-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Κι εγω το πηρα σε 20 μερες(Q5) με καμια εκπτωση ,τρομερη ροπη, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα και ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το Χ3!!!!
Υπομονή κι έρχεται ο αντικαταστάτης της.
υπομονη καναμε καμποσους μηνες για το Q5 για το Χ3 ας κανουν αλλοι,αντε γιατι παιζουμε μονοι μας τωρα
-
Ο χρήστης manosQ5 έγραψε:
Το έχεις δοκιμάσει και εκτός δρόμου? Όταν τσιπαρισμένος? Πόσο το έχεις φτάσει? Από κατανάλωση τι λέει?
ναι μια χαρα κ στο χωμα,στην αρχη εβαλα της mtm αλλα δε με ικανοποιησε για τα λεφτα που εδωσα κ εβαλα της giac καμια σχεση πολυ καλυτερο πιο δυνατο κ καταναλωση λιγοτερη οταν πας νορμαλ περισσοτερη οταν το πατας
Μάνο καλημέρα,
Για πες παραπάνω λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της giac. H κατανάλωση με το ΜTM που κυμαινόταν και που κυμαίνεται τώρα;
Μπορείς να δώσεις μεγέθη για ροπή, ιπποδύναμη μέγιστη πίεση στην τουρμπίνα με το νέο πρόγραμμα;
Φοράω το πρόγραμμα της ΑΒΤ. Η κατανάλωση εντός πόλης παίζει μεταξύ 10.8 - 12 που θεωρώ ότι είναι αρκετά καλή.
Αν θελεις πες μας λιγα πραγματα για τις εντυπωσεις σου απ το προγραμμα της ΑΒΤ.
Με ενδιαφερει κι εμενα πολυ!μηπως μονο για προγραμμα ειναι πολλα τα λεφτα που ζηταει η ΑΒΤ?
Ειναι ισως το πιο αξιπιστο ομως!
-
Ο χρήστης giannis37 έγραψε:
Το έχεις δοκιμάσει και εκτός δρόμου? Όταν τσιπαρισμένος? Πόσο το έχεις φτάσει? Από κατανάλωση τι λέει?
ναι μια χαρα κ στο χωμα,στην αρχη εβαλα της mtm αλλα δε με ικανοποιησε για τα λεφτα που εδωσα κ εβαλα της giac καμια σχεση πολυ καλυτερο πιο δυνατο κ καταναλωση λιγοτερη οταν πας νορμαλ περισσοτερη οταν το πατας
Μάνο καλημέρα,
Για πες παραπάνω λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της giac. H κατανάλωση με το ΜTM που κυμαινόταν και που κυμαίνεται τώρα;
Μπορείς να δώσεις μεγέθη για ροπή, ιπποδύναμη μέγιστη πίεση στην τουρμπίνα με το νέο πρόγραμμα;
Φοράω το πρόγραμμα της ΑΒΤ. Η κατανάλωση εντός πόλης παίζει μεταξύ 10.8 - 12 που θεωρώ ότι είναι αρκετά καλή.
Αν θελεις πες μας λιγα πραγματα για τις εντυπωσεις σου απ το προγραμμα της ΑΒΤ.
Με ενδιαφερει κι εμενα πολυ!μηπως μονο για προγραμμα ειναι πολλα τα λεφτα που ζηταει η ΑΒΤ?
Ειναι ισως το πιο αξιπιστο ομως!
κοιταξε εγω 2 προγραμματα αλλαξα προβληματα δεν ειχαν τουλαχιστον διαπιστωσα οτι της giac δε το βρηκαν στην audi αρα οκ η εγγυηση,απο οσο ξερω της ΑΒΤ αναγνωριζεται κατευθειαν
-
Ο χρήστης giannis37 έγραψε:
Κι εγω το πηρα σε 20 μερες(Q5) με καμια εκπτωση ,τρομερη ροπη, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα και ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το Χ3!!!!
Υπομονή κι έρχεται ο αντικαταστάτης της.
Ε και?
Γουστα ειναι αυτα φιλε μου!Υγ. Υπαρχει και θεματακι με το Χ3 στο forum ξερεις...
συγγνώμη μια ερώτηση να κάνω ...ποιος είναι ο αντικαταστάτης δηλαδή ?
-
Χάρη μην τσιμπάς...
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Χάρη μην τσιμπάς...Φιλε δεν τσίμπο απλός θα ήθελα να μάθος ποιος είναι αυτός ο διάδοχος που λένε
-
Με συγχωρείτε ρε παιδιά, αλλά ούτε προσέβαλα κανένα, ούτε μπήκα εδώ μέσα για να το παίξω μάγκας και ως εκ τούτου να μπουρλωτιάσω το κλίμα. Δεν έχω άλλωστε ούτε BMW, ούτε Audi.
Απλά ανέφερα, ότι όσο δίκαιο είναι να συγκρίνετε το σχεδόν ολοκαίνουριο Q5 με την X3 (που έχει 5ετιά **??? **στην αγορά), άλλο τόσο θα είναι να το συγκρίνουμε με τη νεότερη εκδοχή αυτής, η οποία κάποια στιγμή θα παρουσιαστεί.
Θέλω να πω εν ολίγοις ,ότι αλοίμονο ,αν δεν ήταν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο το Audi αυτή τη χρονική περίοδο, σε σύγκριση με ένα τόσο παλιό μοντέλο όπως η τωρινή X3.Πολύ σας κούρασα και συγγνώμη για την παρεμβολή.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Με συγχωρείτε ρε παιδιά, αλλά ούτε προσέβαλα κανένα, ούτε μπήκα εδώ μέσα για να το παίξω μάγκας και ως εκ τούτου να μπουρλωτιάσω το κλίμα. Δεν έχω άλλωστε ούτε BMW, ούτε Audi.Απλά ανέφερα, ότι όσο δίκαιο είναι να συγκρίνετε το σχεδόν ολοκαίνουριο Q5 με την X3 (που έχει 5ετιά **??? **στην αγορά), άλλο τόσο θα είναι να το συγκρίνουμε με τη νεότερη εκδοχή αυτής, η οποία κάποια στιγμή θα παρουσιαστεί.
Θέλω να πω εν ολίγοις ,ότι αλοίμονο ,αν δεν ήταν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο το Audi αυτή τη χρονική περίοδο, σε σύγκριση με ένα τόσο παλιό μοντέλο όπως η τωρινή X3.Πολύ σας κούρασα και συγγνώμη για την παρεμβολή.
κ εγω θα ηθελα να υπαρχει ενα καινουργιο μοντελο Χ3 σιγουρα θα ηταν ακομα καλυτερο το Q5 μετα
-
Ο χρήστης manosQ5 έγραψε:
Με συγχωρείτε ρε παιδιά, αλλά ούτε προσέβαλα κανένα, ούτε μπήκα εδώ μέσα για να το παίξω μάγκας και ως εκ τούτου να μπουρλωτιάσω το κλίμα. Δεν έχω άλλωστε ούτε BMW, ούτε Audi.
Απλά ανέφερα, ότι όσο δίκαιο είναι να συγκρίνετε το σχεδόν ολοκαίνουριο Q5 με την X3 (που έχει 5ετιά **??? **στην αγορά), άλλο τόσο θα είναι να το συγκρίνουμε με τη νεότερη εκδοχή αυτής, η οποία κάποια στιγμή θα παρουσιαστεί.
Θέλω να πω εν ολίγοις ,ότι αλοίμονο ,αν δεν ήταν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο το Audi αυτή τη χρονική περίοδο, σε σύγκριση με ένα τόσο παλιό μοντέλο όπως η τωρινή X3.Πολύ σας κούρασα και συγγνώμη για την παρεμβολή.
κ εγω θα ηθελα να υπαρχει ενα καινουργιο μοντελο Χ3 σιγουρα θα ηταν ακομα καλυτερο το Q5 μετα
για να σας δώσω να καταλάβετε όταν έψαχνα για αυτοκίνητο πήγα και στην BMW και το πιο αστείο τις υπόθεσις ήταν όταν πήγαν να μου συγκρίνουν το Q5 με το X1
ήταν ότι πιο αστείο είχα ακούσει ..... -
το χ1 το πηρε ο αδερφος μου σπαω πολυ πλακα
-
Ο χρήστης manosQ5 έγραψε:
το χ1 το πηρε ο αδερφος μου σπαω πολυ πλακαΔεν ντρεπεσαι να κοροιδευεις τον αδερφο σου?
-
Ο χρήστης giannis37 έγραψε:
Αν θελεις πες μας λιγα πραγματα για τις εντυπωσεις σου απ το προγραμμα της ΑΒΤ.
Με ενδιαφερει κι εμενα πολυ!Γιάννη καλημέρα,
Ο λόγος που κατέφυγα στην ΑΒΤ είναι καταρχάς η αξιοπιστία και ότι είναι partner της Αudi στο DTM.
Το πρόγραμμα όντως είναι αρκετά ακριβότερο από ΜΤΜ και τα υπόλοιπα, αλλά τουλάχιστον εγώ δεν έχω ακούσει παρατράγουδα, χωρίς να σημαίνει ότι τα άλλα είναι αναξιόπιστα. Ρωτώντας στην ΑΒΤ μου είπαν ότι η αύξηση της πίεσης είναι της τάξης του 10% γεγονός που σημαίνει ότι δεν καταπονείται με υψηλές πιέσεις η τουρμπίνα και επομένως παίρνεις αύξηση ισχύος χωρίς να τσιτώνεις υπερβολικά τον κινητήρα. Όσο αναφορά την εγγύηση αναγνωρίζεται όντως το πρόγραμμα, αλλά ό,τι και να τύχει σε καλύπτει η ABT. Εγώ προσωπικά εξακολουθώ να αλλάζω λάδια στην αντιπροσωπεία και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα. Αν είναι να πάθει κάτι τόσο τραγικό το μοτέρ θα σε καλύψουνε (εύχομαι κ πιστεύω ότι δε θα χρειαστεί). Εγώ πάντως την ABT την εμπιστεύομαι πάρα πολύ και ξέρω ότι για το συγκεκριμένο μοτέρ θα βγούνε σίγουρα και άλλα προγράμματα με περισσότερη ισχύ από άλλους βελτιωτικούς οίκους, αλλά με λιγότερη αξιοπιστία όμως. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ενδιαφέρονται πρωτίστως για αξιοπιστία και μετά για επιδόσεις. Επίσης το έχω ξαναπεί αυτό σκεφτείτε π.χ. το Octavia ΑΒΤ που η ίδια η Scodα το πούλαγε εξαρχής με το πρόγραμμα της ABT 193 ps. Είναι δυνατόν να θέλει μια αντιπροσωπεία να μπει σε περιπέτειες και να ρισκάρει;Όσο αναφορά τις επιδόσεις το αμάξι έχει αισθητά αυξημένη ροπή, μειωμένο lag και συνεπώς ταχύτερη απόκριση. Δεν το έχω φτάσει στα όρια του, αλλά αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι μέχρι 4500 παίρνεις 40kg ροπής και δε χρειάζεται να ανέβεις ψηλά για να πάρεις δύναμη, αν και η μέγιστη ισχύ αποδίδεται στις 5400 rpm. Επίσης λόγω αυτού του γεγονότος στις ψηλές στροφές το αμάξι πάει καλύτερα και τραβάει μέχρι τις 6.000 rpm. Το σίγουρο είναι ότι οδηγείς ένα άλλο αυτοκίνητο μετά το πρόγραμμα. Αυτό που πιστεύω όμως είναι ότι το αμάξι χρειάζεται μεγαλύτερους δίσκους τώρα φοράει 320 mm, και το ιδανικό θα ήταν 345 mm για να μην πληρώσουμε και τα μαλλιά της κεφαλής μας για τα 380 mm (4.500 €).
Όσο αναφορά την κατανάλωση στα πρώτα 1000 km το αμάξι κατανάλωνε αρκετά. Με τον καιρό όμως έπεφτε πολύ. Για παράδειγμα σε ταξίδι 400 km που πήγαινα μέχρι 140 έκαψα 9.8 l/100. Σε άλλο ταξίδι με ψηλότερες ταχύτητες και κόντρα άνεμο κτλ. έκαψα 10.8 l/100. Έχω παρατηρήσει μέσα στην πόλη σε χαλαρούς ρυθμούς ότι η κατανάλωση φτάνει και στα 10.2 l/100. Όταν το τσιτώνω παρατεταμένα φτάνω μέχρι 11.8 -12 l/100. Κάνοντας ένα ρολάρισμα αμέσως μετά φτάνω και τα 11.3l/100. Πάντως παρατηρώ ότι μέσα στην πόλη καίει λιγότερο από ότι πριν.
Όσο αναφορά την κατανάλωση λαδιού κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με πριν και έχει μειωθεί ίσως, αλλά αυτό οφείλεται ίσως και στο στρώσιμο του αυτοκινήτου το οποίο έχει ολοκληρωθεί.
Το πρόγραμμα το συνιστώ ανεπιφύλακτα και θεωρώ ότι βοηθάει πολύ σε ταξίδια με φορτίο καθώς κάνει τις προσπεράσεις παιχνιδάκι ακόμα και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.
-
Ο χρήστης manosQ5 έγραψε:
το χ1 το πηρε ο αδερφος μου σπαω πολυ πλακαΕνταξει ρε παιδες, δεν ειναι Q5 το X1, αλλα το βρισκω ωραιο αμαξακι. Ειδικα στο καφετι χρωματακι της διαφημισης!
-
Ο χρήστης takisot έγραψε:
το χ1 το πηρε ο αδερφος μου σπαω πολυ πλακα
Ενταξει ρε παιδες, δεν ειναι Q5 το X1, αλλα το βρισκω ωραιο αμαξακι. Ειδικα στο καφετι χρωματακι της διαφημισης!
Είναι συμπαθητικό, αλλά είναι άλλη κατηγορία όμως. Θα μπορεί να συγκριθεί με το Q3 όταν βγει...
-
Ο χρήστης VagQ5 έγραψε:
το χ1 το πηρε ο αδερφος μου σπαω πολυ πλακα
Ενταξει ρε παιδες, δεν ειναι Q5 το X1, αλλα το βρισκω ωραιο αμαξακι. Ειδικα στο καφετι χρωματακι της διαφημισης!
Είναι συμπαθητικό, αλλά είναι άλλη κατηγορία όμως. Θα μπορεί να συγκριθεί με το Q3 όταν βγει...
καφετι το πηρε
-
Ο χρήστης VagQ5 έγραψε:
Αν θελεις πες μας λιγα πραγματα για τις εντυπωσεις σου απ το προγραμμα της ΑΒΤ.
Με ενδιαφερει κι εμενα πολυ!Γιάννη καλημέρα,
Ο λόγος που κατέφυγα στην ΑΒΤ είναι καταρχάς η αξιοπιστία και ότι είναι partner της Αudi στο DTM.
Το πρόγραμμα όντως είναι αρκετά ακριβότερο από ΜΤΜ και τα υπόλοιπα, αλλά τουλάχιστον εγώ δεν έχω ακούσει παρατράγουδα, χωρίς να σημαίνει ότι τα άλλα είναι αναξιόπιστα. Ρωτώντας στην ΑΒΤ μου είπαν ότι η αύξηση της πίεσης είναι της τάξης του 10% γεγονός που σημαίνει ότι δεν καταπονείται με υψηλές πιέσεις η τουρμπίνα και επομένως παίρνεις αύξηση ισχύος χωρίς να τσιτώνεις υπερβολικά τον κινητήρα. Όσο αναφορά την εγγύηση αναγνωρίζεται όντως το πρόγραμμα, αλλά ό,τι και να τύχει σε καλύπτει η ABT. Εγώ προσωπικά εξακολουθώ να αλλάζω λάδια στην αντιπροσωπεία και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα. Αν είναι να πάθει κάτι τόσο τραγικό το μοτέρ θα σε καλύψουνε (εύχομαι κ πιστεύω ότι δε θα χρειαστεί). Εγώ πάντως την ABT την εμπιστεύομαι πάρα πολύ και ξέρω ότι για το συγκεκριμένο μοτέρ θα βγούνε σίγουρα και άλλα προγράμματα με περισσότερη ισχύ από άλλους βελτιωτικούς οίκους, αλλά με λιγότερη αξιοπιστία όμως. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ενδιαφέρονται πρωτίστως για αξιοπιστία και μετά για επιδόσεις. Επίσης το έχω ξαναπεί αυτό σκεφτείτε π.χ. το Octavia ΑΒΤ που η ίδια η Scodα το πούλαγε εξαρχής με το πρόγραμμα της ABT 193 ps. Είναι δυνατόν να θέλει μια αντιπροσωπεία να μπει σε περιπέτειες και να ρισκάρει;Όσο αναφορά τις επιδόσεις το αμάξι έχει αισθητά αυξημένη ροπή, μειωμένο lag και συνεπώς ταχύτερη απόκριση. Δεν το έχω φτάσει στα όρια του, αλλά αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι μέχρι 4500 παίρνεις 40kg ροπής και δε χρειάζεται να ανέβεις ψηλά για να πάρεις δύναμη, αν και η μέγιστη ισχύ αποδίδεται στις 5400 rpm. Επίσης λόγω αυτού του γεγονότος στις ψηλές στροφές το αμάξι πάει καλύτερα και τραβάει μέχρι τις 6.000 rpm. Το σίγουρο είναι ότι οδηγείς ένα άλλο αυτοκίνητο μετά το πρόγραμμα. Αυτό που πιστεύω όμως είναι ότι το αμάξι χρειάζεται μεγαλύτερους δίσκους τώρα φοράει 320 mm, και το ιδανικό θα ήταν 345 mm για να μην πληρώσουμε και τα μαλλιά της κεφαλής μας για τα 380 mm (4.500 €).
Όσο αναφορά την κατανάλωση στα πρώτα 1000 km το αμάξι κατανάλωνε αρκετά. Με τον καιρό όμως έπεφτε πολύ. Για παράδειγμα σε ταξίδι 400 km που πήγαινα μέχρι 140 έκαψα 9.8 l/100. Σε άλλο ταξίδι με ψηλότερες ταχύτητες και κόντρα άνεμο κτλ. έκαψα 10.8 l/100. Έχω παρατηρήσει μέσα στην πόλη σε χαλαρούς ρυθμούς ότι η κατανάλωση φτάνει και στα 10.2 l/100. Όταν το τσιτώνω παρατεταμένα φτάνω μέχρι 11.8 -12 l/100. Κάνοντας ένα ρολάρισμα αμέσως μετά φτάνω και τα 11.3l/100. Πάντως παρατηρώ ότι μέσα στην πόλη καίει λιγότερο από ότι πριν.
Όσο αναφορά την κατανάλωση λαδιού κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με πριν και έχει μειωθεί ίσως, αλλά αυτό οφείλεται ίσως και στο στρώσιμο του αυτοκινήτου το οποίο έχει ολοκληρωθεί.
Το πρόγραμμα το συνιστώ ανεπιφύλακτα και θεωρώ ότι βοηθάει πολύ σε ταξίδια με φορτίο καθώς κάνει τις προσπεράσεις παιχνιδάκι ακόμα και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.
Σ ευχαριστω πολυ!
Να εισαι καλα και να το χαιρεσαι! -
Ο χρήστης giannis37 έγραψε:
Σ ευχαριστω πολυ!
Να εισαι καλα και να το χαιρεσαι!Γιάννη αν χρειάζεσαι extra πληροφορίες στείλε pm!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω... -
-
Το πηρες;!!Επιτελους!!!
-
Χαρηηηηηη...αγρατζουνιστο και καλα χιλιομετρααααα...αντε να παραλαβουμε και εμεις...ζητημα ημερων!!!
AUDI Q5