Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    odd

    @odd

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    odd Unfollow Follow

    Latest posts made by odd

    • RE: Μέχρι 35Κ±

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

      Σχετικά με το 6άρι που οδήγησες: το ότι είναι καλό αυτοκίνητο, σε λογική τιμή και με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα δε το συζητάμε. Ωστόσο, από το 1.8 λείπει δύναμη που αντισταθμίζεται με το κοντό 5άρι σασμάν => καίει, κάνει θόρυβο και ταξιδεύεις μονίμως με 5.000 σαλ.

      Tην άποψή μου του την έχω πει εδώ και καιρό. Mazda 6 1.8. Πιο ολοκληρωμένο μεν το δίλιτρο, αλλά δεν δικαιολογείται τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή αγοράς σε σχέση με το 1.8.

      1,8 γιατί ρε Άγγελε; Το μοτέρ δεν το πάει πουθενά το αυτοκίνητο, το σασμάν παλεύει να τα βγάλει πέρα με τις κοντές σχέσεις, αλλά αυτό σημαίνει ταξίδι με σ.α.λ. στο θεό και κατανάλωση. Μπερδεύεσαι από τα γούστα σου φίλε. Κι εμένα μου αρέσει το τιμόνι του Mazda και το... ζωηρό της πίσω ανάρτησης, αλλά σε αυτή την κατηγορία είναι άλλες οι προτεραιότητες του αγοραστή.

      Δλδ... στον άνθρωπο που έχει να τα σκάσει για Merc C180, Α4, BMW 320 (πιο σβέλτη απο το Mazda είναι), Cupra, Edition 40 κλπ κλπ, με ΣΑΦΕΙΣ ενδείξεις ότι το θέλει το γκάζι, πώς να προτείνουμε το μικρό 6άρι;

      αν και το ανασύρω, βαριέμαι να βλέπω ανακρίβειες ..... ως κάτοχος του εν λόγω mazda να επισημάνω πως ούτε καίει, ούτε κάνει θόρυβο ο κινητήρας. Ακούγεται μεν αλλά μόνο αν επικρατεί απόλυτη σιγή στο αμάξι. από κατανάλωση εθνική με ταχύτητες 140-160 είναι στα 7,5- 8lt περίπου. Ααα.. στις 4100 στροφές έχεις 160 στο κοντέρ και ήδη φλερτάρεις με το νόμο. στις 5000 είσαι στα 180+.... άρα αν μιλάμε για ταξίδι είναι υπεραρκετό, αλλά αν μιλάμε για τη ταυτότητα στο στόμα, πάω πάσο...

      Σίγουρα το μοτέρ σε σχέση με τους TSI θα το χαρακτήριζες ψόφιο κυρίως λόγω ροπής, αλλα σε εθνική διατηρεί πολύ εύκολα τα χλμ και βέβαια τιμόνι και πλαίσιο είναι πολύ πιο πληροφοριακό και άμεσο τουλάχιστον από to golf tsi (του οποίου είμαι περιστασιακός χρήστης και το οποίο σε παρεμφερείς ταχύτητες καίει γύρω στα 10-11, πόσο μάλλον το passat που έχει κάποια κιλά παραπάνω). και βέβαια σε επαρχιακό-ορεινό δίκτυο ανετότατα παίζει με πιο ζωηρά μικρά...

      Συμφωνώ όμως πως αυτός που θέλει και μπορεί να τα σκάσει -για τους όποιους λόγους- για bmw, merc, audi ή πυραυλάκια, σίγουρα δεν θα κοιτάξει αυτοκίνητα της κατηγορίας του mazda, όχι για λόγους οδηγικής απόδοσης αλλά κυρίως για λόγους γούστου και prestige.

      Προσωπικά εάν μου περίσσευαν θα τα έχωνα για την c280 καθαρά για λόγους γούστου

      Και η αιρετική πρόταση στο φίλο είναι να πάρει το mazda 1.8 για να καλύψει τις ανάγκες του φτηνά και αξιόπιστα και με τα ρέστα να πάρει κ ένα μηχανάκι να ευχαριστηθεί γούστα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      odd
    • RE: Fiat Bravο 2007

      το οδήγησα για 2000 χλμ στην ιταλια. την έκδοση dynamic 1.9 multijet.
      Τα συμπεράσματα: πολύ ωραίο εξωτερικά, μέσα ωραίο αλλά η ποιότητα των πλαστικών δεν είναι η καλύτερη, σκληρά και ματ, η διχρωμία που είχε με τα τύπου ανθρακόνημα δε το κολάκευε, μεγάλο μειον το τιμόνι, πολύ υποβοήθηση και καθόλου αίσθηση, καλή οδικη συμπεριφορά, ευρύχωρο με μεγάλο χώρο αποσκευών, ήσυχο δε κοπανάει και δε τρίζει στα λιθόστρωτα που το πήγα, και αστερι ο πετρελαιοκινητήρας. ράθυμος στην αρχή αλλά πολλή ροπή και οικονομικότατος.

      Αν δεν είχε τόσο αναίσθητο τιμόνι σίγουρα θα ήταν μέσα στις επιλογές μου για αγορά (ντίζελ φυσικά!)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      odd
    • RE: aprilia pegaso i.e. να το παρω;

      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
      odd? o odd που ξερω??

      μπαα!

      posted in Μοτοσικλέτα
      O
      odd
    • RE: aprilia pegaso i.e. να το παρω;

      Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
      Και αν δεν θέλει VSTROM γιατί καίει τα κέρατα του και είναι και θυρίο για την κίνηση στην πόλη ας κοιτάξει το ανανεωμένο KAWASAKI KLE500 που είναι και μαζεμένο, και οικονομικό και σκυλί

      Όταν λές 'καίει τα κέρατά του ' τι εννοείς ? το έχεις το μηχανάκι κ μιλας εκ πείρας ή λές ό,τι ακούς?

      6 lt/100 στη πόλη κ από 4.5 - 6 lt/100 έξω ανάλογα το πως το πας......

      Pantalex εξαρτάται τη χρήση για την οποία το θες το μηχανάκι...
      Για πόλη και περιξ ο πήγασος είναι μια χαρά αν αποδεχτείς το γεγονός πως είναι δύσκολο να βρεις αξιόπιστο μάστορα. Το ίδιο όμως ισχύει κ για όλες τις μάρκες.... Επίσης, λένε πως έχει πρόβλημα και στην υποστήριξη των ανταλλακτικών, αλλά πάλι αυτο -λίγο πολύ- ισχύει για όλους (για δοκιμάστε να παραγγείλετε από Σαρακάκη..)

      Το kle είναι αρχαίο μηχανάκι..βγαίνει ίδιο από το '90.... Καλύτερα να πάρει scooter...

      posted in Μοτοσικλέτα
      O
      odd
    • RE: ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΒS ΚΑΙ V-STOM 650!!!

      Ο χρήστης Random έγραψε:

      😮 ΠΡΩΤΟΝ. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΒS...! ΚΑΛΗ, ΚΑΚΗ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΔΕΥΤΕΡΩΝ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ V-STROM 650. ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ Η ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ V-STROM 1000 ΜΕ ABS. ΆΡΑ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 650 ΜΕ ABS ΤΟ 2006;

      Αυτο για το ABS για το 650 δεν το γνωριζω...Το 650 της Σουζουκι ειναι ενα καταπληκτικο εργαλειο με τελικη κοντα στα 200 πραγματικα,ευκολοδηγητο,ελαφρυ με αψογα φρενα..Το ΑΒS ειναι καλο και αξιζει νομιζω..Αλλα και εγω σα νεος οδηγος με το Vstromaki και με κοκκαλωμα των φρενων η μηχανη δεν μπαστουνιασε...

      Πρεπει να ξερεις οτι το VStrom 650 και 1000 eχουν EBD...οποτε σε πιεση πανω απο το 60% της μανετας του μπροστινου δινει και 15% πισω οποτε φανταζεσαι ποσο μπροστα ειναι η Σουζουκι σε αυτο...

      Αλλα πλεονεκτηματα της Vstrom
      1.Eγκεφαλος PGM F3 ενω η Χοντα PGMF1
      2. Ρυθμιζομενη προφορτιση μπρος και πισω
      3. Μονοκομματο ψαλιδι πλαισιοφοβερη ακαμψια
      4. Ρυμιζομενη ζελατινα
      5.Πολλους παραπανω ιππους απο τα αλλα πχ 650 σουζουκι 67ιππους στον τροχο και Τρανσαλπ 48ιππους
      6. Δικυλινδρη με γωνια 90 μοιρες και οχι 52 οπως η Χοντα αρα οχι αντιβαρα=οχι κραδασμοι
      7.Κλεινοντας γιατι βαρεθηκα να γραφω στο δρομο φυσαει και παταει πολλα μα πολλα μηχανακια

      Το ebd που το είδες??? Σε μηχανές μόνο τα honda το έχουν, και μερικά scooter (integral λεγεται εκεί).
      Η ίδια απορία κ για τον εγκέφαλο....

      Πέρα από το να φυσάει κ να πατάει, το οδηγείς ?

      ABS δε πρόκειται να βγάλει και ο λόγος είναι το κόστος.. h suzuki θέλει να κρατήσει τη τιμή χαμηλά και το abs κοστίζει...

      αν είσαι νέος οδηγός θα έλεγα να το σκεφτείς λίγο...
      είναι αρκετά τα άλογα κ το βάρος της μχανής για να τα κουμαντάρεις..

      posted in Μοτοσικλέτα
      O
      odd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr