Υπαρχει ήδη στις αγγελίες. Μια φορά αρκεί.
[Krusenstern]
Υπαρχει ήδη στις αγγελίες. Μια φορά αρκεί.
[Krusenstern]
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ρε μλκ εσυ εισαι? σταματα να αλλαζεις nicknames ρε αθεοφοβε...
Το κάνω για να κάνω εντύπωση!! χεχεχε!!!
PS Oύτε ο Βαβύλης να ήμουν!!!
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Δηλαδή τα μοτερ των M3 που ήταν ελατωματικά στην τρόμπα λαδιού και σπαζανε με ρυθμό πολυβόλου τι ήτανε; Σύμπτωση;
Τα αλουμινένια ψαλίδια στις παλιές 5αρες που γινόνταν οκτάρια;
Γενικά θέλω να πω ότι μόνο οι Ιάπωνες θέλουμε δεν θέλουμε είναι αξεπέραστοι στην αξιοπιστία μηχανικών μερών.
Όλες οι άλλες 'οικογένειες' έχουν τα προβλήματα τους.Και η BMW και ειδικά η 'μεγάλη' MERCEDES!
Έχεις δίκιο, και εγώ δεν υποστήριξα ότι τα BMW είναι τέρατα αξιοπιστίας, απλά ότι δεν μπορούμε να συνδέουμε ένα τυχαίο γεγονός, κυρίως όταν αυτό οφείλεται σε μετατροπές και 'καφριλίκια' του οδηγού με την γενικότερη εικόνα της μάρκας!
PS Πάντως αν και έχω αλλάξει πάρα πολλά αυτοκίνητα, ενα corolla vvti g6 του 2001 που είχα δεν είχε κάνει κιχ, παρότι έκανε 98.000KM!!!!! σε 3 χρόνια, με συνεχές σκίσιμο, μέσα και έξω απο την πίστα!!
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Παει να πει, οτι η απιστευτη αξιοπιστια τον BMW ειναι μυθος. Γιατι οπως φαινεται, εχουνε τα προβληματακια τους...
Αν ηταν μια αλφα για παραδειγμα τωρα που μιλαμε, θα ειχαμε γεμισει γελακια, και τυπακους, με ιστοριες απο την αλφα που ειχε ο γνωστος του θειου σε ενα πανυγηρι που ειχε γνωρισει ενα ζογκλερ που ειχε μια αλφα...
Καταρίπτεται η αξιοπιστία μιας μάρκας όταν σπάσει ένα διαφορικό σε ένα αυτοκίνητο που απο ταπεινό 316 έγινε 323 και μάλιστα 'τουμπανο', με 500.000km στο καντραν, και με έναν οδηγό που το λιώνει καθημερινά?
Και βέβαια το διαφορικό ήταν ένα θεόκοντο 4,1 το οποίο λογικό είναι να μην αντέξει κάποια στιγμη την δύναμη!
Παρακαλώ να είμαστε σοβαροί όταν κάνουμε τέτοιου είδους κρίσεις!!
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Αρα αμεσως αμεσως, μαζεψαμε 2-3 BMW, Που τους εσπασε το διαφορικο...
Kαι τι πάει να πει αυτό?
Ας είχες και εσύ ένα πισωκίνητο 20ετίας με 170+ άλογα και με το κοντύτερο δυνατό διαφορικό, πίνοντάς του το αίμα καθημερινά και οδηγώντας το μονίμως με το πλάι και θα βλέπαμε αν θα άντεχε κάποια στιγμη!!!
To πρόβλημα αυτό το είχα αντιμετωπίσει και εγώ στο cinquecento που έχω και τελικά ήταν κρεμαγιέρα. Για ρίξε μια ματιά και εκεί μήπως και έχει μπόσικα.
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Κυριοι, αν δεν σας εχει σπασει διαφορικο (πισωκινητου) πηγαινωντας με 140, πανω σε στροφη καπου στην Αιγειρα, οπου μπλοκαραν τα παντα...δεν εχετε δει τιποτα...δεν ειναι τιποτα, σαν να σου τραβαει ξαφνικα καποιος το χειροφρενο στα 140 πανω σε στροφη...
Το καλοκάρι στην κατηφόρα των Μεγάρων έσπασε το διαφορικό της Ε30 με 190+ και ευτυχώς που ήταν ευθεία!!
Tελικά μετα απο πλήρη έλεγχο σε σύστημα τροφοδοσίας, vanos, ηλεκτρικά, σένσορες κλπ η διάγνωση είναι αισθητήρας ταχύτητας.
Είναι ο αισθητήρας που πάει στο διαφορικό και μέσω του εγκεφάλου δίνει την ένδειξη στον χιλιομετρητή.
Αυτός επειδή είναι απο το 320, όσο αυξάνουν τα km μπερδεύεται και δεν δίνει σωστό σήμα οπότε μπάινει σε safe mode ο εγκεφαλος
Για αυτο και το πρόβλημα δεν το κάνει με πρώτες και δευτέρες, αλλά κυρίως με τετάρτη και πέμπτη ειδικότερα.
Δεν θα τον αλλάξω γιατι σκοπεύω να βάλω το μπλοκε απο την 325, με το 3,15 βήμα, οπότε όλα πιστεύω θα είναι ok!
Eδώ σε πιάνω λίγο αδιάβαστο
Τα 325 μέχρι και το 95 (και τα πρώτα του 96) είχαν το μοτερ των 2,5 λίτρων της σειράς 5 με τα 192 άλογα στις 5900rpm και 25,4 kgm/4200 το οποίο αντικαταστάθηκε αργότερα με το μοτερ με τα 170 άλογα , πάλι όμως στα 2,5 λίτρα με ίδια ακριβώς ροπή. Τότε το 325 ονομάστηκε 323 (παρότι ήταν και αυτό 2,5)
Αυτό έγινε λόγω της αυστηρότερης νομοθεσίας για εκπομπές ρύπων
Το 328 έβγαζε και αυτό 192 άλογα, είχε μαύρο καπάκι στο Vanos, και βέβαια μεγαλύτερες ροπές απο το παλιο 25άρι με τα 192 (Περίπου 29kgm).
Eλπίζω να βοήθησα..