Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    makistop

    @makistop

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    makistop Unfollow Follow

    Latest posts made by makistop

    • RE: ΦΟΡΟ-ΓΙΟΥΡΟΥΣΙ 2008

      Ο χρήστης car_crazy έγραψε:

      Εκτώς από αυτά έκανε και την κότα στα Ίμια όταν οι Τούρκοι έφαγαν 3 Έλληνες στρατιώτες και έκανε μία ολόκληρη χώρα ρόμπα λέγοντας παπαριές για βλάβες και άλλες τέτοιες μαλακίες...

      Ενώ σήμερα νιώθουμε εθνικά υπερήφανοι για την εξωτερική πολιτική μας. Αποδίδει καρπούς
      Μακεδονική εθνότητα και γλώσσα είπε ο Νίμιτς? Εμείς όμως σκληράδα...δεν δεχόμαστε.
      Ότι όλη η υφήλιος αποκαλεί τους γείτονες ''Μακεδονία'' δεν έχει σημασία, η επιτυχία είναι να μην τους αποκαλούμε εμείς

      posted in Αντίλογος
      M
      makistop
    • RE: Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!

      Μάλιστα...
      1η απορία...
      Δηλαδή, έχω πραγματικά εισοδήματα 30Κ
      Δηλώνω 10Κ
      Έχω τρίλιτρο...
      Θα φορολογηθώ για 75Κ? με το τεκμήριο ?

      2η απορία
      Αν ξέρουν τα πραγματικά εισοδήματα (30Κ) και εγώ δηλώνω λίγα (10Κ) τι νόημα έχουν τα τεκμήρια?
      3η απορία
      Τι εννοούν ''πραγματικά εισοδήματα'

      Αν κάνουν καμμιά μ@@@κία βλέπω χρυσές δουλειές για δικηγόρους με off-shore και για leasing (πάλι στην αγκαλιά των τραπεζών δηλαδή...)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      makistop
    • RE: ΦΟΡΟ-ΓΙΟΥΡΟΥΣΙ 2008

      Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
      Αν η φορολογία ήταν σταθερή και δεν άλλαζε κάθε λίγο και λιγάκι τότε και ο επιχειρηματίας θα στάθμιζε την κατάσταση και θα έβλεπε αν τον συμφέρει να έχει την επιχείρηση του.

      +10

      Και οι επιχειρηματίες που φοροδιαφεύγουν το κάνουν γιατί κάποιος τους αφήνει, είτε αυτός είναι νόμος με παραθυράκι είτε είναι δημόσιος υπάλληλος που τα παίρνει...

      +1000

      posted in Αντίλογος
      M
      makistop
    • RE: ΦΟΡΟ-ΓΙΟΥΡΟΥΣΙ 2008

      Έκατσα και διάβασα με ενδιαφέρον και τις 29 σελίδες....
      Η ιστορία έγινε ''βόρειοι και νότιοι'' και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί...
      Να αναφέρω τα αυτονόητα πρώτα.

      1. Δεν είναι όλοι οι Δ.Υ. και μισθωτοί γενικά, άχρηστοι. Υπάρχει σημαντικό ποσοστό που τιμά την
        δουλειά του και το ψωμί που βγάζει απ' αυτήν. Αλλά υπάρχουν και οι κακοί (όπως σε όλους τους
        χώρους και επαγγελματικούς κλάδους). Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει ένα αξιολογικό σύστημα κρίσης
        ώστε αυτοί που μοχθούν να αμείβονται ανάλογα. Έτσι λοιπόν δικαίως οι καλοί νιώθουν μ@λ@κ3ς...
      2. Δεν είναι όλοι οι Ε.Ε. κλέφτες. Υπάρχουν και αυτοί και είναι σημαντικό ποσοστό, δεν αντιλέγω.
        Όπως υπάρχουν και Ε.Ε. που πραγματικά δεν μπορούν να κρύψουν ούτε ευρώ ακόμη και αν το θέλουν.
      3. Το κακό και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι ''τσουβαλιάζονται'' όλοι μαζί και οι καλοί Δ.Υ. αντιμετωπίζονται προκατελλημένα αλλά και όλοι οι ΕΕ αντιμετωπίζονται ως κλέφτες.
      4. Αν το κράτος θέλει να ελέγξει μπορεί να το κάνει πολύ εύκολα και μεταφέρω προσωπική εμπειρία.
        Πέρυσι είχα έλεγχο από ΣΔΟΕ. Αφού έψαξαν όλα τα τιμολόγια, στην συνέχεια έψαξαν ακόμη και serial number από οθόνες, εκτυπωτές, λογισμικό κλπ. για να βεβαιωθούν ότι δεν έχω κάποιον υπολογιστή στο σπίτι κλπ. Και μετά πήραν τηλέφωνο σε τυχαίο πελάτη για να διαπιστώσουν αν όντως έχει πληρώσει και πόσο και αν υπάρχει αντιστοιχία των εκδοθέντων φορολογικών στοιχείων. Στο τέλος δεν βρήκαν τίποτε και δεν έγραψαν τίποτε. Αυτό που έμεινε ήταν η φιλοφρόνηση ''Καλά, όλα τα κόβεις..' ή μεταφρασμένο ''πέσαμε σε μαλάκα...''
      5. Πριν τρεις μήνες αγόρασα ένα ''πολυτελές'' 3.0L SUV μεταχειρισμένο (4.5 ετών) με αξία αγοράς μικρότερη ή αντίστοιχη ενός καινούργιου δίλιτρου με αντίστοιχο εξοπλισμό κλπ(~35Κ), με κατανάλωση ίδια ή μικρότερη ενός τουρμπισμένου TIGUAN ή GOLF 170hp π.χ. απ' ότι διαπιστώνω κλπ.
        Το εισόδημά μου είναι 30Κ ετησίως και άλλα τόσα είναι της συζύγου, σύνολο 60Κ.
        Σαφώς και δεν θεωρώ το ευατό μου φτωχό αλλά τυχερό βλέποντας γύρω μου, αλλά σαφώς και δεν είμαι κλέφτης καθώς δηλώνω όλα μου τα εισοδήματα και πληρώνω τους φόρους μου.
        Μέσω της επιχείρησής μου επίσης, αποσχολώ 5 άτομα με πλήρη εργασία, ασφάλιση φόρους, άδειες, επιδόματα κλπ.
        Οι απορίες του ''μ@λ@κ@'' τώρα...
        Γιατί θα πρέπει να αντιμετωπισθώ ως ''μεγιστάνας'' και να φορολογηθώ για 75Κ ετήσιο εισόδημα?
        Τα 60Κ για τα οποία ήδη πληρώνω τους φόρους μου δεν είναι αρκετά για να μπορώ να ''συντηρώ'' ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Συμφωνώ αν κάποιος δηλώνει 10Κ τον χρόνο αλλά δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.
        Γιατί όλοι όσοι έκαναν μια αντίστοιχη αγορά, παίρνοντας την απόφασή του με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν τεκμήρια διαβίωσης, καλούνται να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες?
        Να δεχθώ ένα ετήσιο κόστος 20000km Χ 0,15€ = 3000€ για καύσιμα. Με τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, συντήρηση κλπ ας υποθέσω 8-10Κ ετησίως επειδή είμαι γαλαντόμος. Γιατί θα πρέπει να έχω εισόδημα 7-8 φορές πάνω για να μπορώ να το συντηρήσω? Αν έχω 5-6 φορές πάνω δεν είναι αρκετό?
        Γιατί το κόστος χρήσης (και όχι κτήσης το οποίο βρίσκω λογικό) πρέπει να είναι διπλάσιο από αυτό της αγοράς?
        Δηλαδή για μια τηλεόραση που κοστίζει 1000€, η χρήση της στοιχίζει ετησίως 2000€?
        Όταν λένε ότι το τεκμήριο διαβίωσης θα είναι μαχητό, γιατί θα πρέπει να πληρώσω δικηγόρους, δικαστικά έξοδα κλπ. για να το αποδείξω?
        Αν καταφύγω στην δικαστική οδό, θα πρέπει να πληρώσω πρώτα ότι λέει η εφορία ή θα περιμένω την δικαστική απόφαση?
        Πότε θα βγει αυτή?
        Μέχρι να βγει θα μπορώ να πάρω ασφαλιστική ενημερότητα αν δεν πληρώσω?
        Αν δικαιωθώ αλλά πρώτα έχω πληρώσει, το ποσό πότε θα μου επιστραφεί και άτοκα ή εντόκως?
        Αν έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο με leasing θα ισχύουν τεκμήρια?
        Αν ναι, γιατί? Αφού θα καταβάλω συγκεκριμένο τίμημα αποδεδειγμένα που θα περιλαμβάνει και το κόστος συντήρησης (πλην καυσίμων).
        Αν όχι, γιατί για το ίδιο όχημα αν είμαι κύριος αυτού θα σημαίνει ότι έχω μεγαλύτερο κόστος χρήσης αφού στο μίσθωμα περιλαμβάνει και την απόσβεση της αξίας του οχήματος.
        Όλα τα ανωτέρω δεν αλληλοαναιρούνται?
        Αφού θεωρούν όσους εργάζονται με ΔΠΥ (μπλοκάκι) μισθωτούς γιατί αυτοί είναι ασφαλισμένοι σε άλλους φορείς και όχι στο ΙΚΑ? Γιατί δεν γίνεται κουβέντα για την εισφοροδιαφυγή των επιχειρήσεων που απσχολούν προσωπικό με αυτόν τον τρόπο?
        Γιατί εγώ ως εργοδότης που έχω προσωπικό στο ΙΚΑ, πληρώνω εισφορές για 14 μήνες αλλά στον υπάλληλό μου μετράνε οι 12? Που πηγαίνουν οι άλλοι 2? Δεν είναι ένας επιπλέον φόρος αυτός έμεσσα που επιβαρύνει εμένα? Για υπολογίστε 2 μήνες Χ 5 άτομα Χ 400€ = 4000€ ετησίως που δίνω στο κράτος ''νταβατζιλίκι'' για να καλύψει τις τρύπες του ΙΚΑ πέραν των υπόλοιπων φόρων που πληρώνω.

      Γιατί σ' αυτή τη χώρα όποιος είναι συνεπής και έντιμος, τελικά αντιμετωπίζεται από το ίδιο το κράτος ως ?

      posted in Αντίλογος
      M
      makistop
    • RE: BMW Χ3 (Ε83)

      Ο χρήστης alfajuni έγραψε:
      Κατανάλωση σε ταξίδι το προηγούμενο Σ/Κ. Ταξίδι 350χλμ προς λίμνη Πλαστήρα με 160-180 στην Εθνική συν Δομοκός γύρω στα 9,5-9,7 Lt/100Km. Μιλάμε πάντα για τις ενδείξεις του trip computer. Εγώ δεν έχω κάνει ακόμα υπολογισμό. Πάντως στον επαρχιακό δρόμο τα προσπεράσματα είναι το κάτι άλλο, 'εν ριπή οφθαλμού'. Θέλω να πιστεύω ότι αντίστοιχου κυβισμού σε βενζίνη θα έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.

      Εγώ έχω το 3.0 βενζίνη (231ps) αυτόματο, εδώ και έναν μήνα.
      Oι ενδείξεις του trip με ταχύτητες 180-220 13,5-13.7 lt/100km, 160-180 11,5-12 lt/100. Εντός πόλης 14-14,5 lt/100.
      Υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση αλλά με τα ''μόλις'' 38000 που έδωσα σε κολλητό για να το πάρω (με το sport πακέτο, navi, 18'' ζάντες, δερμάτινα klp) και με 65000 χλμ. μου μοιάζουν σούπερ για αυτό που απολαμβάνω από το αυτοκίνητο. Λαμβάνοντας δε υπ' όψιν την διαφορά τιμής βενζίνης - πετρελαίου πλέον, μάλλον κερδισμένος είμαι (λόγω της τιμής αγοράς).

      H ροπή του 3.0sd πάντως είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή και εκεί υπερτερεί ξεκάθαρα από την βενζίνη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makistop
    • παράξενο λαμπάκι....

      Μου συνέβη το εξής παράξενο.
      Κινούμενος στην Εγνατία με ταχύτητα περί τα 180-190, έκανα σινιάλο με τα φώτα. Και ξαφνικά έσβησε το ραδιο και μηδένισαν ο μερικός χιλιομετρητής και οι ενδείξεις του Board Computer (μέση κατανάλωση, ταχύτητα, ρολόι κλπ) ενώ άναψε και η ένδειξη του DSC-xdrive. Σταμάτησα, έσβησα τον κινητήρα και ξαναέβαλα μπροστά και πλέον είχε σβήσει η ένδειξη του DSC. Η στιγμιαία απώλεια ρεύματος δεν επηρέασε την λειτουργία του κινητήρα. Επίσης δεν άλλαξε κάτι στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
      Στην συνέχεια πήγα σε συνεργείο της BMW και το διαγνωστικό δεν έδειξε τίποτα.
      To ίδιο συνέβη δύο μέρες μετά κατά την διάρκεια παρκαρίσματος (βράδυ).
      Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι αντίστοιχο? Καμμιά ιδέα?

      (Το αυτοκίνητο είναι Χ3 - 3.0i)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      makistop
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr