-
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ μου μοτοσυκλέτα, αλλά θα ήθελα να αγοράσω μία κάποτε. Κατα προτίμηση Kawasaki ZX-12R ή Suzuki GSX 1300R ή κάτι παρόμοιο
Ποιά είναι η διαδικασία για να βγάλω δίπλωμα για μοτοσυκλέτα? Επίσης, που μπορώ να κάνω μαθήματα? Και πώς γίνονται τα μαθήματα? Σου δίνει μοτοσυκλέτα ο δάσκαλος οδήγησης, όπως γίνεται με τα αυτοκίνητα? Οι εξετάσεις πώς γίνονται?
-
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ μου μοτοσυκλέτα, αλλά θα ήθελα να αγοράσω μία κάποτε. Κατα προτίμηση Kawasaki ZX-12R ή Suzuki GSX 1300R ή κάτι παρόμοιο
Ποιά είναι η διαδικασία για να βγάλω δίπλωμα για μοτοσυκλέτα? Επίσης, που μπορώ να κάνω μαθήματα? Και πώς γίνονται τα μαθήματα? Σου δίνει μοτοσυκλέτα ο δάσκαλος οδήγησης, όπως γίνεται με τα αυτοκίνητα? Οι εξετάσεις πώς γίνονται?
-
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ μου μοτοσυκλέτα, αλλά θα ήθελα να αγοράσω μία κάποτε. Κατα προτίμηση Kawasaki ZX-12R ή Suzuki GSX 1300R ή κάτι παρόμοιο
Ποιά είναι η διαδικασία για να βγάλω δίπλωμα για μοτοσυκλέτα? Επίσης, που μπορώ να κάνω μαθήματα? Και πώς γίνονται τα μαθήματα? Σου δίνει μοτοσυκλέτα ο δάσκαλος οδήγησης, όπως γίνεται με τα αυτοκίνητα? Οι εξετάσεις πώς γίνονται?
-
Για διπλωμα μοτοσυκλετας ισχυει οτι και για το αυτοκινητο, πας στον δασκαλο κανεις μαθηματα με δικια του μοτοσυκλετα, συνηθως kawasaki ER- 5, δινεις και σηματα, εξετασεις και τα λοιπα.
Οσο αναφορα τις μηχανες που ειπες Δεν εχεις διπλωμα και σκεφτεσαι ΖΧ-12 Παρε το διπλωμα αρχικα, και ξεκινα με κατι σε on-off 250cc.
Απο οτι φανταζομαι νεος εισαι οποτε εχεις μπροστα σου ολο τον χρονο να μαθεις και καποια στιγμη να τα αποκτησεις. Εχε στο μυαλο σου οτι ενα αυτοκινητο 400ps μπορει να το 'οδηγησει' μεχρι και η μητερα μου, ενα μηχανακι 170ps ομως δεν ειναι το ιδιο, καταλαβαινεις. -
Έχω δίπλωμα αυτοκινήτου. Είναι ανάγκη να ξαναδώσω σήματα?
Επίσης οι μηχανές που ανέφερα είναι πολύ δύσκολες στο χειρισμό? Ένας αρχάριος θα έχει πρόβλημα? Αν το λές απο άποψη ηλικίας πάντως, πιστεύω οτι έχω ξεπεράσει προ πολλού το στάδιο της 'καφρίλας' και οι όποιες ανωριμότητες θα γίνουν αφού εξοικιωθώ με τη μηχανή.
-
Για το διπλωμα για να μην σε μπερδεψω παρε ενα τηλ. σε μια σχολη και θα σου λυσουν ολες τις αποριες.
Οσο για αν ειναι δυσκολο ενα ΖΧ-12 που ζυγιζει περη τα 200 κιλα αδειο και εχει 170ps τροχο (καπου εκει) για πρωτο μηχανακι......
Εμπειρια θελει και η εμπειρια οπως ξερεις θελει χρονο...και παντα ειναι ωραιο να ανεβαινεις τα σκαλια αμα παρεις τωρα ΖΧ12 σε 5 χρονια τι θα παρεις
-
Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:
..............Εμπειρια θελει και η εμπειρια οπως ξερεις θελει χρονο...και παντα ειναι ωραιο να ανεβαινεις τα σκαλια αμα παρεις τωρα ΖΧ12 σε 5 χρονια τι θα παρειςειναι σαν να λεμε ''δεν ξερω να οδηγαω αυτοκινητο......σκεφτομαι να βγαλω διπλωμα και να αγορασω ενα υπεραυτοκινητο με 400-500 αλογα ομως μεχρι να το μαθω θα πηγαινω σαν να οδηγαω χιλιαρακι''!!!!!!!
δεν νομιζω οτι θα προλαβει να αποκτησει την εμπειρια αυτος που θα επιχειρησει να τιθασευσει χωρις να εχει ξαναοδηγησει μοτοσυκλετα ενα τετοιο ''εργαλειο''.............στην καλυτερη περιπτωση και εφ'οσον ειναι ακομα αρτιμελης μετα την πρωτη ''σουπα'' θα αναζητησει κατι πιο μικρο ή θα το ξεχασει [το δικυκλο] τελειως!!!!!
-
Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:
.....αμα παρεις τωρα ΖΧ12 σε 5 χρονια τι θα παρειςΜετά το ΖΧ12R θα πάρω αυτό :
-
Μάλλον μας δουλεύει ο dog80. Πάντως, το θέμα δεν είναι τι θα αγοράσει μετά αλλά αν θα μάθει πραγματικά να οδηγεί σε σχολή οδηγών. Αν έχετε προσωπικές - πρόσφατες - εμπειρίες από εκπαίδευση, θα ήθελα πολύ να μάθω τι συμβαίνει.
-
Φυσικα ο ανθρωπος λεει οτι καποτε θα ηθελε να μαθει κα να οδηγησει μια Ηayabusa. Τι δηλαδη απαγορευεται; Τωρα βεβαια μια και μετα μας λεει οτι ειναι αρχαριος και αν θα εχει προβλημα με μηχανη που βγαζει 160-180 αλογα. Η απαντηση μου ειναι σιγουρα ναι. Οι πιθανοτητες να σκοτωθει με 250 και οι πιθανοτητες με 1300 αυξανονται. Βεβαια αμα ειναι καπιος εκτος πραγματικοτητας και με παπακι τρωει τα μουτρα του. το θεμα ειναι οτι υπαρχουν πολλα αλλα πραγματα σε μια μηχανη εκτος απο το την εξωτερικη εμφανιση. Ο τροπος που καθεσαι, το τιμονι, τα μαρσπιε. Και καλα να μην πουμε τι θα γινεται αμα θες να μαθεις να οδηγας σε Σουζουκι 1300. Οχι οτι ειναι αδυνατο αλλα μιλαμε μια στραβογκαζια και θα πας κατω απο ενα φορτηγο. Οποτε οπως παντα λεω παρε μια 125-250 για νακα χρονο και μετα βλεπεις τι γινεται. Εγω προσωπικα πηρα Γιαμαχα 600 (οχι R6) και σε ενα χρονο ηθελα μεγαλυτερη μηχανη. Οποτε πηρα Καβασακι 1000αρα και ειδα και επαθα να την κουμανταρω (τουρινγκ οχι σπορ). Μετα πηρα σουζουκι SV650 και την ερωτευτηκα. Εβαλα 60 χιλ χιλιομετρα σε 3 χρονια. Την πουλησα και τωρα εχω παλι Moto Guzzi 1100 κυβικα και ακομα δεν εχω αποφασισει αν μ' αρεσει.
οποτε ολα γινονται και μεγαλος μαθαινεις.
Νικος
-
Ο χρήστης temper έγραψε:
Μάλλον μας δουλεύει ο dog80. Πάντως, το θέμα δεν είναι τι θα αγοράσει μετά αλλά αν θα μάθει πραγματικά να οδηγεί σε σχολή οδηγών. Αν έχετε προσωπικές - πρόσφατες - εμπειρίες από εκπαίδευση, θα ήθελα πολύ να μάθω τι συμβαίνει.Αυτό με ενδιαφέρει και μένα πάρα πολύ. Γιατι και με το αυτοκίνητο δέν έμαθα στον δάσκαλο οδήγησης. Ας είναι καλά ο πατέρας μου που με πήγαινε σε έρημους δρόμους και έμαθα. Δυστυχώς φοβάμαι οτι και με τη μοτοσυκλέτα θα είναι μια απ τα ίδια.
Επίσης, κάποιος σε άλλο φόρουμ μου είπε οτι υπάρχουν δύο είδη αναβατών: αυτοί που έχουν πέσει και αυτοί που πρόκειται να πέσουν
Γι αυτό μου πρότεινε σαν πρώτη μοτοσυκλέτα κάποια μεταχειρισμένη μικρού κυβισμού, που και να μου πέσει να μην με νοιάζει η ζημιά που θα πάθει. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μάλλον μας δουλεύει ο dog80. Πάντως, το θέμα δεν είναι τι θα αγοράσει μετά αλλά αν θα μάθει πραγματικά να οδηγεί σε σχολή οδηγών. Αν έχετε προσωπικές - πρόσφατες - εμπειρίες από εκπαίδευση, θα ήθελα πολύ να μάθω τι συμβαίνει.
Αυτό με ενδιαφέρει και μένα πάρα πολύ. Γιατι και με το αυτοκίνητο δέν έμαθα στον δάσκαλο οδήγησης. Ας είναι καλά ο πατέρας μου που με πήγαινε σε έρημους δρόμους και έμαθα. Δυστυχώς φοβάμαι οτι και με τη μοτοσυκλέτα θα είναι μια απ τα ίδια.
Επίσης, κάποιος σε άλλο φόρουμ μου είπε οτι **υπάρχουν δύο είδη αναβατών: αυτοί που έχουν πέσει και αυτοί που πρόκειται να πέσουν **:P
Γι αυτό μου πρότεινε σαν πρώτη μοτοσυκλέτα κάποια μεταχειρισμένη μικρού κυβισμού, που και να μου πέσει να μην με νοιάζει η ζημιά που θα πάθει.Δεν το πιστευα για πολλα χρονια αυτο και το θεωρουσα γελειο. Μεχρι που
πριν 3 χρονια περασε ενα αυτοκινητο με κοκινο στην διασταυρωση εριξα την μηχανη κατω να τον αποφυγω. Περισυ παλι οδηγαγα καμμια 45 χλμ στην εθνικη οδο. Μπουκαρει μια κοπελια με ενα Ακκορντ, αλλαζει λωριδα με πεταξε κατω. Δυο τα κρατουμενα.Ευτυχως φοραγα ρουχα απο την κορφη ως τα νυχια jacket και παντελονι και κρανος και μποτες. Για καμμια βδομαδα ποναγε ο λαιμος και τα χερια αλλα μετα περδικι.
Αλλα η γυναικα μου ηθελε να με γδαρει Παλι καλα που την εψησα και αγορασα καινουργια μηχανη.
Νικο
-
υπαρχει καποια σχολη ασφαλους οδηγησης για μηχανες (οπωw το safetrack)????????????????
-
http://www.0300.gr/el/activities.html. Δε γνωρίζω αν υπάρχει άλλο.
-
Αν κάποιος είχε σκοπό να πάρει κάποτε κάτι σε Yamaha R1 (ή καλομεταχειρισμένη Ducati 916/996...) αλλά δεν έχει καμμιά εμπειρία από 2κυκλα (εκτός από ποδήλατα!) από την θα ήταν σωστό να ξεκινήσει? Τώρα ξέρω πολλοί μπορεί να κάνουν πλάκα αλλά τελευταία έχω αρχίσει να κολλάω με τις supersport! Εγώ έχω καταλήξει σε Honda CBF250 (μόλις 20 άλογα) γιατί δεν πάω με τίποτα τα ον-οφ τα κρούζερ κλπ. Μετά από κάνα χρόνο (και μαθήματα σε σχολές 0-300 ή ότι άλλο υπάρχει, οδήγηση σε πίστες κλπ) ποιό θα ήταν το επόμενο βήμα? Μιλάμε πάντα για καθαρόαιμες street. Επίσης μιλάμε για οδήγηση εκτός πόλης αλλά όχι μακρινά ταξίδια! Και τελικά μετά από πόσα βήματα καταλήγουμε στον στόχο? Νομίζω και ο dog80κάτι τέτοιο θέλει να μάθει.
-
Ο χρήστης 993cc Man έγραψε:
Αν κάποιος είχε σκοπό να πάρει κάποτε κάτι σε Yamaha R1 (ή καλομεταχειρισμένη Ducati 916/996...) αλλά δεν έχει καμμιά εμπειρία από 2κυκλα (εκτός από ποδήλατα!) από την θα ήταν σωστό να ξεκινήσει? Τώρα ξέρω πολλοί μπορεί να κάνουν πλάκα αλλά τελευταία έχω αρχίσει να κολλάω με τις supersport! Εγώ έχω καταλήξει σε Honda CBF250 (μόλις 20 άλογα) γιατί δεν πάω με τίποτα τα ον-οφ τα κρούζερ κλπ. Μετά από κάνα χρόνο (και μαθήματα σε σχολές 0-300 ή ότι άλλο υπάρχει, οδήγηση σε πίστες κλπ) ποιό θα ήταν το επόμενο βήμα? Μιλάμε πάντα για καθαρόαιμες street. Επίσης μιλάμε για οδήγηση εκτός πόλης αλλά όχι μακρινά ταξίδια! Και τελικά μετά από πόσα βήματα καταλήγουμε στον στόχο? Νομίζω και ο dog80κάτι τέτοιο θέλει να μάθει.Φιλε μου ξερω οτι οι Ducati/ R1 φαινονται φανταστικες. Αλλα χωρις καμμια εμπειρια δεν στις συνιστω με τιποτα. Καλο το 250αρι αλλα δεν συγκρινεται με τιποτα με Ducati η Yamaha R1. Το τιμονι ειναι πολυ διαφορετικο. Η θεση οδηγησης ειναι πολυ διαφορετικη. Τα μαρσπιε ειναι πολυ διαφορετικα. Μακρινα ταξιδια ξεχνα το με R1 η Ducati SS. Μεσα στην πολη με γλιστρερη ασφαλτο θα σου φευγει με το πλαι καθε εκκινηση αμα το πατας παραπανω. Για να απολαυσεις τετειες μηχανες πρεπει να τις πας σε πιστα. Αλλα απο την αλλη μερια πηγαινε και κοιταξε τες. Κατσε επανω και δες πως ειναι. Εισαι πολυ προς τα εμπρος με τα clip on; Βεβαια αμα δεν εχεις ξαναοδηγησει μηχανη δεν εχεις με τιποτα να το συγκρινεις.
Ποτε καταληγεις στο στοχο. Προσωπικη γνωμη, μετα απο 6 μηνες με ενα χρονο. Να συνηθισεις να οδηγας να εχεις και λιγο εμπειρια. Μετα αν μπορεις να οδηγησεις τις μηχανες(τις μεταχειρισμενες) θα δεις τι γινεται.
Απο την αλλη μερια γιατι δεν κοιτας για κατι στα 600 κυβικα. Μια R6 η F4 ειναι μια χαρα και ειναι ακομα πιο ελαφρες. Ξερω οτι η R6 μπορεις να βαλεις bar risers να σηκωσεις λιγο τα τιμονια. Αλλα βεβαια εγω εχω ηδη clip on και δεν νομιζω οτι θα ειναι πολυ ανετα πανω απο 50-70 χιλιομετρα.
Νικος
-
Φίλε ευχαριστώ που μου δίνεις ελπίδες! Δυστυχώς έλειπα μια βδομάδα και θα ξαναφύγω σήμερα οπότε δεν είναι δυνατόν να αναπτύξουμε το θέμα το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον. Από Σεπτέμβριο....Πολύ καλά τα 600αρια αλλά πολύ απλά οι 2 που ανέφερα με τρελαίνουν. Ίσως μια R6 που δεν έχω δει πουθενά αν είναι ολόιδια με την R1... είναι θέμα καθαρά αισθητικής.. Όπως είπα δεν με ενδιαφέρουν τα ταξίδια με μηχανή (προτιμώ αυτοκίνητο) ούτε φυσικά πρόκειται να κινούμαι μέσα στην πόλη (προτιμώ ΜΜΕ). Θα τις ήθελα αποκλειστικά για αναψυχή σε κοντινές διαδρομές εκτός πόλης και βέβαια πίστες.
Υ.Γ. Είμαι 1.83 με αρκετά μακριά χέρια...καλό δεν είναι αυτό για μια supersport?
-
Οι R6 και η R1 μοιαζουν πολυ.
Συγνωμμη για τους μεγαλες φωτο.
Να η R6
Και να η R1
Νικος
-
Θέλω να εκφράσω την αγανάκτηση μου για το επίπεδο των Σχολών Οδήγησης . Οι άνθρωποι είναι εκτός πραγματικότητας , θεωρούν πως είμαστε υποχρεωμένοι να τα μάθουμε όλα σε 4, 5 σαρανταπενταλεπτα . Η ενημέρωση που μας προσφέρουν είναι τουλάχιστον ανεπαρκείς . Παράλληλα σε περίπτωση λάθους η συμπεριφορά τους αγγίζει τα όρια της αναίδειας και της προσβολής της προσωπικότητας του υποψηφίου. Φυσικά μετά έχει γλείψιμο για να σώσουν τα προσχήματα. Μιλώ από προσωπική εμπειρία.
Επειδή σύντομα δίνω εξετάσεις και με το « δάσκαλο μου » έχω χάσει κάθε δίαυλο επικοινωνίας θα ήθελα να ρωτήσω το εξής : Μπορεί η μοτοσικλέτα να εκκινήσει σε μια στροφή χωρίς να χάσει την ισορροπία της (σημειώνω ότι έχω διαβάσει τα κείμενα του κυρίου Τεμπεριδη ) ?
Επίσης σε μια ανηφόρα πατώντας πίσω φρένο μπορώ να εκκινήσω τη μοτοσικλέτα χωρίς να με πάρει ο κατήφορος ? Είναι μια τεχνική όπως περίπου με το χειρόφρενο στο αυτοκίνητο ?
Ευχαριστώ που με διαβάσατε και ελπίζω στο μέλλον να μην χρειαστεί να ασχολούμαστε σε αυτό το forum με τέτοια θέματα. -
Σχετικά με το πρώτο ερώτημα δεν το κατάλαβα,
Για το ξεκίνημα στην ανηφόρα είναι ακριβώς όπως το έθεσες.
Να έχεις απαιτήσεις από τον εκπαιδευτή σου γιατί τον πληρώνεις για να μάθεις και όχι μόνο για να δώσεις εξετάσεις. Εάν δεν είσαι ικανοποιημένος να αλλάξεις σχολή. Και να θυμάσαι ότι είναι φθηνό δεν είναι απαραίτητα και καλό.
Μαθήματα μοτοσυκλέτας