Ο χρήστης Corleone έγραψε:
Και να που ξεπερασαμε τα 2000χλμ ! (σας θυμιζω, λευκο 1.4 160).
Πατρα - Θεσ/νικη και επιστροφη ηταν το ταξιδι του περασμενου σ/κ!
Διαδρομη μικτη, με ορεινες στροφες (μπραλος) και αυτοκινητοδρομο (λαμια-θεσ/νικη).
Το αυτοκινητο παει απλως ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ. Αναρτησεις, φρενα και τιμονι σου δημιουργουν αισθημα μεγαλης σιγουριας. Το κιβωτιο στο υψος του (οκ, μακριες 5η και 6η, αλλα αυτο το συνηθιζεις -βαζεις 4η!), και το μοτερ, αν και δεν ειναι εκρηκτικο (βλεπε 2.0 tfsi), δε σε κρεμαει πουθενα. Μαλιστα μου εκανε εντυπωση οτι στις απαιτητικες στροφες του Μπραλου, και μαλιστα με ελαφρως βρεγμενο οδοστρωμα, καταλαβαινες το ποσο γρηγορα επαιρνες τις στροφες μονο απο το κοντερ, τοσο καλοστημενο ειναι το αυτοκινητο. Στον αυτοκινητοδρομο ειδα χωρις πολυ κοπο 200 χλμ/ωρα στο κοντερ οπου το αυτοκινητο ηταν σταθεροτατο και ανετοτατο. Μεση καταναλωση μεχρι τωρα 8.5 λ/100 χλμ , με σεβασμο ομως στο γκαζι. Στρωσιμο, μεχρι 4000 σαλ μεχρι τα 1000 χλμ, 4500 στα 1500, 5000 στα 2000 κ.ο.κ., καθως και ευλαβικο ζεσταμα (ποτε γκαζωματα αν το νερο δε φτασει τους 90ο) και κρυωμα (1-2 λεπτα ρελαντι πριν το σβησιμο ). Με δυο λογια, ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Προκειται για ενα ομορφο, ποιοτικο και ανετο καρτ!
ΚωσταςΠω πω αυτά κούω και δε μπορώ να περιμένω!!!!
Δε μου λες? Στις 4000rpm πόσα Km/h πιάνει?
Εχουμε και λεμε. Με 6η εχει 4000 Χ 43.4/1000σαλ = 173.6 km/h πταγματικα (περιπου 180 κοντερισια). Οι σχεσεις κιβωτιου αναφερονται αναλυτικα στο http://www.km77.com