-
Οριστε η απαντηση της Opel στα μινι καμπριο με σκληρη οροφη ο ανταγωνισμος διναμωνει και η Opel δεν επρεπε να μηνει απεξω γι αυτο εκανε το Corsa cc(coupe cabrio) αρκετα εντυπωσιακο για Corsa
http://www.autoweek.nl/images/Articles/ ... g?cache=nohttp://www.autoweek.nl/images/Articles/ ... g?cache=no
H λενε πως θα αρχιζει απο 20000 ευρω για να δουμε -
Οριστε η απαντηση της Opel στα μινι καμπριο με σκληρη οροφη ο ανταγωνισμος διναμωνει και η Opel δεν επρεπε να μηνει απεξω γι αυτο εκανε το Corsa cc(coupe cabrio) αρκετα εντυπωσιακο για Corsa
http://www.autoweek.nl/images/Articles/ ... g?cache=nohttp://www.autoweek.nl/images/Articles/ ... g?cache=no
H λενε πως θα αρχιζει απο 20000 ευρω για να δουμε -
Οριστε η απαντηση της Opel στα μινι καμπριο με σκληρη οροφη ο ανταγωνισμος διναμωνει και η Opel δεν επρεπε να μηνει απεξω γι αυτο εκανε το Corsa cc(coupe cabrio) αρκετα εντυπωσιακο για Corsa
http://www.autoweek.nl/images/Articles/ ... g?cache=nohttp://www.autoweek.nl/images/Articles/ ... g?cache=no
H λενε πως θα αρχιζει απο 20000 ευρω για να δουμε -
προσωπικά άν ήμουν Γάλλος και μου έλεγαν πως αυτή είναι η τελική μορφή του Corsa cc (από το πλάι ειδικά) θα ξάπλωνα σε μια δερμάτινη πολυθρόνα και θα άνοιγα το Chateau Margaux του '37 που θα είχα φυλαγμένο στην κάβα μου για τις σημαντικές στιγμες της ζωής μου
-
ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΘΑ ΕΠΕΦΤΑ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΞΑΡΔΙΖΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ, ΣΤΟ ΠΛAΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟ....
-
Ο χρήστης Peugeot-άκιας έγραψε:
ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΘΑ ΕΠΕΦΤΑ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΞΑΡΔΙΖΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ, ΣΤΟ ΠΛAΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟ....[list:entdisvm]Ενω αν δεις το megane νυχτα και παθεις σπασμους, θα ειναι παραισθησεις [/list:u:entdisvm]
-
ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΑΛΛΟΣ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΥΣ ΓΑΤΖΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ 206cc ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΝΕ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΊΓΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΑΛΛΟΣ ΘΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΛΛΑΓΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΑΛΛΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΑΝΤΑΚΙ Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΑΛΛΟΣ,...
-
Καλά όλα τ' άλλα, αλλά το ζύγισμα είναι κομματάκι ξεκάρφωτο! (ιδιαίτερα δε με κριτήριο την Opel)
-
Βλέποντας πού πηγαίνει ο χαρακτήρας των μικρών κατηγοριών, ένα έχω να πω: κάθε πέρσυ και καλύτερα!!
Δυστυχώς, για να αγοράσει κανείς ωραίο αυτοκίνητο, πρέπει να ξεπεράσει τα 22-23 χιλιάρικα
-
Εγώ μιας και είμαι Γάλλος έχω να πω ότι κάνουμε πάντα το πρώτο βήμα και μετά ακολουθούν και όλοι οι άλλοι προσπαθώντας να μιμηθούν.
Και κάτι που λέει και ο αξιαγάπητος Κώστας Στεφανής 'Οι γάλλοι έχουν τη συνταγή να κάνουν το γλυκό λίγο πιο νόστιμο' -
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Εγώ μιας και είμαι Γάλλος έχω να πω ότι κάνουμε πάντα το πρώτο βήμα και μετά ακολουθούν και όλοι οι άλλοι προσπαθώντας να μιμηθούν. Και κάτι που λέει και ο αξιαγάπητος Κώστας Στεφανής 'Οι γάλλοι έχουν τη συνταγή να κάνουν το γλυκό λίγο πιο νόστιμο'Εγώ πάλι νομίζω πως όλα είναι σχετικά και έχω πάψει να πιστεύω σε σχολές όπως η γαλλική, η γερμανική κλπ και το μόνο που πιστεύω είναι το γούστο μου.
