@kostis20 said in Mazda CX-30:
@koutsan said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω μάλλον θα το πάρω τελικά. Θέλω μια αλλάγη σε στυλ αυτοκινήτου και φιλοσοφίας.Και θέλω γιαπωνέζικο πλέον. Μάλλον για χειροκίνητο 4wd με βλέπω.
Να το πάρεις. Αν το πάρεις και χειροκίνητο δεν θα σε προβληματίσει το όντως "περίεργο" κιβώτιο, το χειροκίνητο είναι άψογο. Εδώ το πήρα εγώ αν και από το test drive σοκαρίστηκα από το αυτόματο κιβώτιο και από την πρακτική αδυναμία να πας πολύ γρήγορα (το πήγα Λαγονήσι με μέση κατανάλωση της βόλτας 18,5 λίτρα/100 χλμ) + ο κινητήρας μου φαινόταν κάπως (ατομοσφαιρικός γαρ) προερχόμενος από την Α159. Και αφού λοιπόν διαπίστωσα όλα αυτά που με ενοχλούσαν και δεν με ικανοποίησαν πήγα και το αγόρασα και μάλιστα με το αυτόματο!
Γιατί ; Γιατί απλά είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Η γυναίκα μου που και αυτή το κοίταζε με μισό μάτι - την πρώτη φορά που την έβαλα στο test drive μέσα και ενώ το σανίδωνα, με ρώτησε με απορία " γιατί δεν πάει ;!", επίσης συνηθισμένη στην Alfa - τώρα δεν χορταίνει να το παίρνει : της φτιάχνει τη διάθεση.
Χαίρεσαι να το οδηγείς.
Koutsan!!! Που είσαι ρε φίλε??? Τη TBi δεν είχες?Την έδωσες?
Ωστε το πήρες εσύ? Μπραβο!Το χειροκίνητο λένε οτι είναι πάρα πολύ καλό.Πόσο καιρο το έχεις?Καποια αλλή παρατήρηση?
Στο Ταξίδι στην ΕΟ πώς είναι?
Εδώ είμαι!. Ναι την Tbi, την έχω ακόμα και αυτή, και καμιά φορά όταν την παίρνω - έτσι για να γράφει χλμ - και βυθίζω το πόδι μου στο γκάζι δεν μπορώ να μη (χαμο)γελάω. Άλλη αίσθηση.
Λίγο καιρό το έχω από 15 Ιουνίου και δεν το οδηγώ πολύ (ούτε 4.000 χλμ δεν έχω, με διακοπές μέσα). Στην εθνική είναι άψογο και προφανώς - επειδή είχες ρωτήσει - τα 160 τα πιάνει εύκολα (2λιτρο είναι με 186 ίππους μην τρελαθούμε). Γενικώς όταν το οδηγείς αυτό που επικρατεί ως αίσθηση είναι άνεση / πολυτέλεια / χαλάρωση. Εννοείται ότι μπορείς να πας σβέλτα, στο "τάπα" έχει ένα θέμα. Πήγα να το οδηγήσω έτσι σε ορεινό στροφιλίκι με το αυτόματο : δεν.... το παίρνω στο manual σε αυτές τις περιπτώσεις αλλά πάλι δεν. Δεν είναι αυτή η δουλειά του, period.
Ήμουν οριακός να πάρω ένα Edition - 100 που ερχόταν μέσα στον Ιούλιο , με τα κόκκινα δέρματα, αλλά : α) δεν τρελαίνομαι για το λευκό χρώμα β) είχα αποφασίσει να πάρω αυτόματο που ταιριάζει πλέον στην ηλικία μου!! Είναι πολύ ωραίο πάντως το Edition - 100, μου έτρεχαν τα σάλια, δίσταζα μέχρι τέλους.
Με το που μπήκα στη Mazda κατάλαβα ότι αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που το θέλω, προσωπικά το είδα αμέσως ως καλύτερο από τα άλλα που αγοράζεις με αυτά τα λεφτά και στο δείχνει με το που ανοίγεις την πόρτα. Ο εξοπλισμός επίσης, όπως έχεις δει, έχει τα πάντα (ψέμματα : εσωτερικός φωτισμός λείπει και αυτό είναι σοβαρό ελάττωμα). Δεν έχω κάποια παρατήρηση ειδική. Γενικά θέλεις να κατέβεις στο γκαράζ να το πάρεις και να το οδηγήσεις. Αν θες κάτι συγκεκριμένο ρώτα.
Πάντως δεν θα με χάλαγε - και θα το έπαιρνα - με τον Turbo των 2,5 λίτρων με τα 250 που κυκλοφορεί USA.
Σε ό,τι με αφορά οι χώροι, πως κάθονται οι πίσω και η κατάναλωση, ως κριτήρια αγοράς, με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Για να σου δώσω όμως μια εικόνα κάπου 8,5-8,7 lt έχω εδώ μέσα στην Αττική αλλά το πόδι μου είναι πολύ βαρύ όποιο αυτοκίνητο και να οδηγώ, καθώς δεν υφίσταται η έννοια της οικονομικής οδήγησης αν δεν τελειώνει το ρεζερβουάρ (a propos έχει σχετικά μικρό ντεπόζιτο 51 το δικό μου και 48 στο AWD). Οπότε αν είσαι πιο λογικός σίγουρα θα δεις καλύτερα.
Στην Alfa αντιστοίχως είμαι στα 12,5 στο Punto στα 9,5.