-
Διαδικτυακοί φίλοι μου καλημέρα. Θα ήθελα τις γνώμες σας για την επιλογή ελαστικών στο αυτοκίνητο μου, ένα Fiesta 1.6 Sport. Είδα κάτι εντυπωσιακά στην όψη Yokohama ASV Sport. Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτά; Επίσης πόσο σημαντική είναι η ημερομηνία κατασκευής που αναγράφεται στο ελαστικό; Υπάρχει περίπτωση ένα καινούργιο ελαστικό να έχει παλαιά ημ/νία κατασκευής, και τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Διαδικτυακοί φίλοι μου καλημέρα. Θα ήθελα τις γνώμες σας για την επιλογή ελαστικών στο αυτοκίνητο μου, ένα Fiesta 1.6 Sport. Είδα κάτι εντυπωσιακά στην όψη Yokohama ASV Sport. Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτά; Επίσης πόσο σημαντική είναι η ημερομηνία κατασκευής που αναγράφεται στο ελαστικό; Υπάρχει περίπτωση ένα καινούργιο ελαστικό να έχει παλαιά ημ/νία κατασκευής, και τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Διαδικτυακοί φίλοι μου καλημέρα. Θα ήθελα τις γνώμες σας για την επιλογή ελαστικών στο αυτοκίνητο μου, ένα Fiesta 1.6 Sport. Είδα κάτι εντυπωσιακά στην όψη Yokohama ASV Sport. Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτά; Επίσης πόσο σημαντική είναι η ημερομηνία κατασκευής που αναγράφεται στο ελαστικό; Υπάρχει περίπτωση ένα καινούργιο ελαστικό να έχει παλαιά ημ/νία κατασκευής, και τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Αγαπητε φιλε ριξε μια ματια εδω. http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=871
Τα pilot exalto παντως ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει μεχρι τωρα.
Να προτιμησεις να ειναι λιγων μηνων γιατι η διασταση που αναφερεις πουλιεται πολυ και δεν πρεπει να εχει στοκ.
Επισης αν το ελαστικο εχει κατασκευαστει παλαιοτερα δεν εχει προβλημα εκτος αν εχει χρησιμοποιηθει. -
Σ'ευχαριστώ φίλε μου για τις συμβουλές σου. Το michelin είναι μέσα στις προτεραιότητές μου.
-
Σε Peugeot 206 1.4 XS εχω τα Bridgestone RE720 195/50/15.Εκπληκτικό στο στεγνό,το καλύτερο που εχω δοκιμάσει στο βρεγμένο!
-
Ο χρήστης haris έγραψε:
Επίσης πόσο σημαντική είναι η ημερομηνία κατασκευής που αναγράφεται στο ελαστικό; Υπάρχει περίπτωση ένα καινούργιο ελαστικό να έχει παλαιά ημ/νία κατασκευής, και τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Πρόσεχε μόνο οι ημερομηνίες να είναι ανάγλυφες και όχι χαραγμένες... Έχουμε δει πολλά...
-
Ακριβώς την ίδια διάσταση φοράω και εγώ (R19 16V).
Είχα RE720. Καλά αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο. Τα Michelin πολύ ακριβά νομίζω? Τώρα έχω κάτι Kuhmo, αρκετά φτηνά στις 85.000, μια χαρά είναι. Τα έχω ζορίσει λίγο και δεν φαίνεται να τρώγονται τα πλαϊνά. Από την άλλη δεν πρέπει να είναι πολύ σκληρά, μοιάζουν να ζεσταίνονται εύκολα.
-
Γεια και απο μενα.Μολις πριν λιγες μερες δοκιμασα ΤΟΥΟ PROXES 195/50/15 σειρα V..δυστυχως ομως αρχισανε οι βροχες.
ΕΕΕΕΕ...λοιπον το λαστιχο ειναι σαν μια βεντουζα.Α!!!! ξεχασα εχω ενα PUNTO Sporting το τελεταιο μοντελο,απο την FIAT φοραγε MICHELEN PILOT SX πολυ καλο στο σεγνο αλλα στο βρεγμενο δεν μπορω να πω τι ιδιο.Η μονη στιγμη που δοκιμασα τα TOYO ηταν σε ενα ταξιδι που πηγα Πατρα...ενταξει ηταν σαν ΚΑΡΤ,αλλα μολις τα ειχα βαλει,περιμενω να τα δοκιμασω στο στεγνο,παντως στη βροχη ειμαι 100% ικανοποιημενος. -
Σ'ευχαριστώ φίλε. Όλα καλά ακούγονται, άντε τώρα να βγάλεις άκρη. Πάντως από όσο ακούω αλλά και λόγω εμπιστοσύνης στη συγκεκριμένη εταιρία λέω να καταλήξω στα michellin pilot exalto.
-
kai gw gia ta exalto exw akousei polla kala logia,alla 8a 8ela na ma8w perissotera gia ta yokohama,an kserei kapoios...
epishs 8a h8ela na ma8w an kserei kapoios,poies einai oi diastaseis pou mporw na balw anti gia thn 195/60-15.ta goodyear pou exei twra h 147 mou exoun poly perierga plaina(sa mpalonia moiazoun)kai to xeirwtero einai oti diplwnoun eykola.giayto 8a endiaferomoun gia mikrotero profil.
eyxaristw -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
epishs 8a h8ela na ma8w an kserei kapoios,poies einai oi diastaseis pou mporw na balw anti gia thn 195/60-15.ta goodyear pou exei twra h 147 mou exoun poly perierga plaina(sa mpalonia moiazoun)kai to xeirwtero einai oti diplwnoun eykola.giayto 8a endiaferomoun gia mikrotero profil.
eyxaristwΑγαπητε φιλε αμα δεν αλλαξεις ζαντες και δεν πας σε 16' τοτε πρεπει να βαλεις 205/55/15. Εχουν 8 χιλιοστα μικροτερη διαμετρο οποτε ειναι οκ. Επισης αμα αλλαξεις και μαρκα και ειδικοτερα σε σειρα V, τοτε τα πλαινα θα ειναι καλυτερα. Τα V ομως θελουν ομως παραπανω ζεσταμα για να αποδωσουν.
Επισης χαμηλωνοντας το προφιλ το αυτοκινητο χανει λιγο σε ανεση, αλλα κερδιζει αλλου.
Σου δινω δυο link που θα σε βοηθησουν. Σημειωνω οτι τα εχω παρει απο αλλους συνφορουμιστες που τα εχουν δημοσιευσει παλιοτερα.
http://www.dakota-truck.net/TIRECALC/tirecalc.html
http://www.toyo.co.uk/converter/converter.html
Και μια παρακληση να γραφετε Ελληνικα -
Aγαπητε οδικη ασφαλεια,σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου!!
Το θεμα ειναι οτι σπουδαζω στη βορεια ιταλια(βαρεζε)οπου κανει τρελο κρυο αλλα και οι αποστασεις που κανω καθημερινα ειναι μικρες σχετικα,οποτε προτιμω δεικτη Η.
Αν δε σε ταλαιπωρω ξερεις ποσο περιπου θα χασω απο τελικη?
Σ'ευχαριστω και παλι παρα πολυ,και συγνωμη για τα greeklish. -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
Aγαπητε οδικη ασφαλεια,σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου!!
Το θεμα ειναι οτι σπουδαζω στη βορεια ιταλια(βαρεζε)οπου κανει τρελο κρυο αλλα και οι αποστασεις που κανω καθημερινα ειναι μικρες σχετικα,οποτε προτιμω δεικτη Η.
Αν δε σε ταλαιπωρω ξερεις ποσο περιπου θα χασω απο τελικη?
Σ'ευχαριστω και παλι παρα πολυ,και συγνωμη για τα greeklish.Και εγω τα Η θα εβαζα. Δεν μπορω να σου απαντησω ποσο θα χασεις απο τελικη, γιατι καταρχην φοβαμαι μην κανω καποια πραξη λαθος. Εχω αφησει και τα θρανια παρα πολλα χρονια! Tο κοντερ σου θα δειχνει λιγο παραπανω χιλιομετρα. Παντως δεν νομιζω οτι θα ειναι και μεγαλη η διαφορα. Το (μαθηματικο?) προβλημα λοιπον ειναι οτι απο διαμετρο ελαστικου 615 χιλιοστα (195/60/15) παμε σε 607 χιλιοστα (205/55/15). Ποσο θα χασουμε σε τελικη ταχυτητα? Εκτος βεβαια απο τα 8 χιλιοστα χαμήλωμα παιζει ρολο και το οτι το 195 γινεται 205. Καποιος αλλος φιλος εδω αν μπορουσε να βοηθησει?
-
Χωβρίς να έχω κοιτάξει τα υπόλοιπα νούμερα αν είναι σωστά, αν από διάμετρο ελαστικού 615 χολιοστά πάμε στα 607, τότε ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (και εννοείται στην ίδια σχέση) θα πηγαίνουμε με 1,3% μικρότερη ταχύτητα. Δηλαδή αντί για 100 με 98,7, αντί για 200 με 197,4.
Το ζήτημα για την τελική είναι κυρίως το αν θα μπορεί να ανεβάζει περισότερες στροφές ο κινητήρας στην τελική ταχύτητα. Γιατί αν αντί να φτάνει η 5η στις 5000 φτάνει στις 5100, αυτό είναι 2% διαφορά, και έχει μεγαλύτερη σημασία από το 1,3% που προέρχεται από την διάμετρο του ελαστικού.
Τι συντελεί στο να ανεβάζει περισσότερες στροφές (δηλαδή μεγαλύτερη τελική):
-
Η μικρότερη περιφέρεια του ελαστικού κατά 8 χιλιοστά μοιράζεται σε 4 χιλιοστά πάνω από τον άξονα, και 4 χιλιοστά κάτω από τον άξονα. Το 4 χιλιοστά κάτω από τον άξονα σημαίνει χαμήλωμα του αυτοκινήτου κατά 4 χιλιοστά, άρα καλύτερη αεροδυναμική, αφού στις υψηλές ταχύτητες θα μπαίνει λιγότερος αέρας από κάτω του.
-
Η μικρότερη περιφέρεια του ελαστικού μεταφράζεται σε μείωση της ολικής σχέσης υποπολλαπλασιασμού της μετάδοσης του αυτοκινήτου ('πιο κοντές σχέσεις'), άρα θα ανεβάσει πιο πολλές στροφές.
Εδώ αν ο κινητήρας στην τελική του ταχύτητα πριν βρισκόταν κάτω από την μέγιστη ισχύ του, θα έχει και ένα 'μπόνους' από περισσότερους ίππους. Αν βρισκόταν μετά την μέγιστη ισχύ ισχύει το ανάποδο.
Τι θα συντελέσει στην ΜΕΙΩΣΗ της τελικής (δηλαδή να ανεβάζει λιγότερες στροφές):
Το φαρδύτερο πέλμα του ελαστικού. Με δύο τρόπους:-
αυξημένη τριβή με το οδόστρωμα (λιγότερο σημαντικό για απόλυτη τελική)
-
Μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση.
Φυασικά όλη η κουβέντα είναι θεωρητική, αφού στην διαδρομή που οδηγείς λες πως δεν προλαβαίνεις να ζεστάνεις τα λάστιχα καν, οπότε μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας και να προσπαθήσεις για τελική θα έχεις φτάσει στον προορισμό σου, αλλά ακόμα και να ταξιδέψεις για λίγο με τελική δεν θα κάνει φαντάζομαι τόσο μεγάλη διαφορά αν είσαι στο +- 5-10 χιλιόμετρα τελικής...
Πάντως ο μύθος λέει πως ένας χρηματιστής στην Γερμανία ταξίδευε πολύ στις χωρίς όριο Autobahnen και επειδή είχε πολύ πιεσμένο ωράριο αγόρασε την McLaren F1 για να φτάνει ταχύτερα από ότι με την Φεραρι 355 του... Ο μύθος επίσης λέει πως ο ίδιος είναι από τους κορυφαίους ιδιώτες που παίρνουν μέρος στο ΛεΜαν. (παντού υπάρχει ένας μύθος! )
-
-
Μπραβο ρε Γιωργο. Μας ξελασπωσες παλι.
-
file george ti na sou pw,exw meinei afwnos,sou bgazw to kapelo.seyxaristw poly opws kai esena odikh asfaleia.
Επιλογή ελαστικών 195/50/15