4 ή baja 350 €
Aγώνες Tαχύτητας ΔΩΡΕΑΝ
Aγώνες Aναβάσεων ανεξαρτήτως κυβικών 300 €
Αγώνες Dragster 130 €
Aγώνες Σπριντ Κυπέλλων, Autocross και λοιποί αγώνες 170 €
Aθλοπαιδειές (Πλοηγήσεις, Δεξιοτεχνίες, Enduro,Τrial,κλπ) 80 €
Αγώνες Drift 130 €
Eθνική άδεια κατηγορίας B 150 €
Eθνική άδεια κατηγορίας A 200 €
Eθνική άδεια διαγωνιζομένου 400 €
Εθνική Aδεια μιάς αγωνιστικής συνάντησης κατηγορίας B 60 €
1ον έκανες πολύ καλά που δημοσίευσες αυτόν τον πίνακα για να τα βλέπουμε όλοι. Είναι πολύ χρήσιμος.
2ον Μέχρι στιγμής ο ΝικΖακ τα περνάει μια χαρά και ελπίζω να συνεχίσει μέχρι το τέλος της θητείας του. Εγώ δυστυχώς δεν στάθηκα τυχερός και τώρα μαζεύω δυνάμεις για να δω τι θα κάνω. Ελπίζω πάντως να μπορέσει να συνεχίσει να βγαίνει ο Νίκος γιατί δεν θα αντέξω άλλον ένα χρόνο μακρυά τουP.S. Επιτέλους τα κατάφερα με τα quotes.
-
Γεια σου Δενδρινε γκρινιάρη!
Άντε ετοίμασε το αμάξι να πηγαίνουμε όλοι μαζί με τα 1300αράκια μας στα Μέγαρα και Σέρρες να διασκεδάζουμε χωρίς να κινδυνεύουμε να μας έλθει και κανένας αδέσποτος ανάποδα επειδή δεν έφταναν οι κριτές να κλείνουν δρόμους (αχα, για αυτό αυξήθηκε το παράβολο??). Άσε που αν γίνει καμία στραβή θα τρέχουμε μια ζωή (να σπουδάζεις, να ταλαιπωρήσαι, να διαβάζεις συνεχώς, να τα δίνεις όλα στον επαγγελματικό χώρο σου, να τρέχεις κανέναν ραλάκι για να ξεκα..ώνεις και να πέσεις σε κανένα Ρενώ 19 που μπήκε ανάποδα στην ειδική, να φας τον οδηγό και αν γλυτώσεις μετά να εργάζεσαι μια ζωή για να πληρώνεις τα σπασμένα) γιατί δεν υπάρχει ουσιαστική νομική ή ασφαλιστική κάλυψη του αγωνιζόμενου, που οπωσδήποτε θα έχει παραβιάσει το όριο ταχύτητας με ένα πινακιδάτ αυτοκίνητο που δεν έχει κάρτα καυσερίων, δεν περνά ΚΤΕΟ γιατί δεν έχει πίσω καθίσματα και κάνει θόρυβο.
Για αυτό φιλαράκια με τα ταπεινά 1.3 και 1.6 που κάνετε το κέφι σας αλλά καλείστε να πληρώνετε 450!!!!! ΕΥΡΩ, όσο και οι άνετοι (όπως και να το κάνουμε, είναι περισσότερο από εμάς) με τα θηρία, ΜΟΚΟ, αν μπορείτε τρέχετε αλλιώς αφήστε την ελίτ (όπως πριν 20 χρόνια) αυτής της κοινωνίας να τρέχει και να βαυκαλίζεται με το εξέχων άθλημα.
Και επειδή δεν με απασχολεί να έχω το καλύτερο υλικό να τρέχω, απλά να διασκεδάζω και ας με περνάνε, θα πάω να βρω κανένα παλιοΖΧ ή κάτι παρόμοιο να τρέχω σε πίστες. Πολύ πιο φτηνό θα μου έλθει. -
Γρινιάρης εγώ αλλά να που τελικά έχω δίκιο. Και όπως είπες η γκρίνια γκρίνια αλλά στο τέλος όλοι θα κάνουμε τουμπεκι ψιλοκομμένο κι αν μας αρέσει τρέχουμε, αν όχι βγήκε και το WRC 4
Όσο για το περιστατικό που ανέφερες, δενείσαι ο μόνος που τηνπατάει.
Πολλά Φιλιά, να τα πούμε.
-
Ξέρω πως είναι σχεδόν offtopic και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αλλά έχω μία απορία: γιατί άραγε να πληρώνουν λιγότερο οι Ν/1 από τους Α/8 ? Μήπως δεν έχουν τα ίδια ακριβώς μέτρα ασφάλειας, τις ίδιες ακριβώς παροχές, τον ίδιο χρόνο αγώνα (και περισσότερο, αφού είναι αργότερα ) ή την ίδια διαδρομή ? Τα όποια, συμφωνώ, και πρέπει να αυξηθούν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση και γιατί πρέπει σε ένα ράλι πχ. ο τάδε με το Ν/4 Evo V δεκαετίας να πληρώνει περισσότερο από τον δείνα με το Α/5 κιτ καρ...
-
Νάσο έτσι όπως το θέτεις φαίνεται να έχεις δίκιο.Αλλά σκέψου ότι στις μικρές κατηγορίες της Ν συμμετέχουν και νέοι αγωνιζόμενοι με καθημερινά αυτοκίνητα και σίγουρα τα αυξημένα παράβολα θα αποτελέσουν τροχοπέδη στην εμπλοκή τους.Και νέοι δεν είναι οι πρωτοεμφανιζόμενοι που έχουν έκπτωση....Τώρα σκέψου Ν1,Ν2,Α0 και S1600,WRC το ίδιο παράβολο....Πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία...Αλλά ξέχασα...Ελλάδα, η γη της επαγγελίας..... ...Αφού κάνετε τα 'Ν'....Ν... διαφοροποιήστε και τα παράβολα κύριοι...Όχι ένα βήμα εμπρός και δύο πίσω...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξέρω πως είναι σχεδόν offtopic και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αλλά έχω μία απορία: γιατί άραγε να πληρώνουν λιγότερο οι Ν/1 από τους Α/8 ? Μήπως δεν έχουν τα ίδια ακριβώς μέτρα ασφάλειας, τις ίδιες ακριβώς παροχές, τον ίδιο χρόνο αγώνα (και περισσότερο, αφού είναι αργότερα ) ή την ίδια διαδρομή ? Τα όποια, συμφωνώ, και πρέπει να αυξηθούν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση και γιατί πρέπει σε ένα ράλι πχ. ο τάδε με το Ν/4 Evo V δεκαετίας να πληρώνει περισσότερο από τον δείνα με το Α/5 κιτ καρ...Δεν είσαι καθόλου offtopic, αναφέρθηκε κι αυτό. Δεν έχεις άδικο, άλλωστε στα ράλι έτσι γίνεται και ουδέποτε παραπονέθηκε κανείς. Το βασικό παράπονο είναι γιατί αν αυξηθούν τόσο τα παράβολα για όλους, άσχετα με το ποιοί είναι.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξέρω πως είναι σχεδόν offtopic και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αλλά έχω μία απορία: γιατί άραγε να πληρώνουν λιγότερο οι Ν/1 από τους Α/8 ? Μήπως δεν έχουν τα ίδια ακριβώς μέτρα ασφάλειας, τις ίδιες ακριβώς παροχές, τον ίδιο χρόνο αγώνα (και περισσότερο, αφού είναι αργότερα ) ή την ίδια διαδρομή ? Τα όποια, συμφωνώ, και πρέπει να αυξηθούν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση και γιατί πρέπει σε ένα ράλι πχ. ο τάδε με το Ν/4 Evo V δεκαετίας να πληρώνει περισσότερο από τον δείνα με το Α/5 κιτ καρ...Βρε Νάσο μην τα ισοπεδώνεις αφού ξέρεις τι εννοώ...Θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια κλιμάκωση στο παράβολο ανάλογα με τα κυβικά και την κατηγορία (άλλο Ν2 άλλο Α6 και άλλο S1600). Και επιτέλους, αν θέλουμε εξέλιξη ας μη διώχνουμε τους απλούς ερασιτέχνες και τους νεαρότερους επιβάλλοντας παράβολα τόσο υψηλά.Φυσικά το θέμα της κλιμάκωσης αυτής είναι το λιγότερο... Αλήθεια, τι ισχύει σε Γαλλία ή Ιταλία (δεν έχω ιδέα για αυτό ρωτώ).
Και ξέρεις κάτι;;;
ΠΡΩΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΟΙΒΗ. Έτσι δουλεύουν όσοι επιθυμούν αναγνώριση, σεβασμό και πραγματική καταξίωση με σκοπό τη μελλοντική παρουσία με κύρος και πυγμή.
Οι άλλοι επιθυμούν αρπαχτές. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξέρω πως είναι σχεδόν offtopic και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αλλά έχω μία απορία: γιατί άραγε να πληρώνουν λιγότερο οι Ν/1 από τους Α/8 ? Μήπως δεν έχουν τα ίδια ακριβώς μέτρα ασφάλειας, τις ίδιες ακριβώς παροχές, τον ίδιο χρόνο αγώνα (και περισσότερο, αφού είναι αργότερα ) ή την ίδια διαδρομή ? Τα όποια, συμφωνώ, και πρέπει να αυξηθούν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση και γιατί πρέπει σε ένα ράλι πχ. ο τάδε με το Ν/4 Evo V δεκαετίας να πληρώνει περισσότερο από τον δείνα με το Α/5 κιτ καρ...καλημερα και απο εμενα.εγω δεν θα μεινω στο γιατι να πληρωνουν αλλοι λιγα και αλλοι πολλα αλλα για ποιο λογο να πληρωνουν ολοι παραπανω,γιατι οι πληροφοριες μου λενε οτι οταν καποιος ειπε τα νουμερα κανενας απο την επιτροπη δεν μιλησε.και επιτρεψτε μου για να μην ανοιγω αλλο τοπικ ποιος ειναι αυτος οι αυτοι που εβγαλαν τις ημερομηνιες των αγωνωνγιατι μαλλον για ασχετοι με την πραγματικοτητα μου φαινονται. οσο για τους κανονισμους της πιστας που δεν εχουν ανακοινωθει πιστευω οτι αυτα που εμαθα αν αληθευουν τοτε να ειστε σιγουροι οτι μια τσαμπα συμμετοχη δεν θα τη σωσει.φυσικα αυτα τα λεω στον νασο για να τα ακουνε οι αλλοι γιατι ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη. ευχαριστω
-
ε καλά τα σπριντ ανέβηκαν 20 ευρώ και τα ράλλυ 40 ? δεν είναι και τόσο δραματικά αλλά όπως πονούσαν μέχρι τώρα, έτσι θα πονάνε και τώρα. Αλλά σοβαρά..... τόσα λεφτά τι τα κάνουν οι λέσχες ???? μιάω για τις αναβάσεις των 150 συμμετοχών και τα ράλλυ των 90. και φυσικά υποτίθεται οτι μεγάλο μέρος των εξόδων πρέπει να βγαίνει απο την Πολιτεία (Δήμοι - Νομαρχίες) και φυσικά τους χορηγούς...
Αμ το άλλο με το ΚΤΕΟ ? εκεί γελάμε ακόμα και τώρα βασικά είμαι... εν βρασμώ ψυχής. Σήμερα είχα κουβέντα με το διευθυντή ΚΤΕΟ εδώ και πολύ χαλαρά μου είπε οτι αν με σταματήσει μικτό κλιμάκιο (ΚΤΕΟ, Συγκοινωνιών) μου ρίχνει καμπάνα με το καλημέρα για το ρολλ-μπαρ !!!!!!!!
ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ, οταν κατεβαίνω με το 106 για αγώνα είμαι παράνομος !!!!
όταν πάω απο ειδική σε ειδική στον αγώνα είμαι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!!!!!!
ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ !!!!!α βλέπω να τα παρατάω σιγά σιγά....
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Βρε Νάσο μην τα ισοπεδώνεις αφού ξέρεις τι εννοώ...Θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια κλιμάκωση στο παράβολο ανάλογα με τα κυβικά και την κατηγορία (άλλο Ν2 άλλο Α6 και άλλο S1600).Ξέρω τι εννοείς αλλά δεν συμφωνώ. Οι παροχές προς τους αγωνιζόμενους (και ιδίως οι ουσιαστικές, όπως πχ. η ασφάλεια) είναι ίδιες, ασχέτως αν ο ένας έχει Ν/1 και ο άλλος WRC. Δεν βλέπω λοιπόν γιατί να υπάρχει κλιμάκωση ανάλογα με την κλάση, ίδιες παροχές = ίδιο παράβολο. Μπορώ να σου φέρω παραδείγματα όπου ένας με Α/5 είναι 'πιο πλούσιος' από έναν με Α/8 αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι μια πολιτική προσέλκυσης νέων στο στυλ 'για τα 2 πρώτα χρόνια που έχεις λισάνς, η λισάνς και τα παράβολα συμμετοχής 40% κάτω'. ΟΚ, αλλά αυτό είναι μια συγκεκριμένη πολιτική, όχι γενική αντιμετώπιση. Συνολικά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να πληρώνει κάποιος λιγότερα όταν κάνει ακριβώς τον ίδιο αγώνα.
