@wantone said in Καθυστέρηση παραλαβής νέου αυτοκινήτου:
@marina2012 said in Καθυστέρηση παραλαβής νέου αυτοκινήτου:
@wantone said in Καθυστέρηση παραλαβής νέου αυτοκινήτου:
@marina2012 said in Καθυστέρηση παραλαβής νέου αυτοκινήτου:
Καλησπέρα. Έχουμε παραγγείλει εδώ και σχεδόν 6 μήνες ένα Hyundai (για την ακρίβεια από τέλη Ιουλίου του 2021), αλλά η αντιπροσωπεία διαρκώς μάς μεταθέτει για αργότερα την (πιθανή) ημερομηνία παράδοσης. Η πιο πρόσφατη ημερομηνία που μας είχαν δώσει ήταν 20 Ιανουαρίου, αλλά σήμερα (19 του μήνα) επικοινωνήσαμε και μάς είπαν ΞΑΝΑ ότι δεν φαίνεται το αυτοκίνητο στις νέες παραλαβές. Γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς συμβαίνει με τις καθυστερήσεις στις παραλαβές νέων αυτοκινήτων; Είναι όντως τόσο μεγάλες ή μπορεί να παίζεται και τίποτε άλλο; Σημειωτέον ότι έχουμε πληρώσει ήδη από τον Ιούλιο ένα σημαντικό τμήμα της προκαταβολής, ώστε να κατοχυρωθεί και να ξεκινήσει να τρέχει η παραγγελία. Από την επίσημη αντιπροσωπεία, εννοείται, όλα αυτά...
Ποσα εχετε δωσει δηλαδη? Πολλες αντιπροσωπειες πιθανον να κρατανε τα χρηματα για ρευστοτητα. Πρεπει να ρωτησετε αν εχει φταιχτει, σε ποιο εργοστασιο και ποιο ειναι το VIN.
Έχουμε δώσει τη μισή προκαταβολή, δηλαδή 5.000€. Όποτε και αν έχουμε ρωτήσει δεν γνωρίζουν καθόλου τέτοιες λεπτομέρειες περί εργοστασίου κλπ. Αρχικά μόνο μάς είχαν πει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα φτιαχτεί στην Κορέα. Τις υπόλοιπες φορές που έχουμε πάει να ρωτήσουμε απλώς κοιτάζουν στην λίστα αναμονής τις πιθανές ημερομηνίες παραλαβής. Μπορούν όντως να γνωρίζουν όλες αυτές τις πληροφορίες που λέτε; Και αν τις γνωρίζουν, γιατί δεν λένε; Γενικώς είναι απίστευτα φειδωλοί και ολιγόλογοι, καθόλου εξυπηρετικοί. Και με το ζόρι παίρνουν πίσω, αν τους έχω καλέσει. Πρέπει να επιμείνω πολύ. Ειλικρινά απορώ, όχι μόνο με την καθυστέρηση αλλά και με την όλη περίεργη εξυπηρέτηση.
Δεν επρεπε να δωσετε τετοια προκαταβολη, ειναι παρα πολλα. Για Χιουνται δεν γνωριζω λογικα θα επρεπε να ξερουν που το φτιαχνουν και το VIN. Παντως αν ψαξετε στα διεθνη φορουμς θα βρειτε το εργοστασιο για το μοντελλο σας ευκολα. Εννοειται οτι τους τηλεφωνεις καθε μερα και στα κεντρικα οποιος ειναι εισαγωγεας και απειλεις και με εξωδικα για επιστροφη προκαταβολης.
Δεχτήκαμε να δώσουμε αυτή την προκαταβολή με τη λογική ότι είμαστε στην επίσημη αντιπροσωπεία και όχι σε κάποιον έμπορο αμφίβολων προθέσεων, που θα μπορούσε να μάς εξαπατήσει. Άρα θεωρήσαμε ότι όλα θα πάνε καλά και ότι θα παραλάβουμε το αυτοκίνητο κανονικά, συνεπώς τα λεφτά αυτά ούτως ή άλλως θα τα δίναμε. Είναι δυνατόν ένας επίσημος αντιπρόσωπος να πάρει λεφτά και να μην κάνει ποτέ την παραγγελία; Και στο κάτω κάτω έχω αποδεικτικά και για την πληρωμή και για την παραγγελία. Με όλη αυτή όμως την συμπεριφορά και το σκοτάδι στο οποίο μάς κρατούν, ουσιαστικά μάς έχουν εκνευρίσει και ξενερώσει απίστευτα. Το ακόμα πιο παράξενο είναι ότι έπαιρνα σήμερα στο τηλέφωνο που δίνει η Hyundai για τα κεντρικά στην Αθήνα, και δεν απαντούσε κανένας. Και δεν είχε καν τηλεφωνητή, το κεντρικό τηλέφωνο μιας τόσο μεγάλης εταιρείας! Τι να πω, απορώ. Θα επιχειρήσω ξανά αύριο...