-
Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2004 με 175.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20).
Ειχε εγκατεστημενο αεριο οταν το αγορασα, το οποιο μετα απο παροτρυνση του μηχανικου μου δεν το λειτουργουσα! Ο προηγούμενος κατοχος μου ανεφερε οτι του ειχε δημιουργησει προβληματα το αεριο κ ειχε αλλαξει κινητηρα... Ειχε ομως αλλαξει;;;
Ενα πρωι καθως το οδηγουσα αρχισε να βγαζει ασπρο καπνο απο την εξατμιση κ το αυτοκινητο εχασε ολη την ιπποδυναμη του.
Το μετεφερα στο συνεργειο κ οπου διαπιστωθηκε οτι ειχε καψει φλατζα, επισκευαστηκε (αλλαγη φλατζας ρεκτιφιε κυλινδρων-πιστονιων) κ μετα απο λιγα χιλιομετρα αρχισε να καει λαδια λογω του οτι περναγε λαδι στον ενα κυλινδρο, αλλαχθηκε το καπακι του κινητηρα και ολα καλα (οσο αφορα το καψιμο των λαδιων).
Το αυτοκινητο τωρα παρουσιαζει το εξης: Στην ευθεια πηγαινει καλα, μολις ομως βρεθει σε ανηφορα δεν τραβαει καθολου...
Επισης ακουγεται ενας θορυβος οταν παταω το γκαζι σαν το 'πιστολακι' για τα μαλλια.. Τσεκαραμε το δυναμο αλλα ειναι οκ... Τελος οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι αφου ζεσταθει ειναι κατω απο 800 και κανει βυθισεις και σβηνει, καθαρισαμε την πεταλουδα του γκαζιου απο τα λαδια που ειχαν περασει μεσω του ψευτοκαπακου κ εχει συνελθει αρκετα...
Το κιβωτιο ειναι αυτοματο και δεν σκορτσαρει στις αλλαγες, απλά στην ανηφορα πανω απο 4000 στροφες δεν ανεβαινει και οπως σας περιεγραψα δεν τραβαει καθολου, πραγμα που στην ευθεια (πχ οταν κανω kickdown για προσπεραση) οι στροφες του κινητηρα ανεβαινουν οσο χρειαζεται.
Οι σκέψεις που κανω με τον μηχανικο μου ειναι οτι δεν αλλαχθηκε ποτε ο κινητηρας κ οτι προκειμενου να δωσω κ αλλα χρηματα για να γινει ολικο ρεκτιφιε στον κορμο του κινητηρα καλυτερα να τον αλλαξουμε...
Εχει τυχει κατι παρομοιο σε καποιον απο εσας;
Εχετε κάποια γνώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?
Ευχαριστώ.
-
Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2004 με 175.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20).
Ειχε εγκατεστημενο αεριο οταν το αγορασα, το οποιο μετα απο παροτρυνση του μηχανικου μου δεν το λειτουργουσα! Ο προηγούμενος κατοχος μου ανεφερε οτι του ειχε δημιουργησει προβληματα το αεριο κ ειχε αλλαξει κινητηρα... Ειχε ομως αλλαξει;;;
Ενα πρωι καθως το οδηγουσα αρχισε να βγαζει ασπρο καπνο απο την εξατμιση κ το αυτοκινητο εχασε ολη την ιπποδυναμη του.
Το μετεφερα στο συνεργειο κ οπου διαπιστωθηκε οτι ειχε καψει φλατζα, επισκευαστηκε (αλλαγη φλατζας ρεκτιφιε κυλινδρων-πιστονιων) κ μετα απο λιγα χιλιομετρα αρχισε να καει λαδια λογω του οτι περναγε λαδι στον ενα κυλινδρο, αλλαχθηκε το καπακι του κινητηρα και ολα καλα (οσο αφορα το καψιμο των λαδιων).
Το αυτοκινητο τωρα παρουσιαζει το εξης: Στην ευθεια πηγαινει καλα, μολις ομως βρεθει σε ανηφορα δεν τραβαει καθολου...
Επισης ακουγεται ενας θορυβος οταν παταω το γκαζι σαν το 'πιστολακι' για τα μαλλια.. Τσεκαραμε το δυναμο αλλα ειναι οκ... Τελος οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι αφου ζεσταθει ειναι κατω απο 800 και κανει βυθισεις και σβηνει, καθαρισαμε την πεταλουδα του γκαζιου απο τα λαδια που ειχαν περασει μεσω του ψευτοκαπακου κ εχει συνελθει αρκετα...
Το κιβωτιο ειναι αυτοματο και δεν σκορτσαρει στις αλλαγες, απλά στην ανηφορα πανω απο 4000 στροφες δεν ανεβαινει και οπως σας περιεγραψα δεν τραβαει καθολου, πραγμα που στην ευθεια (πχ οταν κανω kickdown για προσπεραση) οι στροφες του κινητηρα ανεβαινουν οσο χρειαζεται.
Οι σκέψεις που κανω με τον μηχανικο μου ειναι οτι δεν αλλαχθηκε ποτε ο κινητηρας κ οτι προκειμενου να δωσω κ αλλα χρηματα για να γινει ολικο ρεκτιφιε στον κορμο του κινητηρα καλυτερα να τον αλλαξουμε...
Εχει τυχει κατι παρομοιο σε καποιον απο εσας;
Εχετε κάποια γνώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?
Ευχαριστώ.
-
Άλλαξε μηχανικό. Ανοικτηκε το μοτέρ για φλάντζα και ρεκτιφιε κυλίνδρων από όσο λες, και δεν μετρησε τίποτα. Τι συζητάμε τώρα.
-
Το ρεκτιφιε εκανε μετρησεις κ δεν βρηκε κατι, ο μηχανικος ειναι φιλος κ δεν τιθεται θεμα εμπιστοσυνης.
Ζηταμε απο κοινου μια γνωμη γιατι δεν ειμαστε ολοι παντογνωστες.
-
Ζητάτε από κοινού με τον μηχανικό γνώμη από φορουμ γιατί δεν τραβάει το αμάξι στην ανηφορα μετά από επισκευη που έκανε ο ίδιος;
Είναι σαν να ρωτάει ο γιατρός σε ένα καφενείο αν πονάει κανείς στη κοιλιά και πως έγινε καλα γιατί έχει ένα παρόμοιο περιστατικό.
-
Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2004 με 175.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20).
Ειχε εγκατεστημενο αεριο οταν το αγορασα, το οποιο μετα απο παροτρυνση του μηχανικου μου δεν το λειτουργουσα! Ο προηγούμενος κατοχος μου ανεφερε οτι του ειχε δημιουργησει προβληματα το αεριο κ ειχε αλλαξει κινητηρα... Ειχε ομως αλλαξει;;;
Ενα πρωι καθως το οδηγουσα αρχισε να βγαζει ασπρο καπνο απο την εξατμιση κ το αυτοκινητο εχασε ολη την ιπποδυναμη του.
Το μετεφερα στο συνεργειο κ οπου διαπιστωθηκε οτι ειχε καψει φλατζα, επισκευαστηκε (αλλαγη φλατζας ρεκτιφιε κυλινδρων-πιστονιων) κ μετα απο λιγα χιλιομετρα αρχισε να καει λαδια λογω του οτι περναγε λαδι στον ενα κυλινδρο, αλλαχθηκε το καπακι του κινητηρα και ολα καλα (οσο αφορα το καψιμο των λαδιων).
Το αυτοκινητο τωρα παρουσιαζει το εξης: Στην ευθεια πηγαινει καλα, μολις ομως βρεθει σε ανηφορα δεν τραβαει καθολου...
Επισης ακουγεται ενας θορυβος οταν παταω το γκαζι σαν το 'πιστολακι' για τα μαλλια.. Τσεκαραμε το δυναμο αλλα ειναι οκ... Τελος οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι αφου ζεσταθει ειναι κατω απο 800 και κανει βυθισεις και σβηνει, καθαρισαμε την πεταλουδα του γκαζιου απο τα λαδια που ειχαν περασει μεσω του ψευτοκαπακου κ εχει συνελθει αρκετα...
Το κιβωτιο ειναι αυτοματο και δεν σκορτσαρει στις αλλαγες, απλά στην ανηφορα πανω απο 4000 στροφες δεν ανεβαινει και οπως σας περιεγραψα δεν τραβαει καθολου, πραγμα που στην ευθεια (πχ οταν κανω kickdown για προσπεραση) οι στροφες του κινητηρα ανεβαινουν οσο χρειαζεται.
Οι σκέψεις που κανω με τον μηχανικο μου ειναι οτι δεν αλλαχθηκε ποτε ο κινητηρας κ οτι προκειμενου να δωσω κ αλλα χρηματα για να γινει ολικο ρεκτιφιε στον κορμο του κινητηρα καλυτερα να τον αλλαξουμε...
Εχει τυχει κατι παρομοιο σε καποιον απο εσας;
Εχετε κάποια γνώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?
Ευχαριστώ.
Είναι όντως ένα ιδιαίτερο μοτέρ και ειδικά με υγραέριο που τα περισσότερα είναι ημι-ρυθμισμένα . Ο μηχανικός που το οφείλει αφού είναι και γνωστός ; Πιστεύω εάν είχε γίνει δουλειά απο μετρήσεις και στο ρεκτιφιέ , δέν δικαιολογείται .Το μετ/σμένο μοτέρ είναι καθαρά θέμα τύχης . Το καλύτερο του μετ/σμένου μοτέρ πρίν τοποθετηθεί είναι άνοιγμα και επισκευή. Δέν είναι να εμπιστεύεσαι μαντράδες με τρομπέτα . Ενοοείται οτι τα ζυγίζεις σε χρηματα και βλέπεις τι σε συμφέρει , επισκευή του δικού σου μοτέρ ή μετ/σμενο ( με επισκευή)
-
Βρε συ Μελέτη τι ψάχνεις να βρεις , εδώ ο άνθρωπος γράφει ότι λύσανε τη μηχανή για επισκευή με το φίλο του και έπειτα υπολειτουργεί και δεν τραβάει και δεν ξέρουν τι μπορεί να φταίει. Δεν υπάρχουν αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα ,έχουμε ξεφύγει.
Να πάει σε ένα καλό μηχανικό να βρει λύση.
-
Κυριοι σας ευχαριστω για τις απαντήσεις σας, δυστυχως το αυτοκινητο έχει πάει σε αλλους 3 μηχανικους εως τωρα (οι δυο τις Nissan) και ολοι σηκωνουν τα χερια ψηλα, γιατι δεν τους εχει τυχει κατι τετοιο ξανα...
Εγω απο την μερια μου δεν δεχομαι να δωσω αλλα χρηματα σε καποιον ο οποιος δεν εχει μια ξεκαθαρη γνωμη, ο μηχανικος μου ισως να μην ειναι γκουρου αλλα δεν ειναι απατεωνας, απλα λυνει κ δενει την μηχανη συνεχεια ψαχνοντας θεωριες άλλων 'επιστημονων'...
Σιγουρα δεν ειναι ολοι οι μηχανικοι γαματοι, οπως δεν ειναι και ολοι οι ηλεκτρολογοι ή ολοι οι τεχνικοι γενικοτερα ...
Απλα ειπα μηπως καποιος εδω μεσα τυχαινει να εχει περασει ιδια εμπειρια στο συγκεκριμενο προβλημα κ ειχε την τυχη να το λυσει, ωστε να μας ανοιξει τα ματια, δεν εγραψα το προβλημα μου για να κανω δικαστηριο...
Σας ευχαριστω.
-
Σε κανενα φορουμ του εξωτερικου για Νissan X-trail μηπως να ψαξεις....
Ποση πιεση σηκωνει η αντλια βενζινης ειδατε? Και γενικα ολες αυτες τις παραμετρους του κινητηρα. Να φταιει το κιβωτιο δεν παιζει?
-
Έλα σε επαφή με τον Παναγιώτη Γκολέμη, σίγουρα έχει λύσει για το πρόβλημα σου
https://www.youtube.com/results?search_query=παναγιώτησ+υγραέρια+
-
Έλα σε επαφή με τον Παναγιώτη Γκολέμη, σίγουρα έχει λύση για το πρόβλημα σου
https://www.youtube.com/results?search_query=παναγιώτησ+υγραέρια+
-
Τείνω να συμφωνήσω με τον cson, ως προς το εξής. Ανοίχτηκε μοτέρ, κατέβηκαν όλα κλπ και μετά έκαιγε λάδι;;; Πώς γίνεται αυτό αν μετρήθηκαν τα πάντα (κύλινδροι, πιστόνια κλπ) και αλλάχτηκαν τα απαραίτητα (ελατήρια, κλπ). Δεν είναι παράλογο;
-
Λαδια εκαψε μετα λογω αστοχιας του καπακιου, αλλαχθηκε το καπακι και σταματησε.
NISSAN X-TRAIL 2,0L 2004 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