-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Το λευκό χρέπι κουβάλαγε κατςψυγμένα ψάρια ..
Δεν τολμώ να σκεφτώ τα σάπια που θα έχει η καρότσα του...
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Το λευκό χρέπι κουβάλαγε κατςψυγμένα ψάρια ..
Δεν τολμώ να σκεφτώ τα σάπια που θα έχει η καρότσα του...
Μπα μην το λες...Είχε προσαρμοσμένο καταψύκτη στην μια πλευρά, Και ήταν πρώτο χέρι, το είχε αγοράσει ο πεθερός του καινούργιο και μετά το πήρε προίκα ο γνωστός μου...
Αυτό ακριβώς το Citroen, ήταν η ιδέα εμπνευσης και συνεργασίας των Fiat 242 και των αντίστοιχων Pegeuot Citroen (που δεν θυμάμαι πως λέγονταν) .
Μπροστινή κίνηση, μεγάλο ωφέλιμο φορτίο, τεράστιους τροχούς στις 4 γωνίες και με την εκμετάλευση του ύψους, λόγω ελλείψεως πίσω διαφορικού, στεκόσουν όρθιος (αν ήσουν μέχρι 1,85)Το συγκεκριμένο Fiat το είχα κάποτε. Είχε κινητήρα Fiat, κλειδί (σπαστό) Ciroen , όπως και τιμόνι με ένα μπράτσο, κοντέρ απο 2cv (το οβαλ) και αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά παρακαλώ!!!
Ήταν ένα κακάσχημο, πανέξυπνο και πρακτικό αυτοκίνητο...που άνοιξε τον δρόμο για μπροστινή κίνηση σε όλα τα vanάκια, μέχρι σήμερα (για το citroen μιλάω)...
-
-
Renault Estafette
Που ειναι ; -
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Renault Estafette
Που ειναι ;Πλατεία Αττικής,σε έναν κάθετο που βγαίνει προς Κωνσταντινουπόλεως.
-
-
Ο χρήστης pjathan έγραψε:
Renault Estafette
Που ειναι ;Πλατεία Αττικής,σε έναν κάθετο που βγαίνει προς Κωνσταντινουπόλεως.
-
Ο χρήστης KGK έγραψε:
Renault Estafette
Που ειναι ;Πλατεία Αττικής,σε έναν κάθετο που βγαίνει προς Κωνσταντινουπόλεως.
Συγνώμη για το παραπάνω. Έγινε καταλάθος.
-
-
-
Τα Atlas ειναι απο Βουλγαρια νομιζω
-
Δυσάρεστα νέα Θυμάστε τα Neoplan, κάτι μεγάλα δεν ξέρω μοντέλο που κυκλοφορούσαν στην Αθήνα......... Όταν ήρθαν τα Solaris όλα νομίζω τα έχουν παρατήσει εκεί που έχω φωτογραφήσει και τους δεινόσαυρους με τα Ikarus και τα λοιπά....... πάνε........ εκτός και αν απλά τα πάρκαραν πράγμα που φαίνεται κάπως απίθανο......
-
Διάβασε λίγο τα θέματα εδώ:
http://www.leoforeia.gr/forum/και θα καταλάβεις το τι τρέχει με τα λεωφορεία και το ποια πάνε για απόσυρση...
(Να μη βγούμε και offtopic... )
-
Απο το οικόπεδο στο Στούντιο Άλφα. Ξέρω ότι τα έχετε βάλει αλλά να είναι και στο Classic bussy, trucky...
Renault σαν το προηγούμενο αλλά ασθενοφόρο...
Mercedes Benz...
Και ένα προφανώς Made in Greece λεωφορειάκι με καμπίνα Hanomag, μάσκα Mercedes και πίσω μέρος VW Transporter.
Και με ανάποδα κολημένο το σήμα να 'ουμ ρε παιδάκι μου!!
-
Renault 1 τόνου είναι αυτό και είχε διάφορα ονόματα και κωδικούς (Goelette, Galion, R2086 R2087 R2067) αναλόγως καρότσας-εξοπλισμού.
Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο εδω... -
Είναι Mercedes, εβγαινε και Hanomag, πριν την αγοράσει η Mercedes, αφου την αγόρασε, την εκλεισε.....Τα φανάρια τα είχε βάλει η Hanomag.
Γενικά η Hanomag, έπαιρνε κινητήρες και διαφορα αανταλλακτικα από άλλες εταιρίες, και στις κατασκευές τις πάντα είχε καινοτομίες...συνήθως πετυχημένες...
Το συγκεκριμένο ήταν προσθιοκίνητο...
Τα παλιά φορτηγά ήταν τα μόνα στην εποχή τους που είχαν ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά με ελατήρια...Τότε δυσκολεύτηκαν εδω στην Ελλάδα να το χωνέψουν...
Φορτηγό χωρίς σούστες???? δύσπεπτο!!!
Φορούσαν βενζινοκινήτήρες Ιζαμπέλες...απο ντιζελ...δεν θυμαμαι...
Πάντως είχαν γράψει ιστορία...
Και ιδου το δεύτερο Hanomag της οικογενείας, αποκτηθέν το 1965...στο τιμόνι εγω...
-
-
Ναι υπήρχααν...και μάλιστα δεν θυμάμαι ποια εργοστάσια τα ειχαν για μεταφορά εργατών
Και κυκλοφορούσαν την ιδια εποχη με τα αστικά λεωφορεία...εννοείται ότι τα αστικά ήταν χαρβαλα και τα ιδιωτικά ήταν αστέρια -
Όσο για το Hanomag αν ήταν κάτι ιδιοκατασκευή, θα ήταν η υπερυψωμένη οροφή...
Και βέβαια το ανάποδο σήμα.... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Ναι υπήρχααν...και μάλιστα δεν θυμάμαι ποια εργοστάσια τα ειχαν για μεταφορά εργατών
Και κυκλοφορούσαν την ιδια εποχη με τα αστικά λεωφορεία...εννοείται ότι τα αστικά ήταν χαρβαλα και τα ιδιωτικά ήταν αστέριαΓια τα σχολικά αυτά έτσι;
classic bussy, trucky