Eγω βαζω τα racing εδω και 2 χρονια και τα αλλαζω καθε 10.000χμ. Το 1λιτρο λαδι που περισσευει καθε φορα το καταναλωνω ολο για συμπληρωμα.
Τα εχει βρει μηπως κανεις τα racing κατω απο 17€ το 2λιτρο?
Eγω βαζω τα racing εδω και 2 χρονια και τα αλλαζω καθε 10.000χμ. Το 1λιτρο λαδι που περισσευει καθε φορα το καταναλωνω ολο για συμπληρωμα.
Τα εχει βρει μηπως κανεις τα racing κατω απο 17€ το 2λιτρο?
3)Θα κανεις πρωτη αλλαγη στα 4 με 5000χιλ,δευτερη στα 10000 και μετα για ασφαλεια καθε 10000χιλ.Αν επιλεξεις selenia θα βαλεις μονο τα ημισυνθετικα 20Κ![/quote]
Γιατι οχι τα RACING?
Απο το RGV που ειχες δεν εμεινες ευχαριστημενος?
Ηταν το BANNANA?
To NSR πιστευεις ειναι καλυτερο? Αυτο με την καρτα μαλλον εννοεις.
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
397 10/03
Ευχαριστώ!
nk έχουμε δυναμομετρήσει τρεις 147 (από τις πρώτες και μετά τα 20000 km) και οι τρεις έδειξαν από 122 άλογα μέχρι ακόμα και 130.
Οι δυναμομετρήσεις που έχω δει σε δυο νέα μοντέλα (2003 με 17000)ήταν στα 115 και 118 άλογα (στο ίδιο δυναμόμετρο με τις παραπάνω).
Τα μοντέλα προ 147 (και οι πρώτες 156) είχαν να κάνουν με πιο 'χαλαρούς' κανονισμούς καυσαερίων άρα η απόδοση τους θα είναι σε κάθε περίπτωση πάνω από 122 άλογα.Αν ενδιαφέρεσαι για βελτίωση ξέρω ότι λύσεις σε γνωστούς έχουν δωθεί γι 'αυτά τα μοντέλα (145, 146) από την Autocorse και την GT-AR. Είμαι σίγουρος όμως ότι και άλλοι θα έχουν δοκιμασμένη τεχνογνωσία, αρκεί να ψάξεις λίγο...
Αυτα τα αποτελεσματα ειναι στο στροφαλο, μηπως ξερεις ποσα βγαλανε στο τροχο? Σε ρωταω γιατι αυριο παω για δυναμομετρηση στροφαλου και τροχου.
Οσο για τον οικο GT-AR μηπως ειναι αυτο στον αλοιμο κοντα στο CARREFOUR? Αν ναι πηγα και εκει
Γεια σας παιδια, εγω δεν εχω 147 αλλα 146. Απο οτι λενε εχοθν τα ιδια μοτερ με τα 120 αλογα.
Μηπως κανεις απο εσας εχει κανει δυναμομετρηση? Αν ναι ποια ηταν τα αποτελεσματα?
Εχεις δικιο για τα λεφτα αλλα δεν θελω να δωσω παραπανω λεφτα.
Ο λογος δεν ειναι τσιγγουνια αλλα ιδη μου εχουνε 'φαει' 2 μηχανακια και το χειροτερο ειναι οτι το 1 ηταν το CBR600 μολις 1 μηνα αφου το ειχα παρει. Μετα πληρωνα δοσεις για 1 χρονο. Μετα απο αυτο μου 'φαγαν' και 1 astrea (παρκαρισμενο εξω απο αστ. τμημα)!
Καλο το 400αρι που λες αλλα ειχα και το cbr400 το gull arm και δεν ειχε και τοσα γκαζια. Το αλλο δεν το εχω οδηγησει αλλα δεν συμπαθω τα δυκυλινδρα.
Σε αυτα τα λεφτα πιστευω οτι θα παιζει κανα 900 του 93'-4 αλλα δεν το εχω κοιταξει.
Α ναι, ειμαι λατρης των Super Sport. Αυτο που θα ηθελα αν πηγαινα σε τετραχρονο θα ηταν κατι απο τα 900αρια. Βεβαια με αυτα τα λεφτα αν βρω κατι θα ειναι 95' και παλαιοτερο, αλλα αν ειναι σε καλη κατασταση κυριως μηχανικα δεν με πειραζει.
Υπαρχει βεβαια και το ZX7R apo 750aria.
Επισης εχω ακουσει και για καποιες μαντρες που φερνουν απο Γερμανια αλλα δεν ξερω καμια.
Οντος η 156 και η 147 φορανε τα ιδια μοτερ με την 146ΤS αλλα σε οικους βελτιωσης οπως η Novitec μου ειπαν οτι τα κιτ βελτιωσης για 156 και 147 δεν ταιριαζουν σε μενα.
Οκ. Sorry για τους αγγλικους χαρακτηρες.
Εχει κανεις καμια προταση για μεχρι 3000 εβρο?
Για τετραχρονο αν θελεις να εχεις τα ιδια περιπου μπαμ με το διχρονο πρεπει να παρεις 600 κυβ. και πανω. Οποτε εκει ανεβαινει πολυ η τιμη.
Για τα 3000 δεν νομιζω να παιρνεις κατι τετοιο στην Ελληνικη αγορα.