-
Σκέφτομαι να πάρω το 5θυρο Peugeot307 το οποίο σχεδιαστικά μου αρέσει.Εχω κολήσει όμως στην εγγύηση που δίνει μόνο 2χρόνια όταν οι άλλοι δίνουν 5 και 7!. Μήπως κάτι ξέρουν και μετά από 2 χρόνια θα τρέχω στα συνεργεία? Μπορεί κανεις να μου πει κάτοχος Peugeot για τηναξιοπιστία και αν γενικώς βγάζουν προβλήματα? Απο service και τιμές ανταλλακτικών τι γίνετε? είναι ακριβά? Αν ναι λεω να στραφώ σε κορεάτικο.....
-
Σκέφτομαι να πάρω το 5θυρο Peugeot307 το οποίο σχεδιαστικά μου αρέσει.Εχω κολήσει όμως στην εγγύηση που δίνει μόνο 2χρόνια όταν οι άλλοι δίνουν 5 και 7!. Μήπως κάτι ξέρουν και μετά από 2 χρόνια θα τρέχω στα συνεργεία? Μπορεί κανεις να μου πει κάτοχος Peugeot για τηναξιοπιστία και αν γενικώς βγάζουν προβλήματα? Απο service και τιμές ανταλλακτικών τι γίνετε? είναι ακριβά? Αν ναι λεω να στραφώ σε κορεάτικο.....
-
Σκέφτομαι να πάρω το 5θυρο Peugeot307 το οποίο σχεδιαστικά μου αρέσει.Εχω κολήσει όμως στην εγγύηση που δίνει μόνο 2χρόνια όταν οι άλλοι δίνουν 5 και 7!. Μήπως κάτι ξέρουν και μετά από 2 χρόνια θα τρέχω στα συνεργεία? Μπορεί κανεις να μου πει κάτοχος Peugeot για τηναξιοπιστία και αν γενικώς βγάζουν προβλήματα? Απο service και τιμές ανταλλακτικών τι γίνετε? είναι ακριβά? Αν ναι λεω να στραφώ σε κορεάτικο.....
-
.Εχω 206 αλλά επριδή η γυναίκα μου δουλεύει στη Peugeot γνωρίζω αρκετά γιοα τα 307. Τα συχνότερα προβλήματα που παρουσιάζουν είναι αλλαγή στο διακόπτη των φώτων-φλας, κάποιο λαμάκι στην εξάτμιση νομίζω, άναμα της λυχνίας του αερόσακου, και σε μερικά έχουν ανοίξει οι αεόσακοι χωρίς λόγο. Εκτός από το τελευταίο τα υπόλοιπα είναι ανευ ουσίας και καλύπτονται από την εγγύσηση. Όσον αγορά τη τελευταία στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι 2 χρόνια. Πάντως μη περιμένεις αξιοπιστία Toyota - Honda αλλά σε γενικές γραμμές τίποτα ιδιαίτερο. Σέρβις και ανταλλακτικά στο μέσο όρο και κάτω αλλά ακριβότερα από τα κορεάτικα. Βέβαια αν προτιμήσεις κορεατικο ότι έχεις κερδίσει από τα ανταλλακτικά - σέρβις θα τα χάσεις με τη μια στη μεταπώληση αν καταφέρεις να το πουλησεις.
-
To θέμα μεταθέρθηκε από τα 'Νέα Μοντέλα' [moderetor]
-
Η γνώμη μου είναι οτι το 307 δεν είναι καλό αμάξι.
Μου φαίνεται όμως περίεργο που μετά το 307 καταλήγεις σε Κορεάτικο. Αν έχεις δε υπόψη σου τα Cerato και Nubira, θα έλεγα να το ξανασκεφτείς.
Το Cerato είναι μεν ποιοτικό, αλλά δεν έχει να προσφέρει τίποτε περισσότερο. Συνεχίζει, θα έλεγα, μια σειρά μέτριων Kia χωρίς αξιόλογο παρελθόν (Sephia).
Το Nubira πάλι, είναι ένα υβρίδιο GM με αμφίβολη ποιότητα. Δυνατό μοτέρ, αλλά σαζμάν και λοιπά μηχανικά στο μέσο όρο.
Το καλύτερο το άφησα για το τέλος. Το Elantra είναι μακράν το πιο ποιοτικό και ολοκληρωμένο Κορεάτικο, αλλά... πάλιωσε! Φήμες αναμένουν το καινούριο (μαζί με το Accent?). Αν πιστεύεις οτι μπορείς να περιμένεις...
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Βέβαια αν προτιμήσεις κορεατικο ότι έχεις κερδίσει από τα ανταλλακτικά - σέρβις θα τα χάσεις με τη μια στη μεταπώληση αν καταφέρεις να το πουλησεις.Και αν στο 307 άνοιγε ο αερόσακος μετά τα 2 χρόνια? Και αν το θέλει το αμάξι για να το κρατήσει?
Πάντως έχει ξαναγίνει και αλλού κουβέντα. Έχουν και παραέχουν μεταπώληση τα Κορεάτικα. Ειδικά σε σύγκριση με ιταλογαλλικά, ακριβώς επειδή έχουν καλύτερη αξιοπιστία.
Και τέλος, μακριά από GroupVAG!!!
-
Υπάρχει και το Lacetti - ήτοι το φθηνό Astra/307/Golf.
-
Κλασικος jazzouras. Ολα ειναι χαλια εκτος απο το δικο του.Πως θιγεις ρε φιλε την επιλογη μας τοσων εδω στο φορουμ χωρις να γνωριζεις απο μεσα; Και γιατι ολοι πρεπει να παιρνουν αυτοκινητα που δεν βγαζουν προβληματα πως ξερεις τις προτιμησεις του καθενος; Το δικο μου 307 το εχω 3 χρονια και ειναι απαιχτο αυτοκινητο για τα λεφτα του Και αυτα που αναφερονται σαν ελατωματα ειναι πταισματα.Δεν δικαιολογουν την μη αγορα ανος αυτοκινητου. Κανε μια γρηγορη βολτα με 307 και μετα θα πας να πεταξεις το jazzακι σου.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Και τέλος, μακριά από GroupVAG!!!
Αν έχεις χρήματα για Golf,
πάρε Νubira...
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Κλασικος jazzouras. Ολα ειναι χαλια εκτος απο το δικο του.Πως θιγεις ρε φιλε την επιλογη μας τοσων εδω στο φορουμ χωρις να γνωριζεις απο μεσα; Και γιατι ολοι πρεπει να παιρνουν αυτοκινητα που δεν βγαζουν προβληματα πως ξερεις τις προτιμησεις του καθενος; Το δικο μου 307 το εχω 3 χρονια και ειναι απαιχτο αυτοκινητο για τα λεφτα του Και αυτα που αναφερονται σαν ελατωματα ειναι πταισματα.Δεν δικαιολογουν την μη αγορα ανος αυτοκινητου. Κανε μια γρηγορη βολτα με 307 και μετα θα πας να πεταξεις το jazzακι σου.tsardaklis σύνελθε.
Είπα κατά λέξη: 'Η γνώμη μου είναι οτι το 307 δεν είναι καλό αμάξι.' Έχεις πρόβλημα με αυτό? Και αν εγώ λέω τη γνώμη μου, εσύ πώς συμπεραίνεις οτι έθιξα την επιλογή σου?
Έκανα μια πρόταση και αντί να προτείνεις κάτι κι εσύ, μου επιτίθεσαι. Γιατί?
Σ'ευχαριστώ πάντως που θέτεις θέμα σύγκρισης Jazz - 307, γιατί νόμιζα πως το 307 είναι σε 'ανώτερη' κατηγορία. Έκανα λάθος...