Αν τώρα ρωτάς γιατί να υπάρχουν παράβολα έτσι και αλλιώς και γιατί αυξήθηκαν και αν οι αυξήσεις είναι υπερβολικές ή όχι, αυτό είναι άλλη συζήτηση. Δεν είναι πάντως τόσο απλά τα πράγματα. Για παράδειγμα, υποπτεύομαι (ΔΕΝ το ξέρω) πως, αφού το μηδέν παράβολο στους αγώνες ταχύτητας κάπως πρέπει να 'βγει', έδωσαν στους οργανωτές ένα 'καρότο', ώστε από μία πετυχημένη πχ. ανάβαση να βγουν και κάποια έξοδα ενός αγώνα ταχύτητας. Αν αυτό οδηγήσει σε τόνωση των αγώνων ταχύτητας με αποδυνάμωση των αγώνων αναβάσεων (οι οποίοι όντως είχαν άσχημο και τώρα θα έχουν ακόμα χειρότερο λόγο 'κόστους ανά αγωνιστικό χιλιόμετρο ή ανά δευτερόλεπτο'), αυτό θα το δούμε (και δεν ξέρω και αν είναι και μέρος ευρύτερης πολιτικής)
-
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
καλημερα και απο εμενα.εγω δεν θα μεινω στο γιατι να πληρωνουν αλλοι λιγα και αλλοι πολλα αλλα για ποιο λογο να πληρωνουν ολοι παραπανω,γιατι οι πληροφοριες μου λενε οτι οταν καποιος ειπε τα νουμερα κανενας απο την επιτροπη δεν μιλησε.και επιτρεψτε μου για να μην ανοιγω αλλο τοπικ ποιος ειναι αυτος οι αυτοι που εβγαλαν τις ημερομηνιες των αγωνωνγιατι μαλλον για ασχετοι με την πραγματικοτητα μου φαινονται. οσο για τους κανονισμους της πιστας που δεν εχουν ανακοινωθει πιστευω οτι αυτα που εμαθα αν αληθευουν τοτε να ειστε σιγουροι οτι μια τσαμπα συμμετοχη δεν θα τη σωσει.φυσικα αυτα τα λεω στον νασο για να τα ακουνε οι αλλοι γιατι ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη. ευχαριστωΣωστά, σωστά, σωστά! Αυτό είναι το θέμα. Γιατί να πληρώνουν ΟΛΟΙ παραπάνω; Τα υπόλοιπα είναι ψιλά γράμματα. Ας κοιτάξουμε πρώτα να φτιάξουμε το χαμό που επικρατεί ή καλύτερα που έρχεται και μετά φτιάχνουμε και τις λεπτομέρειες. Όταν πιο πάνω αναφέρθηκα στο γιατί να πληρώνουν όλοι το ίδιο παράβολο, ακριβώς εκεί ήθελα να καταλήξω. Από τις αναβάσεις για παράδειγμα αυτά που θα βγουν δεν θα είναι τα +30 ή 40 που θα δώσει ο Α8. Θα είναι αυτά συν τα +50........+90 που θα δώσουν και οι υπόλοιποι μέχρι τον Ν1 και τον Α0. Άρα μιλάμε για έσοδα από άλλη μια ανάβαση! Και που θα πάνε αυτά, στις αναβάσεις; Συγχωρήστε με αλλά δε νομίζω. Κοντολογίς, Κε τάδε που άρχεις σε αυτό το σπορ, ενοποίησε το παράβολο συμμετοχής στα 250 ευρώ πχ ή δώσε σε όλους μια αύξηση της τάξεως των 30-40 ευρώ, όχι και τα δύο μαζί, έλεος! Γιατί τελικά δεν αδικούμε τον Α8 όταν λέμε να πληρώνει περισσότερα αλλά τον Ν1 γιατί ο δεύτερος θα πληρώσει +50%!
Επίσης ευχαριστώ Κε Φαγαδάκη που θίξατε το θέμα με τις ημερομηνίες των αγώνων ράλι γιατί ήθελα κι εγώ να μιλήσω γι' αυτό. Εκτός του ότι έχουνε γίνει άνω κάτω και ο εμπλεκόμενος στο κύπελλο για παράδειγμα θα τρέχει μία φορά στους δύο, τρεις μήνες, μήπως μπορεί κάποιος να μου πει γιατί εξαφανίστηκαν τα ράλι Λαμίας και Παλλάδιο; Μήπως δεν είχαν απήχηση; Μήπως σκέφτηκαν την τσέπη των αγωνιζομένων; Δε νομίζω, γιατί μέχρι πρότεινως είχες την επιλογή να κάνεις τους αγώνες που ήθελες και μπορούσες ή ακόμα καλύτερα να τους κάνεις όλους και να'πετάξεις' και 3 αποτελέσματα(αν δεν κάνω λάθος). Τώρα για να έχεις την πολυτέλεια να πετάξεις το 1 αποτέλεσμα που περισεύει, είσαι υποχρεωμένος να τους κάνεις όλους, μαζί με το διήμερο ΕΛΠΑ που σε κόστος και πίεση χρόνου είναι μάλλον εκτός συζήτησης.
Το ΕΛΠΑ είναι ένας αγώνας που μας κάνει για λίγο να ξεχνιόμαστε και να ξεφεύγουμε από τη συμπεριφορά του κακόμοιρου. Μας κάνει να ξεχνάμε για λίγο τη μιζέρια μας και να νιώθουμε πραγματικοί αθλητές του σπορ που αγαπάμε. Και το Ακρόπολις το ίδιο κάνει, αλλά δεν προσμετρά στο κύπελλο χώματος, δεν προσμετρά ούτε καν στο πρωτάθλημα. Και καλά κάνει γιατί για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρχει το κατάλληλο υπόβαθρο πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη οικονομική υποδομή, η κατάλληλη υποστήριξη και προώθηση και δεν υπάρχει. Καλό είναι να υπάρχουν τέτοιοι αγώνες που μας δίνουν την αίγλη τους και είναι πραγματική πρόκληση αλλά και μεγάλο σχολείο για τους αγωνιζόμενους. Θα μπορούσαν όμως απλά να υπάρχουν ατόφιοι κι όποιος θέλει και μπορεί να κάνει το δώρο στον εαυτό του και να τρέξει απ’ την αρχή μέχρι το τέλος. Όχι να τους σπάμε στα δύο για χάρη της βαθμοθηρίας, συμπληρώνοντας όπως όπως το πρωτάθλημα και το κύπελλο.Μεγάλη κουβέντα άνοιξα με αφορμή το σχόλιο του Κου Φαγαδάκη, αυτά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξέρω τι εννοείς αλλά δεν συμφωνώ. Οι παροχές προς τους αγωνιζόμενους (και ιδίως οι ουσιαστικές, όπως πχ. η ασφάλεια) είναι ίδιες, ασχέτως αν ο ένας έχει Ν/1 και ο άλλος WRC. Δεν βλέπω λοιπόν γιατί να υπάρχει κλιμάκωση ανάλογα με την κλάση, ίδιες παροχές = ίδιο παράβολο. Μπορώ να σου φέρω παραδείγματα όπου ένας με Α/5 είναι 'πιο πλούσιος' από έναν με Α/8 αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι μια πολιτική προσέλκυσης νέων στο στυλ 'για τα 2 πρώτα χρόνια που έχεις λισάνς, η λισάνς και τα παράβολα συμμετοχής 40% κάτω'. ΟΚ, αλλά αυτό είναι μια συγκεκριμένη πολιτική, όχι γενική αντιμετώπιση. Συνολικά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να πληρώνει κάποιος λιγότερα όταν κάνει ακριβώς τον ίδιο αγώνα.
Μα υποτιθεται οτι γινεται μια προσπάθεια να ζωντανεψουν οι αγώνες, η ποιότητα τους και τελικά και οι θεατές.
Η πολιτική που πρέπει να εφαρμοστεί δεν θα πρέπει να προσαρμόζεται στα δεδομένα της κάθε περίπτωσης?Τι σημασία εχει αν κανουν τον ίδιο αγώνα, ή αν οι παροχές είναι ίδιες. Μπορεί αυτο που λέτε να είναι απολύτως λογικο, αλλά ειναι και ψυχρό.
Και σε μία τέτοια κατασταση νομιζω οτι η εφαρμογή ψυχρής λογικής είναι πολυτέλεια.
The circuit therapy is τζαμπα man!