Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 23
    • Best 0
    • Groups 0

    dim-fylaktos-felicia

    @dim-fylaktos-felicia

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    23
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dim-fylaktos-felicia Unfollow Follow

    Latest posts made by dim-fylaktos-felicia

    • RE: ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΕΤΟΝ.....

      Αυτη ειναι μια τετραδα απο τα παλαιοτερα μπουζι με φυσικα με χρηση Ασετον.

      https://img9.uploadhouse.com/fileuploads/28021/2802128963b649da5ca9348ab0e17c4f0f6e7953.jpg

      Ηταν γυρω στα 13.000 χιλιομετρα η χρηση τους.

      https://img1.uploadhouse.com/fileuploads/28021/280212813466df4c51664853499350dbb1173f8c.jpg

      Εδω τα επομενα παλι της ιδιας εταιριας με Ασετον φυσικα

      https://img4.uploadhouse.com/fileuploads/28021/280212942226571929193bde410a0d3e86b3e5ac.jpg

      στα 12.000 χιλιομετρα χρησης.

      https://img6.uploadhouse.com/fileuploads/28021/28021296c1c90442222af40432e172f088119c45.jpg

      Μπορειτε και μονοι σας να κρινετε εαν ειναι καλη η καυση ή οχι...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: βουητό-θόρυβος κ ΜΟΝΟ σε κακή ασφαλτο - από δαγκάνες φρένων ??

      Εννοει θα του αλλαξει την διαμετρο να παει πιο σφηνωτα

      να μην ''παιζει'' που λεμε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΕΤΟΝ.....

      Εχουν περασει πολλα χρονια απο τοτε που ξεκινησα την ενοτητα τοτε στο GTC & συνεχιζω να βαζω Ασετον συνεχως.

      Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης (ελεγξα προσφατα και τα μπεκ μου) ενω με ''σωζει'' απο κακης ποιοτητος βενζινη.

      Θα σας δειξω συντομα φωτογραφιες απο τα μπουζι για να δειτε την καυση,οπου τα εδειξα (μηχανικους ενας εκ των οποιων ηταν και σε ομαδα καρτ σε αγωνες) & εξηγησα το πως δουλευω το αμαξι μου ειπαν τα καλυτερα λογια.

      Τα μπουζι που θα δειτε ειναι μια 4αδα Champion συν μετα αλλη μια που εβαλα.

      Τωρα χρησιμοποιω NGK.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: βουητό-θόρυβος κ ΜΟΝΟ σε κακή ασφαλτο - από δαγκάνες φρένων ??

      το βουητό  ομως πάλι ακούγεται πάλι σε δοκιμή ,μού λέει μάλλον φταίνε οι πύροι πού κρατάνε την δαγκάνα , εχουν φαγωθεί κ θέλουν να μπεί πουκάμισο ,που θα το φτιάξει σε μηχανουργείο ,λέω να βάλουμε καινούργιους πύρους - βίδες ,μού λέει η nissan ΔΕΝ δίνει χωριστά τούς πύρους αλλά πάει κομπλέ με την δαγκάνα ..βουητό απο δαγκάνες φρένων το εχετε ξανακούσει κ αν εχουν φαγωθεί οι πύροι ... να κάνει βουητό εστω σε  ελάχιστο κακό ασφάλτινο οδόστρωμα ?

      Το ειπα πριν απο λιγο ακι σε αλλη ενοτητα:

      εμενω λογω πυρων μου εκανε ενα ''τανκ-τανκ'' καθε φορα πχ που φρεναρα σε κακη ασφλατο αλλα χαμηλη ταχυτητα

      Το ιδιο ειπε και σε μενα ο μαστορας πως δεν υπαρχουν ''ανεξαρτητοι'' στο εμποριο και με πατεντα (μαλλον ακτι σνα σφυρηλατηση) το προβλημα λυθηκε εντελως.

      Βουητο στα φρενα...οι δισκοι σου ειναι καθαροι; τα τακακια;

      εκανες το κολπο με την οπισθεν και το αποτομο φρενο να πατησουν καλυτερα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

      Εχω βαλει μονωση σε ολο το αμαξι (εξαιρεση ο ουρανος) ετσι ειμαι παθων-μαθων σε μερικα πραγματα.

      Απο την μια αξιζει τον κοπο και με το παραπανω μαλιστα (εχω βαλει ως και εξτρα τσιμουχες σε 4 πορτες-καπο-πορτ μπαγκαζ) με τεραστια διαφορα απο θεμα εξωτερικων ηχων-σφυριγμα αερα γιατι δεν υπαρχει κενο.

      Μπορειτε να κανετε το τεστ του χαρτιου και θα εκπλαγειτε με το κενο που εχετε ιδιως στις πορτες.

      Υλικα αμα το ψαξεις πλεον υπαρχουν πολλα,τα πρωτα χρονια δεν ειχαμε και πολλες επιλογες και ξεκιναγαμε με πισσοχαρτο,τωρα με το ebay-amazon βρισκεις πχ μονωτικα υλικα φοβερα !

      ΠΡΟΣΟΧΗ τι βαζετε στο καπο (αυξημενη θερμοκρασια,λαδια-κινδυνος φωτιας) και ιδιως στο πορτ μπαγκαζ (πλαινα-πατωμα) απο θεμα νερου (υγρασια-να περασει πχ νερο απο το φαναρι) γιατι ΟΛΗ η δουλεια σας θα παει στραφι.