Και τέλος, μακριά από GroupVAG!!!
Αν έχεις χρήματα για Golf,
πάρε Νubira...
Δεν είπα αυτό technik.
Αν έχεις χρήματα για Golf, καλύτερα 307...Και στο κάτω κάτω ρε μάγκες, τη γνώμη μου λέω. Έχετε πρόβλημα που οι εμπειρίες μου (και όχι μόνο οι δικές μου) από τα σύγχρονα Ευρωπαϊκά είναι οι χείριστες?
Απαντήστε με επιχειρήματα αντί να παραπονιέστε για τα σχόλιά μου.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Αν έχεις χρήματα για Golf, καλύτερα 307...Το 307 είναι ένα καλό αυτοκίνητο, πιστεύω, για την κατηγορία του
Το Golf παράλληλα δεν υστερεί πουθενά,
αλλά τα καταφέρνει καλύτερα στους περισσότερους τομείς,
και συνεπώς, συνολικά το θεωρώ καλύτερο.Μείζων ζήτημα η τιμή
και φυσικά η υποκειμενική εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου. -
Σου επιτιθομαι γιατι εκτενως βρισκεις τις γνωμες των αλλων λαθος. Ποση υπομονη μπορουμε να εχουμε για να το αντεξουμε αυτο;Δεν θετω καμια συγκριση μεταξυ 307 & jazz. Μην κανεις τον ημιμαθη ξερεις οτι ειναι σε αλλες κατηγοριες. Αν και θα μπορουσαν να συγκριθουν σε τιμη μιας και το αμαξακι σου κανει κοντα στα 14000€ οσο δηλαδη και το 307 1,4.
-
Σκοπος μου δεν ειναι να επιτιθεμαι στους αλλους δεν ειναι αυτος ο χαρακτηρας μου.
-
Εγώ θα σου πρότεινα το 307 SW και θα με θυμιθείς....
Οσον αφορά κορεάτικα (κέρατο, αξεντ κτλ) είναι η μέρα με την νύχτα με το 307.
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Σου επιτιθομαι γιατι εκτενως βρισκεις τις γνωμες των αλλων λαθος. Ποση υπομονη μπορουμε να εχουμε για να το αντεξουμε αυτο;Το κάνω αυτό εγώ??? Σου είπα οτι η γνώμη σου είναι λάθος???
Θέλεις να σε βρίσω τώρα???
Κρίνω τα αυτοκίνητα από τις εμπειρίες μου και από τα περιοδικά που διαβάζω κοντά 20 χρόνια.
Συγνώμη αγοράκι μου, αν δεν ξέρεις να επιχειρηματολογείς, να μη νομίζεις δήθεν και κατακρίνεις.
Αμα δεν μπορείς να διαβάζεις και να θέτεις σοβαρό αντίλογο, παράτα το.
Μας είπες κιόλας οτι καταχραζόμαστε και την υπομονή σου. Ρε άντε από 'κει.
-
Σχεδιαστικά & σε ανεση χωρων εμενα μου αρεση και η τιμη του ειναι καλή....
Ενας φιλος εχει εδω και 2 χρονια το 307SW , δεν του εχει βγαλει τιποτα σοβαρό, μονο κατι ψιλοπραγματα, διακοπτες και τετοια...Αν σου αρεσει παρτο.....
ΥΣ παντως γενικα η πεζο με το 307 και **ειδικά το 407 **ανεβηκε στην εκτημιση μου, αν και φιλος των γιαπωνεζικων...
-
Tá 5 Þ 7 ÷ñüíéá åããýçóç **åßíáé ç åðéðëÝïí åããýçóç 3-4 åôþí ðïõ ìå ôï áíÜëïãï ÷ñçìáôéêü áíôßôéìï **ðñïóôßèåôáé óôçí Þäç õðÜñ÷ïõóá
Ãéá áõôü ìçí áðïñåßôå ãéá ôéò ôéìåò ôéò ÉáðùíéêÝò
Ìðïñåß íá ãßíåé êáé óå Ðåæþ áëëÜ ìÝ÷ñé óôéãìÞò ç åäþ êåíôñéêÞ áíôéðñïóùðåßá êÜíåé ôïí ÊéíÝæï
Ôï 307 åßíáé : Ýíá ãÞðåäï áðï åóùôñéêïýò ÷þñïõò ,äåí êïõíÜåé óôñßâåé ´ðïëõ êáëá ,åßíáé áðï ôá ãñÞãïñá ó÷åôéêÜ ôçò êáôçãïñßáò êáé áñêåôÜ ÁÍÅÔÏ ÷ùñßò ÷áæïðëÝõóåéò êáé äõíáôÜ öñÝíá ,á êáé ìçí îå÷Üóù åßíáé áðï ôá áõôïêßíçôá ðïõ ôá äßíåéò ÷ùñßò íá Ý÷åéò ôï öüâï üôé èá 'äáãêþóåé' ôïí åõêáéñéáêü ïäçãü óôï ðñþôï óôñáâïðÜôçìá ôïõ ............. -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Και αν στο 307 άνοιγε ο αερόσακος μετά τα 2 χρόνια? Και αν το θέλει το αμάξι για να το κρατήσει?Δε θα με χάλαγε να έπαιρνα καμμιά 100 εκατ αποζημίωση από την Peugeot για ψυχική οδύνη κλπ... Με εξαίρεση βέβαια τον κίνδυνο που έχει το άνοιγμα των αερόσακων εν κινήσει και χωρίς τρακάρισμα, αν παρουσιαστεί σε κάποιον κάτι τέτοιο είναι βέβαιο ότι θα αντικατασταθεί άμεσα από την οποιαδήποτε εταισεία ακόμα και σε αυτοκίνητο 10-ετίας. Ειναι θέμα ασφάλειας και αν τους πας ατα Ευρωπαικά δικαστηρια εκτός απο τη δυσφήμηση θα πάρεις τεράστιες απζημιώσεις.
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Και αν στο 307 άνοιγε ο αερόσακος μετά τα 2 χρόνια? Και αν το θέλει το αμάξι για να το κρατήσει?
Δε θα με χάλαγε να έπαιρνα καμμιά 100 εκατ αποζημίωση από την Peugeot για ψυχική οδύνη κλπ... Με εξαίρεση βέβαια τον κίνδυνο που έχει το άνοιγμα των αερόσακων εν κινήσει και χωρίς τρακάρισμα, αν παρουσιαστεί σε κάποιον κάτι τέτοιο είναι βέβαιο ότι θα αντικατασταθεί άμεσα από την οποιαδήποτε εταισεία ακόμα και σε αυτοκίνητο 10-ετίας. Ειναι θέμα ασφάλειας και αν τους πας ατα Ευρωπαικά δικαστηρια εκτός απο τη δυσφήμηση θα πάρεις τεράστιες απζημιώσεις.
Σύμφωνοι.
Προφανώς όμως δεν είναι δουλειά ενός Σαββατοκύριακου, ούτε είναι το τυπικό 'εντός εγγύησης'.
Είναι μπλέξιμο.(Βέβαια για 100 εκατ...... χμμμμ!!)
-
Ευχαριστουμε πολυ κε jazzoura μας εφειξες ποσο δημοκρατικος και εγκρατης εισαι.Σου ειπα δεν εχω σκοπο να μαλωνω δεν ειναι ο χαρακτηρας μου. Δεν γκωριζεις τις γνωσεις μου και δεν μπορεις να λες κατι γι αυτες αφου και γω 20 χρονια διαβαζω περιοδικα.Και αυτο δεν λεει τιποτε γιατι και αυτα τινουν να γινουν προσπεκτ των εταιριων
Peugeot307 και όχι μόνο