Έχω οδηγήσει καλά και κακά αυτοκίνητα από όλες τις σχολές. Μου αρέσουν και ιταλικά, και γερμανικά, και ιαπωνικά (από γαλλικά έχω εμπειρία μόνο με Renault και ΔΕΝ μου αρέσουν, αλλά δε λέω ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα).
Σίγουρα πάντως, δεν νομίζω πως πρώτο βήμα κάνουν οι γάλλοι και οι άλλοι ακολουθούν. ΙΜΟ.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εγώ μιας και είμαι Γάλλος έχω να πω ότι κάνουμε πάντα το πρώτο βήμα και μετά ακολουθούν και όλοι οι άλλοι προσπαθώντας να μιμηθούν. Και κάτι που λέει και ο αξιαγάπητος Κώστας Στεφανής 'Οι γάλλοι έχουν τη συνταγή να κάνουν το γλυκό λίγο πιο νόστιμο'
Εγώ πάλι νομίζω πως όλα είναι σχετικά και έχω πάψει να πιστεύω σε σχολές όπως η γαλλική, η γερμανική κλπ και το μόνο που πιστεύω είναι το γούστο μου.
Έχω οδηγήσει καλά και κακά αυτοκίνητα από όλες τις σχολές. Μου αρέσουν και ιταλικά, και γερμανικά, και ιαπωνικά (από γαλλικά έχω εμπειρία μόνο με Renault και ΔΕΝ μου αρέσουν, αλλά δε λέω ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα).
Σίγουρα πάντως, δεν νομίζω πως πρώτο βήμα κάνουν οι γάλλοι και οι άλλοι ακολουθούν. ΙΜΟ.
Συμφωνώ κατά το ήμιση και γι αυτό ποτέ δεν θέλω να κλείνω τα μάτια και να κατηγορώ κάποια αυτοκίνητα και να τα βάζω στο περιθώριο όπως κάνουν μερικοί γερμανόφιλοι ας πούμε νομίζοντας οτι τα εν λόγω είναι the best...
Τώρα καθένας διαλέγει ότι του αρέσει αλλά σε θέματα desing και λειτουργικότητας είναι οι Γάλλοι και οι Ιταλοι με διαφορά από όλους τους άλλους.... -
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Εγώ μιας και είμαι Γάλλος έχω να πω ότι κάνουμε πάντα το πρώτο βήμα και μετά ακολουθούν και όλοι οι άλλοι προσπαθώντας να μιμηθούν.
Και κάτι που λέει και ο αξιαγάπητος Κώστας Στεφανής 'Οι γάλλοι έχουν τη συνταγή να κάνουν το γλυκό λίγο πιο νόστιμο'Να με συμπαθάτε δηλαδή, αλλά καλό το λίγο πιο νόστιμο γλυκό, τι να το κάνεις όμως αν σε πιάνει κόψιμο με το που θα το φάς!!!
(σχετικά με το προηγούμενο post σχετικα με το ζύγισμα του 206cc είναι γνωστό ότι έχει πρόβλημα στην οδική του συμπεριφορά. Είχα κάνει έρευνα αγοράς γιατί το γλυκοκοίταζα το καλοκαίρι που μας πέρασε και 3 διαφορετικοί ιδιοκτήτες μου αναφέραν ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί από εμάς. Οι δύο εκ των τριών είχαν βγεί εκτός δρόμου. Ο πρώτος στον κηφισό που σε μία στροφή ένιωσε το τιμόνι να ΄κολλάει και πήγε πάνω στις μπάρες και ο δεύτερος στο Ηράκλειο Κρήτης με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, και έξοδο!!!
Α και κάτι άλλο που θυμήθηκα. Όταν πατάς τον διακόπτη για την οροφή και πατήσεις και τον διακόπτη του παραθύρου κολλάει η οροφή!!! Η λύση είναι να πας πίσω να ξεβιδώσεις απο εδώ να ξεβιδώσεις απο εκεί να κλείσεις την οροφή με τα χέρια και να πάς σε ένα συνεργείο να σου την ξαναρυθμίσουν... άμπρα κατάμπρα δηλαδή ) -
Σε παρακαλώ μη με αναγκάζεις να γράψω ένα σεντόνι για τη γνωστή ρυθμισιμότητα των Peugeot. Η ασχετοσύνη μερικών 'οδηγών' κατόχων γαλλικών αυτοκινήτων ειναι παροιμιώδης για το πώς η ρυθμισιμότητα μεταφράζεται σε αστάθεια (τα έχουμε ακούσει για το rallye, τα ακούμε και για το 206).
