-
Γεια σας.
Σκέφτομαι την αγορά του GV 2.0 5θυρου.
Συμφέρει να το πάρω με ABS ή χωρίς? -
Γεια σας.
Σκέφτομαι την αγορά του GV 2.0 5θυρου.
Συμφέρει να το πάρω με ABS ή χωρίς? -
Γεια σας.
Σκέφτομαι την αγορά του GV 2.0 5θυρου.
Συμφέρει να το πάρω με ABS ή χωρίς? -
Οπως και δήποτε με ABS. Υπεραπαραίτητο στην άσφαλτο (την ελληνική) και πολύ καλό στο χώμα. Το έχω δοκιμάσει μέχρι και σε χαλίκι και με εξέπληξε με την απόδοση του. Αποστάσεις ακινητοποίησης στο χώμα πάρα πολύ καλές. Επίσης βοηθά να μην βουλιάξεις σε μαλακό έδαφος αν ξεχαστείς και πατήσεις απότομα το φρένο. Το μόνο μείον είναι η τιμή του, αλλά θα δείς ότι οπωσδήποτε αξίζει τα 1500 ευρώ του
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Οπως και δήποτε με ABS. Υπεραπαραίτητο στην άσφαλτο (την ελληνική) και πολύ καλό στο χώμα. Το έχω δοκιμάσει μέχρι και σε χαλίκι και με εξέπληξε με την απόδοση του. Αποστάσεις ακινητοποίησης στο χώμα πάρα πολύ καλές. Επίσης βοηθά να μην βουλιάξεις σε μαλακό έδαφος αν ξεχαστείς και πατήσεις απότομα το φρένο. Το μόνο μείον είναι η τιμή του, αλλά θα δείς ότι οπωσδήποτε αξίζει τα 1500 ευρώ τουΘα διαφωνήσω μαζί σου. Η συμπεριφορά στο χώμα είναι καλύτερη χωρίς ABS. Χρειάζεται βέβαια σχετική προσοχή, αλλά συμπεριφέρεται καλύτερα, ειδικά στο off road.
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
Οπως και δήποτε με ABS. Υπεραπαραίτητο στην άσφαλτο (την ελληνική) και πολύ καλό στο χώμα. Το έχω δοκιμάσει μέχρι και σε χαλίκι και με εξέπληξε με την απόδοση του. Αποστάσεις ακινητοποίησης στο χώμα πάρα πολύ καλές. Επίσης βοηθά να μην βουλιάξεις σε μαλακό έδαφος αν ξεχαστείς και πατήσεις απότομα το φρένο. Το μόνο μείον είναι η τιμή του, αλλά θα δείς ότι οπωσδήποτε αξίζει τα 1500 ευρώ του
Θα διαφωνήσω μαζί σου. Η συμπεριφορά στο χώμα είναι καλύτερη χωρίς ABS. Χρειάζεται βέβαια σχετική προσοχή, αλλά συμπεριφέρεται καλύτερα, ειδικά στο off road.
Με τη σειρά μου θα συμφωνήσω μαζί σου . Αυτό που εννοούσα είναι ότι είναι καλό στην οδήγηση στο χώμα και δε σε προδίδει όταν το χρειαστείς. Για παράδειγμα κατάφερα να φρενάρω σε ελαφρώς κατηφορική πλαγιά καλυμένη με επιφανειακή λάσπη!! Αυτο ποτέ δεν το περίμενα. Είμαι σίγουρος ότι το ABS της 147 θα τα έβρισκε πολύ σκούρα εκεί και ακόμα θα τσουλούσα στην πλαγιά .
Σίγουρα σε απαιτητικές εκτός δρόμου καταστάσεις είναι καλύτερα χωρίς ABS. -
Το ABS υστερεί μόνο σε σαθρά εδάφη που μπορεί να σχηματίσουν 'σφήνα' κατα την ολίσθηση ενός μπλοκαρισμένου τροχού, πχ χαλίκι
grand vitara με ABS ή χωρίς?