Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απο ποτε το 1400αρι κανει 30 χιλιαρικα?μηπως μιλας για ηλιοροφες και δερματα?
το Α3 1,4 αυτόματο ξεκινά από €28.850 (χωρίς κανένα έξτρα)
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απο ποτε το 1400αρι κανει 30 χιλιαρικα?μηπως μιλας για ηλιοροφες και δερματα?
το Α3 1,4 αυτόματο ξεκινά από €28.850 (χωρίς κανένα έξτρα)
Πολύ όμορφη σχεδίαση...
Πάντως 'δεν είναι Mercedes' και νομίζω πως εκεί είναι το λάθος...
Παραδοσιακά η MB στόχευε σε μεγαλύτερο και πιο συντηρητικό και status oriented κοινό, που με αυτή την Α δεν νομίζω να ενθουσιαστεί. Σαφώς και προσωπικά μου αρέσει το concept που βλέπω αλλά δεν ξέρω αν το παραπάνω κοινό θα συμφωνήσει! Αν πάντως το συγκεκριμένο μοντέλο, αποτελεί την αρχή για τη στροφή της μάρκας γενικότερα σε πιο νεανικό κοινό, νομίζω κάνει τη δουλειά του, αλλά θα είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να επιτευχθεί μία τέτοια στροφή!
Είδωμεν!
Αν και κοίταζα για μεγαλύτερων διαστάσεων αυτοκίνητο (πόλης όμως), πήγα να το δω...
Από χώρους μηδέν! Ειδικά αν είσαι λίγο πιο ευτραφής από τον μέσο όρο (όπως εγω) δεν χωράς πίσω με την καμία!
Από ποιότητα καλή.
Από οδηγική συμπεριφορά μέτρια έως καλή για την κατηγορία του
Από εμφάνιση (αν και εντελως υποκειμενικό) δεν μου άρεσε και πολύ. Ειδικά το πίσω μέρος...
Σε σύνολο για τα λεφτά του δεν νομίζω να αξίζει.
Α... παρεμπιπτόντως κοίταξα και το Α3 1,4. Ψάχνω με αυτόματο κιβώτιο αυτοκίνητο και ενώ μου αρέσει αρκετά, εντυπωσιάστηκα (...αρνητικά) με την τιμή! Παρόλο που δεν έχει φόρο πολυτελείας πλέον ξεκινά από €30.000!!!! Μιλάμε έχουν αρχίσει και το χάνουν με τις τιμές. Ε όχι και 30κ για ένα 1400αρι! Πολλά ρε παιδιά για το όνομα και τα 4 κυκλάκια... Και για μην αρχίσουν κάποιοι να φωνάζουν δεν λέω ότι δεν είναι ποιοτικά καλό το αυτ/το, απλά λέω πως κατά τη γνώμη μου είναι ακριβό για αυτά που μου δίνει.
Ο χρήστης seal έγραψε:
Δεν είναι παρανοικό..Το εργοστάσιο παραγωγής του CT αν και δεν έπαθε καμία ζημιά ΑΝΕΣΤΕΙΛΕ την λειτουργία , χωρίς ωστόσο να δοθεί εντολή στους εμπορους για ακύρωσεις κρατήσεων ή μη διαθεσιμότητας νέων παραγγελιών.. Το πιθανότερο σενάριο είναι η καθυστέρηση των κρατήσεων για 2-3 μήνες όπως λέγεται προφανώς επειδή κάποια από τα συνεργαζόμενα εργοστάσια παραγωγής τμημάτων του αυτοκινήτου υπέστει ζημιά.
Από εκεί και πέρα στο θέμα της ακτινοβολίας... KΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΣ.....
Ήδη η Nissan ξεκίνησε έλεγχο για ποσοστά ακτινοβολίας... Tώρα το ρίσκο είναι προσωπική υπόθεση του καθενός//
'Nissan Americas says it will start monitoring vehicles imported from Japan for radioactive material today. The automaker also tried to quash fears of supply shortages, especially for the in-demand electric Nissan Leaf.