Η διαφορά μεταξύ ξενέρωτου και ενδιαφέροντος περνάει από το χέρι του οδηγού. Αν αυτός είναι άσχετος, ξενέρωτο και πάλι ξενέρωτο (call me Polo).
-
ειναι δυνατον να φοβηθουν οι γαλλοι αυτο το κορσα? το 206 δε μου λεει και πολλα αλλα ηρθε το μεγκαν, ερχεται το 307 και σε λιγο κλιο καμπριο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ειναι δυνατον να φοβηθουν οι γαλλοι αυτο το κορσα? το 206 δε μου λεει και πολλα αλλα ηρθε το μεγκαν, ερχεται το 307 και σε λιγο κλιο καμπριο...παντως εγω προτιμω το megane cc βλεπουμε για παραδειγμα το astra οταν πρωτοβγικε εως και σημερα να εχει Γ@μηθει στις πωλεισεις εφοσον ιπαρχει πολυ δινατοτερος ανταγωνισμος βλεπε stilo ,307 ,megane .γι αυτο θα μιλησουμε για πωλησεις μολι θα ερθει
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Εγώ μιας και είμαι Γάλλος έχω να πω ότι κάνουμε πάντα το πρώτο βήμα και μετά ακολουθούν και όλοι οι άλλοι προσπαθώντας να μιμηθούν.
Και κάτι που λέει και ο αξιαγάπητος Κώστας Στεφανής 'Οι γάλλοι έχουν τη συνταγή να κάνουν το γλυκό λίγο πιο νόστιμο'Να με συμπαθάτε δηλαδή, αλλά καλό το λίγο πιο νόστιμο γλυκό, τι να το κάνεις όμως αν σε πιάνει κόψιμο με το που θα το φάς!!!
(σχετικά με το προηγούμενο post σχετικα με το ζύγισμα του 206cc είναι γνωστό ότι έχει πρόβλημα στην οδική του συμπεριφορά. Είχα κάνει έρευνα αγοράς γιατί το γλυκοκοίταζα το καλοκαίρι που μας πέρασε και 3 διαφορετικοί ιδιοκτήτες μου αναφέραν ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί από εμάς. Οι δύο εκ των τριών είχαν βγεί εκτός δρόμου. Ο πρώτος στον κηφισό που σε μία στροφή ένιωσε το τιμόνι να ΄κολλάει και πήγε πάνω στις μπάρες και ο δεύτερος στο Ηράκλειο Κρήτης με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, και έξοδο!!!
Α και κάτι άλλο που θυμήθηκα. Όταν πατάς τον διακόπτη για την οροφή και πατήσεις και τον διακόπτη του παραθύρου κολλάει η οροφή!!! Η λύση είναι να πας πίσω να ξεβιδώσεις απο εδώ να ξεβιδώσεις απο εκεί να κλείσεις την οροφή με τα χέρια και να πάς σε ένα συνεργείο να σου την ξαναρυθμίσουν... άμπρα κατάμπρα δηλαδή )Μην πιάνεσαι από μεμονομένες περιπτώσεις και ένα προβληματικό μοντέλο γιατί με την ίδια λογική όλα τα golf 4 π.χ έως και 2001 μοντέλο έσκαγαν οι ταπετσαρίες στις πόρτες.....όπως επίσης και στα σεατ ibiza που είναι πλέον στο ίδιο γκρουπ.Μην λες για αξιοπιστία κτλ γιατί εκεί τα ηνία τα έχουν οι ιάπωνες κακά τα ψέματα.Α!όσο για τους διακόπτες ρώτα τα golfakia τα λεγόμενα για τις κλειδαριές.....Δεν έχω κάτι με τα golf προς θεού είναι πολύ δυνατά μοντέλα παραδείγματα λέω μιας και ο φίλος είναι γερμανόφιλος.
Και αν δεν μπορώ να πείσω με τα επιχειρήματά μου δεν πειράζει αλλά σίγουρα όλα τα συνεργεία από όλες γενικά τις εταιρείες δεν κάθονται και τα ξύνουν....Κάντε μια βολτίτσα και μπείτε και δείτε ότι είναι όλα γεμάτα -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Ïé äýï åê ôùí ôñéþí åß÷áí âãåß åêôüò äñüìïõ. Ï ðñþôïò óôïí êçöéóü ðïõ óå ìßá óôñïöÞ .....Ýíéùóå..... ôï ôéìüíé íá ´êïëëÜåé êáé ðÞãå ðÜíù óôéò ìðÜñåò êáé ï äåýôåñïò óôï ÇñÜêëåéï ÊñÞôçò ìå áêñéâþò ôï ßäéï ðñüâëçìá, êáé Ýîïäï!To åíéùóáí ...????????? ç êüëëçóå....
(Üðïøç: ìÞðùò ìðÞêáí ìå ëÜèïò ôñüðï ,õðÝóôñåøáí-ãëýóôñçóáí ,êëåßäùóå ôï ôéìüíé êáé ????)Åñþôçóç åßíáé áõôÞ ãéáôé Ý÷ïõìå üëïé äéáöïñåôéêü ôñüðï áíôßëçøçò êáé äéá÷åßñçóçò êáôáóôÜóåùí .
ÅìÝíá ìïõ áñÝóåé ç ïõñÜ ôïõ 206 óå êÜðïéïí Üëëïí ìðïñåß íá åßíáé ðçãÞ áíáóöÜëåéáò!!!!
Ïóï ãéá ôï Corsa C-C ïôáí öôéÜ÷íåéò áíïéêôü ôï öôéÜ÷íåéò êáé ùñáßï ãéáôé èá ðÜò óéãá ìå ôçí ïñïöÞ áíïéêôÞ ãéá íá ìçí åßíáé ùñáßï êáé ôï ôïõôïý(ñå ìðáò êáé ôï ó÷Ýäéï ôï Ýâãáëå ï Bangle ôçò BMW???? -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Σε παρακαλώ μη με αναγκάζεις να γράψω ένα σεντόνι για τη γνωστή ρυθμισιμότητα των Peugeot. Η ασχετοσύνη μερικών 'οδηγών' κατόχων γαλλικών αυτοκινήτων ειναι παροιμιώδης για το πώς η ρυθμισιμότητα μεταφράζεται σε αστάθεια (τα έχουμε ακούσει για το rallye, τα ακούμε και για το 206).Η διαφορά μεταξύ ξενέρωτου και ενδιαφέροντος περνάει από το χέρι του οδηγού. Αν αυτός είναι άσχετος, ξενέρωτο και πάλι ξενέρωτο (call me Polo).
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα τα γραφόμενα του Πέτρου.
Για ρυθμισιμότητα έχω να πω για την τελευταία xsara(άσχετο) πως έχουν γράψει για υπερστροφική συμπεριφορά στο όριο(και καλά μειονέκτημα) και όποτε την οδηγώ σε στροφιλίκι βγαίνω με χαμόγελο,είναι απολαυστικός ο τρόπος που πλασάρεται στη στροφή!
Θέλω να πω πως είναι εντελώς υποκειμενική η αίσθηση που αποκομίζει ο καθένας από ένα αυτοκίνητο οδηγώντας το.Όσον αφορά το σχήμα τώρα μου θυμίζει άσχημα πρησμένο φρατζολάκι με ρόδες,τι άσχημα εξογκώματα είναι αυτά?
Έχουμε δει(τουλάχιστον για Ελλάδα) τι έκανε και το astra cabrio με πωλήσεις σε σχέση με megane cabrio και 306 cabriolet.
-
Δεν άκουσα καλά!!!
Τι έχουν να φοβιθούν οι Γάλλοι?Την Opel που έρχεται καταυδρομένη και αντιγράφει τους Γάλλους ??
Αν και συμπαθώ την Opel σαν εταιρία τώρα πιστεύω πως στην προσπάθεια της να αναδειχτεί,αντιγράφει άλλες εταιρίες και κατά την γνώμη μου είναι ντροπή για την Γερμανία αυτό που κάνει,γιατί όπως όλοι ξέρουμε Γερμανία έχει μεγάλη ιστορία στον χόρο της αυτοκίνησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΑΛΛΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ :Opel Corsa coupe cabrio