Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    kosmo

    @kosmo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kosmo Unfollow Follow

    Latest posts made by kosmo

    • RE: ΝΕΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ

      Ο χρήστης kouk έγραψε:
      🙂
      Χρήστο με βάση τον Κανονισμό που λέω, μόνο το Athinai έπρεπε να υπάρχει.
      Αλλά εκει είναι και το πρόβλημα.

      Την συγκεκριμένη λέξη οι ξένοι την ξέρουν Athens!!

      Οι προδιαγραφές ΕΛΟΤ 743 (2η έκδοση), αναφέρονται σε μεταγραμματισμό και σε μεταγραφή. Σύμφωνα με τις επεξηγήσεις στο τέλος τών προδιαγραφών:

      Α.2.1.2 Μεταγραμματισμός. Είναι η διαδικασία η οποία συνίσταται στην παρουσίαση των χαρακτήρων ενός αλφαβητικού ή συλλαβικού συστήματος γραφής με τους χαρακτήρες ενός αλφαβήτου μετατροπής, όντας αυτός ο πιο εύκολος τρόπος για να διασφαλιστεί ή πλήρης και χωρίς αμφιβολία αντιστρεψιμότητα (ικανότητα μετατροπής) του αλφάβητου μετατροπής στο μετατρααλφάβητου μετατροπής στο μετατραπέν σύστημα. '

      (...)

      Πρέπει να γίνει εντούτοις αποδεκτό ότι τα γραφίσματα που δημιουργούνται μπορεί να μην προφέρονται πάντα σωστά σύμφωνα με τις φωνητικές συνήθειες της γλώσσας (ή όλων των γλωσσών) που συνήθως χρησιμοποιεί το αλφάβητο μετατροπής. Απ' την άλλη, αυτά τα γραφίσματα) πρέπει να είναι τέτοια ώστε ο αναγνώστης που γνωρίζει την ματατραπείσα γλώσσα, να μπορεί νοερά να επαναφέρει μονοφωνικά το αρχικό γράφισμα και ακολούθως να το προφέρει.

      Μεταγραφή. Είναι η διαδικασία όπου οι ήχοι μιας δεδομένης γλώσσας αποτυπώνονται με ένα σύστημα σημείων μιας γλώσσας μετατροπής.
      Ένα σύστημα μεταγραφής εξ ανάγκης βασίζεται στις ορθογραφικές συμβάσεις μιας γλώσσας μετατροπής. Η μεταγραφή δεν είναι μία αυστηρά αντιστρέψιμη διαδικασία.

      Δηλαδή για επιστημονικές εργασίες, βιβλιογραφία κλπ, καλό είναι να χρησιμοποιείται μεταγραμματισμός, για κάθε καθημερινή, μη καθαρά επιστημονική χρήση που απαιτεί μοναδικότητα στην αντιστοίχηση χαρακτήρων, καλό είναι να χρησιμοποιείται η μεταγραφή.

      Σύμφωνα λοιπόν με τους ατσίδες του ΕΛΟΤ (που δεν ξέρω τι είχανε καπνίσει τη μέρα που βγάλανε τους πίνακες μετατροπής), για την ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ, δηλαδή για τη 'διαδικασία όπου οι ΗΧΟΙ μιας δεδομένης γλώσσας αποτυπώνονται με ένα σύστημα σημείων μιας γλώσσας μετατροπής', έχουμε τους εξής κανόνες μετατροπής:

      ΑΙ, αι AI, ai
      ΑΙ, άι AI, ai
      ΑΪ, αϊ AI, aϊ
      ΕΙ, ει EI, ei
      ΕΙ, έι EI, ei
      ΕΪ, εϊ EI, eϊ
      ΟΙ, οι OI, oi
      ΟΙ, όι OI, όi
      ΟΪ, οϊ OI, oϊ

      Οι ήχοι λοιπόν που παράγονται όταν προφέρει κανείς την ελληνική λέξη 'αιδοίο', σύμφωνα με τον ΕΛΟΤ μεταγράφονται κατά τον ιδανικότερο τρόπο ως εξής: aidoio (διάβαζε: αϊδοΐο και φρόντισε να μη καταπιείς τη γλώσσα σου).

