-
Γράφω αυτό το post σχετικά με ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετούς μήνες με το ΜΧ-5 2.0 (3ης γενιάς ή NC ή Μκ3) μου.
Από τα 5,000 χλμ κιόλας άρχισε να σκορτσάρει ο κινητήρας κατά διαστήματα και να ανάβει το CEL. Το πρόβλημα ήταν misfires στον 4ο κύλινδρο.
Στο διάστημα αυτό αλλάχθηκε ένα μπεκ και μια οξειδωμένη επαφή στον 4ο κύλινδρο χωρίς όμως να λυθεί το πρόβλημα οριστικά.Τώρα έχω 15,500 χλμ και το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει και να εμφανίζεται κάθε 1-2 μέρες.
Πριν από 3 εβδομάδες περίπου το πρόβλημα επανεμφανίστηκε έντονα σε βαθμό που το αυτοκίνητο με δυσκολία ανέβαζε πάνω από 3-3,500 σαλ. και αποφασίστηκε να αλλαχθεί ολόκληρη η καλωδίωση του κινητήρα, αφού εκεί έχει εντοπιστεί το πρόβλημα και σε άλλα (αρκετά στον αριθμό) ΜΧ-5 που έχουν παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα στο εξωτερικό.Ενώ αρχικά με ενημέρωσαν πως το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί και η καλωδίωση θα έρθει από Ιαπωνία εντός 13 εργάσιμων στη χειρότερη περίπτωση, σήμερα μετά από δική μου επικοινωνία με ενημέρωσαν πως τελικά η καλωδίωση θα έρθει το Δεκέμβριο.
Θεωρώ απαράδεκτο η Mazda 1ο να μην μπορεί να προμηθεύσει έγκαιρα ανταλλακτικά για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί 1 χρόνο στην αγορά (που κατά το νόμο πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα) και 2ο να μην μπορεί να δώσει μια οριστική λύση εφόσον δεν μπορεί να επισκευάσει έγκαιρα το αυτοκίνητο που η ίδια πούλησε – δηλ. να το αντικαταστήσει ή να επιστρέψει τα χρήματα μου.Οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με τις επιλογές μου και τα νόμιμα δικαιώματά μου είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα.
Υ.Γ. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε κι έγινε η συντήρηση και οι απαραίτητες επισκευές στο κατάστημα της Mazda / ΕΛΜΑ στη Θεσσαλονίκη (πλέον Κρίκος)
-
Γράφω αυτό το post σχετικά με ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετούς μήνες με το ΜΧ-5 2.0 (3ης γενιάς ή NC ή Μκ3) μου.
Από τα 5,000 χλμ κιόλας άρχισε να σκορτσάρει ο κινητήρας κατά διαστήματα και να ανάβει το CEL. Το πρόβλημα ήταν misfires στον 4ο κύλινδρο.
Στο διάστημα αυτό αλλάχθηκε ένα μπεκ και μια οξειδωμένη επαφή στον 4ο κύλινδρο χωρίς όμως να λυθεί το πρόβλημα οριστικά.Τώρα έχω 15,500 χλμ και το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει και να εμφανίζεται κάθε 1-2 μέρες.
Πριν από 3 εβδομάδες περίπου το πρόβλημα επανεμφανίστηκε έντονα σε βαθμό που το αυτοκίνητο με δυσκολία ανέβαζε πάνω από 3-3,500 σαλ. και αποφασίστηκε να αλλαχθεί ολόκληρη η καλωδίωση του κινητήρα, αφού εκεί έχει εντοπιστεί το πρόβλημα και σε άλλα (αρκετά στον αριθμό) ΜΧ-5 που έχουν παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα στο εξωτερικό.Ενώ αρχικά με ενημέρωσαν πως το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί και η καλωδίωση θα έρθει από Ιαπωνία εντός 13 εργάσιμων στη χειρότερη περίπτωση, σήμερα μετά από δική μου επικοινωνία με ενημέρωσαν πως τελικά η καλωδίωση θα έρθει το Δεκέμβριο.
Θεωρώ απαράδεκτο η Mazda 1ο να μην μπορεί να προμηθεύσει έγκαιρα ανταλλακτικά για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί 1 χρόνο στην αγορά (που κατά το νόμο πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα) και 2ο να μην μπορεί να δώσει μια οριστική λύση εφόσον δεν μπορεί να επισκευάσει έγκαιρα το αυτοκίνητο που η ίδια πούλησε – δηλ. να το αντικαταστήσει ή να επιστρέψει τα χρήματα μου.Οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με τις επιλογές μου και τα νόμιμα δικαιώματά μου είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα.
Υ.Γ. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε κι έγινε η συντήρηση και οι απαραίτητες επισκευές στο κατάστημα της Mazda / ΕΛΜΑ στη Θεσσαλονίκη (πλέον Κρίκος)
-
Γράφω αυτό το post σχετικά με ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετούς μήνες με το ΜΧ-5 2.0 (3ης γενιάς ή NC ή Μκ3) μου.
Από τα 5,000 χλμ κιόλας άρχισε να σκορτσάρει ο κινητήρας κατά διαστήματα και να ανάβει το CEL. Το πρόβλημα ήταν misfires στον 4ο κύλινδρο.
Στο διάστημα αυτό αλλάχθηκε ένα μπεκ και μια οξειδωμένη επαφή στον 4ο κύλινδρο χωρίς όμως να λυθεί το πρόβλημα οριστικά.Τώρα έχω 15,500 χλμ και το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει και να εμφανίζεται κάθε 1-2 μέρες.
Πριν από 3 εβδομάδες περίπου το πρόβλημα επανεμφανίστηκε έντονα σε βαθμό που το αυτοκίνητο με δυσκολία ανέβαζε πάνω από 3-3,500 σαλ. και αποφασίστηκε να αλλαχθεί ολόκληρη η καλωδίωση του κινητήρα, αφού εκεί έχει εντοπιστεί το πρόβλημα και σε άλλα (αρκετά στον αριθμό) ΜΧ-5 που έχουν παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα στο εξωτερικό.Ενώ αρχικά με ενημέρωσαν πως το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί και η καλωδίωση θα έρθει από Ιαπωνία εντός 13 εργάσιμων στη χειρότερη περίπτωση, σήμερα μετά από δική μου επικοινωνία με ενημέρωσαν πως τελικά η καλωδίωση θα έρθει το Δεκέμβριο.
Θεωρώ απαράδεκτο η Mazda 1ο να μην μπορεί να προμηθεύσει έγκαιρα ανταλλακτικά για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί 1 χρόνο στην αγορά (που κατά το νόμο πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα) και 2ο να μην μπορεί να δώσει μια οριστική λύση εφόσον δεν μπορεί να επισκευάσει έγκαιρα το αυτοκίνητο που η ίδια πούλησε – δηλ. να το αντικαταστήσει ή να επιστρέψει τα χρήματα μου.Οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με τις επιλογές μου και τα νόμιμα δικαιώματά μου είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα.
Υ.Γ. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε κι έγινε η συντήρηση και οι απαραίτητες επισκευές στο κατάστημα της Mazda / ΕΛΜΑ στη Θεσσαλονίκη (πλέον Κρίκος)
-
H ΕΛΜΑ Θεσ/κης είναι πλέον (μονοπωλιακά) απαράδεκτη εταιρία και δυσφήμιση για την Mazda.
Ο κουμπάρος μου (Mazda Tribute) πηγαίνει πλέον... στη Δράμα σε γνωστό για service, γιατί
στην Θεσ/νίκη δεν βγάζει νόημα.Να απευθυνθείς ΓΡΑΠΤΩΣ (fax) με τα κεντρικά της ΕΛΜΑ στην αθήνα
ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ
Κεντρική Διεύθυνση
Ποσιδίππου 5 & Πολυκράτους 41, Αθήνα 104 42.
Τηλ.: 210 5156000, fax: 210 5156096- εξηγώντας το πρόβλημά σου
- ζητώντας γραπτή τους απάντηση, επιφυλασσόμενος των νομίμων δικαιωμάτων σου για
αντικατάσταση, επισκευή ή παραχώρηση δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης για όλο το
διάστημα της αναμονής
Από την απάντησή τους θα κρίνεις τις επόμενες κινήσεις σου.
-
Πέρασε αν θες και από το forum του MX-5 club. Ίσως βρεις κι εκεί βοήθεια
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
H ΕΛΜΑ Θεσ/κης είναι πλέον (μονοπωλιακά) απαράδεκτη εταιρία και δυσφήμιση για την Mazda.
Ο κουμπάρος μου (Mazda Tribute) πηγαίνει πλέον... στη Δράμα σε γνωστό για service, γιατί
στην Θεσ/νίκη δεν βγάζει νόημα.**Να απευθυνθείς ΓΡΑΠΤΩΣ (fax) με τα κεντρικά της ΕΛΜΑ στην αθήνα
ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ
Κεντρική Διεύθυνση
Ποσιδίππου 5 & Πολυκράτους 41, Αθήνα 104 42.
Τηλ.: 210 5156000, fax: 210 5156096- εξηγώντας το πρόβλημά σου
- ζητώντας γραπτή τους απάντηση, επιφυλασσόμενος των νομίμων δικαιωμάτων σου για
αντικατάσταση, επισκευή ή παραχώρηση δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης για όλο το
διάστημα της αναμονής
Από την απάντησή τους θα κρίνεις τις επόμενες κινήσεις σου**.
100% σωστός, προσπάθησε να μιλήσεις με τα κεντρικά, -μια λύση δεν θα ήταν να σου παραχωρήσουν ένα test-drive (όχι ΜΧ5) μέχρι το Δεκέμβρη?-
πιστεύω θα βγάλεις άκρη. -
α- δευτερα πας στην ARAG και κανεις συμβολαιο για νομικη προστασεια.
β- Μαζευεις οτι χαρτουρα εχεις και δεν εχεις απο το συνεργειο, απο την ημερα που εδωσες την προκαταβολη μεχρι σημερα.
γ- Καλεις στο 210 3828892 η 6932255483 και κλεινεις ραντεβου ΜΟΝΟ με τον κ. Κωσταντινο Καραμανλη -δεν κανω πλακα-Θα πας και θα του πεις τι και πως.
Αν σε ρωτησει ποιος σου εδωσε το τηλεφωνο, πες του ο Αλεξανδρος Βαγκνερ που ειχε προβλημα με το Mercedes E200Komp.Ειναι πολυ καλος σ αυτο το θεμα.
Πραγματικα ευχωμαι να βρεις το δικιο σου. -
Το παιδί μένει Θεσσαλονίκε ρε Αλέξανδρε
Αλήθεια εσύ σε τι σημείο είχες φτάσει, θα έβγαινε άκρη?
-
Φίλε μου δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απο το να χαίρεσαι το καινούριο σου αυτοκίνητο και ξαφνικά να σου καταστρέφεται το 'new car feel'.
Υπομονή πάντως, στείλε μερικά γράμματα σε περιοδικά και προσπάθησε να πιέσεις το θέμα...
Στη χειρότερη, ζήτα τους να γδύσουν ενα απο τα μοντέλα της έκθεσης (αν φυσικά το ανταλλακτικό ειναι ίδιο και δεν έχει αλλάξει)...
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το παιδί μένει Θεσσαλονίκε ρε ΑλέξανδρεΑλήθεια εσύ σε τι σημείο είχες φτάσει, θα έβγαινε άκρη?
Σαλονικα....ε;
Χμ.... Και τι πειραζει;;
Ας παρει ενα τηλεφωνο. Δεν χανει κατι.Εγω τοτε ειχα φτασει στο σημειο 'Δευτερεα 22/8 κατα πασα πιθανοτιτα καταθετουμε μυνηση'
Και το Σαββατο 20/8 'Ναι, γεια σας. Αστυνομια εκει; Μου εκλεψαν το αυτοκινητο μου' -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Το παιδί μένει Θεσσαλονίκε ρε Αλέξανδρε
Αλήθεια εσύ σε τι σημείο είχες φτάσει, θα έβγαινε άκρη?
Σαλονικα....ε;
Χμ.... Και τι πειραζει;;
Ας παρει ενα τηλεφωνο. Δεν χανει κατι.Εγω τοτε ειχα φτασει στο σημειο 'Δευτερεα 22/8 κατα πασα πιθανοτιτα καταθετουμε μυνηση'
Και το Σαββατο 20/8 'Ναι, γεια σας. Αστυνομια εκει; Μου εκλεψαν το αυτοκινητο μου'Υπονοείς δηλαδή ότι σου χάλαγε η mercedes σου και για να μην τους κάνεις μήνυση με αποδεικτικά στοιχεία σου έκλεψαν το αυτοκίνητο σου απο την Mercedes 2 μέρες πρίν ή ότι το εξαφάνισες για να πάρεις τα λεφτά απο την ασφαλιστική και να πάρεις καινούργιο?
-
το 1ο εννοεί...
-
Ο χρήστης georgemx5 έγραψε:
Γράφω αυτό το post σχετικά με ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετούς μήνες με το ΜΧ-5 2.0 (3ης γενιάς ή NC ή Μκ3) μου.Από τα 5,000 χλμ κιόλας άρχισε να σκορτσάρει ο κινητήρας κατά διαστήματα και να ανάβει το CEL. Το πρόβλημα ήταν misfires στον 4ο κύλινδρο.
Στο διάστημα αυτό αλλάχθηκε ένα μπεκ και μια οξειδωμένη επαφή στον 4ο κύλινδρο χωρίς όμως να λυθεί το πρόβλημα οριστικά.Τώρα έχω 15,500 χλμ και το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει και να εμφανίζεται κάθε 1-2 μέρες.
Πριν από 3 εβδομάδες περίπου το πρόβλημα επανεμφανίστηκε έντονα σε βαθμό που το αυτοκίνητο με δυσκολία ανέβαζε πάνω από 3-3,500 σαλ. και αποφασίστηκε να αλλαχθεί ολόκληρη η καλωδίωση του κινητήρα, αφού εκεί έχει εντοπιστεί το πρόβλημα και σε άλλα (αρκετά στον αριθμό) ΜΧ-5 που έχουν παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα στο εξωτερικό.Ενώ αρχικά με ενημέρωσαν πως το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί και η καλωδίωση θα έρθει από Ιαπωνία εντός 13 εργάσιμων στη χειρότερη περίπτωση, σήμερα μετά από δική μου επικοινωνία με ενημέρωσαν πως τελικά η καλωδίωση θα έρθει το Δεκέμβριο.
Θεωρώ απαράδεκτο η Mazda 1ο να μην μπορεί να προμηθεύσει έγκαιρα ανταλλακτικά για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί 1 χρόνο στην αγορά (που κατά το νόμο πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα) και 2ο να μην μπορεί να δώσει μια οριστική λύση εφόσον δεν μπορεί να επισκευάσει έγκαιρα το αυτοκίνητο που η ίδια πούλησε – δηλ. να το αντικαταστήσει ή να επιστρέψει τα χρήματα μου.Οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με τις επιλογές μου και τα νόμιμα δικαιώματά μου είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα.
Υ.Γ. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε κι έγινε η συντήρηση και οι απαραίτητες επισκευές στο κατάστημα της Mazda / ΕΛΜΑ στη Θεσσαλονίκη (πλέον Κρίκος)
Φίλε δεν κάνεις τίποτα μέσα απο την ανωνυμία. Στείλε την ίδια επιστολή να στην δημοσιεύσουν οι 4τροχοι στις σελίδες επικοινωνίας για να πάρεις και μια γραπτή απάντηση απο την mazda και να την διαβάζουνε και όλοι.
Γενικά η mazda πάντως είναι καφενείο. Εδώ φίλος με RX8 πήγαινε για σερβις και του έλεγαν έλα ρε φίλε αφου έχεις λεφτά με τέτοιο αυτοκίνητο άλλαψε και τους δίσκους και εξάτμιση χωρίς να έχουν τίποτα!!!
Απίστευτο ε, και όμως πέρα για πέρα αληθινό -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το 1ο εννοεί...Να εύχεται τότε να μην δει κανείς το μήνυμα του απο την mercedes ή απο την ασφαλιστική του γιατί βλέπω να πληρώνει άλλες 2 Mercedes foul extra σε τραβήγματα....
-
Το συμπεραίνω από την ιστορία του που είχε παραθέσει παλαιότερα για την κλοπή της Μερκ του σε σούπερ μάρκετ εάν θυμάμαι καλά!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το παιδί μένει Θεσσαλονίκε ρε Αλέξανδρε
Αλήθεια εσύ σε τι σημείο είχες φτάσει, θα έβγαινε άκρη?
Σαλονικα....ε;
Χμ.... Και τι πειραζει;;
Ας παρει ενα τηλεφωνο. Δεν χανει κατι.Εγω τοτε ειχα φτασει στο σημειο 'Δευτερεα 22/8 κατα πασα πιθανοτιτα καταθετουμε μυνηση'
Και το Σαββατο 20/8 'Ναι, γεια σας. Αστυνομια εκει; Μου εκλεψαν το αυτοκινητο μου'Υπονοείς δηλαδή ότι σου χάλαγε η mercedes σου και για να μην τους κάνεις μήνυση με αποδεικτικά στοιχεία σου έκλεψαν το αυτοκίνητο σου απο την Mercedes 2 μέρες πρίν ή ότι το εξαφάνισες για να πάρεις τα λεφτά απο την ασφαλιστική και να πάρεις καινούργιο?
Δεν υπονοω τιποτα.
Παρεθεσα τα γεγονοτα με την σειρα τους.Πεμπτη εβγαλε την τελευταια του βλαβη το αυτοκινητο -την ιδια βλαβη βασικα, για τελευταια φορα-
Ηρθε τεχνικος της ΜΒΗ σπιτι μου να δει αν το αυτοκινητο θελει μεταφορα.
Τον ενημερωσα οτι την Δευτερα να με περιμενουν μαζι με τον δικιγορο μου, αφου καταθεσουμε μυνηση, στο συνεργειο τους.
Και Σαββατο το αυτοκινητο εξαφανηστικε απο τυχαιο χωρο σταθμευσης.Αγορα αυτοκινητου
68.000ευρω
Μετατροπη σε Look AMG
10.000ευρω
Αποζημιωση μετα την κλοπη
55.000ευρω
Μαθηματικα ξερετε ολοι! -
απο τη στιγμη που ειχες ολα τα αποδεικτικα στοιχεια γιατι δεν προχωρησες σε μυνηση εστω και αφου πλεον στο ειχαν κλεψει?
δε θα εβγαινε ακρη λες?
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
το 1ο εννοεί...
Να εύχεται τότε να μην δει κανείς το μήνυμα του απο την mercedes ή απο την ασφαλιστική του γιατί βλέπω να πληρώνει άλλες 2 Mercedes foul extra σε τραβήγματα....
Ναι...ναι...τωρα τρομαξα!!!
Μ ειχε παρει το νομικο τμημα της ΜΒΗ το νομικο τμημα της ΕΚΚΑ και μου χαν πει οτι οι επιστολες μου ηταν 'δισθυμιση' και τι εκαναν;;;;
Τ Ι Π Ο Τ Α
Γιατι;
Γιατι απο τα τιμολογια και μονο φαινετε οτι το αυτοκινητο ηταν ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΛΑΒΗ καθε Δευτερα στο συνεργειο κ επρεπε να το αλλαξουν απο την τριτη φορα που ηρθε με την ιδια βλαβη.BTW
Περιμενω τελη ΟΚΤ να μου ρθει το S350L.
Αγορασμενο απο την ΕΚΚΑ μεσω Πειραιως Best Leasing.
Ασφαλεια να καψει χωρις λογο, θα τους πι....ξουν ολους!
Δεν ειχαν απολυτος κανενα προβλημα στην ΕΚΚΑ μετα απ οσα εγραψα για το συνεργειο τους, να παρουν 160Κευρω... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απο τη στιγμη που ειχες ολα τα αποδεικτικα στοιχεια γιατι δεν προχωρησες σε μυνηση εστω και αφου πλεον στο ειχαν κλεψει?δε θα εβγαινε ακρη λες?
Αν δεν υπαρχει αυτοκινητο.
Δεν γινετε δικη.
Οτι τιμολογια και να χεις, το αυτοκινητο ειναι η αποδειξη. -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Δεν ειχαν απολυτος κανενα προβλημα στην ΕΚΚΑ μετα απ οσα εγραψα για το συνεργειο τους, να παρουν 160Κευρω...
160 χιλιάδες ευρώ???
τι εννοείς?
(Σοβαρό) Πρόβλημα στον κινητήρα ΜΧ-5 NC (Mk3)