Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κανείς που να έχει GARMIN Nuvi 310 ή 360?
Αν παρει καποιος Garmin, οπου στους ελληνικους χαρτες περιλαμβανεται μονο η Αθηνα, που μπορει να βρει την υπολοιπη Ελλαδα? Υπαρχει τροπος?
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κανείς που να έχει GARMIN Nuvi 310 ή 360?
Αν παρει καποιος Garmin, οπου στους ελληνικους χαρτες περιλαμβανεται μονο η Αθηνα, που μπορει να βρει την υπολοιπη Ελλαδα? Υπαρχει τροπος?
Η αληθεια ειναι οτι δεν νομιζω οτι χρειαζομαι ακομα τακακια.
Ενας φιλος μου ειπε οτι υπαρχει μια γραμμη πανω στα τακακια την οποια δεν καταφερα να βρω , οποτε για καλο καλο ειπα να κανω την ερευνα αγορας μου και να αποφασισω τι να βαλω μηπως και μου πουν μεθαυριο οτι χρειαζονται αλλαγη.
Πραγματικα ομως πιστευω οτι εχω ακομα χρονο
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Τα Ferodo από που μπορώ να τα προμηθευτώ? Θα τα έχει και η Spicar? Και ποιο μοντέλο (κάπου διάβαζα ότι δεν κάνουν όλα για τους εργοστασιακούς δίσκους).
Επίσης, το κόστος που μου είπαν σε τι ακριβώς αντιστοιχει? Δε θέλω να πληρώνω εργατικά για όλους αυτούς τους 'οπτικούς ελέγχους' που λέει το βιβλιαράκι μια και πολλά τα έχω τσεκάρει πρόσφατα (μπαταρία, μάκτρα, κλπ) αλλά συγκεκριμένα πράγματα που έχω σημειώσει.
Thanks!
Δυο ερωτησούλες για τους experts του fiat forum, μια κι έχει έρθει η ώρα για σερβις...
Α, και κάτι άλλο: Πήρα και ρώτησα την αντιπροσωπεία (Λ...) πόσο θα στοιχίσει το κλασικό σέρβις του 3ου χρόνου (έχω μόλις 31.000χλμ) και μου είπαν 250 Ε!! Πολλά δεν είναι? Εννοείται χωρίς αλλαγή τακάκια (130 Ε γι αυτά!!) & ιμάντα (προσπαθούσαν να με πείσουν να τον αλλάξω από τώρα καλού-κακού, αλλά το αμάξι είναι σε γκαράζ όλη την ώρα, ούτε λιάζεται, ούτε ταλαιπωρείται ιδιαίτερα και πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος ακόμα να σκάσω το 300άρι - τι λέτε?)... Που είναι καλύτερα να πάω για να μη με γδύσουν?...
Ευχαριστώ!!
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Συγκριτικό του Autozeitung ανάμεσα στο νεο Cooper S , 207GT , Polo GTi[list] **VW Polo GTI ..... Mini Cooper S ........ Peugeot 207 150 Turbo **
Kg Werk / Test
.. 1164 /** 1200 ** ...... 1205 / 1180 ...... 1281 / 1260
Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν πιο ελαφρύ απ' ότι λέει ο κατασκευαστής;...
Κάτι που πρόσεξα σήμερα στην ειδική διαδρομή των 4Τ: το 12άρι στην κατανάλωση του 207 ΔΕΝ ήταν γύρω από τη λίμνη πλαστήρα, αλλά ήταν η μέση κατανάλωση όλης της διαδρομής (Αθήνα-Λ. Πλαστήρα-Αθήνα; ). Στη διαδρομή γύρω από τη λίμνη, που προφανώς πιέστηκαν οι κινητήρες, το 207 έγραψε 16άρια (που ήταν και η υψηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα τέσσερα αυτοκίνητα).
Πιέστηκε σε όλη τη διαδρομή δηλαδή.... Μάλλον θα 'χάρηκαν' με την τρελή ροπή χαμηλά και θα πατούσαν τέρμα γκάζι από τις 1500.... Πώς να μην κάψει τρελά μετά...
Οι Γερμανοί πώς έβγαλαν 9.7 στη δοκιμή τους;....