Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 1
    • Groups 0

    Chris 1

    @Chris 1

    3
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Chris 1 Unfollow Follow

    Best posts made by Chris 1

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετώ την κοινότητα. Πρώτο μου post.

      πρόσφατα αγόρασα από Γερμανία ένα μεταχειρισμένο PHEV prime Tucson. Το αμάξι είναι ότι ακριβώς ήθελα και είμαι σούπερ - σούπερ ενθουσιασμένος. θα ήθελα όμως να ξέρω αν σας εμφανίστηκε και εσάς το παρακάτω πρόβλημα στο καδράν και αν ναι , αν τελικά το λύσατε ή το αφήσατε να υπάρχει. Στο εξωτερικό είναι πολύ γνωστό θέμα της hyundai με την ψύξη των μπαταριών της στα plug-in σε όλα τα μοντέλα της 2021-2023 (και στα Ioniq).
      μνμ που εμφανίζεται
      Refill inverter Cooland
      Αναπαράγεται όταν:

      • μετά από μικρή στάση όταν έχουν προκύψει οι παρακάτω συνθήκες
      • Η μέρα να είναι ιδιαίτερα ζεστή.
      • Σε EV κατάσταση να δουλέψει για 1+ ώρες
      • και σίγουρα εμφανίζεται όταν κάνει πάνω 200 χλμ συνολικά EV+PHEV σε ταξίδι.
        Τα υγρά και στα δύο δοχεία είναι λίγο πάνω από το max πάντα.
        H θερμοκρασία κινητήρα παραμένει σταθερή χωρίς εμφανές πρόβλημα.

      Στην Αμερική τρέχει επίσημη ανάκληση κατα την οποία καθαρίζουν όλες τις σωληνώσεις με ειδικό μηχάνημα που δίνεται για αυτό το σκοπό και βάζουν νέο καλύτερης γενιάς παραφλού.

      Αν κάποιος το γνωρίζει το θέμα επίσης θα ήθελα και την δική σας άποψη. Εγώ είναι να το πάω στην αντιπροσωπία σε 8 ημέρες. Δεν μπορώ νωρίτερα. Όταν το πάω θα δώ τι θα μου πούνε και αυτοί. Έχω κατεβάσει και το έντυπο της ανάκλησης από τις ΗΠΑ, μήπως και χρειαστεί.

      Clipboard01.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chris 1

    Latest posts made by Chris 1

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @chris-1 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Δηλαδή είναι κανονικά η στάθμη και παρόλα αυτά εμφανίζεται το μήνυμα;

      ακριβώς . Το πρόβλημα αναπαράγεται μόνον μετά από ολιγόλεπτη στάση με σβήσιμο του κινητήρα και αφού έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα και έξω έχει 30C+. όταν θα πάς να το ξαναβάλεις μπροστά θα εμφανιστεί. και δεν σβήνει παρα μόνον αν σταματήσεις αρκετά για να κρυώσει ο κινητήρας τελείως.
      ο πωλητής στην Γερμανία δεν ήξερε τίποτα. Οι οδηγίες λένε ότι κανονικά εμφανίζεται όταν τα υγρά είναι σε πολυ χαμηλή στάθμη. Αν ήταν αληθινό λογικά ακόμη και εν κίνηση θα έπρεπε να το δείξει.
      Είμαι περίεργος τι θα μου πεί η εδώ αντιπροσωπία και αν κάποιος του χει τύχει αυτό.

      Πάντως αυτό μου ακούγεται περισσότερο για προβληματικό αισθητήρα στάθμης παρά για οτιδήποτε άλλο. Επίσης αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το χρώμα του αντιψυκτικού σου: στο δικό μου είναι το κόκκινο που είναι το G12/G12+ το οποίο είναι σαφώς πιο σύγχρονο.

      Πρέπει να έχεις δίκιο για το χρώμα. Στην Αμερική και στην Αγγλία που είναι σε εξέλιξη η ανακλιση καθαρισμού και αντικατάστασης υγρού, το νέο χρώμα είναι ροζ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chris 1
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Δηλαδή είναι κανονικά η στάθμη και παρόλα αυτά εμφανίζεται το μήνυμα;

      ακριβώς . Το πρόβλημα αναπαράγεται μόνον μετά από ολιγόλεπτη στάση με σβήσιμο του κινητήρα και αφού έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα και έξω έχει 30C+. όταν θα πάς να το ξαναβάλεις μπροστά θα εμφανιστεί. και δεν σβήνει παρα μόνον αν σταματήσεις αρκετά για να κρυώσει ο κινητήρας τελείως.
      ο πωλητής στην Γερμανία δεν ήξερε τίποτα. Οι οδηγίες λένε ότι κανονικά εμφανίζεται όταν τα υγρά είναι σε πολυ χαμηλή στάθμη. Αν ήταν αληθινό λογικά ακόμη και εν κίνηση θα έπρεπε να το δείξει.
      Είμαι περίεργος τι θα μου πεί η εδώ αντιπροσωπία και αν κάποιος του χει τύχει αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chris 1
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλώς ήρθες Χρήστο.

      • Όταν λες "πάνω από το MAX" υποθέτω ότι εννοείς με κρύο κινητήρα, σώστα;
      • Όταν σου βγάζει το μήνυμα, όντως βλέπεις την στάθμη του ψυκτικού να είναι κάτω από το ΜΙΝ;

      Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
      Είναι πάνω από το max ακόμη και με κρύο κινητήρα που δεν τον κούνησα από την προηγούμενη ημέρα. Στην φωτογραφία είναι από το βίντεο φώτο την ημέρα που ήταν παρκαρισμένο στην αντιπροσωπία hyundai κρύο και το πήραμε για να το πάω για πλήρη έλεγχο έξω. To μπλε υγρό είναι εμφανές ότι είναι αρκετά ψηλά. τόσο ήταν και όταν μου το έβγαλε με ζεστό κινητήρα (Αυτό δεν ξέρω αν μας λέει κάτι).
      Το άλλο το υγρό το πράσινο είναι για το ψυγείο και δεν φαίνεται στο βίντεο καλά αλλά και αυτό είναι κανονικά στο όριο . Του έβαλα και λίγο ακόμη απιονισμένο διότι μου είπε ο πωλητής ο hyundai να το κάνω εφόσον μου βγάζει αυτό το σήμα.
      Clipboard02.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chris 1
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετώ την κοινότητα. Πρώτο μου post.

      πρόσφατα αγόρασα από Γερμανία ένα μεταχειρισμένο PHEV prime Tucson. Το αμάξι είναι ότι ακριβώς ήθελα και είμαι σούπερ - σούπερ ενθουσιασμένος. θα ήθελα όμως να ξέρω αν σας εμφανίστηκε και εσάς το παρακάτω πρόβλημα στο καδράν και αν ναι , αν τελικά το λύσατε ή το αφήσατε να υπάρχει. Στο εξωτερικό είναι πολύ γνωστό θέμα της hyundai με την ψύξη των μπαταριών της στα plug-in σε όλα τα μοντέλα της 2021-2023 (και στα Ioniq).
      μνμ που εμφανίζεται
      Refill inverter Cooland
      Αναπαράγεται όταν:

      • μετά από μικρή στάση όταν έχουν προκύψει οι παρακάτω συνθήκες
      • Η μέρα να είναι ιδιαίτερα ζεστή.
      • Σε EV κατάσταση να δουλέψει για 1+ ώρες
      • και σίγουρα εμφανίζεται όταν κάνει πάνω 200 χλμ συνολικά EV+PHEV σε ταξίδι.
        Τα υγρά και στα δύο δοχεία είναι λίγο πάνω από το max πάντα.
        H θερμοκρασία κινητήρα παραμένει σταθερή χωρίς εμφανές πρόβλημα.

      Στην Αμερική τρέχει επίσημη ανάκληση κατα την οποία καθαρίζουν όλες τις σωληνώσεις με ειδικό μηχάνημα που δίνεται για αυτό το σκοπό και βάζουν νέο καλύτερης γενιάς παραφλού.

      Αν κάποιος το γνωρίζει το θέμα επίσης θα ήθελα και την δική σας άποψη. Εγώ είναι να το πάω στην αντιπροσωπία σε 8 ημέρες. Δεν μπορώ νωρίτερα. Όταν το πάω θα δώ τι θα μου πούνε και αυτοί. Έχω κατεβάσει και το έντυπο της ανάκλησης από τις ΗΠΑ, μήπως και χρειαστεί.

      Clipboard01.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chris 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr