Συγνώμη δεν το είχα προσέξει.
Διονύσης Λιβέρης
Latest posts made by autoliveris
-
RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα
-
RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα
Υπάρχει σχετικό θέμα για το ράλι ΕΛΠΑ το οποίο θα είχες προσέξει αν σκοπός σου ήταν η πραγματική συμμετοχή στο 4T Forum και όχι απλά η διαφήμιση του blog σου [Mod]
-
RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα
Διεγράφη διαφημιστική καταχώρηση άλλου site / blog. Νόμιζα ότι είχε γίνει σαφές ποιοί είναι οι κανόνες δημοσίευσης στο 4TF. Πόσο δε μάλλον όταν υπάρχει ολόκληρο θέμα για το σκοπό αυτό http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=46925 [Mod]
-
RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα
Ολοκληρώθηκαν χθες οι εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ στο αγωνιστικό της ΕΛΠΑ.
Τα αποτελέσματα των εκλεγομένων έχουν ώς εξής:
Γιώργος Παυλόπουλος 70, Αντώνης Μπουκαούρης 48, Νίκος Κόγιας 43, Κατερίνα Χαλιβελάκη 41, Στράτος Μαυρουδής 37, Ντέπυ Δράκου 31, Μανώλης Μακρινός 30, Αλέξης Μαρατζίδης 29, Στράτος Φωτεινέλης 20.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα συνεδριάσουν για να συγκροτηθούν σε σώμα.
Για την εξελεγκτική επιτροπή εξελέγησαν οι Τώνια Παυλή, Μαθιός Μανσόλας και Γιάννης Ματάκιας.Υπάρχει ήδη η ανακοίνωση αυτή στο θέμα Εκλογές στο αγωνιστικό της ΕΛΠΑ [Mod]
-
RE: Classic Events
ΣΟΑΙΣΤΑ: Πίτα, απονομή και εκλογές
http://autoclassiclive.blogspot.com/201 ... -post.html
ΦΙΛΠΑ: 18ο ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ
-
RE: Classic Events
Ο Σύλλογος Ιδιόκτητων Ιστορικών Αυτοκινήτων διοργανώνει το 18ο Γύρο Αττικής την Κυριακή 20/2/2011. Ο 18ος Γύρος Αττικής θα διεξαχθεί στη Νοτιοδυτική Αττική και προσμετρά στο πρωτάθλημα ΣΙΣΑ με συντελεστή 1.
Ο αγώνας θα εκκινήσει το πρωί της Κυριακής από το λιμάνι της Ν. Περάμου και θα αποτελείται από απλές διαδρομές συνολικού μήκους 145 χλμ και από ειδικές διαδρομές ακρίβειας δευτερολέπτου. Οι ειδικές δοκιμασίες θα εκτελεστούν σε θρυλικές διαδρομές αγώνων ράλλυ. Ο τερματισμός θα γίνει στο λιμάνι της Ν. Περάμου και η απονομή σε ταβέρνα της περιοχής. Θα γίνουν δεκτά αυτοκίνητα κατασκευής έως το 1984 που διαθέτουν πιστοποιητικό καταχώρησης και θα γίνει βράβευση νικητών με την καθιερωμένη κατηγοριοποίηση του ΣΙΣΑ που συνδυάζει τις κατηγορίες παλαιότητας με τις κλάσεις του κυβισμού των αυτοκινήτων.
Η τιμή συμμετοχής ανά πλήρωμα είναι 70€ για ταμ. ενήμερα μέλη ΣΙΣΑ και 80€ για τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ
Δευτέρα 31/1 Έναρξη δηλώσεων συμμετοχής
Δευτέρα 14/2 Λήξη δηλώσεων συμμετοχής 21:00 στα γραφεία του ΣΙΣΑ
Πέμπτη 17/2 Ανακοίνωση λίστας συμμετεχόντων
Παρασκευή 18/2 Παραλαβή υλικού αγώνα από τα γραφεία του ΣΙΣΑ 18:00-20:00
Κυριακή 20/2
09:30-10:15 Συγκέντρωση και Διοικητικός έλεγχος.
10:30 Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου από το λιμάνι της Ν. Περάμου
Διαδρομές: Ν. Πέραμος, Αγ. Ιωάννης, Ψάθα, Πάνακτος, Στεφάνη, Μελετάκι, Ν. Πέραμος.
13:30 Τερματισμός στο λιμάνι της Ν. Περάμου
14:30-17:30 Γεύμα, ανακοίνωση αποτελεσμάτων και απονομή σε ταβέρνα της Ν. Περάμου
Τα ωράρια αναφέρονται στην εκκίνηση και στον τερματισμό του 1ου αυτοκινήτου. Το τελευταίο θα διέρχεται περίπου 1½ ώρα μετά.
Για πληροφορίες και κανονισμό στα τηλέφωνα 210 97.04.457 και 6945 973119 ή στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ. Ο Σύλλογος διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών για την καλύτερη ροή του προγράμματος!
Αίτηση συμμετοχής
http://www.sisa.gr/uploads/files/Aithsh ... ttikis.docΚανονισμός
http://www.sisa.gr/uploads/files/Kanoni ... ttikis.doc -
RE: Classic Events
Ο Αντωνόπουλος νικητής στην Αργολική Πλοήγηση
Με επιτυχία και 44 συμμετοχές διοργανώθηκε χτες η 4η Αργολική Πλοήγηση 2011. Νικητής αναδείχθηκε ο Παντελής Αντωνόπουλος. Ακολούθησαν ο Ηλίας Βεργίνης και ο Νίκος Ποριώτης.
Ο αγώνας ήταν συνδυασμός πλοήγησης - regularity, ο πρώτος από τους πέντε συνολικά αγώνες του 2ου Argolis Historic Trophy 2011 που έχει προκηρυχθεί από την Λέσχη AC3.
Με σημείο εκκίνησης το Parking της Πλαζ Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο, τα πληρώματα, διάνυσαν περίπου 80 χιλιόμετρα Αργολικής γης περνώντας διαδοχικά από Ναύπλιο, Νέα Κίο, Άκοβα Καρυά και Άργος με τερματισμό την Πλατεία Αγίου Πέτρου στο Άργος.
Ο Αγώνας, οργανωτικά, είχε πολλές καινοτομίες όπως τον συνδυασμό πλοήγησης με σκοπό την εύρεση των regularity Ειδικών Διαδρομών καθώς και την καθιέρωση παράλληλων κατηγοριών άνευ προσθέτων βοηθημάτων σε όλες τις κανονικές κατηγορίες δίνοντας ένα νέο στίγμα στην υπάρχουσα μορφή των αγώνων regularity Ιστορικού Αυτοκινήτου.
http://autoclassiclive.blogspot.com/201 ... st_31.html -
RE: DAKAR 2011
Rally Dakar 2011
Ο θεός του Dakar
Στη συνέντευξη τύπου πριν από το 5ο Rally Dakar της καριέρας του ο Βασίλης
Ορφανός σε ερώτηση για τις φιλοδοξίες του είχε απαντήσει: «Ό, τι πει ο θεός
του Dakar». Ο θεός του Dakar φαίνεται ότι εγκατέλειψε τον Έλληνα οδηγό στη
10η αγωνιστική ημέρα του 33ου Rally καθώς προβλήματα με τα ηλεκτρολογικά
της μοτοσυκλέτας του τον ανάγκασαν να παραιτηθεί από το όνειρο ενός ακόμη
τερματισμού στον πιο απρόβλεπτο, ριψοκίνδυνο και εν τέλει συναρπαστικό
αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο ίδιος, μετά από τις πρώτες βοήθειες που δέχτηκε, περιγράφει με κάθε
λεπτομέρεια τι ακριβώς συνέβη από το ελικόπτερο που τον μετέφερε στο
bivouac:
«Ήδη μετά το τέλος του αγώνα της Τρίτης (σ.σ 12 Ιανουαρίου) παραπονέθηκα
στους μηχανικούς της ομάδας για ένα πρόβλημα με το ρεύμα, καθώς η μηχανή
μου δεν πήρε μπροστά με τη μίζα. Οι μηχανικοί μου απάντησαν ότι το πρόβλημα
ήταν στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και αφού στο τελευταίο τσεκάρισμα πριν
τον αγώνα της Τετάρτης, η μηχανή πήρε μπρος αποφασίσαμε να μην αλλάξουμε
τη μπαταρία. Ξεκινώντας ο αγώνας όμως στις 4 τα ξημερώματα της Τετάρτης, η
μηχανή πάλι δε πήρε μπρος με τη μίζα και αναγκάστηκα να τη σπρώξω για να
ξεκινήσει. Για να είμαι ειλικρινής, ξέροντας το απαιτητικό πρόγραμμα της
ημέρας, σε όλη τη διαδρομή είχα αυτή την έγνοια και κυρίως πρόσεχα να μη μου
σβήσει η μηχανή. Μετά την απλή διαδρομή, το απίστευτο κρύο και το πέρασμα
των Άνδεων στα 4800μ., σειρά είχε η ειδική.
Πριν από την ειδική το πρόγραμμα προέβλεπε ανεφοδιασμό και σε αυτό το
σημείο είναι που ξεκίνησαν τα πραγματικά προβλήματα καθώς έπρεπε πάλι να
σπρώξω για να πάρει μπρος η μηχανή. Σηκώνω το ρελαντί και φεύγω
αποφασισμένος ότι επουδενί δε πρέπει να μου σβήσει. Από τα 170χλμ. της
ειδικής έχω διανύσει ήδη τα 102 όταν το road book μας στέλνει να περάσουμε
από ένα ποτάμι με πολλή πέτρα, να κάνουμε δηλαδή trial. Ξανασηκώνω το
ρελαντί για να ξεκολλήσω από το ποτάμι και εκεί είναι που η μηχανή σβήνει και
πάλι.
Είμαι σε ένα σημείο ολομόναχος, μου χωρίς άλλους οδηγούς κοντά μου αλλά για
καλή μου τύχη περνάει ένας Ολλανδός οδηγός, στην ίδια ομάδα με εμένα, ο
οποίος μου δίνει ρεύμα για να συνεχίσω. Ωστόσο όπως αποδείχτηκε ήταν μάταιη
η προσπάθεια καθώς μετά από 100μ. μένω και πάλι. Είμαι αποφασισμένος ότι
δεν πρόκειται να εγκαταλείψω, όμως νιώθω τις δυνάμεις μου να λιγοστεύουν. Η
υπερπροσπάθεια του αγώνα, η αγωνία της μηχανής, το μένος μου να βρω τη
λύση, είχαν σαν αποτέλεσμα να μείνω και από σωματικά υγρά.
Είμαι στη μέση του πουθενά, στην έρημο, μόνος και σκέφτομαι ότι πρέπει να
βρω έναν τρόπο να μην εγκαταλείψω. Είμαι στη στιγμή που ζυγίζω τις
αποφάσεις που πρέπει να πάρω όταν περνάει από πάνω μου ένα ελικόπτερο της
οργάνωσης. Του κάνω σήμα να κατέβει και ζητάω από το γιατρό να μου
χορηγήσει επί τόπου έναν ορό. Η ιατρική ομάδα – ως όφειλε – με ρώτησε αν
εγκαταλείπω ή όχι τον αγώνα και στην αρνητική μου απάντηση, πήρα την
προειδοποίηση ότι αν σε ένα τέταρτο που θα ξαναπεράσουν δε φύγω μαζί τους
τότε η εναλλακτική μου, αν δε λύσω και το πρόβλημα της μηχανής, ήταν να
περάσω όλο το βράδυ στην έρημο.
Με τον ορό που μου έδωσε ο γιατρός ανέκτησα κάποιες δυνάμεις. Η ιστορία
συνεχίζεται με ένα αυτοκίνητο αγωνιζόμενων οι οποίοι είχαν χαθεί και σε
αντάλλαγμα για το γεγονός ότι τους έδειξα το δρόμο, μου έδωσαν ρεύμα. Βάζω
μπροστά τη μηχανή, ωστόσο μετά από 100μ. μου σβήνει και πάλι. Εκείνη τη
στιγμή συνειδητοποίησα ότι είχαν τελειώσει όλα. Έφτασα στο οριακό σημείο
όπου πλέον ετίθετο θέμα επιβίωσης.
Δεν το κρύβω ότι η «τρέλα του Dakar» με παρότρυνε να κάνω την υπέρβαση και
να το ρισκάρω ωστόσο ένιωθα πολύ αδύναμος και για πρώτη φορά έπρεπε να
υπερισχύσει η λογική. Ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να μείνω τη νύχτα στην
έρημο, ήταν μάταιος κόπος να προσπαθήσω να βάλω μπροστά τη μηχανή.
Προτού μετρήσω το δίκαιο και το άδικο, την τύχη και την ατυχία, νιώθω καλά με
τον εαυτό μου διότι έκανα ό, τι μπορούσα, διότι δεν εγκατέλειψα το μότο μου
ότι «δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει δε θέλω». Δυστυχώς έφτασα στο σημείο
που δε μπορούσα άλλο».
Ώρες μετά την εγκατάλειψη, η μηχανή του Βασίλη Ορφανού μεταφέρθηκε με
ελικόπτερο στο bivouac καθώς τα φορτηγά της οργάνωσης δε μπορούσαν να
προσεγγίσουν το σημείο. Στο bivouac οι μηχανικοί της Aprilia διαπίστωσαν ότι
είχε καεί η γεννήτρια που έδινε ρεύμα.