Χαιρετώ την κοινότητα. Πρώτο μου post.
πρόσφατα αγόρασα από Γερμανία ένα μεταχειρισμένο PHEV prime Tucson. Το αμάξι είναι ότι ακριβώς ήθελα και είμαι σούπερ - σούπερ ενθουσιασμένος. θα ήθελα όμως να ξέρω αν σας εμφανίστηκε και εσάς το παρακάτω πρόβλημα στο καδράν και αν ναι , αν τελικά το λύσατε ή το αφήσατε να υπάρχει. Στο εξωτερικό είναι πολύ γνωστό θέμα της hyundai με την ψύξη των μπαταριών της στα plug-in σε όλα τα μοντέλα της 2021-2023 (και στα Ioniq).
μνμ που εμφανίζεται
Refill inverter Cooland
Αναπαράγεται όταν:
- μετά από μικρή στάση όταν έχουν προκύψει οι παρακάτω συνθήκες
- Η μέρα να είναι ιδιαίτερα ζεστή.
- Σε EV κατάσταση να δουλέψει για 1+ ώρες
- και σίγουρα εμφανίζεται όταν κάνει πάνω 200 χλμ συνολικά EV+PHEV σε ταξίδι.
Τα υγρά και στα δύο δοχεία είναι λίγο πάνω από το max πάντα.
H θερμοκρασία κινητήρα παραμένει σταθερή χωρίς εμφανές πρόβλημα.
Στην Αμερική τρέχει επίσημη ανάκληση κατα την οποία καθαρίζουν όλες τις σωληνώσεις με ειδικό μηχάνημα που δίνεται για αυτό το σκοπό και βάζουν νέο καλύτερης γενιάς παραφλού.
Αν κάποιος το γνωρίζει το θέμα επίσης θα ήθελα και την δική σας άποψη. Εγώ είναι να το πάω στην αντιπροσωπία σε 8 ημέρες. Δεν μπορώ νωρίτερα. Όταν το πάω θα δώ τι θα μου πούνε και αυτοί. Έχω κατεβάσει και το έντυπο της ανάκλησης από τις ΗΠΑ, μήπως και χρειαστεί.