-
Ο χρήστης AntonisE36 έγραψε:
Παει να πει, οτι η απιστευτη αξιοπιστια τον BMW ειναι μυθος. Γιατι οπως φαινεται, εχουνε τα προβληματακια τους...
Αν ηταν μια αλφα για παραδειγμα τωρα που μιλαμε, θα ειχαμε γεμισει γελακια, και τυπακους, με ιστοριες απο την αλφα που ειχε ο γνωστος του θειου σε ενα πανυγηρι που ειχε γνωρισει ενα ζογκλερ που ειχε μια αλφα...Καταρίπτεται η αξιοπιστία μιας μάρκας όταν σπάσει ένα διαφορικό σε ένα αυτοκίνητο που απο ταπεινό 316 έγινε 323 και μάλιστα 'τουμπανο', με 500.000km στο καντραν, και με έναν οδηγό που το λιώνει καθημερινά?
Και βέβαια το διαφορικό ήταν ένα θεόκοντο 4,1 το οποίο λογικό είναι να μην αντέξει κάποια στιγμη την δύναμη!
Παρακαλώ να είμαστε σοβαροί όταν κάνουμε τέτοιου είδους κρίσεις!!Δηλαδή τα μοτερ των M3 που ήταν ελατωματικά στην τρόμπα λαδιού και σπαζανε με ρυθμό πολυβόλου τι ήτανε; Σύμπτωση;
Τα αλουμινένια ψαλίδια στις παλιές 5αρες που γινόνταν οκτάρια;
Γενικά θέλω να πω ότι μόνο οι Ιάπωνες θέλουμε δεν θέλουμε είναι αξεπέραστοι στην αξιοπιστία μηχανικών μερών.
Όλες οι άλλες 'οικογένειες' έχουν τα προβλήματα τους.Και η BMW και ειδικά η 'μεγάλη' MERCEDES! -
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
ÐÜñôå êáé Ýíá ÔÏÕÏÔÁ (Corolla 2002) ìå óðáóìÝíï êáé äéáöïñéêü êáé ìïôÝñ (ôï ìïôÝñ äå êüëëçóå, áðëÜ äéáëýèçêáí ôá ðÜíôá óôïí 1ï êýëéíäñï êáé ôï äéáöïñéêü áðü êÜôé ãñáíÜæéá Ýëåéðáí êÜôé äüíôéá...) 18.000 êáé 50.000 áíôßóôïé÷á...ÊáëÜ ðþò ôï Ýêáíåò;
-
Στο θέμα μας τώρα.
Εγώ έχω σπάσει δύο φορές μοτέρ την μία με πολλά χιλιόμετρα και την άλλη με πολύ λίγα.Και την δύο φορές ένα στιγμιαίο φρενάρισμα ένοιωσα και αμέσως μετά εκείνο των αντριχιαστικό ήχο της χτυπημένης μπιέλας.Και λέω αντριχιαστικό γιατί σου φέρνει στο μυαλό τα χρήματα που θα χρειαστείς για την επισκευή
Μετά από το 'ξήλωμα' σου φεύγουν όλα και γίνεσαι αρνάκι -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Δηλαδή τα μοτερ των M3 που ήταν ελατωματικά στην τρόμπα λαδιού και σπαζανε με ρυθμό πολυβόλου τι ήτανε; Σύμπτωση;
Τα αλουμινένια ψαλίδια στις παλιές 5αρες που γινόνταν οκτάρια;
Γενικά θέλω να πω ότι μόνο οι Ιάπωνες θέλουμε δεν θέλουμε είναι αξεπέραστοι στην αξιοπιστία μηχανικών μερών.
Όλες οι άλλες 'οικογένειες' έχουν τα προβλήματα τους.Και η BMW και ειδικά η 'μεγάλη' MERCEDES!Έχεις δίκιο, και εγώ δεν υποστήριξα ότι τα BMW είναι τέρατα αξιοπιστίας, απλά ότι δεν μπορούμε να συνδέουμε ένα τυχαίο γεγονός, κυρίως όταν αυτό οφείλεται σε μετατροπές και 'καφριλίκια' του οδηγού με την γενικότερη εικόνα της μάρκας!
PS Πάντως αν και έχω αλλάξει πάρα πολλά αυτοκίνητα, ενα corolla vvti g6 του 2001 που είχα δεν είχε κάνει κιχ, παρότι έκανε 98.000KM!!!!! σε 3 χρόνια, με συνεχές σκίσιμο, μέσα και έξω απο την πίστα!!
-
Ο χρήστης AntonisE36 έγραψε:
Παει να πει, οτι η απιστευτη αξιοπιστια τον BMW ειναι μυθος. Γιατι οπως φαινεται, εχουνε τα προβληματακια τους...
Αν ηταν μια αλφα για παραδειγμα τωρα που μιλαμε, θα ειχαμε γεμισει γελακια, και τυπακους, με ιστοριες απο την αλφα που ειχε ο γνωστος του θειου σε ενα πανυγηρι που ειχε γνωρισει ενα ζογκλερ που ειχε μια αλφα...Καταρίπτεται η αξιοπιστία μιας μάρκας όταν σπάσει ένα διαφορικό σε ένα αυτοκίνητο που απο ταπεινό 316 έγινε 323 και μάλιστα 'τουμπανο', με 500.000km στο καντραν, και με έναν οδηγό που το λιώνει καθημερινά?
Και βέβαια το διαφορικό ήταν ένα θεόκοντο 4,1 το οποίο λογικό είναι να μην αντέξει κάποια στιγμη την δύναμη!
Παρακαλώ να είμαστε σοβαροί όταν κάνουμε τέτοιου είδους κρίσεις!!ρε μλκ εσυ εισαι? σταματα να αλλαζεις nicknames ρε αθεοφοβε...
Να μην γραψω ποσα (μοντερνα) Toyota γνωστων μου εχουν σπασει, ειτε μοτερ ειτε κιβωτιο...Η καθε μαρκα εχει τα προβληματα της, το να ακουσεις τυχαια για 2-3 παραδειγματα με τις ιδιες ακριβως ζημιες δεν σημαινει αυτοματα οτι το ταδε αυτοκινητο εχει προβλημα στον ταδε τομεα...
tharveris αν μιλας για Μ3 Ε46 τοτε το προβλημα ηταν στα μεταλλα μπιελων (αρχικα) και στροφαλων (αργοτερα, νομιζω) οπου ηταν θεμα προμηθευτη, βγηκε μια (μεγαλη, μεχρι να σπασουν τα πρωτα M3) παρτιδα ελλατωματικη οπου ανακαλυφτθηκε φυσικα οταν αρχισαν να σπανε.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Να μην γραψω ποσα (μοντερνα) Toyota γνωστων μου εχουν σπασει, ειτε μοτερ ειτε κιβωτιο...Δε θέλω υπερβολές
Αλήθεια πόσους γνωστούς έχεις τέλος πάντων που έχουν Toyota? Πάντως σοβαροί άνθρωποι θα είναι -
Πρόβλημα ουσιαστικά μπορεί να δημιουργηθεί μόνο όταν κολλήσει ο κινητήρας οπότε έχουμε απότομα «φρενάρισμα» με πιθανότητα εκτροπής του αυτοκινήτου ιδίως αν είσαι σε στροφή με πολλά ή αν έχεις κίνηση πίσω.
Στις περιπτώσεις που κόψει ή πηδήξει δόντι ο ιμάντας χρονισμού ή πας από μπιέλα όπως λέγεται δεν αντιμετωπίζεις τέτοιο κίνδυνο.
Οι πιθανότητες όμως να κολλήσει ένας σύγχρονος κινητήρας δεν είναι πολλές άσε που θα προειδοποιήσει έγκαιρα.
Αν δεν κοιτάς όμως ποτέ τα όργανά σου τότε τι να πω ας πρόσεχες!!! -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ρε μλκ εσυ εισαι? σταματα να αλλαζεις nicknames ρε αθεοφοβε...
Το κάνω για να κάνω εντύπωση!! χεχεχε!!!
PS Oύτε ο Βαβύλης να ήμουν!!!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Íá ìçí ãñáøù ðïóá (ìïíôåñíá) Toyota ãíùóôùí ìïõ å÷ïõí óðáóåé, åéôå ìïôåñ åéôå êéâùôéï...
Äå èÝëù õðåñâïëÝò
ÁëÞèåéá ðüóïõò ãíùóôïýò Ý÷åéò ôÝëïò ðÜíôùí ðïõ Ý÷ïõí Toyota? ÐÜíôùò óïâáñïß Üíèñùðïé èá åßíáéÓôïõò 1800 vvtl åß÷áí áêïõóôåß ðïëëá ÓÝëéêá êáé MR2 ðñþôåò ðáñôßäåò ãéáôé ôï ìïôåñÜêé Ýðéíå 1 ëßôñï ëÜäé óôá 1000 ôá óõíïëéêÜ ëÜäéá Þôáí 4 ëßôñá êáé ôï êÜèå óÝñâéò óôá 5000 Üí äåí êÜíù ëÜèïò ïðüôå êáìðïýì êáé øÞíïõìå êáé êáíá êåìðÜìð óôï êáðþ ...Ôþñá ðñÝðåé íá ôï Ý÷ïõí 'ìáæÝøåé¨' ãéáôß äåí ðïëõáêïýãåôáé ....
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
tharveris αν μιλας για Μ3 Ε46 τοτε το προβλημα ηταν στα μεταλλα μπιελων (αρχικα) και στροφαλων (αργοτερα, νομιζω) οπου ηταν θεμα προμηθευτη, βγηκε μια (μεγαλη, μεχρι να σπασουν τα πρωτα M3) παρτιδα ελλατωματικη οπου ανακαλυφτθηκε φυσικα οταν αρχισαν να σπανε.
Ώχ! λες και η Alfa GT μου που βάρεσε μπιέλα στα 9.000 χλμ να είχε τίποτα τέτοια εξαρτήματα ελλατωματικής παρτίδας???
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Παει να πει, οτι η απιστευτη αξιοπιστια τον BMW ειναι μυθος. Γιατι οπως φαινεται, εχουνε τα προβληματακια τους...
Αν ηταν μια αλφα για παραδειγμα τωρα που μιλαμε, θα ειχαμε γεμισει γελακια, και τυπακους, με ιστοριες απο την αλφα που ειχε ο γνωστος του θειου σε ενα πανυγηρι που ειχε γνωρισει ενα ζογκλερ που ειχε μια αλφα...Καταρίπτεται η αξιοπιστία μιας μάρκας όταν σπάσει ένα διαφορικό σε ένα αυτοκίνητο που απο ταπεινό 316 έγινε 323 και μάλιστα 'τουμπανο', με 500.000km στο καντραν, και με έναν οδηγό που το λιώνει καθημερινά?
Και βέβαια το διαφορικό ήταν ένα θεόκοντο 4,1 το οποίο λογικό είναι να μην αντέξει κάποια στιγμη την δύναμη!
Παρακαλώ να είμαστε σοβαροί όταν κάνουμε τέτοιου είδους κρίσεις!!ρε μλκ εσυ εισαι? σταματα να αλλαζεις nicknames ρε αθεοφοβε...
Να μην γραψω ποσα (μοντερνα) Toyota γνωστων μου εχουν σπασει, ειτε μοτερ ειτε κιβωτιο...Η καθε μαρκα εχει τα προβληματα της, το να ακουσεις τυχαια για 2-3 παραδειγματα με τις ιδιες ακριβως ζημιες δεν σημαινει αυτοματα οτι το ταδε αυτοκινητο εχει προβλημα στον ταδε τομεα...
tharveris αν μιλας για Μ3 Ε46 τοτε το προβλημα ηταν στα μεταλλα μπιελων (αρχικα) και στροφαλων (αργοτερα, νομιζω) οπου ηταν θεμα προμηθευτη, βγηκε μια (μεγαλη, μεχρι να σπασουν τα πρωτα M3) παρτιδα ελλατωματικη οπου ανακαλυφτθηκε φυσικα οταν αρχισαν να σπανε.
Αυτό τι θα πει; Την ρετσινιά ποιος την χρεώθηκε; Τις προδιαγραφές για την κατασκευή των μετάλων ποιος τις έδωσε; Για ένα αυτοκίνητο που θα εκπροσωπεί το γόητρο της εταιρίας, μάλιστα.
Το κάθε αυτοκίνητο έχει κομμάτια από πολλούς κατασκευαστές.Αλλά φυσικά το τελικό προϊόν το υπογράφει και το εγγυάται μία εταιρία. Αυτή έχει και την τελική ευθύνη.Πιστώνεται τα καλά, και χρεώνετια τα κακά, που προκείπτουν από την χρήση του αυτοκινήτου της.
Έχω δει μοτερ Μ3, Ε46, οπως λες και μάλιστα γνήσιας, να σπάει πριν από τα διόδια του Σπαθοβουνίου και να κάθεται ταπεινωμένη στην άκρη και να περνάνε τα φτηνά FIAT και Κορεάτικα κονσερβοκούτια και να της 'βγάζουν την γλώσσα' μεταφορικά και πραγματικά.
Βέβαια γνωρίζω, επειδή το αυτοκίνητο είναι φίλου μου, ότι η BMW του άλλαξε αμέσως το μοτέρ, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι πλήγμα για μία εταιρία όταν ένα κορυφαίο μοντέλο της παθαίνει τέτοιες νήλες.
Όσο για τα TOYOTA που εγώ δεν είχα ποτέ, έχω την άποψη ότι αν βάλουμε ένα θέμα στο forum 'ιδιοκτητες Toyota με σπασμένα μοτέρ' θα δούμε πολύ λίγο κόσμο να περνάει και να γράφει τις εμπειρίες του.
Δεν σπάνε τα ρημάδια με τίποτε! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
¼óï ãéá ôá TOYOTA ðïõ åãþ äåí åß÷á ðïôÝ, Ý÷ù ôçí Üðïøç üôé áí âÜëïõìå Ýíá èÝìá óôï forum 'éäéïêôçôåò Toyota ìå óðáóìÝíá ìïôÝñ' èá äïýìå ðïëý ëßãï êüóìï íá ðåñíÜåé êáé íá ãñÜöåé ôéò åìðåéñßåò ôïõ.
Äåí óðÜíå ôá ñçìÜäéá ìå ôßðïôå!Ãéá áõôÝò ðïõ Ýñ÷ïíôáé áðï Éáðùíßá üôé êáé íá êÜíåéò äåí óðÜåé ,ìüíï ìå êïìðñåóåñ Þ âáñéïðïýëá ....áëëÜ ãéá áõôÝò ðïõ Ýñ÷ïíôáé áðï ôçí ãåßôïíá ÷þñá êáé áëëïý êñÜôá ìéêñü êáëÜèé
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Όσο για τα TOYOTA που εγώ δεν είχα ποτέ, έχω την άποψη ότι αν βάλουμε ένα θέμα στο forum 'ιδιοκτητες Toyota με σπασμένα μοτέρ' θα δούμε πολύ λίγο κόσμο να περνάει και να γράφει τις εμπειρίες του.
Δεν σπάνε τα ρημάδια με τίποτε!Για αυτές που έρχονται απο Ιαπωνία ότι και να κάνεις δεν σπάει ,μόνο με κομπρεσερ ή βαριοπούλα ....αλλά για αυτές που έρχονται απο την γείτονα χώρα και αλλού κράτα μικρό καλάθι
Δεν ξέρω πόσο έχουν κατέβει και πόσο έχουν ρίξει νερό στο κρασί τους και οι Ιάπωνες, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ΤΟΥΟΤΑ και η HONDA είναι ο ορισμός της αξιοπιστίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Και επαναλαμβάνω ότι ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο, ούτε από την μία φίρμα, ούτε την άλλη. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
¼óï ãéá ôá TOYOTA ðïõ åãþ äåí åß÷á ðïôÝ, Ý÷ù ôçí Üðïøç üôé áí âÜëïõìå Ýíá èÝìá óôï forum 'éäéïêôçôåò Toyota ìå óðáóìÝíá ìïôÝñ' èá äïýìå ðïëý ëßãï êüóìï íá ðåñíÜåé êáé íá ãñÜöåé ôéò åìðåéñßåò ôïõ.
Äåí óðÜíå ôá ñçìÜäéá ìå ôßðïôå!Ãéá áõôÝò ðïõ Ýñ÷ïíôáé áðï Éáðùíßá üôé êáé íá êÜíåéò äåí óðÜåé ,ìüíï ìå êïìðñåóåñ Þ âáñéïðïýëá ....áëëÜ ãéá áõôÝò ðïõ Ýñ÷ïíôáé áðï ôçí ãåßôïíá ÷þñá êáé áëëïý êñÜôá ìéêñü êáëÜèé
Äåí îÝñù ðüóï Ý÷ïõí êáôÝâåé êáé ðüóï Ý÷ïõí ñßîåé íåñü óôï êñáóß ôïõò êáé ïé ÉÜðùíåò, áëëÜ åîáêïëïõèþ íá ðéóôåýù üôé ç ÔÏÕÏÔÁ êáé ç HONDA åßíáé ï ïñéóìüò ôçò áîéïðéóôßáò óôçí áõôïêéíçôïâéïìç÷áíßá.
Êáé åðáíáëáìâÜíù üôé ðïôÝ äåí åß÷á áõôïêßíçôï, ïýôå áðü ôçí ìßá ößñìá, ïýôå ôçí Üëëç.Eúíáé ç ÷þñá ðñïÝëåõóçò ðïõ êáìéá öïñÜ êÜíåé Èáýìáôá ...ðáëéüôåñá åß÷å ãßíåé ìéá áíÜêëçóç ôùí ÃéÜñéò ãéá èÝìá ðïõ áöïñïýóå ôïí ðßóù Üîïíá ç ðáñôßäá ðñïåñ÷üôáí áðï Ãáëëßá ìïíï .....ÏðùóäÞðïôå äåí åßíáé ìüíï èÝìá óõíáñìïëüãçóçò áëëÜ êáé õëéêþí ðïõ üôáí åßíáé ç ðáñáããåëéÜ ìåãÜëç êáé ôï 'áöåíôéêü' ìáêñõÜ ôüôå ðáßæïíôáé ðïëëÜ
Ïôé åñ÷üôáí áðï Éáðùíßá ðÜíôùò óõíÞèéæå íá åßíáé Üèñáõóôï ìå ôçí åìöÜíéóç 'Monday Cars' üñï Üãíùóôï -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Όσο για τα TOYOTA που εγώ δεν είχα ποτέ, έχω την άποψη ότι αν βάλουμε ένα θέμα στο forum 'ιδιοκτητες Toyota με σπασμένα μοτέρ' θα δούμε πολύ λίγο κόσμο να περνάει και να γράφει τις εμπειρίες του.
Δεν σπάνε τα ρημάδια με τίποτε!Για αυτές που έρχονται απο Ιαπωνία ότι και να κάνεις δεν σπάει ,μόνο με κομπρεσερ ή βαριοπούλα ....αλλά για αυτές που έρχονται απο την γείτονα χώρα και αλλού κράτα μικρό καλάθι
Δεν ξέρω πόσο έχουν κατέβει και πόσο έχουν ρίξει νερό στο κρασί τους και οι Ιάπωνες, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ΤΟΥΟΤΑ και η HONDA είναι ο ορισμός της αξιοπιστίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Και επαναλαμβάνω ότι ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο, ούτε από την μία φίρμα, ούτε την άλλη.Eϊναι η χώρα προέλευσης που καμια φορά κάνει Θαύματα ...παλιότερα είχε γίνει μια ανάκληση των Γιάρις για θέμα που αφορούσε τον πίσω άξονα η παρτίδα προερχόταν απο Γαλλία μονο .....Οπωσδήποτε δεν είναι μόνο θέμα συναρμολόγησης αλλά και υλικών που όταν είναι η παραγγελιά μεγάλη και το 'αφεντικό' μακρυά τότε παίζονται πολλά
Οτι ερχόταν απο Ιαπωνία πάντως συνήθιζε να είναι άθραυστο με την εμφάνιση 'Monday Cars' όρο άγνωστοΣωστός
Στο τελευταίο service (μεγάλο) του starlet, ο μηχανικός μου είπε ότι τα νέο avensis δεν έχει κάνει κιχ. Ο μόνος λόγος που έμπαιναν τα αυτοκίμητα αυτά ήταν για αλλαγή λαδιών, έναντι του προκατόχου του (όχι τόσο σοβαρά προβλήματα). Στην ερώτησή μου πως και έτσι? Μπήκαν οι ιάπωνες (japonia) διευθυντές στο εργοστάσιο παραγωγής καθώς και στην εκεί διοίκηση και τους πηδή...ν
-
Φαίνεται έβαλαν μυαλό μετά τα.... λιγοστά προβλήματα που έβγαλαν τα πρώτα Corolla made in England...
Αυτό http://automoto.flash.gr/news/loans/2002/5/22/2830id/το ήξερε κανείς σας? Εμένα γιατί δεν με κάλεσαν να μου το φτιάξουν και να ας μη με κέρνούσαν σαμπάνια και έπρεπε να κοντέψει να μου φύγει η ρόδα μαζί με το δισκόφρενο κτλ στα καλά καθούμενα? Το βρήκα πρόσφατα πως ήταν γνωστό πρόβλημα στις 1ες Corolles, αλλά από τις 30 φορές που πήγα στην αντιπροσωπεία για άλλες βλακείες δεν το ήξερε κανείς! Ευτυχώς μου έτυχε μες την πόλη με λίγα κμ (το προηγούμενο βράδυ είχα ανεβοκατέβει Διόνυσο-Ν.Μάκρη γρήγορα) πίσω αριστερά κρατιόταν με μισή βίδα αντί για 4 και δεξιά με 3 αντί για 4...
Για το διαφορικό που έγραψα παραπάνω είναι γνωστό πρόβλημα στις Corolles
Έχει σπάσει και σε άλλους 2 γνωστούς μου και επειδή έχω φίλο που δουλεύει σε αντιπροσωπεία μου έχει πει και για αρκετούς άλλους, ακόμα και μεγάλους σε ηλικία (οπότε ας μη τα ρίχνουμε όλα στο σκίσιμο...)
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Φαίνεται έβαλαν μυαλό μετά τα.... λιγοστά προβλήματα που έβγαλαν τα πρώτα Corolla made in England...
Αυτό http://automoto.flash.gr/news/loans/2002/5/22/2830id/το ήξερε κανείς σας? Εμένα γιατί δεν με κάλεσαν να μου το φτιάξουν και να ας μη με κέρνούσαν σαμπάνια και έπρεπε να κοντέψει να μου φύγει η ρόδα μαζί με το δισκόφρενο κτλ στα καλά καθούμενα? ...
Αναφορά για ανακλήσεις υπάρχει στην ακόλουθη σελίδα: http://www.autopress.gr/recalls/more.asp. Μου κάνει φοβερή εντύπωση! Πώς μπορούν άραγε να προστατευθούν οι ξεχασμένοι;
edit: διόρθωσα το url.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Όταν λες κολοσούρτη εννοείς τον Αχλαδόκαμπο? Γιατι μιλάμε για γαμω τις αναβάσεις -καταβάσεις!!!Έχει μετρήσει ποτέ κανείς τα εικονοστάσια (προς μνήμη των νεκρών) στο σύνολο των στροφών του Κολοσούρτη;
Είναι και γμ, αλλά δεν έχουν κατατεθεί και λίγες ζωές σε αυτό το βουνό...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Όταν λες κολοσούρτη εννοείς τον Αχλαδόκαμπο? Γιατι μιλάμε για γαμω τις αναβάσεις -καταβάσεις!!!
Έχει μετρήσει ποτέ κανείς τα εικονοστάσια (προς μνήμη των νεκρών) στο σύνολο των στροφών του Κολοσούρτη;
Είναι και γμ, αλλά δεν έχουν κατατεθεί και λίγες ζωές σε αυτό το βουνό...
Εχει πολλα ,δεν τα εχω μετρησει,αλλα ειναι απο την εποχη που αυτος ηταν ο μοναδικος δρομος για Κορινθο/Αθηνα .Ηταν τεραστιος ο ογκος των οχηματων που περναγε τοτε απο εκει.Τωρα πιο πιθανο ειναι να βρεθεις μπροστα σε κατολισθοιση παρα να καταφερεις να βγεις απο τον δρομο.Βεβαια μ@λακες παντα υπαρχουν.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όταν λες κολοσούρτη εννοείς τον Αχλαδόκαμπο? Γιατι μιλάμε για γαμω τις αναβάσεις -καταβάσεις!!!
Έχει μετρήσει ποτέ κανείς τα εικονοστάσια (προς μνήμη των νεκρών) στο σύνολο των στροφών του Κολοσούρτη;
Είναι και γμ, αλλά δεν έχουν κατατεθεί και λίγες ζωές σε αυτό το βουνό...
Εχει πολλα ,δεν τα εχω μετρησει,αλλα ειναι απο την εποχη που αυτος ηταν ο μοναδικος δρομος για Κορινθο/Αθηνα .Ηταν τεραστιος ο ογκος των οχηματων που περναγε τοτε απο εκει.Τωρα πιο πιθανο ειναι να βρεθεις μπροστα σε κατολισθοιση παρα να καταφερεις να βγεις απο τον δρομο.Βεβαια μ@λακες παντα υπαρχουν.
Τρώγαμε και γαμω τις βραστές γίδες εκει πάνω!!! Τώρα.......πλαστική τροφή μετα την σύραγγα!
Σπάσιμο κινητήρα και επικινδυνότητα