-
Αν και έχω μία προτίμηση να λύνω προσωπικά μου θέματα
, πιστεύω ότι αποτελεί ένα αρκετά καλό θέμα συζήτησης.
Μόλις αγόρασα το αυτοκίνητό μου Seat Ibiza 1.4, το οποίο περιμένει στην αντιπροσωπεία για πινακίδες, όμως δεν έχω αποφασίσει για την ασφάλιση. προς το παρόν από τον μίνι έλεγχο που έχω κάνει, βρήκα μεγάλες διαφορές. Το B/M που έχω είναι 10 και οι τιμές κυμαίνονται μεταξύ 460 και 595 ευρώ το χρόνο.
Υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξω στις ασφάλειες και ποιες είναι οι εμπειρίες σας από διάφορες εταιρείες; Ξέρει κανείς τίποτα για την NORDSTERN COLONIA;
-
Αν και έχω μία προτίμηση να λύνω προσωπικά μου θέματα
, πιστεύω ότι αποτελεί ένα αρκετά καλό θέμα συζήτησης.
Μόλις αγόρασα το αυτοκίνητό μου Seat Ibiza 1.4, το οποίο περιμένει στην αντιπροσωπεία για πινακίδες, όμως δεν έχω αποφασίσει για την ασφάλιση. προς το παρόν από τον μίνι έλεγχο που έχω κάνει, βρήκα μεγάλες διαφορές. Το B/M που έχω είναι 10 και οι τιμές κυμαίνονται μεταξύ 460 και 595 ευρώ το χρόνο.
Υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξω στις ασφάλειες και ποιες είναι οι εμπειρίες σας από διάφορες εταιρείες; Ξέρει κανείς τίποτα για την NORDSTERN COLONIA;
-
Αν και έχω μία προτίμηση να λύνω προσωπικά μου θέματα
, πιστεύω ότι αποτελεί ένα αρκετά καλό θέμα συζήτησης.
Μόλις αγόρασα το αυτοκίνητό μου Seat Ibiza 1.4, το οποίο περιμένει στην αντιπροσωπεία για πινακίδες, όμως δεν έχω αποφασίσει για την ασφάλιση. προς το παρόν από τον μίνι έλεγχο που έχω κάνει, βρήκα μεγάλες διαφορές. Το B/M που έχω είναι 10 και οι τιμές κυμαίνονται μεταξύ 460 και 595 ευρώ το χρόνο.
Υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξω στις ασφάλειες και ποιες είναι οι εμπειρίες σας από διάφορες εταιρείες; Ξέρει κανείς τίποτα για την NORDSTERN COLONIA;
-
Επειδή εργάζομαι σε ασφαιστική εταιρία μπορώ να διαβεβαιώσω ότι υπάρχουν διαφορές στις τιμές γιατί υπάρχει και μεγάλη διαφορά στις παροχές αλλά την εξυπηρέτηση. Είναι κάτι που φαίνετε ολοένα πιο έντονα μιας και πλέον μέσω του φιλικού διακανονισμού πληρώνεσε πάντα από την εταιρία σου οπότε και βλέπεις κατά πόσο σε εξυπερετεί ή όχι.
Για επιπλέον πληροφορίες ευχαρίστως να εποικινωνήσουμε και προσωπικά.
Το e-mail μου είναι argiris01@yahoo.gr -
οταν προ τριετιας αγορασα καινουργιο ιχ με υποχρεωσαν να ασφαλιστω στην συμβεβλημενη ασφ. εταιρεια της αντιπροσωπειας.
ηταν η εν λογω εταιρεια,επειδη ομως εμενα αυτα τα υποχρεωτικα δεν μου αρεσουν μολις εκλεισα εξαμηνο αλλαξα εταιρεια [ μετα απο μικρη ερευνα επελεξα την Εθνικη] αν και μου ελεγαν οτι κατι τετοιο δεν επιτρεπεται.
ασφαλως και επιτρεπεται αλλοιμονο να μην μπορεις να επιλεξεις σε μια ελευθερη αγορα που θα ασφαλιστεις.
οσο για το κοστος ειναι λιγο αυξημενο οταν ξεκινας απο B/M 10 και επισης εαν εισαι νεος οδηγος.
η συμβουλη μου ειναι μην πας σε noname εταιρεια,μην πας σε πρακτορειο ασφαλισεων γιατι εαν δεν πληρωσεις περισσοτερα χρηματα [για να παρουν και αυτοι την προμηθεια τους] μπορει να αλλαζεις καθε λιγο ασφαλεια γιατι εχουν την συνηθεια να μεταφερουν τα ''πακετα'' τους [αυτοι ειναι οι ασφαλισμενοι]στην εταιρεια που θα τους δωσει την καλυτερη τιμη και τελος κανε μικτη ασφαλεια γιατι τα καινουργια αυτοκινητα αν τρακαρουν εστω και λιγο θελουν πολλα Ευρωπουλα για να τα φτιαξεις. -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Αν και έχω μία προτίμηση να λύνω προσωπικά μου θέματα , πιστεύω ότι αποτελεί ένα αρκετά καλό θέμα συζήτησης.
Ξέρει κανείς τίποτα για την NORDSTERN COLONIA;Κατα πρωτον σε αυτην ειμαι ασφαλισμενος πολλα χρονια και δεν εχω προβλημα. Την εχει παρει η Ασπις Προνοια που ειναι πολυ καλη. Κατα δευτερον αν δεν κανεις ασφαλεια κλοπης η μικτη πηγαινε στην πιο φτηνη, γιατι ετσι κι αλλιως σε ατυχημα σε αποζημιωνει η ασφαλεια του αλλου.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Αν και έχω μία προτίμηση να λύνω προσωπικά μου θέματα , πιστεύω ότι αποτελεί ένα αρκετά καλό θέμα συζήτησης.
Ξέρει κανείς τίποτα για την NORDSTERN COLONIA;Κατα πρωτον σε αυτην ειμαι ασφαλισμενος πολλα χρονια και δεν εχω προβλημα. Την εχει παρει η Ασπις Προνοια που ειναι πολυ καλη. Κατα δευτερον αν δεν κανεις ασφαλεια κλοπης η μικτη πηγαινε στην πιο φτηνη, γιατι ετσι κι αλλιως σε ατυχημα σε αποζημιωνει η ασφαλεια του αλλου.
Πρώτον η ασφαλιστική ΣΟΥ σε πληρώνει εσένα αν δέχεται τον φιλικό διακανονισμό και μετά τα βρίσκει εκείνη με την ασφαλιστική του άλλου.
Δεύτερον αν όλοι σκεφτόντουσαν να πάρουν το φτηνότερο, αφού ούτως ή άλλως ο απέναντι θα τρααβιέται με την δική τους (και εκείνοι με του απέναντι) τότε θα γινόμασταν ακόμα πιο χάος από όσο είμαστε.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεύτερον αν όλοι σκεφτόντουσαν να πάρουν το φτηνότερο, αφού ούτως ή άλλως ο απέναντι θα τραβιέται με την δική τους (και εκείνοι με του απέναντι) τότε θα γινόμασταν ακόμα πιο χάος από όσο είμαστε.Φιλε Γιωργο ξεχασα τον φιλικο διακανονισμο, αλλα στο δευτερο διαφωνω. To φθηνοτερο καμμια φορα ειναι και το καλυτερο. Δεν το λεω στην τυχη, βλεπω τι γινεται λογω του επαγγελματος μου. Αν και συνηθως ειναι θεμα πολιτικης της καθε εταιρειας. Παιζουν παρα πολλα ρολο και το ποσο των ασφαλιστρων καμμια φορα εχει μεγαλες διαφορες που σιγουρα δεν αξιζει. Εξαρταται παντα τι καλυψεις ζητας. Παντως δεν σημαινει οτι οταν πληρωνεις λιγα δεν ειναι καλη η ασφαλεια η οτι πληρωνω πολλα και ειναι πολυ καλη. Το πιο σημαντικο ειναι η αποδοχη του ποιος φταιει στο ατυχημα και η αποδοχη της του κοστους επισκευης της ζημιας.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
To φθηνοτερο καμμια φορα ειναι και το καλυτερο. Δεν το λεω στην τυχη, βλεπω τι γινεται λογω του επαγγελματος μου. Αν και συνηθως ειναι θεμα πολιτικης της καθε εταιρειας. Παιζουν παρα πολλα ρολο και το ποσο των ασφαλιστρων καμμια φορα εχει μεγαλες διαφορες που σιγουρα δεν αξιζει. Εξαρταται παντα τι καλυψεις ζητας. Παντως δεν σημαινει οτι οταν πληρωνεις λιγα δεν ειναι καλη η ασφαλεια η οτι πληρωνω πολλα και ειναι πολυ καλη. Το πιο σημαντικο ειναι η αποδοχη του ποιος φταιει στο ατυχημα και η αποδοχη της του κοστους επισκευης της ζημιας.Συμφωνώ πως πολλές φορές παίρνεις καλύτερα ή περισσότερα ίδιας ποιότητας, με λιγότερα χρήματα. Πάντως στις ασφαλιστικές ο κανόνας είναι πως οι μικρές και άγνωστες όχι μόνο είναι κακοπληρωτές, αλλά ανά πάσα στιγμή μπορεί να κλείσουν (απόδειξη όσες ήδη έκλεισαν) και να μείνει κανείς τελείως ανασφάλιστος, και ο αντίδικός του ουσιαστικά ακάλυπτος. Φυσικά ο κανόνας έχει (;) και εξαιρέσεις.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η εταιρεία που ανέφερα (NORDSTERN COLONIA) είναι η μόνη που μου επιτρέπει την μεταφορά του B/M του πατέρα μου, που είναι 7. Σκέφτομαι λοιπόν να γραφτώ εκεί και μετά να μεταφερθώ όπου θέλω, παίρνοντας μαζί και το χαμηλό B/M. Διαφορετικά θα πρέπει να ξεκινήσω από 10.
Υπάρχει δυνατότητα και για εξαμηνιαία συμβόλαια, ή πρέπει να είναι ετήσια τουλάχιστον;
Η μεικτή ασφάλεια είναι πολύ ακριβή για τα οικονομικά μου δυστυχώς.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η εταιρεία που ανέφερα (NORDSTERN COLONIA) είναι η μόνη που μου επιτρέπει την μεταφορά του B/M του πατέρα μου, που είναι 7. Σκέφτομαι λοιπόν να γραφτώ εκεί και μετά να μεταφερθώ όπου θέλω, παίρνοντας μαζί και το χαμηλό B/M. Διαφορετικά θα πρέπει να ξεκινήσω από 10.Υπάρχει δυνατότητα και για εξαμηνιαία συμβόλαια, ή πρέπει να είναι ετήσια τουλάχιστον;
Η μεικτή ασφάλεια είναι πολύ ακριβή για τα οικονομικά μου δυστυχώς.
Σίγουρα γίνονται και συμβόλαια με βάση εξάμηνο, και το αικό μου αυτοκίνητο, αλλά και της μητέρας μου είναι στον Φοίνικα με εξαμηνιαία ανανέωση κάθε φορά.
Πάντως ξανασκέψου την μικτή... Δεν είναι μόνο η σιγουριά για το αν φταίς, αλλά η εξασφάλιση πως πληρώνεσαι κι αν δεν φταίς (και ο άλλος είναι ανασφάλιστος κλπ). Δεν αξίζει να χάσεις την περιουσία σου σε μια στιγμή...
-
επιτρέπει την μεταφορά του B/M του πατέρα μου, που είναι 7
Προσπάθησα κι εγώ, με μπόνους 4 και 5 στα δυο παλιά αυτοκίνητα της οικογένειας. Μάλιστα στο ένα ήμουν δηλωμένος επίσημα ως οδηγός. Τελικά ασφάλισα το καινούργιο από το 10. Αν η ασφαλιστική μου είχε κάνει έκπτωση, 1ον δεν θα πήγαινα αλλού για φθηνότερα, και 2ον θα είχα κάνει μικτή, αφού η μικτή με 5 μου ερχόταν λίγο παραπάνω από την απλή με 10.
Το σύστημα έχει κατά τη γνώμη μου ένα βασικό λάθος, αφού χρεώνει το αυτοκίνητο κι όχι τον οδηγό. Οι ασφαλιστικές όμως ξέρουν ποιος οδηγούσε το αυτοκίνητο σε περίπτωση ατυχήματος, άρα έχουν αρχείο για τους οδηγούς. Μπορεί να εξεταστεί το ενδεχόμενο να πληρώνεις ασφάλεια ως οδηγός ανεξάρτητα από το πιο αυτοκίνητο οδηγείς;
Το ίδιο συμβαίνει και με την αφαίρεση των πινακίδων. Την παρανομία την κάνει ο οδηγός και τιμωρείται το αυτοκίνητο...
Στη Nordstern Colonia έχω ασφάλεια πυρός για το σπίτι κι ευτυχώς ήταν αχρειάστη...
Το ετήσιο συμβόλαιο έχει μια μικρή έκπτωση σε σχέση με το εξάμηνο. Σε προφυλάσσει και από τις ανατιμήσεις που μπόρεί να γίνουν κατά τη διάρκεια του έτους.
-
Το ετήσιο συμβόλαιο έχει μια μικρή έκπτωση σε σχέση με το εξάμηνο
Μπα. το ίδιο ακριβώς είναι σε όσες εταιρείες έχω ρωτήσει μέχρι τώρα (4)
Πάντως το ερώτημα είναι ποιες από τις κατηγορίες είναι ποιο χρήσιμες.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Το σύστημα έχει κατά τη γνώμη μου ένα βασικό λάθος, αφού χρεώνει το αυτοκίνητο κι όχι τον οδηγό. Οι ασφαλιστικές όμως ξέρουν ποιος οδηγούσε το αυτοκίνητο σε περίπτωση ατυχήματος, άρα έχουν αρχείο για τους οδηγούς. Μπορεί να εξεταστεί το ενδεχόμενο να πληρώνεις ασφάλεια ως οδηγός ανεξάρτητα από το πιο αυτοκίνητο οδηγείς;
Εχω τρια ασφαλιστηρια στο ονομα μου και παντα τα ξεκινησα απο το 10 μεχρι να φτασουν στο κατωτερο μπονους μαλους (εκτος απο το τελευταιο) που ειναι σημερα. Δηλαδη δεν εχω χρεωθει ποτε ζημια και αν κανω και τεταρτο ασφαλιστηριο σε καποιο ακριβο οχημα με πολλες καλυψεις δεν λαμβανονται υπ' οψιν τα υπολοιπα τρια μπονους μαλους που ειναι στο κατωτερο. Ξεκιναω δηλαδη παλι απο 10. Και να φανταστεις οτι καποιος που ειναι στο 16-20 κανει καινουργιο ασφαλιστηριο και ξαναπεφτει στο 10 μπονους μαλους. Πειτε μου λοιπον οτι το συστημα αυτο ειναι βλακεια η εγω ειμαι βλακας?
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Το σύστημα έχει κατά τη γνώμη μου ένα βασικό λάθος, αφού χρεώνει το αυτοκίνητο κι όχι τον οδηγό. Οι ασφαλιστικές όμως ξέρουν ποιος οδηγούσε το αυτοκίνητο σε περίπτωση ατυχήματος, άρα έχουν αρχείο για τους οδηγούς. Μπορεί να εξεταστεί το ενδεχόμενο να πληρώνεις ασφάλεια ως οδηγός ανεξάρτητα από το πιο αυτοκίνητο οδηγείς;
Εχω τρια ασφαλιστηρια στο ονομα μου και παντα τα ξεκινησα απο το 10 μεχρι να φτασουν στο κατωτερο μπονους μαλους (εκτος απο το τελευταιο) που ειναι σημερα. Δηλαδη δεν εχω χρεωθει ποτε ζημια και αν κανω και τεταρτο ασφαλιστηριο σε καποιο ακριβο οχημα με πολλες καλυψεις δεν λαμβανονται υπ' οψιν τα υπολοιπα τρια μπονους μαλους που ειναι στο κατωτερο. Ξεκιναω δηλαδη παλι απο 10. Και να φανταστεις οτι καποιος που ειναι στο 16-20 κανει καινουργιο ασφαλιστηριο και ξαναπεφτει στο 10 μπονους μαλους. Πειτε μου λοιπον οτι το συστημα αυτο ειναι βλακεια η εγω ειμαι βλακας?
Αφενός με το σύστημα αυτό δεν υπολογίζεται το μπόνους μάλους ούτε στον οδηγό, ούτε στον ιδιοκτήτη, αλλά ούτε και στο αυτοκίνητο, αλλά στο συμβόλαιο.
Να το εξηγήσω: Όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, κληρονομείτε και το μπόνους μάλους του; Όχι, άρα δεν είναι στο αυτοκίνητο.
Μπορείτε να είστε ιδιοκτήτης του οχήματος και η ασφάλεια να γίνει στο όνομα κάποιου άλλου; Ναι, άρα ούτε στον ιδιοκτήτη.
Τέλος δίνετε το αυτοκίνητο σε έναν φίλο σας και το τρακάρει (χτυπα ξύλο!!!), Ποιανού το μπόνους γίνεται μάλους; Το δικό σας! Άρα ούτε και στον οδηγό μετράει.
Αν έχετε ένα αυτοκίνητο και κάνετε ανταλλαγή και πάρετε ένα άλλο, μπορείτε να μεταφέρετε το συμβόλαιο στο νέο αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση φυσικά, πως παύει η ασφάλεια στο παλιό. Έτσι εκμεταλλεύεστε το τυχόν μπόνους. Αν όμως ασφαλίσετε δεύτερο, και τρίτο, και εκατοστό τρίτο αυτοκίνητο στο όνομά σας και είναι καινούριο συμβόλαιο, τότε αυτό φυσικά θα αρχίσει από το 10 (100%).
Στην περίπτωση που έχουμε ένα αυτοκίνητο με μπόνους μάλους 5 και είναι χιλιάρι, μπορούμε να αγοράσουμε ένα μεγάλο αυτοκίνητο, να μεταφέρουμε το συμβόλαιο εκεί, διακόπτωντας την ασφάλεια του μικρού, και μετά από 1-2 βδομάδες ακινησίας του μικρού, να το ξαναασφαλίσουμε με μπόνους μάλους 10. Έτσι έχουμε έκπτωση στο μεγάλο και όχι το μικρό ποσό!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το σύστημα έχει κατά τη γνώμη μου ένα βασικό λάθος, αφού χρεώνει το αυτοκίνητο κι όχι τον οδηγό. Οι ασφαλιστικές όμως ξέρουν ποιος οδηγούσε το αυτοκίνητο σε περίπτωση ατυχήματος, άρα έχουν αρχείο για τους οδηγούς. Μπορεί να εξεταστεί το ενδεχόμενο να πληρώνεις ασφάλεια ως οδηγός ανεξάρτητα από το πιο αυτοκίνητο οδηγείς;
Εχω τρια ασφαλιστηρια στο ονομα μου και παντα τα ξεκινησα απο το 10 μεχρι να φτασουν στο κατωτερο μπονους μαλους (εκτος απο το τελευταιο) που ειναι σημερα. Δηλαδη δεν εχω χρεωθει ποτε ζημια και αν κανω και τεταρτο ασφαλιστηριο σε καποιο ακριβο οχημα με πολλες καλυψεις δεν λαμβανονται υπ' οψιν τα υπολοιπα τρια μπονους μαλους που ειναι στο κατωτερο. Ξεκιναω δηλαδη παλι απο 10. Και να φανταστεις οτι καποιος που ειναι στο 16-20 κανει καινουργιο ασφαλιστηριο και ξαναπεφτει στο 10 μπονους μαλους. Πειτε μου λοιπον οτι το συστημα αυτο ειναι βλακεια η εγω ειμαι βλακας?
Αφενός με το σύστημα αυτό δεν υπολογίζεται το μπόνους μάλους ούτε στον οδηγό, ούτε στον ιδιοκτήτη, αλλά ούτε και στο αυτοκίνητο, αλλά στο συμβόλαιο.
Να το εξηγήσω: Όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, κληρονομείτε και το μπόνους μάλους του; Όχι, άρα δεν είναι στο αυτοκίνητο.
Μπορείτε να είστε ιδιοκτήτης του οχήματος και η ασφάλεια να γίνει στο όνομα κάποιου άλλου; Ναι, άρα ούτε στον ιδιοκτήτη.
Τέλος δίνετε το αυτοκίνητο σε έναν φίλο σας και το τρακάρει (χτυπα ξύλο!!!), Ποιανού το μπόνους γίνεται μάλους; Το δικό σας! Άρα ούτε και στον οδηγό μετράει.
Αν έχετε ένα αυτοκίνητο και κάνετε ανταλλαγή και πάρετε ένα άλλο, μπορείτε να μεταφέρετε το συμβόλαιο στο νέο αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση φυσικά, πως παύει η ασφάλεια στο παλιό. Έτσι εκμεταλλεύεστε το τυχόν μπόνους. Αν όμως ασφαλίσετε δεύτερο, και τρίτο, και εκατοστό τρίτο αυτοκίνητο στο όνομά σας και είναι καινούριο συμβόλαιο, τότε αυτό φυσικά θα αρχίσει από το 10 (100%).
Στην περίπτωση που έχουμε ένα αυτοκίνητο με μπόνους μάλους 5 και είναι χιλιάρι, μπορούμε να αγοράσουμε ένα μεγάλο αυτοκίνητο, να μεταφέρουμε το συμβόλαιο εκεί, διακόπτωντας την ασφάλεια του μικρού, και μετά από 1-2 βδομάδες ακινησίας του μικρού, να το ξαναασφαλίσουμε με μπόνους μάλους 10. Έτσι έχουμε έκπτωση στο μεγάλο και όχι το μικρό ποσό!!
Συμφωνω σε ολα αυτα που ειναι παρα πολυ σωστα, αλλα πιστευω ομως οτι το συστημα αυτο δεν ειναι δικαιο, γιατι ενας οδηγος με μπονους μαλους 20 μπορει να κανει νεο συμβολαιο ξεκινωντας με 10 (οποτε πληρωνει σχεδον τα μισα) και ενας με μπονους μαλους 2 αν κανει καινουργιο συμβολαιο (οταν δεν μπορει να το μεταφερει) ξεκιναει παλι απο 10, οποτε πληρωνει σχεδον τα διπλασια (η τουλαχιστον αρκετα χρηματα παραπανω περιπου).
Και παιδια κατι σημαντικο που ξεχασα να αναφερω.
Ειχα ακουσει παλιοτερα απο γνωστους και φιλους οτι το μπονους μαλους τους ανεβηκε αντι να κατεβει εκεινη τη χρονια. Ξερετε τι ειχε γινει?
Ειχαν καποιο μικροτρακαρισμα που δεν εφταιγαν και τους αποζημιωσε η ασφαλιστικη του αλλου. Η δικια τους ομως ασφαλιστικη παρολα αυτα τους ανεβασε το μπονους μαλους και ετσι π.χ. αντι να κατεβει 9 πηγε στο 12. Γι αυτο προσοχη να τσεκαρετε το μπονους μαλους πριν πληρωσετε το καινουργιο ετησιο συμβολαιο. Το επαθα και εγω πριν απο 9 χρονια για μια γρατζουνιτσα (που γελαγανε μολις τους ειπα οτι θελω να το φτιαξω, αλλα ηταν ολοκαινουργιο το αυτοκινητο και το λυπηθηκα) και ευτυχως το πηρα χαμπαρι.
Ασφαλιστικές εταιρείες