-
Θα αναφέρω 4 λιπαντικά και περιμένω εντυπώσεις και παρατηρήσεις από όσους τα έχουν χρησιμοποιήσει
(και όχι μόνο) :Castrol RS 0W-40 API SL
Motul 8100 E-tech 0W-40 API SL
Shell Helix Ultra 5W-40 API SL
Valvoline Super Syn 5W-40 API SL ή SJ ;;;Ένα από τα παραπάνω θα χρησιμοποιηθεί στο νέο Nissan Primera με τον 1,6 VVTi κινητήρα!
Υ.Γ. Κάπου είχα ακούσει ότι για ένα διάστημα είχαν σταματήσει να εισάγωνται τα λιπαντικά της BP.;;; Ξέρει κανείς κάτι; Σε κάποιο άλλο Forum έμαθα ότι υπάρχει διαφήμιση πως ξανάρχονται τα λιπαντικά Mobil;!;!;!
-
Θα αναφέρω 4 λιπαντικά και περιμένω εντυπώσεις και παρατηρήσεις από όσους τα έχουν χρησιμοποιήσει
(και όχι μόνο) :Castrol RS 0W-40 API SL
Motul 8100 E-tech 0W-40 API SL
Shell Helix Ultra 5W-40 API SL
Valvoline Super Syn 5W-40 API SL ή SJ ;;;Ένα από τα παραπάνω θα χρησιμοποιηθεί στο νέο Nissan Primera με τον 1,6 VVTi κινητήρα!
Υ.Γ. Κάπου είχα ακούσει ότι για ένα διάστημα είχαν σταματήσει να εισάγωνται τα λιπαντικά της BP.;;; Ξέρει κανείς κάτι; Σε κάποιο άλλο Forum έμαθα ότι υπάρχει διαφήμιση πως ξανάρχονται τα λιπαντικά Mobil;!;!;!
-
Θα αναφέρω 4 λιπαντικά και περιμένω εντυπώσεις και παρατηρήσεις από όσους τα έχουν χρησιμοποιήσει
(και όχι μόνο) :Castrol RS 0W-40 API SL
Motul 8100 E-tech 0W-40 API SL
Shell Helix Ultra 5W-40 API SL
Valvoline Super Syn 5W-40 API SL ή SJ ;;;Ένα από τα παραπάνω θα χρησιμοποιηθεί στο νέο Nissan Primera με τον 1,6 VVTi κινητήρα!
Υ.Γ. Κάπου είχα ακούσει ότι για ένα διάστημα είχαν σταματήσει να εισάγωνται τα λιπαντικά της BP.;;; Ξέρει κανείς κάτι; Σε κάποιο άλλο Forum έμαθα ότι υπάρχει διαφήμιση πως ξανάρχονται τα λιπαντικά Mobil;!;!;!
-
[list:37bnqgmz]Mobil 1[/list:u:37bnqgmz]
-
Motul αλλά 15-50 (6100 ή 300V)
-
Motul αλλά 15-50 (6100 ή 300V)
[list:2n9o1p16]Νικο το 300V βαζω κι εγω, αλλα πιστεψε με μπροστα στο mobil1 δε φτουραει.[/list:u:2n9o1p16][list:2n9o1p16]Οποτε και η επομενη αλλαγη θα συνεχιστει και παλι με 1 [/list:u:2n9o1p16]
-
Μάκη,το έχω δοκιμάσει και δεν μου άρεσε!Ισως είναι το μοτέρ μου..δεν ξέρω!!..Κουδούνιζε πολύ και ειδικά 'ψηλά'!!!
Ακόμα παρατήρησα οτι ανέβαζε μεγαλύτερη θερμοκρασία απο το 300V (μέσα στα όρια) και κρύωνε πιο δύσκολα!!Λές να είναι το μοτέρ μου που θέλει τέτοιο?!!
(Βέβαια και στο 206 Motul 6100 βάζω!! )
-
[list:1rkg20ox]Νικο πες μου λιγο ποσα χιλομετρα εχει κανει το μοτερ σου με αυτα τα λαδια και τελευταια φορα που ανοιξες καπακι βαλβιδων σε τι κατασταση ηταν τα μεταλλα.Ειχαν μαυριλα η καρβουνιλα η ο εκεντροφορος και γενικα το αλουμινιο ηταν πεντακαθαρα?Παντως με αφηνεις εκπληκτο γιατι οσο υπηρχε το mobil και αφου ειχα δοκιμασει τα παντα δε το αλλαζα με τιποτα[/list:u:1rkg20ox]
-
APO prosopiki empeiria:
Motul 300V OXI se kathimerino amaksi
Shell 5W 40 eksairetika!
Ta Motul ta 6100 den ksero, alla mono kala logia exo akousei.
Valvoline OXI
Mobil 1 NAI tora pou stamatise i elliniki paragogi tous.
-
Mobil 1 NAI tora pou stamatise i elliniki paragogi tous.
[list:1sxi9qez]Εδω κανεις ενα λαθακι.Τα mobil1 πριν σταματησουν στην Ελλαδα παραγοταν στην Γαλλια.Εγω τα δουλευα 8 χρονια και δε τα συγκρινω με κανενα.Κατεληξα στα motul γιατι δε γινοταν αλλιως.[/list:u:1sxi9qez]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2ykd9yrc]Νικο πες μου λιγο ποσα χιλομετρα εχει κανει το μοτερ σου με αυτα τα λαδια και τελευταια φορα που ανοιξες καπακι βαλβιδων σε τι κατασταση ηταν τα μεταλλα.Ειχαν μαυριλα η καρβουνιλα η ο εκεντροφορος και γενικα το αλουμινιο ηταν πεντακαθαρα?Παντως με αφηνεις εκπληκτο γιατι οσο υπηρχε το mobil και αφου ειχα δοκιμασει τα παντα δε το αλλαζα με τιποτα[/list:u:2ykd9yrc]Εχω κάνει 120.000 χλμ και σήκωσα καπάκι βαλβίδων για φλάτζα πριν απο 1 μήνα.
Είχε μαυρίλα στο καπάκι αλλά ο εκκεντροφόρος ηταν καθαρός.
Οχι πεντακάθαρος!!...Γίνεται αυτ'ο?? -
Εχω κάνει 120.000 χλμ και σήκωσα καπάκι βαλβίδων για φλάτζα πριν απο 1 μήνα.
Είχε μαυρίλα στο καπάκι αλλά ο εκκεντροφόρος ηταν καθαρός.
Οχι πεντακάθαρος!!...Γίνεται αυτ'ο??[list:2ngjao7w]Ειδες Νικο που στα λεω?Δεν ειμαστε χημικοι να καθορισουμε την ποιοτητα αλλα απτη αποδειξη ειναι η καθαροτητα.Απο εκει και περα τι να σου πω?300000km ανοιγεις καπακι-καρτερ και τα μεταλλα ειναι ατοφια χωρις ιχνος μαυριλας, οι δε φθορες ειναι στα ελαχιστα επιπεδα.Να δεις στην κεφαλη το αλουμινιο να αστραφτει [/list:u:2ngjao7w][list:2ngjao7w]Κανε μια μαγκια.Βαλε το mobil1 και αλλαζετο στα 7500km και ανοιξε καπακι βαλβιδων στα 30000km [/list:u:2ngjao7w]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Εχω κάνει 120.000 χλμ και σήκωσα καπάκι βαλβίδων για φλάτζα πριν απο 1 μήνα.
Είχε μαυρίλα στο καπάκι αλλά ο εκκεντροφόρος ηταν καθαρός.
Οχι πεντακάθαρος!!...Γίνεται αυτ'ο??[list:3b21rfyp]Ειδες Νικο που στα λεω?Δεν ειμαστε χημικοι να καθορισουμε την ποιοτητα αλλα απτη αποδειξη ειναι η καθαροτητα.Απο εκει και περα τι να σου πω?300000km ανοιγεις καπακι-καρτερ και τα μεταλλα ειναι ατοφια χωρις ιχνος μαυριλας, οι δε φθορες ειναι στα ελαχιστα επιπεδα.Να δεις στην κεφαλη το αλουμινιο να αστραφτει [/list:u:3b21rfyp][list:3b21rfyp]Κανε μια μαγκια.Βαλε το mobil1 και αλλαζετο στα 7500km και ανοιξε καπακι βαλβιδων στα 30000km [/list:u:3b21rfyp]
Στα 7500 αλλάζω και τα 300V!!...Με έπεισες θα το δοκιμάσω!!
-
Στα 7500 αλλάζω και τα 300V!!...Με έπεισες θα το δοκιμάσω!!
[list:1mqaba5z]Θα με θυμηθεις [/list:u:1mqaba5z][list:1mqaba5z]Και που εισαι?Το μοτερ σκιστο, μη το φοβασαι το λιπαντικο οτι ενδειξεις κι αν εχεις.[/list:u:1mqaba5z]
-
Όπως είχε γράψει και ο φίλος Dimline, ζούμε στο παγκόσμιο χωριό, και τέτοια αναλώσιμα προιόντα όπως τα λάδια, τείνουν να τυποποιηθούν λόγω του ότι η τεχνογνωσία και η τεχνολογία είναι διαθέσιμη σχεδόν σε όλους.
Όλα τα επώνυμα συνθετικά λάδια είναι καλά, εφόσον χρησιμοποιούμε τον σωστό τύπο.
Διαφορές υπάρχουν, αλλά στην καθημερινή οδήγηση είναι τόσο μικρές που δεν αλλάζουν δραματικά την συμπεριφορά του κινητήρα. Δεν πιστεύω ότι ολόκληροι κολοσσοί δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες λίπανσης του ταπεινού μεταφορικού μας μέσου και ότι μόνο ένα συγκεκριμένο λάδι μας κάνει.
γεγονός είναι πως τα Motul είναι από τα κορυφαία.
Επίσης η υιοθέτηση καλύτερων εργαλειομηχανών και ακριβέστερων μεθόδων επεξεργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, έχει μειώσει τις ανοχές εσωτερικά των κινητήρων που σημαίνει ότι μπορούν να δουλέψουν με λεπτότερο λάδι, γεγονός που βοηθάει στις επιδόσεις και την κατανάλωση.
Ένα 5W40 είναι μια καλή all around επιλογή. -
Εγώ άλλαξα στις 11500 χλμ τα λάδια πρώτης τοποθέτησης που είχε το Clio μου με αυτά που προτείνει η Renault (Elf Competition, δε θυμάμαι τώρα ιξώδες). Μου έκανε εντύπωση το ότι το παλιό λάδι, καθώς έβγαινε από το κάρτερ (και υπόψιν ότι ο κινητήρας είχε φάει καλό σκίσιμο) ήταν πεντακάθαρο.
-
Αν θυμάμαι καλά, ήταν δεκαετία του 70 που οι 4Τ ΤΟΛΜΗΣΑΝ και έκαναν δοκιμή λυπαντικών, με εκπληκτικά (απρόβλεπτα) αποτελέσματα!
Μήπως ήρθε πάλι η ώρα; -
Και το ρωτάς; Φυσικά και ήρθε η ώρα!
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Όπως είχε γράψει και ο φίλος Dimline, ζούμε στο παγκόσμιο χωριό, και τέτοια αναλώσιμα προιόντα όπως τα λάδια, τείνουν να τυποποιηθούν λόγω του ότι η τεχνογνωσία και η τεχνολογία είναι διαθέσιμη σχεδόν σε όλους.Όλα τα επώνυμα συνθετικά λάδια είναι καλά, εφόσον χρησιμοποιούμε τον σωστό τύπο.
Διαφορές υπάρχουν, αλλά στην καθημερινή οδήγηση είναι τόσο μικρές που δεν αλλάζουν δραματικά την συμπεριφορά του κινητήρα. Δεν πιστεύω ότι ολόκληροι κολοσσοί δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες λίπανσης του ταπεινού μεταφορικού μας μέσου και ότι μόνο ένα συγκεκριμένο λάδι μας κάνει.
γεγονός είναι πως τα Motul είναι από τα κορυφαία.
Επίσης η υιοθέτηση καλύτερων εργαλειομηχανών και ακριβέστερων μεθόδων επεξεργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, έχει μειώσει τις ανοχές εσωτερικά των κινητήρων που σημαίνει ότι μπορούν να δουλέψουν με λεπτότερο λάδι, γεγονός που βοηθάει στις επιδόσεις και την κατανάλωση.
Ένα 5W40 είναι μια καλή all around επιλογή.Πέτρο,το μοτέρ μου κάνει αρκετές φορές πίστα!!Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση αυτό που λέει ο Μάκης!!
Θα δοκιμάσω!!Αλλωστε αν δεν μου αρέσει..το ξαναλλάζω!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Όπως είχε γράψει και ο φίλος Dimline, ζούμε στο παγκόσμιο χωριό, και τέτοια αναλώσιμα προιόντα όπως τα λάδια, τείνουν να τυποποιηθούν λόγω του ότι η τεχνογνωσία και η τεχνολογία είναι διαθέσιμη σχεδόν σε όλους.
Όλα τα επώνυμα συνθετικά λάδια είναι καλά, εφόσον χρησιμοποιούμε τον σωστό τύπο.
Διαφορές υπάρχουν, αλλά στην καθημερινή οδήγηση είναι τόσο μικρές που δεν αλλάζουν δραματικά την συμπεριφορά του κινητήρα. Δεν πιστεύω ότι ολόκληροι κολοσσοί δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες λίπανσης του ταπεινού μεταφορικού μας μέσου και ότι μόνο ένα συγκεκριμένο λάδι μας κάνει.
γεγονός είναι πως τα Motul είναι από τα κορυφαία.
Επίσης η υιοθέτηση καλύτερων εργαλειομηχανών και ακριβέστερων μεθόδων επεξεργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, έχει μειώσει τις ανοχές εσωτερικά των κινητήρων που σημαίνει ότι μπορούν να δουλέψουν με λεπτότερο λάδι, γεγονός που βοηθάει στις επιδόσεις και την κατανάλωση.
Ένα 5W40 είναι μια καλή all around επιλογή.Πέτρο,το μοτέρ μου κάνει αρκετές φορές πίστα!!Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση αυτό που λέει ο Μάκης!!
Θα δοκιμάσω!!Αλλωστε αν δεν μου αρέσει..το ξαναλλάζω!!!Οκ, εγώ αναφερόμουν σε λίγο πολύ νορμάλ χρήση, απαντώντας στο ερώτημα του nik16v ως προς το πιο είναι το καλύτερο.
Λιπαντικά