Έχει κανένας υπόψιν για AUX σύνδεση στο εργοστασιακό ραδιο-CD????
Latest posts made by apo_geo
-
RE: Daihatsu Terios 2006
-
RE: HONDA JAZZ
[quote='mkirikis'][quote='mkirikis']Ψαχνω να βρω μπαρες οροφης για το jazz μου αλλα δεν μπορω να βρω και στην honda μου ειπαν 150
-
RE: HONDA CIVIC 1.8 VS GOLF GT
Θέλω να δω το Golf μετά από κάποια χλμ με διπλούς υπερσυμπιεστές...
Στο ρελαντί θα βγάζει περισσότερο ασπρο καπνό και από δίχρονοΠροσωπικά μετά από Golf και Passat (χωρίς τούρμπο και ακόμα πληρώνω ) έχω δύο Honda (Jazz & Civic).
Η VW αρκείται να δημιουργεί εντυπώσεις όταν η Honda προσφέρει ουσία.
-
RE: HONDA JAZZ
Έχω ψάξει άπειρες ώρες και δεν το είχα βρει! Μέχρι στο e-bay να το αγοράσω και τίποτα. Ευχαριστώ!
-
RE: HONDA JAZZ
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Οι κάτοχοι μπορούν να μου δώσουν καταναλώσεις; Κάνουμε μια έρευνα...!Jazz manual. Σε μικτή διαδρομή περίπου 6.4 λτ/100χλμ, σε εθνική με 90χλμ/ώρα 4.4 λτ/100χλμ (σε διαδρομή 800 χλμ) ,σε εθνική με 120-140 6.3 λτ/100χλμ, πόλη 6.9 λτ/100χλμ, πόλη νευρικά-κλιματισμό κτλ ~7.4-8 λτ/100χλμ. Τα συμπεράσματα τα έχω βγάλει μετά από 50.000 χλμ με 3 διαφορετικά Jazz.
Στο αυτόματο ~1 λτ/100χλμ περισσότερο με εξαίρεση την εθνική που καταναλώνει λιγότερο από το manual.
-
RE: HONDA JAZZ
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Λοιπόν...
Υ.Γ.3 Άμα δεν βγάζω τη ταχύτητα σε μακρά παραμονή στο φανάρι φθείρω το cvt; Επίσης πειράζει οι αλλαγές στα προγράμματα απο D σε S ή 7speed mode να γίνονται κατα την κίνηση;Το κιβώτιο πρέπει όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι να το βάζεις στο Ν γιατί υπερθερμένεται. Τις αλλαγές σε D S και manual μπορείς να τις κάνεις εν κινήσει ακόμα και την ώρα που γκαζώνεις γιατί άλλωστε η αλλαγή δεν γίνεται μηχανικά αλλά ηλεκτρονικά από τον εγκέφαλο του κιβωτίου. Πρόσεξε ότι το κιβώτιο το προβλέπει αυτό και γι'αυτό τον λόγο δεν υπάρχει 'κλείδωμα' του μοχλού ανάμεσα στις θέσεις N D S. Είναι έξυπνο...
υπερθεμένεται? δε νομίζω.... Από που το καταλαβαίνεις;
Είναι απλό. Το λέει στις οδηγίες χρήσης...
-
RE: HONDA JAZZ
Ο χρήστης dolfinpg έγραψε:
Λοιπόν...
Υ.Γ.3 Άμα δεν βγάζω τη ταχύτητα σε μακρά παραμονή στο φανάρι φθείρω το cvt; Επίσης πειράζει οι αλλαγές στα προγράμματα απο D σε S ή 7speed mode να γίνονται κατα την κίνηση;Το κιβώτιο πρέπει όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι να το βάζεις στο Ν γιατί υπερθερμένεται. Τις αλλαγές σε D S και manual μπορείς να τις κάνεις εν κινήσει ακόμα και την ώρα που γκαζώνεις γιατί άλλωστε η αλλαγή δεν γίνεται μηχανικά αλλά ηλεκτρονικά από τον εγκέφαλο του κιβωτίου. Πρόσεξε ότι το κιβώτιο το προβλέπει αυτό και γι'αυτό τον λόγο δεν υπάρχει 'κλείδωμα' του μοχλού ανάμεσα στις θέσεις N D S. Είναι έξυπνο...
-
RE: HONDA JAZZ
Έχω το Jazz 1,5 χρόνο (την μεταβατική έκδοση χωρις κλίμα αλλά με τους δίσκους πίσω) και έχω κάνει 30000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. Έιμαι ευχαριστημένος και στο ταξίδι (βλέπεις μέχρι και 4,4λιτ /100 χλμ με μέση ταχύτητα 90 χλμ/ ώρα). Το ραδιο CD επίσης έχει πολύ καλή απόδοση και σίγουρα 4 ηχεία. Αυτό στο οποίο όμως δεν παίζεται είναι οι χώροι. Με το παιδί και τα απαραίτητα γι αυτό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Είχα και μια μικρή σύγκρουση με πόρτα παρκαρισμένου που άνοιγε...Θύμα οι δύο πόρτες της δεξιάς πλευράς επιφανειακά μεν αλλά τις αντικατέστησα με καινουργιες (300 έκαστη άβαφες...οπότε στοιχισε 1450 ευρώ στην ασφάλεια... ) Τα ανταλλακτικά ήταν στον Βόλο άμεσα δηλ. 2 ημέρες και χωρίς ελλείψεις.
Παρεπιπτόντως το είχα αγοράσει εκθεσιακό χωρίς έκπτωση αλλά και χωρίς κανένα πρόβλημα.
-
RE: Κόστος Ασφάλειας
Προσοχή στην ΕΓΝΑΤΙΑ!!!!!!!!!!! Είχα ατύχυμα με υπαιτιότητα άλλου και υπέγραψε φιλική. Άρα παίρνεις τα λεφτά από τη δική σου ασφάλεια... Μήνες να πάρω τα χρήματα και μου κόψανε (στον δικό τους πελάτη...) και 140 ευρώ.
ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΖΗΜΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ! Περιμενα 30 μισάωρα και δεν μπορεσα ποτέ επι ένα μήνα να μιλήσω με τον υπεύθυνο....