Classic Citroen Forum

3255 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
citastak
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 2 μήνες
Joined: 24/03/2003 - 19:50
Classic Citroen Forum

Mε την άδειά σας, νομίζω ότι το παρόν θρεντ δεν πρέπει να λείπει... ε?????

up
5 users have voted.
citastak
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 2 μήνες
Joined: 24/03/2003 - 19:50
Classic Citroen Forum

Mε την άδειά σας, νομίζω ότι το παρόν θρεντ δεν πρέπει να λείπει... ε?????

up
8 users have voted.
mirage
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 21/06/2002 - 09:17
Kαλησπέρα

Kαλησπέρα

up
4 users have voted.
KP61
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/04/2003 - 12:32
καλως τους

καλως τους
απορω πως προλαβατε τους γνωστους αγνωστους
sirgus, Gez, 7pas100, GeoKy κλπ

up
6 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
KP61":l2bj7l9r wrote:καλως

KP61":l2bj7l9r wrote:
καλως τους
απορω πως προλαβατε τους γνωστους αγνωστους
sirgus, Gez, 7pas100, GeoKy κλπ

Είχε κολλήσει για τα καλά το ρημάδι......
Τώρα μήπως γνωρίζει κανείς κανά μαγαζί με μηχανές GS, πραγματικά τώρα δεν βρίσκω με τίποτα την αυθεντική μηχανή παρά μόνο στην γαλλία

up
8 users have voted.
EDDIE_147
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 4 ημέρες
Joined: 02/05/2006 - 02:30
(Δεν υπάρχει θέμα)

up
3 users have voted.
7pas100
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/10/2007 - 00:37
Καλησπέρα απο το αντίπαλο

Καλησπέρα απο το αντίπαλο στρατόπεδο
Ποιό ακριβώς μοτέρ ψάχνεις?

up
5 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
έχει κωδικό G10/612 αλλά

έχει κωδικό G10/612 αλλά έχει αλουμινένια εισαγωγή και η βάση του καρμπυρατέρ δεν ζεσταίνεται από από τα καυσαέρια (όπως στα άλλα) αλλά από το λάδι της μηχανής

Οπως βλέπεις λείπει ο 3ος μικρός σωλήνας σε σχέση με τις άλλες μηχανές G10/612 και λοιπές

up
4 users have voted.
7pas100
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/10/2007 - 00:37
Επειδή κυκλοφορώ σε μάντρες

Επειδή κυκλοφορώ σε μάντρες με Γαλλικά θα το έχω υπ'όψη.
Όταν λες ζεσταίνεται απο τα λάδια, ανεβάζει λάδι στην πολλαπλή απο πού? Διαφέρει και ο στροφαλοθάλαμος δηλαδή? Αν όχι το βρίσκω πολύ εύκολο για κάποιον στο παρελθόν να έχει μετατρέψει το ορίτζιναλ μοτέρ (και να μην μπορείς να το ξεχωρίσεις στη μάντρα).

up
8 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
Nαι ο στροφαλοθάλαμος

Nαι ο στροφαλοθάλαμος διαφέρει, θα δείς στο πάνω μέρος έχει μία πλατφόρμα που κάθεται η βάση του καρμπυρατέρ που δεν έχουν τα υπόλοιπα μπλοκ

Επίσης δίπλα από το φίλτρο λαδιού θα έχει μια τρύπα για την βίδα που έχω μαρκάρει κάτι που στα άλλα μπλο δεν υπάρχει.Σε ευχαριστώ για την βοήθεια

up
4 users have voted.
GeoKy
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/09/2007 - 14:45
Αυτη ψαχνεις Γιωργη ;


Αυτη ψαχνεις Γιωργη ;

Μεγεια μας παιδια , καλησπερα

up
5 users have voted.
D-Jet
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/10/2005 - 11:23
GeoKy":63j5o4es wrote:

GeoKy":63j5o4es wrote:

Αυτη ψαχνεις Γιωργη ;

Μεγεια μας παιδια , καλησπερα

Καλησπέρα...
Όμορφη μηχανη! Με τα εκκεντροφόρια της και τα λουράκια της τακτοποιημένα, σωστά... πολύ όμορφη, πράγματι! Απο τι είναι αυτη; Το GSA του θειού μου (το οποίο και λατρεύω) τέτοια είχε;

up
7 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
D-Jet":2czo4f69 wrote:GeoKy"

D-Jet":2czo4f69 wrote:
GeoKy":2czo4f69 wrote:

Αυτη ψαχνεις Γιωργη ;

Μεγεια μας παιδια , καλησπερα

Καλησπέρα...
Όμορφη μηχανη! Με τα εκκεντροφόρια της και τα λουράκια της τακτοποιημένα, σωστά... πολύ όμορφη, πράγματι! Απο τι είναι αυτη; Το GSA του θειού μου (το οποίο και λατρεύω) τέτοια είχε;

Nαι με πολύ λίγες μετατροπές (τις αναφέρω παραπάνω..)

up
6 users have voted.
GeoKy
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/09/2007 - 14:45
D-Jet Μονο αν ειναι GS 1015

D-Jet Μονο αν ειναι GS 1015 απο 68 ως 75

up
4 users have voted.
D-Jet
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/10/2005 - 11:23
Όχι... GSA από τα τελευταία

Όχι... GSA από τα τελευταία ήταν...83-84 κάτι ήταν!
Να ένα αυτοκίνητο που θα το αγόραζα με χαρά παρόλο που ξέρω ότι θα μου έβγαζε την πίστη! θυμάμαι πόσο άνετη ήταν στο δρόμο αλλά και πόσο μας είχε βγάλει την ψυχή όταν είχαμε πάει να κάνουμε δυο απλές επισκευές!
Τεσπά, πάει και αυτή... ... έφυγε κοντά 20 χρονια μετά και δεν είχε ίχνος σκουριάς παρόλο που έβγαλε όλη τη ζωή της στην Κέρκυρα!!!!
Τουλάχιστον την πήρε μερακλής από ο,τι έμαθα!

up
6 users have voted.
GeoKy
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/09/2007 - 14:45
Τουλαχιστον να ναι σε καλα

Τουλαχιστον να ναι σε καλα χερια

up
3 users have voted.
SirGus
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 4 ημέρες
Joined: 18/09/2002 - 01:19
Μια μικρή ιστορία για το Ami

Μια μικρή ιστορία για το Ami 8 από το site του αξέχαστου φίλου μου Jeroen Cats (http://www.cats-citroen.net)

1969

Μάρτιος : Το ami 6 Berline αντικαθίσταται από το ami 8 Berline
Σεπτέμβριος : Το ami 6 Break αντικαθίσταται από το ami 8 Break

Καθιερώνονται εμπρός δίσκοι στα φρένα αντί για ταμπούρα και το υγρό φρένων πλέον είναι το LHM.

Οκτώβριος : Η Citroen βάζει και ένα λαμπάκι πίεσης λαδιού στο ταμπλώ.

1970

Απρίλιος : Υποχρεωτικές οι ζώνες μπροστά.
Ιούνιος : Μέχρι τώρα τα παράθυρα ήταν συρόμενα οριζόντια, ενώ πλέον έχουν τον κλασικό τρόπο λειτουργίας που ξέρουμε όλοι.
Σεπτέμβριος : Στην εμπρός ασημί μάσκα μπαίνει και το γνωστό σήμα της Citroen
Δεκέμβριος : Εμφανίζεται και εξωτερικό φίλτρο λαδιού στη μηχανή.

1971

Σεπτέμβριος : Υποχρεωτικός ο εξωτερικός καθρέφτης.

1972
-

1973

Σεπτέβριος : Σταματάει η παραγωγή του «Break commerciale» (ήταν το Break χωρίς πίσω πόρτες αλλά με ένα μεγάλο φτερό στη θέση τους, κάτι σαν βαν)

Αλλάζει το τιμόνι και το ταμπλό και πλέον από μαύρο γίνεται καφέ όπως στο Ami Super.
Εγκαθίσταται και εσωτερική πλαφονιέρα με διακόπτη στην πόρτα !

1974

Σεπτέμβριος : Διακόπτης για τα 4 φώτα alarm.

1975

Σεπτέμβριος : Επιστροφή του μαύρου χρώματος και πάλι στο ταμπλό

1976

Σεπτέμβριος : Στο ταμπλό υπάρχει πλέον ένα κουμπί και ένα λαμπάκι για τον έλεγχο της στάθμης των υγρών των φρένων.

1977

Ιούλιος : Εμπρός ζώνες με σύστημα Roll-up

1978

Ιούλιος : Η παραγωγή του Ami 8 Berline σταματάει…

1979

Σταματάει και η παραγωγή του Ami 8 Break.

up
8 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
Λέτε να βάλω κι εδώ το

Λέτε να βάλω κι εδώ το αφιέρωμα για GS/GSA?

up
6 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
GeZ":2xnxejp7 wrote:Λέτε να

GeZ":2xnxejp7 wrote:
Λέτε να βάλω κι εδώ το αφιέρωμα για GS/GSA?

Οπωσδήποτε!

up
7 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
Αφιέρωμα Citroen GS/GSA 1970

Αφιέρωμα Citroen GS/GSA 1970-1987

Προϊστορία:
Μετά την αποτυχία του Projet F (σχεδιασμένο από τον Flaminio Bertoni) που ήταν στα σχέδια από το 1961 λόγω μεγάλης παρομοίωσης με το Renault 16 και του θανάτου του Flaminio Bertoni το 1964 οδήγησαν τον Pierre Bercot το 1967 να ακυρώσει το Projet F και να ξεκινήσει το Projet G που όμως πήρε κάποια στοιχεία από το προηγούμενο (ανεξάρτητη ανάρτηση και μηχανή). Το σχέδιο που προτιμήθηκε τελικά ήταν του Robert Opron ο οποίος είχε εμπνευστεί από τα πρωτότυπα Pininfarina που είχε σχεδιάσει για την BMC αλλά τα είχε απορρίψει κι έτσι στις...
24 Αυγούστου 1970: Παρουσιάζεται στον τύπο η Citroen GS. Mηχανή 4κύλινδρη μπόξερ αερόψυκτη 1015 κε με 2 εκκεντροφόρους 55,5 ίππων εξολοκλήρου από κράμα αλουμινίου,κιβώτιο 4 ταχυτήτων όλων συγχρονισμένων, εμπρός διπλά ψαλίδια με υδροπνευματική ανάρτηση και αντιστρεπτική ράβδο σχεδιασμένο ώστε να μην βυθίζεται το αμάξι κατά το φρενάρισμα,πίσω υστερούντες βραγχίονες με υδροπνευματική ανάρτηση και αντιστρεπτική ράβδο που η βάση τους στηρίζεται σε 4 σινεμπλοκ για το απόλυτο φιλτράρισμα των κραδασμών, εμπρός πίσω δισκόφρενα με διπλό κύκλωμα υγρών που λειτουργεί με υψηλή πίεση, αυτοφερόμενο αμάξωμα με ξεχωριστά όμως υποπλαίσια για τις αναρτήσεις και το σύστημα διευθυνσης ήταν κρεμαγιέρα μη υποβοηθούμενη.
1971:Ανεμιστήρας ζεστού αέρα στάνταρ, εμφάνιση 2 ενδείξεων στο καντράν: η μία για την θερμοκρασία της μηχανής και η άλλη γιατην φθορά των εμπρός τακακιών,εμφάνιση της έκδοσης Convertisseur με 3τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο, εμφάνιση της GS Break και της GS Service (Break 2πορτο) με την τελευταία να προσφέρεται με μεταλλικές ή γυάλινες πίσω επιφάνειες,νέοι εσωτερικοί διακόπτες κλειδώματος
1972:Νέα εσωτερικά χερούλια πόρτών και νέοι διακόπτες ανοίγματος,νέα μηχανή 1222 κε 60 ίππων με την δυνατότητα τοποθέτησης ημιαυτόματου κιβωτίου,βελτιωμένη ποιότητα εσωτερικού,δυνατότητα τοποθέτησης φυμέ τζαμιών,αποκλεισμός της δυνατότητας τοποθέτησης ημιαυτόματου κιβωτίου με την 1015
1973:Ανεμιστήρας κρύου αέρα 2 ταχυτήτων, εμφάνιση της GS Birotor με μηχανή Wankel 995 κε 107 ίππων, πλουσιότερος εξοπλισμός για τις βασικές εκδόσεις Confort,προσθήκη της ηλιοροφής στον έξτρα εξοπλισμό
1974:Οι βασικές εκδόσεις Confort μετονομάζονται σε GSpecial, νέες εκδόσεις Χ, Χ2 και Pallas με την Χ να έχει μηχανή 1015 κε και την Χ2 να έχει μηχανή 1220 κε 65 ίππων και να έχουν πιο σπορτίφ εμφάνιση και με την Pallas να δίνει έμφαση στην πολυτέλεια, απόσυρεται απο την γκάμα η GS Birotor καθώς και η GS Service με τις γυάλινες επιφάνειες, Μείωση των ιπποδυνάμεων των μηχανών κατά 1 ίππο λόγω αντιρρυπαντικών νόμων, πλουσιότερος εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις, ο λεβιές ταχυτήτων έγινε κάθετος (πριν ήταν υπό γωνία),στάνταρ τα αλαρμ σε όλες τις εκδόσεις.
1975:Τα ράμφη πλέον συγκολούνται αντί να βιδώνονται,νέες ζώνες ασφαλείας, η έκδοση Conertisseur ονομάζεται πλέον C-matic, απόσυρση των εκδόσεων GS Service και GSpecial Break 1220
1976:Νέα μάσκα μπροστά, νέα πίσω φώτα, νέα καντράν πιο συμβατικά συντελούν στο να λέγεται σειρά 2,πλουσιότερος εξοπλισμός στις πλούσιες εκδόσεις, εμφάνιση των ζώνων ασφαλείας αδράνειας στα έξτρα, επανεμφάνιση της GS Service με την ονομασία GS Enterprise
1977:Τροποποιημένη μάσκα μπροστά, η μηχανή 1015 κε αντικαθίσταται από μία 1129 κε με 56 ίππους καλύτερη ροπή και βελτιωμένη κατανάλωση,καλύτερος εξωτερικός εξοπλισμός για τις εκδόσεις Χ κι Χ2
1978:Εμφάνιση της περιορισμένης σειράς Basalte με ειδικό εσωτερικό κι εξωτερικό εξοπλισμό, η έκδοση Χ2 αντικαθίσταται με την Χ3 που έχει μηχανή 1299 κε 65 ίππων, νέες ταπετσαρίες καθισμάτων,στάνταρ ζώνες ασφαλείας αδράνειας σε όλα τα μοντέλα
1979:Η GS αντικαθίσταται από την GSA, 5 πόρτες,πιο πλαστική εμφάνιση,διαφορετικο εσωτερικό και καντράν με δορυφόρους, επανασχεδιασμένο πίσω μέρος διατίθεται αρχικά μόνο με την 1299, με την Χ3 να διαθέτει κιβώτιο 5 ταχυτήτων που είναι στα έξτρα για τις εκδόσεις Pallas και Club.Το μόνο μοντέλο GS που παραμένει είναι το GSpecial που όμως έχει βελτιωμένο εξοπλισμό
1980: Η GSpecial αντικαθίσταται από την GSA Special που έχει την ίδια μηχανή 1129 κε αλλά προσφέρει την δυνατότητα τοποθέτησης 5τάχυτου κιβωτίου,προσθήκη οικονομόμετρου σε όλες τισ εκδόσεις πλην Χ3 και C-matic, εμφάνιζονται στα έξτρα οι ζάντες αλουμινίου,δεξιός καθρέπτης για την Χ3 με εσωτερικό χειριστήριο,τέλος παραγωγής για την GS
1981: Βελτιωμένη μηχανή 1299 κε ECO με μειωμένη κατανάλωση χωρίς να θυσιάζει τις επιδόσεις μπαίνει στην γκάμα, η έκδοση GSA Special έχει και την 1299 κε μηχανή και την θέση της παίρνει η έκδοση GSA, εμφάνιση της περιορισμένης σειρας Tuner με ειδικό ακουστικό εξοπλισμό
1982:Εμφανίζεται η ΒΧ που θα αντικαταστήσει την GSA, αντικατάσταση της έκδοσης Club με την έκδοση Χ1 που έχει τη εξωτερική εμφάνιση της Χ3 αλλά το εσωτερικό της GSA Special, η έκδοση Break Club παραμένει, νέα καντράν
1983:Η μηχανή 1129 κε αποσύρεται μαζί με το ημιαυτόματο κιβώτιο C-matic, περιορισμένη έκδοση Cottage στην βάση του Break
1984:Περιορισμένη έκδοση Chic με μόνο εξωτερικές αλλαγές
1985:Απόσυρση των εκδόσεων Χ1, Pallas ,Break Club
1986:Τέλος παραγωγής στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της Ισπανίας
1987:Φτιάχνονται τα τελευταία 300 GSA Enterprise στην Ινδονησία οπού κι εκεί τελειώνει η παραγωγή παγκοσμίως για το μοντέλο αυτό
Συνολικά παράχθηκαν 2.474.346 GS/GSA και είναι έως τώρα το 2ο πιο καλοπουλημένο Citroen μετα το 2CV και παρά το οτί αυτό το αμάξι έσωσε την Citroen από την πλήρη κατάρευση στις δύσκολες στιγμές (απορρόφηση από την Peugeot), δεν έχει αναγνωριστεί ακόμα και από την ίδια την εταιρεία σαν κάτι σημαντικό αλλά απλώς κάνει μια αναφορά δίνοντας έμφαση μόνο στα 2CVειδή, στις Traction και στις DS και SM χωρίς να υστερείται σε κάτι (εμφάνιση,καινοτομία, μοναδικότητα)

up
5 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
Μερικές φωτογραφίες από το

Μερικές φωτογραφίες από το Projet F


Και τα 2 πρωτότυπα Pininfarina που απέρριψε η BMC

(Σωστά βλέπετε το 2ο μοιάζει με την ''μελλοντική'' CX )

up
3 users have voted.
7pas100
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/10/2007 - 00:37
Διακρίνω καταπληκτική

Διακρίνω καταπληκτική ομοιότητα με R6 απο πίσω
Παίρνω το αίμα μου πίσω, μια ζωή μου τη λένε οι σιτροενάκηδες για αντιγραφές!

up
5 users have voted.
GeZ
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/02/2007 - 12:48
Μόνο που αυτό σχεδιάστηκε

Μόνο που αυτό σχεδιάστηκε αρχές 60 οπότε πάλι αντιγράψατε...
(ήταν ο λόγος που απορρίφθηκε το σχέδιο (τους πρόλαβε η ρενώ) και καλά έκαναν)

up
4 users have voted.
D-Jet
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/10/2005 - 11:23
Mon Dieu!!!

Mon Dieu!!!

(clickez vous pour wallpapier! )

up
5 users have voted.
saxon_747
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/08/2006 - 09:10
Citroen GS & GSA...

Citroen GS & GSA...
Καταπληκτικο αμαξι!
Χειροφρενο στο ταμπλο, περιστροφικος χιλιομετρητης, 3 "σκαλες" υψους...

Περασαν δυο απο την οικογενεια, μοντ 78 και 83 αντιστοιχα...
Δυστυχως δεν υπαρχουν πλεον...

up
6 users have voted.
7pas100
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/10/2007 - 00:37
GeZ":3k39vy24 wrote:Μόνο που

GeZ":3k39vy24 wrote:
Μόνο που αυτό σχεδιάστηκε αρχές 60 οπότε πάλι αντιγράψατε...
(ήταν ο λόγος που απορρίφθηκε το σχέδιο (τους πρόλαβε η ρενώ) και καλά έκαναν)

Σωστός...

Σήμερα έμαθα ότι στα Χανιά φτιάχνονται 2 Traction Avant!

up
6 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo