TOYOTA AURIS 1,6(124HP) από εμένα..
Το έχω εδώ και 9 μήνες και είμαι υπέρ ευχαριστημένος.
TOYOTA AURIS 1,6(124HP) από εμένα..
Το έχω εδώ και 9 μήνες και είμαι υπέρ ευχαριστημένος.
Εύχομαι ολόψυχα καλές γιορτές, χαρούμενα Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2008.
http://images.worldcarfans.com/articles ... 010.1L.jpg
http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini1L.jpg
http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini3L.jpg
http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini2L.jpg
http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini6L.jpg
Ερώτηση.....
Γνωστός μου έχει ένα Peugeot 206 1.4 και θέλει να αλλάξει τα λάστιχα που έχει τώρα, Michelin Exalto 185x55x14)... τι προτείνετε...... ??
Τιμή αγοράς μέχρι 300€.
Παίδες….
Για αυτό έχετε ακούσει κάτι ….???
Reborn of HONDA CRX...
http://img297.imageshack.us/img297/3206 ... valsh0.jpg
Toyota Corolla gets 280HP V6....
http://www.motorauthority.com/news/hatc ... -280hp-v6/
2007 Lexus LF-A Gets a Workout on the Nurburgring
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ge ... eId=105484
Ο χρήστης dasim έγραψε:
Ρε παιδια συγγνωμη αλλα πραγματικα εχει χαθει το μετρο σε οσους αγοραζουν αμαξι και δεν εχουν την τυχη να εχουν εταιρικο. Πριν απο 18 μηνες πηρα το Μεγκαν το 1.6 το 3πορτο με μεταλλικο με πανοραμικη ηλιοροφη με εργοστασιακο δερματινο σαλονι με ολο τον εξοπλισμο της εκδοσης dynamique με εργοστασιακο παρκτρονικ και ολα τα κολπα αυτοματα φωτα, υαλοκαθαριστηρες με την καρτα στο χερι 18.600 ευρω. Που απλα σημαινει οτι αν αφαιρεσω μεταλλικο 450 ευρω πανοραμικη περιπου 1000 και δερματινο 1200 ευρω το πηρα το αμαξι με 16.000 ευρω. Συν οτι οι ανθρωποι με το 1/4 μπροστα μου δωσαν και ατοκο διακανονισμο που απλα με βαση το υπολειπομενο κεφαλαιο και τα επιτοκια ισον με 2000 ευρω ....αρα τελικη τιμη για το αμαξι μονο 14.000. Προτου πει κανενας οτιδηποτε οτι δεν συγκρινεται ρενο με τουοτα θα του πω να ηρεμησει γιατι το ρενο στριβει και φρεναρει και τα κορολλα ειναι ΕΠΙΟΙΚΩΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ κατα την γνωμη μου και απο προσωπικη εμπειρια. Ποιοτικα το αμαξι δεν κανει ουτε τσικ που λεμε και απλα δεν μου εχει βγαλει τιποτα ....χτυπαω ξυλο. Το νεο κορολλα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αισθητικα και το βρισκω πολυ υποδυεστερο απο το δικο μου σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις. Και για να μην πει κανενας οτι ειμαι κολλημενος με το δικο μου πιστευω οτι το ΓΚΟΛΦ ειναι βαρβατη επιλογη στα λεφτα που κανει κλασεις ανωτερο απο τον ανταγωνισμο, το ιδιο ισχυειει κατα την γνωμη μου και για την Αλφα Ρομεο 147 που απλα ειναι ενα υπεροχο αμαξι ακομη και σημερα και θετει τα στανταρτ.
Να ηρεμησουμε λοιπον και να σκεφτουμε λιγο. Το πεζο 307 που αλλαζει μοντελο αυριο που λεει ο λογος ειναι 10 σκαλες ανωτερο σε ασφαλεια και ανεση και με πλεον αποδεδειγμενη αξιοπιστια.
Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να πληρωσω τοσα λεφτα γιατι η τουοτα αποφασισε να φτιαχνει τα αμαξια της στην Αγγλια-ως γνωστον η λιρα ειναι ακριβη-, γιατι πρεπει να συντηρω εγω αυτες τις υπεροχες εκθεσεις και συνεργεια και γιατι στο κατω κατω να πληρωσω τοσα λεφτα για μια ενδεχομμενη αξιοπιστια οταν πλεον κανενας μας δεν κραταει αμαξι πανω απο 5 χρονια. Και μην μου πουλησετε παραμυθια για μεταπωλητικη αξια γιατι το αμαξι πλεον ειναι καταναλωτικο αγαθο και την μερα που το παινεις χανεις επιτοπου 20% αλλα και γιατι με την πληθωρα των εταιρικων που θα χτυπησουν την αγορα σε 3 χρονια οι τιμες θα παρουν οχι την κατηφορα αλλα τον γκρεμο.Αρκετα, αρκετα................
Ως πρώην κάτοχος Renault Megane 1.6 σου παραθέτω τις βλάβες που μου έβγαλε μέσα σε 7 χρονάκια.
Αντικατάσταση προβληματικού πολλαπλασιαστή.
Αυτά μαζί με μερικά άλλα προβλήματα με οδήγησαν στο να μην ξαναγοράσω γαλλικό αυτοκίνητο ΠΟΤΕ.
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Εμένα γιατί εξακολουθεί να μου φαίνεται ότι είναι υπερτιμημένο ?
Πολλά λεφτά (~ 20.000) και sorry παίδες αλλά να έδινα 7.000.000 δρχ. για να έπαιρνα κάτι που η υφή των πλαστικών του μου θυμίζει lada niva και χωρίς να δίνει κάτι ιδαιίτερο και διαφορετικό στον εξοπλισμό .... ε όχι δεν θα το αγόραζα.
Και τελικά κανείς μα κανείς (ούτε τα περιοδικά) δεν έχει αναφέρει ένα σοβαρό επιχείρημα (εκτός βέβαια από υποκειμενικές κρίσεις) γιατί υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού.
.
Γιατι κανένα περιοδικό -και κυρίως οι 4Τ που θέλουν να λέγονται εγκυκλοπαίδεια του αυτοκινήτου και που δεν είναι μακρια απο αυτό-
ΠΟΤΕ δεν αφόρησαν τα άθλια πλαστικά,τις χωρις τάσι σιδερένιες ζάντες,τις χειρολαβές απο κάρο,τις πόρτες με πάχος τσιγαρόχαρτου!! Τη φονική συμπεριφορα με τους ακαμπτους άξονες που σε έβγαζαν έξω στην παραμικρη στροφη!Φυσικά η άνεση για τους σχιστομάτηδες σήμαινε επικύνδυνες μαλακές αναρτήσεις και τα κρατηματα αντίστοιχες σκληρες που σε έστελναν στον ορθοπαιδικό για θεραπεία μέσης!!! Όχι οι 4Τ ΠΟΤΕ δεν αφόρισαν αυτα τα σάπια γιαπωνέζικα!!!! ΠΟΤΕ! Κατ'αυτούς πάντοτε ήταν καλοφτιαγμένα και αξιόπιστα!! Σορυ για τα οφφ τόπικ παιδιά αλλα πιστεύω οτι οι γερμανόφιλοι τουλάχιστον με καταλαβαίνουν....!
Έλεος ποια δεν είναι ανάγκη να ισοπεδώνουμε κάτι όταν δεν μας αρέσει...