Nissan is the first Japanese automaker to monitor its vehicles for radioactivity, a move to help quell a growing hysteria over radioactivity in Japanese imports because of the failing Fukushima Dai-ichi nuclear power plant in northeast Japan. The Japan Automobile Manufacturers Association, a trade association, released a statement last night saying it has not detected any harmful radiation levels at car plants from its member companies, according to the Wall Street Journal...'
Συμφωνώ με τον KWSN_Men στο θέμα παράνοιας...
Άλλωστε αν κάποιος διαβάσει πιο προσεχτικά την ανακοίνωση της Nissan το λένε και οι ίδιοι ότι πρόκειται για υστερία: 'growing hysteria'.
Σε σχέση με το CT, δεδομένου ότι ενδιαφέρομαι προσωπικά, βρήκα τα παρακάτω:
Το εργοστάσιο κατασκευής είναι το Kokura που βρίσκεται στην περιοχή Fukuoka στο νησί Kyūshū της Ιαπωνίας (http://en.wikipedia.org/wiki/Lexus#Production) που είναι περίπου 1.200χλμ μακρυά από το πυρηνικό εργοστάσιο της Fukushima...
Τώρα αν δεν είναι παράνοια να μιλάμε για ακτινοβολία σε αυτοκίνητα που κατασκευάζονται 1.200χλμ μακριά από το πυρηνικό εργοστάσιο, όταν η ζώνη εκκένωσης είναι μόλις 30-50χλμ, ε τότε τι είναι παράνοια??????????
Όπως λέει ο dstou νομίζω είναι τα πράγματα... Κοιτάζοντας και την ιστοσελίδα αλλά και το φυλλάδιο (δείτε εδώ: http://www.lexus.gr/forms/requestbrochure.aspx) το μοντέλο τοποθετείται ως πολυτελές πλήρως υβριδικό και η εστίαση γίνεται στην πολυτέλεια και την κατανάλωση.
Επειδή πήγα και από την έκθεση, ο πωλητής δεν μου ανέφερε τίποτα για σπορ, μου είπα ότι έχει κατανάλωση 3,8 που είναι μικρότερη ακόμα και από πολύ μικρότερου κυβισμού ανταγωνιστικά μοντέλα (δες Α3 1,4, 116, κα) και ότι αποδίδει 136 ίππους που είναι αντίστοιχοι ή σε κάποιες περιπτώσεις και περισσότεροι από τα παραπάνω μοντέλα.
Πάντως θα ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ σφάλμα τους να το τοποθετήσουν ως το πλεόν σπορτιφ της κατηγορίας... Δλδ να το συγκρίνουν με S3 πχ... Νομίζω ότι δεν είναι τόσο άσχετοι να το κάνουν... μάλλον χτυπούν στα δυνατά του σημεία που είναι πολυτέλεια, κατανάλωση, υβριδικό σύστημα και όνομα ....
Συμφωνώ απόλυτα seal!
Πάντα το premium το πληρώνεις κάπου...
οπότε δεν μπορώ να διαφωνήσω πως σε περίπτωση ατυχήματος το Lexus θα είναι πιο ακριβό από το Toyotaki μου...
Για αυτό νομίζω σε τέτοιες κατηγορίες θέλεις οπωσδήποτε μικτή ασφάλεια!!!!
Α... και επίσημα καλορίζικο το νέο σου CT...
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για να δούμε συνολικότερα το κόστος του CT (στο οποίο σημειωτέον το τέλος ταξινόμησης είναι 0%), εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας, τη σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καύσιμου, υπάρχει κάποια πληροφορία για το αν τα ασφάλιστρα θα υπολογίζονται και αυτά κάποια στιγμή σύμφωνα με τους ρύπους (όπως συμβαίνει ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης);
Τα ασφάλιστρα τι σχέση μπορούν να έχουν με τους ρύπους.Ενα υβριδικό θα κάνει μικρότερη ζημιά ? Ακόμα και ένα ηλεκτρικό με μηδέν ρύπους δεν μπορεί να σκοτώσει ?
Μήπως βάλουν στα υβριδικά και ηλεκτρικά αύξηση ασφαλίστρων σαν πιό επικίνδυνα που είναι μέσα στις πόλεις για τους πεζούς αφού δεν κάνουν καθόλου θόρυβο ?
Αν και πράγματι τα υβριδικά δεν έχουν σχέση με τα ασφάλιστρα, νομίζω πως το ερώτημα που τέθηκε είναι σωστό σε σχέση με τη γενικότερη κατεύθυνση που υπάρχει για προώθηση των 'πράσινων' αυτοκινήτων...
Σε κάθε περίπτωση πάντως, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει όφελος για τα υβριδικά σε σχέση με τα ασφάλιστρα. Πάντως το κόστος χρήσης του CT, όπως έχω γραψει και σε προηγούμενο Post, νομίζω είναι πολύ χαμηλό! Αυτό οφείλεται κυρίως στην εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση και στα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Το όφελος όπως το έχω υπολογίσει είναι περίπου 1100 Ευρώ ετησίως! Ακόμα μόλις διαπίστωσα οτι το χαμηλό κόστος συντήρησης της Lexus είναι σχετικά χαμηλό (συγκρινόμενο με τον ανταγωνισμό της)... όχι δεν έχω ιδία εμπειρία κόστους σερβις, αλλά ρώτησα για το CT όπου τα πρώτα σερβις μέχρι τα 75.000χλμ είναι μεταξύ 200-300 Ευρώ! Τόσα περίπου πληρώνω και για το Auris 1.6 που έχω...
Seal, τα πράγματα για εμένα είναι απλά το αυτοκίνητο ξεκινά με τον βασικό του εξοπλισμό (ο καθένας μπορεί να κρίνει αν είναι πλούσιος ή επαρκής ή όχι) στα 28.500 Ευρώ (σε μαύρο χρώμα) και ανεβαίνουν οι τιμές αναλόγως με τον εξοπλισμό. Τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί κολλήσαμε με μία έκδοση για την οποία πρώτον την εξήγηση της τιμής την έδωσες μόνος σου πιο πάνω (δηλ. μάλλον είναι αξεσουάρ για να γλιτώσουν τον φόρο πολυτελείας που είναι απόλυτα λογικό) και δεύτερον αν θέλει κάποιος αγοράζει τη βασική έκδοση και βάζει ζάντες after market!
Αυτά για την τιμή της 2ης έκδοσης και δεν θα ξαναμπώ στην ίδια συζήτηση γιατί νομίζω έχει εξαντληθεί...
Seal, σε σχέση με τις ζάντες ελαφρού κράματος είναι το ίδιο με τις ζάντες αλουμινίου ρε φίλε!!! (δες και εδώ viewtopic.php?f=6&t=14097&start=0)
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Ο καθρέπτης πόσο να κοστίζει;
Το σύστημα δεν είναι μόνο ο καθρέφτης, αλλά και η οπίσθια κάμερα, κάποιος controller που συνδέεται στο τιμόνι, μαζί με κάποιο λογισμικό που κάνει τον υπολογισμό προβολής της κίνησης του αυτοκινήτου (δεδομένων των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του).
Οπότε αν η ερώτηση έχει στόχο να μπει after τέτοιο σύστημα, δεν νομίζω ότι παίζει...
Πράγματι πρέπει να έχεις δίκιο, γιατί όταν ρώτησα αν διατίθεται σαν αξεσουάρ στην βασική έκδοση ή στην Dynamic μου είπαν πως δεν παίζει αυτό... Όμως mjcob τον controller γιατί να τον θέλεις? Επειδή έχει τις γραμμές υποβοήθησης?? Δηλαδή αν θέλω να βρω after μόνο το σύστημα χωρίς τις γραμμές γίνεται??? Και αν ναι πειράζεις τα συτσήματα του αυτοκινήτου και ενδέχεται να χάνεις εγγύηση ή όχι? (σορρυ σε βομβάρδισα αλλά κατάλαβα ότι μάλλον ξέρεις περισσότερα για το συστημα)
Χωρίς τις γραμμές, απλώς μιλάς για μια προβολή της κάμερας οπισθοπορίας στον καθρέφτη. Δεν πρέπει να είναι και κάτι τραγικό από άποψη τιμής. Πακετάκια με κάμερα και προβολή στην οθόνη του navi/λειτουργιών παίζουν σίγουρα.
Δεν νομίζω να έχεις θέματα με την εγγύηση
Αλλιώς ναι, οι γραμμές σου δείχνουν την πορεία του όγκου του αυτοκινήτου στον περιβάλλοντα χώρο. Οπότε πρέπει να 'ξέρει' τη γωνία του τιμονιού, τη γεωμετρία του αυτοκινήτου (μεταξόνια κλπ) για να υπολογίσει βάσει αυτών. Και κάπως να το προβάλλει φυσικά. Οπότε για όλα αυτά χρειάζεται κάποιος controller.
Πάντως έχει πλάκα το συστηματάκι Διευκολυντικό είναι, αν και προφανώς όχι απαραίτητο.
Σε ένα RX τουλάχιστον που το έχω δει αρκετά [εκεί η προβολή ήταν βέβαια στην κεντρική κονσόλα, όχι στον καθρέφτη]
Ευχαριστώ πολύ...
Και εγώ έχω δει το σύστημα σε RX450h και πράγματι διευκολύνει πολύ. Ρώτησα αν έχει το ίδιο σύστημα το CT και μου είπαν πως μόνο αν βάλεις Navi θα έχεις προβολή σε οθόνη. Μου εξήγησαν πως η προβολή στον εσωτερικό καθρέφτη βγήκε για ακριβώς αυτό το λόγο (να μην χρειάζεται να έχεις navi για να έχεις ευκολία στο παρκάρισμα). Και δουλεύει όπως ακριβώς είπες πιο πάνω!!! Πάντως σαν gadget μου φαίνεται καλό! Τώρα η χρησιμότητά του εξαρτάται από το πόσο εύκολα το έχεις στο παρκάρισμα (το CT δεν είναι και κανένα θηρίο) και από το που παρκάρεις συνήθως (πόσο στριμωγμένα είναι τα πράγματα) γιατί πράγματι ε αυτό το βάζεις στο χιλιοστό!
Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!
Ο χρήστης seal έγραψε:
3 χρόνια είναι καλά για σοβαρές βλάβες στο αυτοκίνητο Mάλλον Νίκο θα επιλέξω το 2ο σενάριο 34700 ακόμα και να μην είχε φόρο είναι πολλά για την τσέπη μου... Αν δε υπολογίσω και το μεταλικό χρώμα η τιμή πάει στα 35500 .... με 16αρες ζάντες.. Πολλά !!! Όσο για μη μεταλλικό χρώμα έχει ΜΟΝΟ μια επιλογη... ΜΑΥΡΟ...Νίκο ρώτησες αν μπορείς να βάλεις εσύ αυτά που θέλεις τελικά στο αυτοκίνητο ή σε περιορίζουν οι εκδόσεις?
Μάλλον με καλύπτει η Elegant... Θέλω όμως να το ξαναδώ και μάλλον θα περιμένω να έρθει πρώτα να το δω και από κοντα (το μόνο που σκέφτομαι είναι μην τυχόν και αυξήσουν τίποτα φόρους με τη μανία που έχουν για λεφτά και οι δικοί μας και το ΔΝΤ!)
Το μόνο seal δες τι φόρους θα πληρώσεις για την εισαγωγή, γιατί από ότι ξέρω στην τιμή που θα το φέρεις, πληρώνεις και φόρο πολυτελείας (αν είναι πάνω από 11000 νομίζω). Ρώτα τον έμπορο που θα το πάρεις και ίσως και το τελωνείο... Εκτός αν κανένας πιο έμπειρος σε διαφωτίσει καλύτερα από εμένα.