Προσπάθησες να μετακινήσεις τον μοχλό από το P προς N-D καθ πάλι στο P?
Οπως είπαν παραπάνω μπορεί να μην βλέπει ότι ο μοχλός είναι στην θέση Parking και για αυτό δεν μιζαρει.
2-3 φορές τον χρόνο μου το κάνει και μένα σε άλλο αυτοκίνητο όχι Polo.
Please enter occupation - Please enter your interests
Προσπάθησες να μετακινήσεις τον μοχλό από το P προς N-D καθ πάλι στο P?
Οπως είπαν παραπάνω μπορεί να μην βλέπει ότι ο μοχλός είναι στην θέση Parking και για αυτό δεν μιζαρει.
2-3 φορές τον χρόνο μου το κάνει και μένα σε άλλο αυτοκίνητο όχι Polo.
Ανέβασα ένα βίντεο στο YouTube για να το ακούσετε. Είναι από πριν τις αλλαγές λάδιων, τώρα δεν κάνει έτσι. Έχει βελτιωθεί. Επίσης όταν ξεκινήσω πορεία ο θόρυβος είναι ελάχιστος και διαρκώς βελτιώνεται έως που σταματάει.
Καλησπέρα στο φορουμ
Έχω ένα Fiat Punto 1200 16v του 2002. Εχω ένα θέμα με την πρωινή εκκίνηση. Κοπανάει προφανώς κάποιο Ωστηριο. Άλλαξα λάδια Castrol Magnatec 10-40 και φίλτρο Bosch πιστεύοντας πως θα βελτιωθεί. Στην αρχή σταμάτησε για 2 μέρες αλλά μετά πάλι τα ίδια. Ξανά αλλάζω λάδια και φίλτρο αλλά και πάλι τα ίδια. Αυτό το κάνει μόνο στην πρωινή εκκίνηση και για περίπου 4-5 χιλιόμετρα. Τις υπόλοιπες φορές που θα βάλω μπροστα το αμάξι μέσα στην ίδια μέρα δεν το κάνει. Βέβαια βελτιώθηκε ο θόρυβος που προκαλεί το ωστήριο.
Έχω δοκιμάσει 3 φορές να του ρίξω λίγο λάδι πριν το βάλω μπροστά το πρωί και δεν κάνει κανένα θόρυβο. Σταματάει για 2 μέρες. Μικρή ποσότητα. 30-50 ml πάνω κάτω. Όταν δεν ρίξω λάδι χτυπάει.
Δεν είναι περίεργο?
Ο μηχανικός μου είπε ότι ανεβάζει κανονικα λάδια. Του είπα να μετρήσει την αντλία λαδιού για την πίεση αλλά δεν πολύ ασχολήθηκε. Μου είπε να ρίξουμε ένα πρόσθετο της Liqui moly για τον καθαρισμό των ωστηριων.
Καμία ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο?
Καλησπέρα παιδιά,
Έχω ένα Fiat Punto mk2 με 165/70/r14. Τώρα έχει κάτι Hankook που θέλουν αλλαγή γιατί στο βρεγμένο γλυστράνε πολύ. Κάνω 7-8 χιλιάδες χλμ το χρόνο.
Γλυκοκοιτάζω τα Continental Contipremium 5 αλλά διαβάζω ότι φθείρονται σχετικά εύκολα.
Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο με καλό κράτημα σε βρεγμένο?
Καλησπέρα στην κοινότητα
Είμαι κάτοχος ενός Fiat punto Mk2 1200 16v με αυτόματο σασμάν cvt. Το έχω περίπου 10 μήνες και την προηγούμενη εβδομάδα το πήγα σε έναν γνωστό ψυγειά στην Θηβών στο Ίλιον για καθαρισμό του ψυγείου και προφανώς αλλαγή αντί ψυκτικού.
Και εκεί άρχισαν τα προβλήματα με το αυτόματο κιβώτιο. Σημειωτέον ότι όταν το πήρα αναβόσβηνε το λαμπάκι του κιβωτίου αλλά μετά από μερικά λεπτά έσβησε. Όταν πήγα να το παρκάρω το αμάξι κλοτσησε όταν έβαλα όπισθεν και επίσης όταν έβαλα D για να το κάνω λίγο μπροστά και ξανά αναβόσβηνε το λαμπάκι του κιβωτίου. Το πηγα αμέσως πίσω και το μόνο που έκαναν ηταν να το φυσάνε για να στεγνώσει το κιβώτιο. Πολύ πιθανόν να χυθηκε νερό ή τίποτα άλλο όπως αντί ψυκτικό. Από τότε έχω αλλάξει λάδια και φίλτρο στο σασμάν αλλά μερικές φορές όταν επιλέγω στον λεβιέ όπισθεν ή Drive το αμάξι κλοτσάει και αναβοσβήνει το λαμπάκι. Το αμάξι όμως κινείται κανονικά, το πρόβλημα είναι κατά την επιλογή. Επίσης άναψε το λαμπάκι της μηχανής. Στο συνεργείο που το πήγα, το διαγνωστικο έβγαλε αισθητήρα λ1, ο οποίος αλλάχτηκε με γνήσιο της bosch. Στο διαγνωστικο δεν το εμφανίζει πια αλλά το λαμπάκι παραμένει αναμένο. Το δικό του διαγνωστικο δεν μπορεί να δει το αυτόματο σασμάν.
Μου είπε να το πάω σε εξουσιοδοτημένο της fiat.
Θέλω να σας ρωτήσω σε ποιο εξουσιοδοτημένο να το πάω, μένω στο Ίλιον. Έχω απελπιστεί, το αμάξι ήταν μια χαρά.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Δημήτρης
Καλησπέρα παιδιά
Αγόρασα πρόσφατα ένα fiat punto mk2 1200 16v του 2002.
Θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με ενα τρέμουλο που έχει στο ρελαντί το τιμόνι. Να σημειώσω ότι οι στροφές παραμένουν σταθερά στις 800. Όταν πατήσω γκάζι σταματάει το τρέμουλο στο τιμόνι, ακόμα και σταθμευμένο (με νεκρά εννοείται).
Τι μπορεί να είναι?
Καλησπέρα παιδιά
Αγόρασα πρόσφατα ένα fiat punto mk2 1200 16v του 2002.
Θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με ενα τρέμουλο που έχει στο ρελαντί το τιμόνι. Να σημειώσω ότι οι στροφές παραμένουν σταθερά στις 800. Όταν πατήσω γκάζι σταματάει το τρέμουλο στο τιμόνι, ακόμα και σταθμευμένο (με νεκρά εννοείται).
Τι μπορεί να είναι?
Συγνώμη, από την βιασύνη μου ξέχασα να γράψω ότι ψάχνω για αξιόπιστο συνεργείο για Fiat στην Δυτική Αττική.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα παιδιά
Πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός Fiat Punto 1200cc 16V του 2002. Είναι σε αρκετά καλή κατάσταση αλλά ο μηχανικός που το είχε τσεκαρει δεν είχε δει μια σπασμένη βάση μηχανής!! Το πρόβλημα το εντόπισε άλλος μηχανικός και αλλάχτηκε από τον πρώτο χωρίς να πληρώσω. Ένα δύο προβληματάκια συνεχίζουν να υπάρχουν και θα ήθελα να μου προτείνεται ένα αξιόπιστο συνεργείο για Fiat ωστε να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Σημειωτέον ότι το δικό μου έχει και αυτόματο κιβώτιο CVT.
Προφανώς και δεν μιλάω για εξουσιοδοτημένα εκτός και αν είναι σούπερ αξιόπιστο και ταυτοχρόνως (κάπως) οικονομικό.
Με άλλα λόγια δεν θέλω να με κοροϊδέψουν.
Εγώ μένω στο Ίλιον.
Ευχαριστώ.