      Μετα ειναι πολυς κοπος για να βγαλετε το μονωτικο-καθαρισμα-στεγνωμα-τοποθετηση νεου κλπ.

      Να υπολογισετε το εξτρα βαρος διοτι δεν ειναι ολα τα μονωτικα ''αφρωδη'' πχ αυτα για συντονσμους-κραδασμους προσθετουν αρκετο βαρος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: θόρυβος οταν παταω μαλακα το φρένο.

      Οι πυροι μηπως εχουν μποσικο με τον καιρο;

      Εμενα μου εκαναν σε χαμηλες ταχυτητες (κινηση πολης) ενα ''τανγκ-τανκγ'' που μου ειχε σπασει τα νευρα.

      Με πατεντα ο μηχανικος τους διαπλατυνει ας το πουμε (μαλλον θα επεσαν τιποτα σφυριες) και εκτοτε τελος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Για 1600αρι diesel με μπαταρία 760A και 70Ah τι καλώδια εκκίνησης χρειάζονται;

      Παρε καλωδια ηλεκτροκολλησης στα 25mm

      μακραν καλυτερα απο τα ετοιμα σετ του εμποριου που εχουν χαμηλης ποιοτητος χαλκο και χοντρη επενδυση για να σε πειθουν πως ειναι για πολλα Α.

      Μετα απο λιγη χρηση σε αυτα τα σετ ο χαλκος μεσα θα αρχιζει να μαυριζει.

      Ποιοτικο καλωδιο ηλεκτροκολλησης στα 25mm εχει γυρω στα 4-5 ευρω το μετρο,για δαγκανες βαλε τις παλιες αφου ενισχυσεις την συνδεση να μην γλυστραει το καλωδιο-να κανει αριστη επαφη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: Περι εξατμισεων...

      lazarefa wrote:

      Μάλιστα. Πέρα ίσως απ' τον θόρυβο, χάνω κάπου αλλού με μια τέτοια λύση;

      Εγω με ατμοσφαιρικο μοτερ δεν εχασα,αντιθετα.Εσυ λογικα θα δεις οφελη.Ο θορυβος απο οτι συμπερανα ειναι θεμα τελικου,αν το τελικο κοβει τα παντα no  θορυβος.

      Απο θεμα ροπης σε χαμηλες-μεσαιες πως εισαι τωρα;

      Κραταει συμπιεση;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: Αυξημενη καταναλωση, θερμοκρασια και αιτιες

      μπορεις να γίνεις πιο σαφής
      πως γίνεται να είναι στο ρελαντί και να φθάνει σε θερμοκρασίες που να κλείνει ο θερμοστάτης (αν ανοίγει τους 90)

      Παλαιότερα σε πολλά αυτοκίνητα βάζανε εδω χαμηλότερους θερμοστάτες λόγω του θερμότερου κλίματος με αποτέλεσμα να δουλεύουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και πλουσιότερα μίγματα;

      Ετσι για το τυπικο συμπληρωνω: μερικα συνεργεια εβαζαν και αλλη βαλβιδα βεντιλατερ ''πιο χαμηλη'' με αποτελεσμα να δουλευει το βεντιλατερ παραπανω φορες ανα ιδια διαδρομη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • RE: ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΕΤΟΝ.....

      Συναδελφοι δεν εχω σταματησει την χρηση Ασετον ολα αυτα τα χρονια,πολυ σπανιες ηταν οι περιπτωσεις που δεν εβαλα μεσα & αυτο εγινε σκοπιμως για να 'δοκιμασω' την βενζινη απο μερικα βενζιναδικα.

      ΚΤΕΟ περασα περυσι κανονικα,κανενα προβλημα με εκπομπες κλπ ουτε ειχα ρεταρισματα-σβησιματα ποτε μου λογω Ασετον.

      Ξεκινησα απο την Αθηνα για Βορειο Ευβοια φορτωμενος αρκετα,στην Εθνικη πηγαινα με 100-125χλμ (δεν παω παραπανω σκοπιμως) και μετα αρχισαν οι στροφες.

      Η ωρα ηταν 11πμ & αρχιζε η ζεστη,κινηθηκα αξιοπρεπεστατα (οσο γινοταν με το βαρος που ειχα) φθανοντας το στροφομετρο στις 5500rpm πολυ συχνα.

      Τις αλλες μερες κινηθηκα μεσα σε αγροτουπολεις που ναι μεν δεν ειχαν φαναρια αλλα ειχε stop & μικρη κινηση & αναβε το βεντιλατερ ομως με την πρωτη ευκαιρια μιας και δεν ειχα βαρος το πιεζα οσο γινοταν στις στροφες ασχετα εαν η ωρα ηταν 1μμ & εκαιγε ο τοπος.

      Ουσιαστικα δεν εκανα τιποτα για 'οικονομια',ηθελα αν δω κατω απο ηλιο με τετοια συμπεριφορα ποση καταναλωση θα ειχα με Ασετον μεσα.

      Το αμαξι εχει φιλτρο-προγραμμα-ολοσωμη εξατμιση,εφθασα στην καταναλωση τα 8lt / 100km τα οποια δεν ειναι 'αθλος' ομως μην ξεχνατε μιλαμε για αμαξι που κυκλοφορει επι 16 χρονια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dim-fylaktos-felicia
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr