Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 862
    • Best 5
    • Groups 0

    Best posts made by mivec_power

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Οι τιμές των αυτοκινήτων θα πέσουν αν σταματήσει ο κόσμος να δείχνει ενδιαφέρον αγοράς, να παραγγέλνει με ορίζοντα 12-18μήνων και γενικότερα να αγοράζει.

      Και αν δεν πέσουν επίσημα οι τιμές των τιμοκαταλόγων, θα πέφτουν κατ' ιδίαν στην αντιπροσωπεία με τη μορφή προσφορών.

      Ας τους μείνουν απούλητα για μερικούς μήνες και θα δείτε τη συνέχεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mivec_power
    • RE: FORD KUGA 2020

      Αφού θέλετε δύναμη για προσπεράσματα, γιατί αγοράζετε βαριά μη-αεροδυναμικά SUV με ασθενικούς κινητήρες και δεν αγοράζετε το αντίστοιχο σεντάν;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mivec_power
    • RE: Ροπή και Επιτάχυνση

      Ναι αυτό ισχύει δλδ. ότι η μέγιστη επιτάχυνση για δεδομένη σχέση μετάδοσης είναι στο peak torque... και αποδεικνύεται εύκολα...

      P = torquerpmσταθερά
      P = Fv = mγ*v

      άρα γ = (torquerpmσταθερά)/m*v, αλλά η ταχύτητα v μπορεί να φύγει αφού στην ουσία είναι στροφές επί το λόγο σχέσης μετάδοσης, οπότε η επιτάχυνση γ είναι μια σταθερά επί ροπή... και γ max όταν torque max...

      Aκόμα και τότε όμως είναι μια πληροφορία άχρηστη... ωραία το ξέραμε ότι σε λιγότερα χιλιόμετρα (το μέγιστο ροπής είναι σε χαμηλότερες στροφές από το μέγιστο ισχύος) επιταχύνουμε δυνατότερα so what?

      ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

      GP Abarth

      50-80 με 3η σε 3.1, αναμενόμενο αφού οι στροφές είναι μεταξύ 2700-4300 και peak torque 3000
      80-110 με 3η σε 3.8, στροφές μεταξύ 4300-6000 και peak power 5500, αναμενόμενο και αυτό

      αλλάζουμε σε 4η
      80-110 σε 4.7, στροφές μεταξύ 3100-4300
      110-140 σε 5.8, στροφές 4300-5500 (Πηγή Drive)

      Συμπέρασμα, παντού και πάντα όταν ανεβάζουμε σχέση έχουμε ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ επιτάχυνση ΕΙΤΕ για μετρήσεις ίδιων ταχυτήτων (80-110 με 3η vs 80-110 με 4η) ΕΙΤΕ για μετρήσεις διαφορετικών ταχυτήτων που συμπίμπτουν όμως σε ίδιες στροφές (50-80 με 3η vs 80-110 με 4η)...
      αν ίσχυαν αυτά που ισχυριζόταν ο Christobale στην αρχή το 80-110 με 3η που γίνεται στην ουσία στο power band θα έπρεπε να είναι πιο αργό από το 80-110 με 4η που γίνεται στο torque band, γιατί έχουμε καλύτερη επιτάχυνση στο torque band

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mivec_power
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Για να φαίνεται σε κάποιους η ποιότητα εσωτερικού του συγκεκριμένου πανάσχημου υπερυψωμένου γιάρις καλύτερη από αντίστοιχα γαλλικά και γερμανικά του ανταγωνισμού και να γίνεται τέτοια ουρά για παραγγελίες με παραλαβή μετά από ένα χρόνο, σημαίνει ότι κάποιοι δεν έχουν μπει σε κάτι καλύτερο από χάιλουξ ή χάιεις στη ζωή τους για να μπορούν να κρίνουν τι πρέπει να αγοράσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mivec_power
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Και αν δεν υπήρχαν αυτοκίνητα με τις προηγούμενες τιμές λόγω προβλημάτων στην παραγωγική-εφοδιαστική αλυσίδα, τώρα που λύνονται σιγά-σιγά τα προβλήματα θα υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα. Απλά λόγω της δυσθεώρητης αύξησης τιμών, ενώ θα έχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα, δε θα υπάρχει η αναμενόμενη ζήτηση για να τα απορροφήσει, οπότε θα αναγκαστούν να αρχίσουν τις προσφορές.

      Σε κανένα κοινό νου δε φαίνεται λογικό να πρέπει να ξοδέψεις 35k για ένα 1200άρι Άστρα, άρα να είστε σίγουροι ότι λίγοι θα τα ξοδέψουν (τουλάχιστον στην Ελλάδα). Οπότε τι ακριβώς θα τα κάνουν τόσα Άστρα όταν σταθεροποιηθεί η προσφορά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mivec_power
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr