Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 24
    • Best 0
    • Groups 0

    amigas4t

    @amigas4t

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    24
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    amigas4t Unfollow Follow

    Latest posts made by amigas4t

    • RE: τόπικ για connoisseurs τυριών

      Ζηλοκούπι Κρήτης εχετε δοκιμάσει? Λευκοκίτρινο τυρί που το διατηρούν μέσα σε δοχεία γεμάτα ελαιόλαδο ΕΚΤΟΣ ψυγείου! Ακόμη και το καλοκαίρι! Αρκετά αλμυρό και σκληρό σαν κεφαλοτύρι. Οταν αδειάσει το δοχείο απο το τυρί το λάδι το βάζουν σε σαλάτες και τις δίνει ενα υπέροχο άρωμα.

      Ακόμη:

      • Σκληρή φέτα Συκιάς Χαλκιδικής
      • Κασεράκι με ζεστό ψωμί
      • Ροκφόρ (το πραγματικό όχι το 'μπλέ τυρί')
      • Μυζήθρα Κρήτης που κάνει ίνες (κοδρες) οταν λιώνει

      ... και γενικώς τα τυριά ..

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ανακατασκευή ιστορικού ραδιοφώνου + Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις

      Ο χρήστης SirGus έγραψε:

      Αυτό να βρω...ή κατί που να μοιάζει προφανώς και τελειώνουμε!

      Δεν νομίζω να δυσκολευτείς ... ενα απλό διακοπτάκι είναι .. σχετικά κοντό πάντως ..

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ανακατασκευή ιστορικού ραδιοφώνου + Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

      ποιος έχει την υπομονή να δει το
      http://www.cooperhandtools.com/europe/h ... rHW_GB.pdf

      ?

      στην 15η σελίδα...αυτό το Soldering grease τι είναι?

      'Γράσσο' για το κολλητήρι, αυτο είναι το καλύτερο από όσο ξέρω:

      Βουτάς μέσα το κολλητήρι πριν κάνεις την κόλληση. Καθαρίζει τη μύτη και δίνει αυξημένες πιθανότητες για σωστή 'γυαλιστερή' κόλληση, αποτρέποντας τις ανεπιθύμητες 'ψυχρές' κολλήσεις.

      Γνωστή και σαν 'σολντερίνη'! ΔΕΝ την χρησιμοποιούμε για καθαρισμό κολλητιριού γιατί έχει έντονες διβρωτικές ιδιότητες και μετά απο μερικούς 'καθαρισμους' η μύτη θέλει άλλαγμα. Την χρησιμοποιούμε κυρίως για να γανώσουμε γυμνές άκρες καλωδίων. Γδέρνουμε την άκρη του καλωδίου απο το μονωτικό του, το βουτάμε στη σολντερίνη (ελάχιστη ποσότητα χρειάζετε), λιώνουμε μερικά χιλιοστά καλάι πάνω στη μυτη του κολητηριού ώστε να σχηματιστεί μικρή σταγόνα, και μετά ακουμπάμε τη σταγόνα αυτή πάνω στην άκρη του καλωδίου που βουτήξαμε στη σολντερίνη. Ακούγετε ένα 'τσαφ' και η άκρη έχει γανωθεί με ενα ωραίο γιαλυστερό χρώμα.
      Δεν τη χρησιμοποιούμε ποτέ σε κολήσεις επι πλακέτας γιατί το συνηθισμένο καλάι, ΕΧΕΙ μέσα του σολντερίνη. Επιπλέον ποσότητα μένει πανω στη πλακέτα και τη διαβρώνει!
      Για να καθαρίσουμε τη μυτη του κολητιριού πρέπει:
      -Οταν την πρωτοχρησιμοποιήσουμε να την γανώσουμε: Σχηματίζουμε μια μεγάλη σταγόνα καλάι στη μύτη και γυρίζουμε δεξια - αριστερά το κολητήρι ωστε αυτή να καλύψει ολη τη μύτη. Σβήνουμε το κολητήρι και το αφήνουμε να κρυώσει.
      -Χρησιμοποιούμε μικρό υγρό σφουγγαράκι (σαν αυτό που έχουν οι βάσεις κολλητιριού) και όταν ζεσταθεί το σκουπίζουμε ελαφρά σ'αυτό

      Οι ψυχρές κολλήσεις οφείλονται στο οτι δεν έχουν θερμανθεί ταυτόχρονα και το ίδιο οι δυο μεταλικές επιφάνειες που συνδέονται με το καλάι.

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Το αγαπημενο μας ποτό

      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
      Για να δουμε οι 'πότες' τί πινουν;

      Κρασί! Πανάρχαιο ποτό, το συνιστούν κι οι γιατροί, το ευλόγισε ο Θεός και μ'αρέσει όσο κανένα άλλο.

      Το ούζο με πάγο για ορεκτικό είναι απλά ασύγκριτο. Η στιγμή που πέφτει το ούζο στον πάγο και ακούγετε αυτό το κρρρααακ είναι μαγική.

      ΔΕΝ μ'αρέσει ο καφές. Κάθε είδους καφές . Αν πάντως είμαι αναγκασμένος να διαλέξω προτιμώ Ελληνικό καϊμακλίδικο.

      Και μια παιδική ανάμνηση: Υπήρχε ενα λικερ απο φρούτα Ελληνικής κατασκευής που το λέγαν 'Κούβα' 15% οινόπνευμα με υπέροχο άρωμα και γεύση. Οποτε έβρισκα ευκαιρία πήγαινα στο μπουφεδάκι του σπιτιού και κατέβαζα 1-2 ποτηράκια μαζί με μερικά φοντάν...

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ανακατασκευή ιστορικού ραδιοφώνου + Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις

      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
      amigas4t
      άκου τι μου είπε ένας Άγγλος!

      Have you got a manual for this beast? Believe me, you don't really want to try re-stringing without. And keep a swear box handy when you're doing this particularly mind twisting task!

      ... πόσο τον καταλαβαίνω ... Το καλό στην περίπτωσή σου είναι οτι η συσκευή είναι ΜΕΓΑΛΗ άρα περισσότερος χώρος άρα ποιο άνετη δουλειά. Κάποτε είχα ενα sharp ραδιάκι τσέπης μεγέθους κουτιού απο τσιγάρα με βελόνα κινούμενη απο κλωστή. Οταν έσπασε η κλωστή (μετά απο καμιά 15αριά χρόνια άγριας χρήσης) απλά την ... άφησα όπως ήταν Ποιο εύκολα ο Σπύρου θα έραβε μια καρδια παρά εγώ να ξαναπεράσω την κλωστή...
      Πριν μπείς στη περιπέτεια να αλλάξεις την κλωστή έλεγξες αν τα υπόλοιπα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς (λάμπες κυρίως) είναι διαθέσιμα?? μην ταλαιπορηθείς τζάμπα δηλαδη...

      πήγα σε όλα τα καταστήματα στην Αθήνα και άλλοι γελάγανε, άλλος μου είπε 'τελευταία φορά πούλησα κλωστή για ραδ. το 90' άλλος μου είπε 'αμάν, 2ος σήμερα που ζητάει κλωστή!' ... αλλά βρήκα στο ebay ....χεχεχε

      Μας φάγανε τα TTL και τα ψηφιακά... Το 'ράδιο Κατουμάς ' υπάρχει ακόμη στην Αθήνα?

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ανακατασκευή ιστορικού ραδιοφώνου + Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις

      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
      Προσπαθώ να βρω τρόπο να περάσω το σκοινάκι αλλά δεν θέλω άλλο σταθμό να πιάνει και άλλο να δείχνει στο τζάμι!

      Ωχ! εχει φύγει το σχοινάκι;; Αν είναι να το ξαναπεράσεις σκέψου να βάλεις ενα καινούριο. Υπάρχει στα καταστήματα ηλεκτρονικών και το ζητάς σαν 'κλωστή' για τη βελόνα του ραδιοφώνου. Είναι ειδική κλωστή και καλύτερα να μη δοκιμάσεις να την αντικαταστήσεις με κάτι άλλο. Είναι και αρκετά φτηνή..

      Συνήθως η βελόνα είναι δεμένη ή στερεωμένη ή κολημένη σε κάποιο σημείο της κλωστής. Θα σου πρότεινα:

      • να σημειώσεις πως είναι περασμένη η κλωστή στα καρούλια και τροχαλίες (αν εχει μείνει κάτι στη θέση του)
      • να αφαιρέσεις προσεκτικά τη βελόνα απο τη παλιά κλωστή
      • να αφαιρέσεις τυχών ελατήρια που υπάρχουν στις άκρες της παλιάς κλωστής και να τα βάλεις στη νέα. Προσεξε τον κόμπο στο ελατήριο ώστε το μήκος της κλωστής που θα προκύψει να είναι ακριβώς ίδιο με την παλιά
        -Πέρασε προσεκτικά την καινούρια κλωστη απο την διαδρομή που πρέπει. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για την βελόνα γιατί δεν την έχεις βάλει ακόμη!
        -Αφού περάσεις την κλωστή γύρνα δεξιά - αριστερά τον πυκνωτή και απο τέρμα σε τέρμα, για να βεβαιωθείς οτι η κλωστή κινείται ομαλά και δεν σκαλώνει πουθενά.
        -Στερεώνεις την βελόνα στη κλωστή. Αυτό γίνεται συνήθως με μια σταγόνα κόλα. Απο ενα άλλο ραδιόφωνο, βάζεις μεσαία, πιάνεις ενα δυνατό σταθμό και σημειώνεις την συχνότητά του. Βρίσκεις τον ίδιο σταθμό στο προς επισκευή ράδιο και τον κεντράρεις. Βρίσκεις την συχνότητά του πάνω στον πίνακά του, βάζεις εκεί τη βελόνα του και την κολάς.
        Εναλλακτικά, αν δεν σε πολυαπασχολεί η ακρίβεια της βελόνας, τερματίζεις δεξιά τον πικνωτή και βάζεις τέρμα δεξιά την βελόνα.

      Το σωστό πέρασμα της κλωστής απο την διαδρομή, ανάλογα με το ράδιο μπορεί να είναι ΠΟΛΥ ΑΤΙΜΗ δουλειά! Θα χρειαστείς υπομονή, 1-2 καλές λαβίδες, υπομονή, υπομονή, και να απομακρύνεις τυχών παιδιά μια και είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα ...

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ανακατασκευή ιστορικού ραδιοφώνου + Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις

      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
      από ένα forum που γράφω :

      *Firstly, with a smoothing cap in that state, replace it. I think that one is way past re-forming. It's usually a large can thing - and I bet it's got warm while it warmed up. Don't try again to see - just swap it out.

      Hopefully it hasn't damaged the rectifier valve.*

      τι είναι το rectifier valve?

      With that changed, try again and quickly put a meter on the first grid (Control Grid if you know the jargon) and see what sort of a voltage is here. If it's positive, then change the capacitor.

      δηλαδή????

      Το λοιπόν ...
      Το εναλλασόμενο 220V περνά απο μια διάταξη που λέγετε ανορθωτής και το μετατρέπει σε + και -. Κάνει δηλαδή την ημιτονοειδή καμπύλη του εναλλασόμενου κατι σαν τα δόντια του πριονιού αλλά με καμπύλες και όχι μυτερές μύτες(εξ ου και πριονοτή τάση). Για να έχουμε συνεχές ρεύμα πρέπει αυτά τα 'δοντάκια' να εξομαλυνθούν και να γίνουν ευθεία. Οσο ποιο ευθεία γινει το πριόνι τόσο καλύτερη η μετατροπή του εναλλασόμενου σε συνεχές και τόσο χομηλότερος ο βόμβος.
      Σε τόσο παλιές συσκευές η ανόρθωση γίνεται με 1 δίοδο λάμπα συνήθως (σε ποιο delux συσκευές χρησιμοποιούσαν 2 λάμπες) . Σήμερα οι 2 λάμπες υλοποιούνται με μια γέφυρα ανορθώσεως μεγέθους .. ζαριού και αξίας < 0,5

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ανακατασκευή ιστορικού ραδιοφώνου + Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις

      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
      amigas4t εσύ ασχολείσαι με τέτοια?

      Ερασιτεχνικά με ηλ. κατασκευές και επιδιορθώσεις. Εχω βγάλει μια σχολή ηλεκτρονικών στα νειάτα μου και μου έμεινε το μικρόβιο ...

      Προς το παρών λοιπόν έχουμε :
      -Έντονο βουητό

      Για τα βουητά συνήθως φταίνε οι πυκνωτές αλλά όχι πάντα... Αν είναι ο πυκνωτής εξομάλυνσης, η αντικατάστασή του θα σου βγεί μερικά

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ανακατασκευή ιστορικού ραδιοφώνου + Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις

      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
      Ένα νέο project αρχίζει.

      Ανακατασκευή παλαιού ραδιόφωνου!

      Πρόκειται για ραδιόφωνο του 1955.

      Ωραίο μηχάνημα!
      Θα πρότεινα να δοκιμάσεις να φτιάξεις οτι μπορείς μόνος σου πρίν το εμπιστευτείς κάπου αλλού..
      Στη θέση σου θα έκανα τα εξής:
      -Ανοιγμα του μηχανήματος και προσεκτικό ξεσκόνισμα με πεπιεσμένο αέρα. Αν δεν έχεις πιεστικό υπάρχουν σπρέι.
      -Οπτικός έλεγχος για φθορές σε καλώδια, μεγάφωνο, πυκνωτές
      -Ο κύριος λόγος για το 'δεν παίζει' σε τέτοια μηχανήματα είναι οι λάμπες τους. Θα συνιστούσα αλλαγή όλων των λυχνιών με καινούριες για να βελτιωθούν και τα χαρακτηριστικά απόδοσής του. Οπως και να το κάνουμε 50 χρόνια είναι πολλά και οι λάμπες θα έχουν 'πέσει' ιδίως αν το χρησιμοποιούσαν πολύ. Συνήθως σε τέτοιες κατασκευές υπάρχει ενα μεταλλικό σασί πάνω στο οποίο είναι βιδωμένες οι βάσεις των λυχνιών και πάνω στις βάσεις βυσματώνωνται οι λάμπες. Η αλλαγή τους δηλαδή είναι πολύ εύκολη. Το δύσκολο είναι να βρείς τις λάμπες. Ψάξε σε μαγαζιά ηλεκτρονικών... ίσως χρειαστεί να καταφύγεις και στο www. ΠΡΟΣΟΧΗ στις παλιές λάμπες. Σημείωσε προσεκτικά τον τύπο τους και την θέση τους πάνω στο σασί. Ο τύπος τους περιγράφεται με μερικούς χαρακτήρες και αριθμούς πάνω στο γυάλινο σώμα τους (π.χ. PL504) και είναι αυτός με τον οποίο θα τις ζητήσεις. Προσεξε γιατί τα ιδρωμένα χέρια σβήνουν εύκολα τα χαρακτηριστικά πάνω στη λάμπα!!
      -Aν συνεχίσει να μη παίζει, τότε θέλουν έλεγχο και τα υπόλοιπα εξαρτήματά του (πυκνωτές, αντιστάσεις, πηνεία) με ποιο επιρεπεί σε βλάβες τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές (λόγω πολυκαιρίας) που ισως να έχουν διαρροές.. Απο την άλλη πάλι .. τοτε βάζαν ποιοτικά εξαρτήματα ... οπότε πιθανόν να μην έχεις κανένα πρόβλημα.
      -Αν το εξωτερικό έχει φθορές, καλύτερα να απευθυνθείς σε έναν ΚΑΛΟ μερακλή, επαγγελματία λουστραδόρο επίπλων. Είναι δουλειά με πολλά μυστικά και σε καμιά περίπτωση μη το περάσεις ενα βερνίκι που θα βρείς απο ένα μαγαζί σιδηρικών...

      Καλο κουράγιο & επιτυχία...

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • RE: Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.

      Παιδιά, ζητώ γνώμες για αγορά ρολογιού με τα ακόλουθα κριτήρια:

      -Το πολύ 500

      posted in Αντίλογος
      A
      amigas4t
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr