Dec 5, 2005, 8:08 PM

Ο χρήστης dolfinpg έγραψε:
Λοιπόν...
Υ.Γ.3 Άμα δεν βγάζω τη ταχύτητα σε μακρά παραμονή στο φανάρι φθείρω το cvt; Επίσης πειράζει οι αλλαγές στα προγράμματα απο D σε S ή 7speed mode να γίνονται κατα την κίνηση;

Το κιβώτιο πρέπει όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι να το βάζεις στο Ν γιατί υπερθερμένεται. Τις αλλαγές σε D S και manual μπορείς να τις κάνεις εν κινήσει ακόμα και την ώρα που γκαζώνεις γιατί άλλωστε η αλλαγή δεν γίνεται μηχανικά αλλά ηλεκτρονικά από τον εγκέφαλο του κιβωτίου. Πρόσεξε ότι το κιβώτιο το προβλέπει αυτό και γι'αυτό τον λόγο δεν υπάρχει 'κλείδωμα' του μοχλού ανάμεσα στις θέσεις N D S. Είναι έξυπνο...