Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    ibaxevan

    @ibaxevan

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    ibaxevan Unfollow Follow

    Latest posts made by ibaxevan

    • RE: Ssangyong Rodius: Σώσον Κύριε το λαό σου!!!!

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
      αθεόφοβε, τη Λάντσια πού την είδες???
      **Βανέο διασταύρωση με βάτραχο **μου κάνει εμένα

      από μπροστά πάντως θυμίζει λίγο την Lancia Phedra (πολύ λίγο όμως).
      Το υπόλοιπο είναι.... ασχολίαστο!

      Και φανταστείτε αυτό το πράγμα να κάνει τρελές πωλήσεις στην Κορέα

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      I
      ibaxevan
    • RE: Νέα BMW Σειρά 3

      Ο χρήστης Random έγραψε:
      Μηπως ζηλευουμε τα γερμανικα??Γιατι η προπελα να μας προκαλει τοσο δυσφορια?Ενταξει θα σας πω οτι ολα εξαρτωνται απο τι ζητας..Οταν ομως η BMW εφτιαχνε αμαξια 1800cc με 95hp απο το 1965 και με ζαντες αλουμινιου..η Alfa εφτιαχνε πατινια...Τωρα μην συγκρινετε την BMW με τα ιταλικα ειναι ιεροσυλία..

      Random, εντελώς φιλικά, αν έχεις όρεξη, διάβασε λίγο για ένα αμαξάκι που λεγόταν giuletta:
      Η Giulietta Sprint εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου του Τορίνο, την άνοιξη του 1954. Εκεί η Alfa Romeo παρουσίασε ένα μικρό, κομψό κουπέ 2+2 θέσεων, το οποίο προσέφερε για πρώτη φορά επιδόσεις στην μικρή κατηγορία. Το αυτοκίνητο ήταν σχεδιασμένο από τον Μπερτόνε και παρά το μικρό του μέγεθος (3980 χλστ. μήκος) είχε μια πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση, κυρίως χάρη στις καθαρές, αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματός του. Δεν θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί, πως ακόμα και σήμερα η Giulietta Sprint δεν θ' αποτελούσε αναχρονισμό αν κυκλοφορούσε δίπλα στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της, χωρητικότητας 1290 κ.εκ., ήταν επαναστατικός για την εποχή και για την κατηγορία: Απέδιδε 65 ίππους/6000 σ.α.λ. και εξασφάλιζε στη Giulietta Sprint τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα. Είχε γίνει **ευρεία χρήση αλουμινίου **στην κατασκευή του και ήταν σχεδιασμένος από τον χαρισματικό μηχανικό Τζιουζέπε Μπούσο, ο οποίος στο παρελθόν ήταν σχεδιαστής αεροπορικών κινητήρων. Αυτός ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποτέλεσε την βάση για όλους τους κινητήρες που χρησιμοποίησαν οι οπισθοκίνητες Alfa Romeo, μέχρι και στα τέλη της δεκαετίας του 1980.

      Η Giulietta Sprint έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1962, αφού εξελίχθηκε αρκετά. Το 1956, η Alfa παρουσίασε την Giulietta Sprint Veloce η οποία δεν διέφερε τόσο οπτικά, όσο μηχανολογικά. Ο κινητήρας της ήταν ισχυρότερος μετά την προσθήκη δύο καρμπιρατέρ Weber που βελτίωσαν την ισχύ του, η οποία έφτασε στους 80 ίππους. Παράλληλα, το βάρος του αυτοκινήτου μειώθηκε στα 780 κιλά, χάρη στην χρήση αλουμινένιων τμημάτων στο αμάξωμα, ενώ το πίσω παρμπρίζ και τα πλευρικά παράθυρα δεν ήταν πλέον γυάλινα, αλλά πλαστικά. Η Giulietta Sprint Veloce ήταν φτιαγμένη για τους απαιτητικούς οδηγούς που θα ήθελαν να αγωνιστούν με αυτήν. Πραγματικά, η Giulietta Sprint Veloce έλαβε μέρος στους σημαντικότερους αγώνες της δεκαετίας του 1950 (όπως το Mille Miglia, το Targa Florio, το Tour de France).

      Το **1957 **παρουσιάστηκε μία ακόμα ενδιαφέρουσα έκδοση, η Giulietta Sprint Speciale. Επρόκειτο για ένα διαφορετικό κουπέ, με λίγο μεγαλύτερο μήκος (4120 χλστ.), σχεδιασμένο από τον Μπερτόνε μετά από εκτεταμένη αεροδυναμική έρευνα και με τον 1300άρη κινητήρα του αναβαθμισμένο ώστε να αποδίδει 100 ίππους/6500 σ.α.λ., με μέγιστη ταχύτητα 189 χλμ./ώρα. Η ιστορία της Giulietta τελειώνει τον Ιούνιο του 1962, όταν η μικρομεσαία Alfa άλλαξε όνομα και απέκτησε μεγαλύτερο κινητήρα.

      Πάντως, έχεις δίκιο, δεν είχε αλουμινένιες ζάντες:lol:

      Zητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματός μου και για το off-topic, απλά ήθελα να αναφέρω κάποιες επιδόσεις του ''πατινιού''.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibaxevan
    • RE: CarWash με το χέρι σε βενζινάδικα

      @ sirbasil

      όπως είπε κι ο dimitrios, έχει κάποιο σαπούνι στο νερό του πιεστικού, δεν χρειάζεται να πάρεις μαζί σου, όχι ότι αν πάρεις θα σου πουν τίποτα. Τώρα για σφουγγάρια, πάρε γιατί αν είναι πολύ βρώμικο το αμάξι, το πιεστικό δεν κάνει τίποτα από μόνο του.Έχει αρκετούς διαδρόμους, όσες φορές πέρασα από εκεί προς ΙΚΕΑ ή πήγα για πλύσιμο, δεν περίμενε σχεδόν κανένας.

      @ alfista

      και το συγκεκριμένο είναι πολύ καλό, εκεί πηγαίνει ένας φίλος μου και είναι πολύ ευχαριστημένος!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ibaxevan
    • RE: CarWash με το χέρι σε βενζινάδικα

      Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
      Ερώτηση προς Θεσσαλονικείς: υπάρχει ένα Wash Park προς το Village? Είναι καλό αυτό? Περί τίνος πρόκειται? Πού ακριβώς βρίσκεται?

      Έχω πάει στο συγκεκριμένο πλυντήριο, είναι στο δρόμο για ΙΚΕΑ-Village. Είναι λίγο πριν το πρατήριο της Aegean, η επιγραφή του φαίνεται καθαρά. Έχει πιεστικό και πλένεις εσύ το αυτοκίνητο, ενώ είναι και φθηνότερο από όσα έχω επισκεφθεί τελευταία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ibaxevan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr