Ο χρήστης VagQ5 έγραψε:
Αν θελεις πες μας λιγα πραγματα για τις εντυπωσεις σου απ το προγραμμα της ΑΒΤ.
Με ενδιαφερει κι εμενα πολυ!
Γιάννη καλημέρα,
Ο λόγος που κατέφυγα στην ΑΒΤ είναι καταρχάς η αξιοπιστία και ότι είναι partner της Αudi στο DTM.
Το πρόγραμμα όντως είναι αρκετά ακριβότερο από ΜΤΜ και τα υπόλοιπα, αλλά τουλάχιστον εγώ δεν έχω ακούσει παρατράγουδα, χωρίς να σημαίνει ότι τα άλλα είναι αναξιόπιστα. Ρωτώντας στην ΑΒΤ μου είπαν ότι η αύξηση της πίεσης είναι της τάξης του 10% γεγονός που σημαίνει ότι δεν καταπονείται με υψηλές πιέσεις η τουρμπίνα και επομένως παίρνεις αύξηση ισχύος χωρίς να τσιτώνεις υπερβολικά τον κινητήρα. Όσο αναφορά την εγγύηση αναγνωρίζεται όντως το πρόγραμμα, αλλά ό,τι και να τύχει σε καλύπτει η ABT. Εγώ προσωπικά εξακολουθώ να αλλάζω λάδια στην αντιπροσωπεία και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα. Αν είναι να πάθει κάτι τόσο τραγικό το μοτέρ θα σε καλύψουνε (εύχομαι κ πιστεύω ότι δε θα χρειαστεί). Εγώ πάντως την ABT την εμπιστεύομαι πάρα πολύ και ξέρω ότι για το συγκεκριμένο μοτέρ θα βγούνε σίγουρα και άλλα προγράμματα με περισσότερη ισχύ από άλλους βελτιωτικούς οίκους, αλλά με λιγότερη αξιοπιστία όμως. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ενδιαφέρονται πρωτίστως για αξιοπιστία και μετά για επιδόσεις. Επίσης το έχω ξαναπεί αυτό σκεφτείτε π.χ. το Octavia ΑΒΤ που η ίδια η Scodα το πούλαγε εξαρχής με το πρόγραμμα της ABT 193 ps. Είναι δυνατόν να θέλει μια αντιπροσωπεία να μπει σε περιπέτειες και να ρισκάρει;
Όσο αναφορά τις επιδόσεις το αμάξι έχει αισθητά αυξημένη ροπή, μειωμένο lag και συνεπώς ταχύτερη απόκριση. Δεν το έχω φτάσει στα όρια του, αλλά αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι μέχρι 4500 παίρνεις 40kg ροπής και δε χρειάζεται να ανέβεις ψηλά για να πάρεις δύναμη, αν και η μέγιστη ισχύ αποδίδεται στις 5400 rpm. Επίσης λόγω αυτού του γεγονότος στις ψηλές στροφές το αμάξι πάει καλύτερα και τραβάει μέχρι τις 6.000 rpm. Το σίγουρο είναι ότι οδηγείς ένα άλλο αυτοκίνητο μετά το πρόγραμμα. Αυτό που πιστεύω όμως είναι ότι το αμάξι χρειάζεται μεγαλύτερους δίσκους τώρα φοράει 320 mm, και το ιδανικό θα ήταν 345 mm για να μην πληρώσουμε και τα μαλλιά της κεφαλής μας για τα 380 mm (4.500 €).
Όσο αναφορά την κατανάλωση στα πρώτα 1000 km το αμάξι κατανάλωνε αρκετά. Με τον καιρό όμως έπεφτε πολύ. Για παράδειγμα σε ταξίδι 400 km που πήγαινα μέχρι 140 έκαψα 9.8 l/100. Σε άλλο ταξίδι με ψηλότερες ταχύτητες και κόντρα άνεμο κτλ. έκαψα 10.8 l/100. Έχω παρατηρήσει μέσα στην πόλη σε χαλαρούς ρυθμούς ότι η κατανάλωση φτάνει και στα 10.2 l/100. Όταν το τσιτώνω παρατεταμένα φτάνω μέχρι 11.8 -12 l/100. Κάνοντας ένα ρολάρισμα αμέσως μετά φτάνω και τα 11.3l/100. Πάντως παρατηρώ ότι μέσα στην πόλη καίει λιγότερο από ότι πριν.
Όσο αναφορά την κατανάλωση λαδιού κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με πριν και έχει μειωθεί ίσως, αλλά αυτό οφείλεται ίσως και στο στρώσιμο του αυτοκινήτου το οποίο έχει ολοκληρωθεί.
Το πρόγραμμα το συνιστώ ανεπιφύλακτα και θεωρώ ότι βοηθάει πολύ σε ταξίδια με φορτίο καθώς κάνει τις προσπεράσεις παιχνιδάκι ακόμα και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.
Σ ευχαριστω πολυ!
Να εισαι καλα και να το χαιρεσαι!