      Επειδή όμως το παραπάνω μπάχαλο δεν αρκεί, πρέπει κατά την μεταγραφή να μεταγράφουμε και τα διαλυτικά! Δηλαδή, σού αρέσουν τα λαϊκά; Τότε ζήτα Laϊka. Κάθε ξένος (οποιασδήποτε εθνικότητας) θα καταλάβει αμέσως ότι χάρη στα διαλυτικά μας, το ai διαβάζεται ως 'α-ι' αντι 'ε' που θα διαβαζόταν χωρίς αυτά.

      Και για να μην ξεχάσω αυτό που ήθελα να πώ στον Kouk: Τη συγκεκριμένη λέξη οι 'ξένοι' δεν την ξέρουν ως Athens γιατί δεν υπάρχει κάποια 'ξένη' γλώσσα. Οι ξένοι την ξέρουν ως Atina (BG), Athen (DE), Athens (EN), Ath(`e)nes (FR), Atene (IT), Afina (RU) και δεν ξέρω εγώ πόσες άλλες παραλλαγές. Προφανώς με 'ξένους' εννοείς αυτούς που έχουν τα Αγγλικά ως μητρική γλώσσα. Αλλά επειδή τα τοπωνύμια και τα ονόματα δεν μεταφράζονται, η μόνη σωστή ονομασία για πινακίδες είναι Athina. Και οι μόνοι σωστοί Βασίλης και Γιώργος είναι Vasilis και Giorgos.

      kosmo

      posted in Αντίλογος
      K
      kosmo
    • RE: ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΤΡΩΝ !!!!

      Ο χρήστης TGD έγραψε:
      Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, έχουμε σίγουρα δύο:

      1. Αττική Οδός
      2. Εγνατία Οδός (όπου είναι έτοιμη)
        Α, και έχουμε και gefyra!

      Το ότι ο Λαλιώτης μάς υποσχέθηκε ευρωπαϊκούς δρόμους δεν σημαίνει ότι μάς παρέδωσε πραγματικά ευρωπαϊκούς δρόμους. Έχουμε και λέμε:

      • Σε όλο το μήκος τής νεοκατασκευασμένης Εγνατίας οδού δεν υπάρχει ούτε ένας χώρος ανάπαυσης (κοινώς: πάρκινγκ).

      • Σε όλο το μήκος τής νεοκατασκευασμένης Εγνατίας οδού δεν υπάρχει ούτε ένας σταθμός ανεφοδιασμού (κοινώς: βενζινάδικο).

      • Ο περιφερειακός τής Καβάλας (τμήμα τής Εγνατίας οδού) οδηγείται με ανώτερη ταχύτητα τα 80.

      • Οι πινακίδες είναι αλαλούμ ανάλογα με το ποιός εργολάβος τίς έβαλε: ALEXANDREIA, EVZONOI, VEROIA αλλά και τα σωστά ALEXANDRIA, EVZONI, VERIA

      • Η αρίθμηση των εξόδων στην παράκαμψη τής Λάρισας ακολουθεί την πορεία μας: 1, 2, 3 από Θεσσαλονίκη, 1, 2, 3 (αντί 3, 2, 1) και από Αθήνα! Και να φανταστεί κανείς ότι η αρίθμηση έγινε εκ τών υστέρων αφού στην παράδοση 3 ή 4 έξοδοι έδειχναν όλες απλώς προς Λάρισα.

      • Τα περισσότερα νεόκτιστα πάρκινγκ τής ΠΑΘΕ είναι εγκληματικά: χωρίς διαχωριστικό, μικρή απόσταση από το κατάστρωμα, επάνω σε κατηφορικές στροφές (σε περίπτωση δηλαδή που τα φρένα κάποιου φορτηγού σπάσουν ή οδηγός αποκοιμηθεί στιγμιαία, θα θερίσει πολλούς ανυποψίαστους ανθρώπους που απλά ξεκουράζονται).

      • Στα τμήματα με μεγάλη απόσταση μέχρι το επόμενο βενζινάδικο, δεν υπάρχει πληροφόρηση (αν θυμάμαι καλά: Αιγίνιο-Σύνορα, Ράχες-Τέμπη) με αποτέλεσμα ανυποψίαστοι οδηγοί να μένουν από βενζίνη.

      • Γεμίσαμε με πινακίδες ΚΟΜΒΟΣ/INTERCHANGE που παραπλανητικά σηματοδοτούνε όχι κόμβους (αυτοκινητοδρόμων) αλλά εξόδους. Οι πινακίδες αυτές πέρα από παραπλανητικές είναι και άχρηστες αφού δεν αναφέρουνε το όνομα τής εξόδου που ακολουθεί (πλην μίας επί τής Εγνατίας οδού, εάν θυμάμαι καλά στην έξοδο Ελευθερούπολης).

      • Γεμίσαμε με άχρηστες χιλιομετρικές πινακίδες που σματοδοτούνε το 0,5 χιλιόμετρο. Για όνομα όλων των Θεών αυτού του πλανήτη! Τι ακριβώς με πληροφορεί αυτή η πινακίδα σε περίπτωση ανάγκης; Μήπως απλά με κοροϊδεύει και μού λέει 'περπάτα τώρα μισό χιλιόμετρο στην πινακίδα του ολόκληρου χιλιόμετρου για να δεις που ακριβώς είσαι'; Χρειάζεται πολύ μυαλό για να βάλουν πινακίδες 212,5, 352,5, 483,5 κλπ;

      • Και το πιο ωραίο: από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, σε μία από τις εξόδους προς Οινόφυτα, η πινακίδα γράφει Οινόφυτα ΚΑΘΕΤΑ και με μικρά γράμματα! Μπορείτε να την διαβάσετε ΜΟΝΟ αν συγκεντρωθείτε απολύτως στην πινακίδα και είστε αρκετά κοντά. Εάν τα καταφέρετε και επιζήσετε, σίγουρα θα σκοτωθείτε στο επακόλουθο φρενάρισμα και αλλαγή λωρίδας στα δεξιά ώστε να προλάβετε την έξοδο.

      kosmo

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmo
    • RE: ...............ANTI ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΥ........................

      Αμάν! Κι εγώ περίμενα να ολοκληρωθεί για να κάνουμε τη διαδρομή 30-45 λεπτά πιο γρήγορα. Θυμάμαι ότι είχα δει τα τεύχη δημοπράτησης το 1996.

      kosmo

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmo
    • RE: ...............ANTI ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΥ........................

      Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
      Τα ιδια και για την αποτυχια του ΟΣΕ στο Καλλιδρομο.

      Τι έγινε με το Καλλίδρομο?

      kosmo

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmo
    • RE: ...............ANTI ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΥ........................

      50% ενός σύγχρονου αυτοκινήτου αποτελείται από πανάκριβα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Για λόγους ισονομίας, θα έπρεπε μετά να μειωθεί ο ΦΠΑ και για αυτά. Νομίζω ότι το να κάνουμε θέμα ορισμένα Ευρώ διαφορά τιμής, μεταθέτει τις ευθύνες από το άτομο σε ένα κράτος που θα έπρεπε να σκέφτεται πριν από εμάς για μάς. Εγώ δεν θέλω τέτοιο κράτος. Το προτιμώ να κάνει τη δουλειά του εκεί που δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την ατομικότητα.

      Ας κρατήσουν το ΦΠΑ και ας βάλουν NJ στο Μαλλιακό. Τί διάβασα; Ότι δεν θα χωρούν δύο νταλίκες. Τί είδα και τι γνωρίζω από ίδια αντίληψη; Ότι χωρούν και παραχωρούν αρκεί να πηγαίνουν με 30. Θα πηγαίνουν με 30; Ασφαλώς και θα πηγαίνουν γιατί δεν θα τους παίρνει αλλοιώς. Όμως η κυκλοφοριακή πολιτική στην Ελλάδα ασκείται με στόχο τη διεκπεραίωση τής κυκλοφορίας και όχι με στόχο την ασφάλειά μας. Αυτό αποδεικνύουν διάφορες δηλώσεις μετά το ατύχημα (δυστυχώς δεν θυμάμαι από το στόμα τίνος): 'Εάν χαλάσει κάποια νταλίκα, πώς θα την προσπεράσουν;', 'Εάν ένα φορτηγό πηγαίνει αργά, θα έχουμε ουρές χιλιομέτρων από πίσω'. Δηλαδή ο δηλών προτρέπει να προσπερνάμε ένα αργό φορτηγό σε σημείο με διπλή γραμμή όταν αυτό πηγαίνει αργά. Τέλεια!

      Θα σκεφτόντουσαν επίσης την ασφάλειά μας εάν στα φαρδύτερα σημεία (1,5 + 1,5 λωρίδα) κάναν επαναχάραξη λωρίδων ώστε να δημιουργηθούν 1+2 λωρίδες εναλλακτικά ανά 2 χιλιόμετρα με NJ για διαχωρισμό των κατευθύνσεων. Γιατί παρά το τραγικό πρόσφατο δυστύχημα, οι περισσότεροι νεκροί είναι στα φαρδειά τμήματα όταν ο οδηγός που έχει την εντύπωση ότι οδηγεί σε άνετο δρόμο και προσπερνάει με 160 βρίσκεται αντιμέτωπος με άλλον οδηγό που κάνει το ίδιο από την αντίθετη κατεύθυνση.

      Εκεί πρέπει να επικεντρωθεί το κράτος γιατί αυτά είναι θέματα που δεν μπορεί να δεκπεραιώσει ο πολίτης μόνος του. Το κράνος και το παιδικό καθισματάκι ας τα αφήσουν σε μένα. Θα πιώ 3 καφέδες λιγότερους και θα καλύψω τη διαφορά ΦΠΑ.

      kosmo

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmo
    • RE: ...............ANTI ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΥ........................

      Ο χρήστης treasure έγραψε:
      Γιατί η πολιτεία αφού ενδιαφέρεται για τους πολίτες της δεν μειώνει ή καταργεί τον ΦΠΑ στα παιδικά καθίσματα όπως έκανε με τα κράνη ?

      Να μου επιτραπεί να διαφωνήσω? Ούτε στα κράνη έπρεπε να μειωθεί, ούτε στα παιδικά καθίσματα πρέπει να μειωθεί. Δεν τα αγοράζουμε για να κάνουμε χάρη στο κράτος ούτε είναι τόσο δυσβάτακτο το ποσό ώστε ο ΦΠΑ να κάνει τη διαφορά.

      Αν βρείτε γονέα που δεν αγόρασε παιδικό κάθισμα αλλά θα αγόραζε εάν μειωνόταν ο ΦΠΑ, παρακαλώ να τον φτύσετε και εκ μέρους μου.

      kosmo

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmo
    • RE: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΠΟΙΟ ΟΜΩΣ;

      Δεν ξέρω αν μπορεί να συγκρίνει κανείς το Yaris 1.0 με το 1.3 (ή 1.4?) το οποίο ανήκε στη γυναίκα μου και με το οποίο κάναμε 2 φορές μέσα σε ένα χρόνο το γύρο τής Ευρώπης και πάρα πολλά ταξίδια (10?) Θεσσαλονίκη-Βάρνα (800 χλμ ανά κατεύθυνση).

      Σύν:

      • κανένα πρόβλημα εκτός από μία ρωγμή στο μπρος δεξί λάστιχο που ανακαλύψαμε στη Σιένα στη διάρκεια του 2ου Ευρω-ταξιδιού
      • πολύ οικονομικό (6.3 l/100 χλμ)
      • εξαιρετικά άνετο και με ποιοτική κατασκευή

      Μείον:

      • Όπως ήδη προαναφέρθηκε, κάποια βραδύτητα στην έναρξη τής προσπέρασης (όπως με όλα τα αυτόματα).

      Αλλά εάν προορίζεται για την πόλη, τότε το μείον μάλλον δεν παίζει κανέναν ρόλο.

      kosmo

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kosmo
    • RE: Car Plate Spotting!!!

      Αρχικά να ευχαριστήσω το Δημήτρη τις παρατηρήσεις του οποίου διάβαζα επί ώρες (αν και μπήκα εδώ με άλλο σκοπό). Με την ευκαιρία να προσθέσω τις δικές μου παρατηρήσεις (και απόψεις).

      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
      Αυτο που με εκνευριζει,λιγο ασχετο με τη συζητηση που εχει αναπτυχθει,ειναι γιατι να μη μπορουμε να χρησιμοποιουμε και τα υπολοιπα γραμματα της αλφαβητου μας οπως Ψ,Ω,Γ κ.λ.π. Υποψιαζομαι οτι θα ειναι οδηγια απο το εξωτερικο μιας και δεν ειναι υποχρεωμενοι οι εταιροι Ευρωπαιοι να γνωριζουν τα συγγεκριμενα γραμματα. Γιατι τοτε αυτοι ομως χρησιμοποιουν τα δικα τους που εμεις δεν εχουμε στην αλφαβητο μας; Εστω οτι το δεχομαστε αυτο λογω του οτι η αγγλικη ειναι διεθνης γλωσσα,γιατι οι Γερμανοι τοτε εχουν πινακιδες με ? και ?; Ειμαστε οι μ@λ@κες για αλλη μια φορα;

      Είμαστε απλά πολιτισμικά υποτελείς. Οι Κινέζοι μάς καλωσόρισαν στο Beijing 2008 και όχι στο Peking (όπως είναι γνωστό στα Αγγλικά) 2008. Εμείς όμως διοργανώσαμε το Athens 2004 (αντί του Αθήνα 2004 / Athina 2004). Kai eidame kai treis evdomades Olympiakous stin Ellada me agglikous titlous (spikes, free throws, Laps to go klp)

      Άλλο ενδεικτικό τής πολιτισμικής υποτέλειάς μας είναι η χρήση του GR ως ενδεικτικό χώρας. Θα μπορούσαμε να είχαμε επιλέξει ΕΑ (ΕλλΑς), τα δύο γράμματα του ονόματος τής χώρας μας που είναι κοινά και στο ελληνικό και στο λατινικό αλφάβητο. Όπως οι Γερμανοί χρησιμοποιούν D (internet: .de) από το Deutschland και όχι GE/.ge (από το Germany).

      Για το θέμα των γραμμάτων δε μπορώ να πω τίποτα. Από τη μια μου φαίνεται λογικό που δεν βάζουμε τα περίεργα για τους Δυτικοευρωπαίους γράμματά μας, από την άλλη θα προτιμούσα να μην έχουμε δείξει (και) σ' αυτό το θέμα υποτέλεια, Βούλγαροι, Ρώσοι κλπ βάζουν στις πινακίδες τα γράμματά τους που δεν καταλαβαίνουν οι υπόλοιποι, αλλά μήπως και αυτοί θα αλλάξουν το σύστημά τους (αν δεν το έχουν κάνει ήδη);

      Εμένα δεν μού φαίνεται λογικό. Ούτε αυτοί βάζουν μόνο τα 14 γράμματα που μπορούμε να διαβάσουμε εμείς. Αντιθέτως, οι Γερμανοί χρησιμοποιούν το O και το ?, το Α και το ?, το U και το ? που ίσως προκαλεί μεγάλο μπέρδεμα στα δικά μας συστήματα αλλά τί τούς νοιάζει; Και καλά κάνουν. Το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί με ένα σύστημα αντιστοίχισης (όπως κάνουν πολλά αραβικά κράτη) Α=Α, Β=Β, Γ=G, Δ=D, ... Θ=U, Ξ=J, Ψ=C, Ω=V. Μία ελληνική πινακίδα θα μπορούσε να αποτελείται από ελληνικά στοιχεία (πχ ΘΕ 1234 ΨΚ) και στο επάνω ή κάτω μέρος θα αναγραφόταν η αντιστοιχία στα λατινικά (UE 1234 CK) με πολύ μικρότερα στοιχεία. Επαναλαμβάνω ότι αυτό εφαρμόζεται σε πολλές αραβικές χώρες.
      (Σημείωση: στην προεπισκόπηση είδα ότι τα ΑΟU με Umlaut αντικατασταθήκαν από ερωτηματικά).

      Όσον αφορά τη Βουλγαρία, εξευρωπαΐστηκε και αυτή και απέκλεισε τα καθαρά κυριλλικά γράμματα χρησιμοποιώντας το δικό μας σύστημα: μόνο γράμματα κοινά με τα λατινικά (ABCEHIKMOPTXY).

      Είδα σήμερα για πρώτη φορά τις νέες πινακίδες σ' ένα Smart Crossblade* στην Αγία Παρασκευή, με νούμερα ΙΒΙ-94ΧΧ.

      Τα ψηφία όντως φαίνονται ίδια με τις προηγούμενες γερμανικές...

      Τα ψηφία είναι διαφορετικά και από τις παλιές γερμανικές πινακίδες και από τις νέες που έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: Σχεδιαστήκαν ειδικά για αυτό το σκοπό με στόχο να γίνει δυνατή η αποκωδικοποίηση του αριθμού κυκλοφορίας ακόμα και αν φωτογραφηθεί μόνο το επάνω ή κάτω μισό τής πινακίδας. Για το λόγο αυτό η γραμματοσειρά αυτή εμπεριέχει πολλά στοιχεία που διαφοροποιούν παρόμοια γράμματα όπως διαφορετικά 'ποδαράκια', διαφορετικό πάχος, διαγώνιο 'κόψιμο' στο μηδέν κλπ.
      http://www.kennzeichen.org/schild1.htm#fes

      Άσκημη γραμματοσειρά με πολύ λεπτά ψηφία και ειδικά το 8 είναι απαίσιο....

      Το 8 είναι εξαιρετικά άσχημο. Αυτό οφείλεται στο ότι οι δύο κύκλοι του 8 δεν ενώνονται με σύνθεση αλλά με επικάθηση. Αυτό σημαίνει ότι το κοινό σημείο τών δύο κύκλων θα έπρεπε να είναι για παράδειγμα 1 εκ. αλλά είναι 2 εκ. με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μαύρο στίγμα στο σημείο αυτό. Πιστεύω ότι και αυτή η γραμματοσειρά σχεδιάστηκε στο Υπουργείο Μεταφορών (όπως η παλαιά που σχεδιάστηκε με τη βοήθεια ενός χάρακα και μόνο από κάποιον υπάλληλο που τού επωμίσανε αυτή τη δουλειά δίχως προφανώς ο άνθρωπος αυτός να έχει γνώσεις σχεδίου γράμματος).
      Η πρώτη νέα πινακίδα που είδα πριν από 2 εβδομάδες περίπου, περιείχε και αυτή το φοβερό ψηφίο 8 και όταν την είδα έπαθα πολιτισμική κατάθλιψη. Κανείς στις τόσες επιτροπές δεν βρέθηκε να πει 'Αμάν, τί είναι αυτό; Μού βγήκε το μάτι!';

      1. Τα γράμματα και οι αριθμοί, του αριθμού κυκλοφορίας, θα είναι χρώματος
        μαύρου σε λευκή αντανακλαστική επιφάνεια για αυτοκίνητα Ι.Χ., μοτοσικλέτες, ρυμουλκούμενα και σε κίτρινη αντανακλαστική επιφάνεια για τα αυτοκίνητα Δ.Χ. Ο τύπος των γραμμάτων θα είναι σύμφωνα με το DIN 1451 Teil 4 [4.1 Schriftform G (Engscrift)] και όπως το συνημμένο παράρτημα 2 που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της. Ο τύπος των αριθμών θα είναι σύμφωνα με το DIN 1451 Teil 4 [4.2 Schriftform Η (MitteIscrift)] και όπως το συνημμένο παράρτημα 3 που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της.

      Πολύ ενδιαφέρον αυτό. Αφού διορθώσω δύο ορθογραφικά λάθη (σωστό: Engschrift, Mittelschrift), να επισημάνω ότι οι πινακίδες που έχω δεί καθώς και αυτή τής φωτογραφίας ( http://www.4troxoi.gr/news/images/uploa ... 146693.jpg ) ΔΕΝ πληρούν τις νόμιμες προδιαγραφές!
      Schriftform G (Engschrift): http://www.fonts.com/findfonts/detail.a ... pid=202048
      Schriftform Η (MitteIschrift): http://www.fontfinder.ws/5417/DIN-Mitte ... ckage.html

      Σημειώστε τις διαφορές στο Β (πιθανόν να απαιτείται έμπειρο μάτι για αυτό) αλλά και τις τεράστιες διαφορές στο 6 και στο 8. Η διαφορά στο 1 φαίνεται στο μήκος τής άνω πλάγιας γραμμμής.

      kosmo

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr