ευτυχως που εβαλα αυτο το ''αν και ποτε δεν ξερει κανεις''
Latest posts made by algorythm
-
RE: MAZDA RX-7 ZHTEI ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ...!!
-
RE: MAZDA RX-7 ZHTEI ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ...!!
Και μια και δεν εχει κανει ποστ απο τις 24 Αυγουστου 2004 ειναι ακομα πιο χλωμο. Βεβαια ποιος ξερει ολα γινονται.
Χαχαχα...Κοίτα να δεις!!Τελικά όντως όλα γίνονται!Είδα ότι έγινε post με ειδοποίηση στο e-mail μου και είπα να περάσω μια βόλτα από τα παλιά καλά λημέρια Έχω σταματήσει εδώ και πολύ καιρό να παρακολουθώ το forum λόγω πολλών και εντατικών τρεξιμάτων αλλά δε σταμάτησα να παρακολουθώ τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και επίσης...το e-mail μου! Φίλε μου topaz σε τι ακριβώς αναφέρεσαι?Στο πώς μπορώ να αναπαλαιώσω ένα RX-7 ή έχεις κάποιο RX-7 προς πώληση?
-
RE: δυσκολο το σερβις απο μονοι μας?
Εάν πιάνουν τα χέρια σας και δε φοβάστε μουτζούρα χώματα γράσσα λάδια και αίματα (από τα αναπόφευκτα χτυπήματα) πάρτε κανένα Haynes από τον Παπασωτηρίου, διαβάστε και σχετικά θέματα στο Internet και οργανωθείτε.
Να σε ρωτήσω,υπάρχει περίπτωση να έχει βγει για το δικό μου (IBIZA 2002 μοντ.);;Στο site της Haynes που είδα,δεν έχει,έχει μέχρι και το '99 μοντέλο.Αν κάποιος ξέρει πού μπορώ να βρω ένα service manual, έστω και άλλης μάρκας από τη Haynes,για το συγκεκριμένο car,ας μου πει παρακαλώ,γιατί το αυθεντικό είναι φωτιά (160€)!
-
RE: δυσκολο το σερβις απο μονοι μας?
Εάν πιάνουν τα χέρια σας και δε φοβάστε μουτζούρα χώματα γράσσα λάδια και αίματα (από τα αναπόφευκτα χτυπήματα) πάρτε κανένα Haynes από τον Παπασωτηρίου, διαβάστε και σχετικά θέματα στο Internet και οργανωθείτε.
Να σε ρωτήσω,υπάρχει περίπτωση να έχει βγει για το δικό μου (IBIZA 2002 μοντ.);;Στο site της Haynes που είδα,δεν έχει,έχει μέχρι και το '99 μοντέλο.Αν κάποιος ξέρει πού μπορώ να βρω ένα service manual, έστω και άλλης μάρκας από τη Haynes,για το συγκεκριμένο car,ας μου πει παρακαλώ,γιατί το αυθεντικό είναι φωτιά (160€)!
-
RE: δυσκολο το σερβις απο μονοι μας?
Είναι κάτι απλό, που δεν χρειάζεται γνώσεις και ειδικά εργαλεία.
Το ίδιο κάνω κι εγώ στα παλιότερα αυτοκίνητα της οικογένειας, GREDOS 1.5i System Porsche 1991 , και IBIZA 1.4 1996.Μπράβο φίλε μου και σε σένα!Ας δώσουμε ο καθένας τα φώτα του,ώστε να γίνει αυτό το thread ένας καλός οδηγός για τη συντήρηση των αυτοκινήτων μας (έστω και γενικός -είναι αδύνατο φυσικά να περιγραφεί για κάθε μοντέλο η διαδικασία επακριβώς,γι'αυτό υπάρχουν και τα service manuals).
Να σημειωσω με τη σειρα μου, οτι πριν ανοιξουμε την ταπα του καρτερ για να τρεξουν τα λαδια, βγαζουμε ελαφρά το δεικτη λαδιού , ωστε να υπάρχει αερας και να βοηθήσει τη ροή...
Αυτό δεν το ήξερα!! Καλή συμβουλή!
-
RE: δυσκολο το σερβις απο μονοι μας?
Αγαπητοί συμφορουμίστες,εγώ (προσωπική μου άποψη)ψηφίζω αυτό το τόπικ ως το τόπικ του μήνα!!! Ήδη σε ένα post μου παλιότερα,είχα αναφερθεί μαζί με κάποιους άλλους φίλους στο πόσο ωραίο (εκτός από την οικονομική ελάφρυνση που προσφέρει)είναι το να φροντίζεις το αυτοκίνητο μόνος σου,όπως κάναμε καμιά δεκαριά χρόνια πριν και πίσω.Επειδή λοιπόν το άνοιγμα αυτού του τόπικ μου έδωσε την ευκαιρία,θα περιγράψω το λιπαντικό service που έκανα στο SEAT IBIZA μου (αυτό των 7500χλμ)όσο πιο αναλυτικά γίνεται,ώστε να δώσω το έναυσμα ακόμα και σε αρχάριους να το επιχειρήσουν και να εξοικειωθούν με τη διαδικασία.Απλά αναφέρω ότι το όλο service μου 'βγήκε' 55€.Στο εξουσιοδοτημένο ζητάνε 80ευρώ.
1)Προμηθεύτηκα ένα φίλτρο λαδιού (5€) για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και λάδια CASTROL RS 10/60 συνθετικά (50€) -τα τελευταία από το Praktiker (στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο παρεμπιπτόντως είδα και πολύ σημαντική βελτίωση στην ελαστικότητα του κινητήρα σε σχέση με τα 15/50 ημισυνθετικά της SEAT)
2)Αφού πήρα μαζί μου μία λεκανίτσα και τα κατάλληλα εργαλεία (το κιτ του Praktiker που προαναφέρθηκε),επέλεξα έναν ανοικτό χώρο για να μπορώ να δουλέψω κάτω από το αυτοκίνητο ήσυχα και έχοντας ελευθερία κινήσεων (για όσους μένουν στη Θεσ/νίκη όπως εγώ και δεν έχουν δική τους πυλωτή,προτείνω ενδεικτικά το πάρκινγκ πίσω από το Μέγαρο μουσικής και τον ανοικτό χώρο των γυμναστηρίων της Μίκρας).
3)Αφού σταθεροποίησα το αυτοκίνητο με τους τάκους,έλεγξα ότι χειρόφρενο και ταχύτητα είναι 'μέσα' και το 'σήκωσα' με τον υδραυλικό γρύλο.Μπήκα από κάτω,εντόπισα τη βίδα του κάρτερ,την ξεβίδωσα με ένα γαλλικό κλειδί και άδειασα τα λάδια στη λεκανίτσα.Περίμενα έως ότου η ροή σταμάτησε τελείως και ξαναβίδωσα σφιχτά τη βίδα.
4)Στη συνέχεια έψαξα για το φίλτρο λαδιού, που στο IBIZA (μοντέλο 2002)βρίσκεται μπροστά και κάτω από τον προκαταλύτη,πίσω από το ψυγείο (ομολογουμένως σε δύσκολα προσβάσιμο σημείο).Με το ειδικό κλειδί που είχα προμηθευτεί από το Praktiker,το ξεβίδωσα και βίδωσα το καινούριο.
5)Μετά από αυτά περνάμε στο χώρο της μηχανής για να προσθέσουμε τα καινούρια λάδια.Άνοιξα λοιπόν το καπάκι,πρόσθεσα 3,κάτι λίτρα (διαδικασία που συστήνεται για τα περισσότερα αυτοκίνητα,δηλαδή πρώτα προσθέτουμε λάδι ώστε να καλύψουμε τα 3,5/4 της συνολικής χωρητικότητας και στη συνέχεια συμπληρώνουμε όσο λάδι ακόμα χρειάζεται,τσεκάροντας παράλληλα το ύψος στο οποίο έχει φτάσει το λάδι)και μετά από ένα 5λεπτο πρόσθεσα ακόμα λιγάκι (χώρεσε περίπου 3,75λίτρα).
6)Τέλος έλεγξα προσεκτικά τους υαλοκαθαριστήρες,στους οποίους έγινε αντικατάσταση μάκτρων γιατί είχαν φθαρεί αρκετά και με το 'σταυρό' έσφιξα τα μπουλόνια των ζαντών.Χρησιμοποιώντας επίσης ένα λαδωτήρι,λάδωσα τους μηχανισμούς του αυτοκινήτου που ανοιγοκλείνουν,όπως αυτούς των θυρών και του χώρου αποσκευών καθώς επίσης και αυτούς που βρίσκονται κάτω των καθισμάτων.
Η όλη διαδικασία μου πήρε γύρω στις 2 ώρες και το συνολικό κόστος ήταν 55€,αλλά σημειωτέον,με συνθετικά λάδια!Γι'αυτούς που θα χρησιμοποιήσουν ημισυνθετικά,όπως τα αντίστοιχα της SEAT, το κόστος θα είναι πολύ μικρότερο.Επίσης θέλω να πω,πως η διαδικασία,τουλάχιστον για το λιπαντικό service,είναι σχεδόν η ίδια για όλα τα αυτοκίνητα,με το μοναδικό σημείο διαφοράς,τη θέση του φίλτρου λαδιού.Έπεται συνέχεια,με το service των 15000χλμ. το οποίο και αυτό θα γίνει από εμένα και θα περιγράψω διαδικασίες όπως αλλαγή τακακιών δισκοφρένων,εκτενέστερους ελέγχους σε μηχανικά μέρη κλπ.
Υ.Γ.:Τα λάδια τα παρέδωσα στο πλησιέστερο βενζινάδικο,αλλά οποιοδήποτε βενζινάδικο κάνει και αλλαγή λαδιών θα σας τα δεχτεί.
Υ.Γ.2:Όσοι ακολουθήσετε τη συγκεκριμένη διαδικασία,φροντίστε ώστε να σιγουρευτείτε για τη σωστή σταθεροποίηση του αυτοκινήτου με τους τάκους και να σηκώνετε ΠΑΝΤΑ το χειρόφρενο.Η ταχύτητα δεν κάνει και πολλά πράγματα,καθώς το μπροστινό μέρος στο οποίο και ενεργεί,βρίσκεται στον αέρα,γι'αυτό είναι απαραίτητο και το χειρόφρενο.
Υ.Γ.3:Καλή επιτυχία σε όσους αρχάριους (σαν κι εμένα) το προσπαθήσουν!
-
RE: Το νέο μέλος του Αντίλογου
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε HUNTER...Επειδή, αν και σχετικά μικρός, είχα την τεράστια τύχη να ζήσω αυτά τα πράγματα,ένιωσα να με πνίγει το δίκιο μου,γι'αυτό έγραψα ότι έγραψα..Όντως..Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις..Δυστυχώς, έτσι όπως καταντήσαμε..
-
RE: Το νέο μέλος του Αντίλογου
Επιπλέον, ο Κ.Κ.,παρότι θα ισχυριστεί το αντίθετο,
μοιάζει 'εγκλωβισμένος'. Κάθε 'εν λευκώ' σου επιφυλάσσει μία
περιπλάνηση στα αθώα χρόνια της δεκαετίας του ΄60, μία ανάδρομή
στις προφητείες της δεκαετίας του ΄80 -που εκπληρώνονται με τον
χειρότερο τρόπο-, τον τεχνολογικό μεσαίωνα που μας πνίγει κλπ κλπ.
Καλά όλα αυτά, αλλά η επανάληψη μάλλον κουράζει. Ας δώσει μια νέα
πνοή στα κείμενά του.Αγαπητέ μου Ιωάννη (μια και άνοιξες αυτό το θέμα)και υπόλοιποι φίλοι,έχω να πω πως θα συμφωνήσω κι εγώ με τα περισσότερα που λέχθηκαν σχετικά με την αλλαγή νοοτροπίας των συντακτών του περιοδικού (γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την παράθεση-δημοσίευση μη ουσιαστικών άρθρων και διακναίει την πρώην ουσιαστική εικόνα του περιοδικού),με εξαίρεση όμως κάποιες αναφορές στον κ Κ.Κ. και στον τρόπο συγγραφής του.Πρώτα απ'όλα, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε,τα πάντα έχουν αρχίσει να παρακμάζουν -έστω και βαθμηδόν- και οδεύουμε προς εποχές όπου θα κυριαρχεί η παράχρηση των αξιών και των ηθικών φραγμών.Ήδη συναντάει κανείς τα παραπάνω στα πρόσωπα μίζερων και κακομαθημένων υπάρξεων που σαν μόνη έγνοια της ζωής τους έχουν το πώς θα 'σκίσουν' εκείνη την M3 στη 'μαύρη' ή το πώς θα εντυπωσιάσουν στα λιμανάκια,βάζοντας καθημερινά τόσον ανυποψίαστο κόσμο -και τους ίδιους τους εαυτούς τους- σε θανάσιμο κίνδυνο.Οι συνεχώς αυξανόμενες τιμές στις στατιστικές μελέτες των τροχαίων ατυχημάτων -και δη,σε εποχές που η τεχνολογική υποδομή είναι ικανή να σώσει πολλάκις περισσότερο εν συγκρίσει με προηγούμενα χρόνια-,οι καθημερινές και συνεχείς 'απειλές' στους δρόμους (όπου κυριολεκτικά δέχεσαι επίθεση όταν βλέπεις στον καθρέφτη σου ένα κοινό PUNTO να πλησιάζει με τουλάχιστον 50χλμ παραπάνω από εσένα και ας πηγαίνεις με 130 και τους προβολείς να σε ζαλίζουν από το συνεχές 'παίξιμο'),οι παράνομες 'σφήνες',οι νυχτερινές παράνομες 'κόντρες' με τα στοιχήματα να παίρνουν και να δίνουν και τόσα άλλα, μαρτυρούν από μόνα τους πως έχουμε ανάγκη τα άρθρα του κ Κ.Κ. Σήμερα παράγονται χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά, η μικροηλεκτρονική έχει παρεισφρήσει παντού (και τι παράξενο -και στην αυτοκινητιστική βιομηχανία)και οι εποχές που χαιρόσουν γιατί μπορούσες να αλλάξεις το αβάνς με ένα απλό κλειδάκι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.Οι εποχές που μπορούσε ο καθένας να αλλάξει λάδια στο αμάξι του -και είχε το μεράκι να το κάνει- με εξαίρεση μερικούς της γενιάς του '40, έχουν και αυτές παρέλθει.Οι εποχές επίσης, που το αυτοκίνητο πάνω απ'όλα ήταν αγάπη και μετά εργαλείο και οτιδήποτε άλλο έχουν χαθεί.Γι'αυτό ο κ. Καββαθάς είναι απολύτως απαραίτητος...Επειδή τα άρθρα του παραπέμπουν σε καιρούς που το αυτοκίνητο ήταν μεράκι και όχι μέσο εκδίκησης,σε ημέρες που ο σεβασμός στον άλλον ήταν άρρηκτα συνυφασμένος με το λόγο ύπαρξης των ανθρώπων και σε χρόνους που ο απλός κόσμος ζούσε πραγματικά, εκείνα τα αθώα χρόνια του '60 που λες Ιωάννηκαι δεν απολάμβανε τις ψεύτικες χαρές του σήμερα.Έχουμε ανάγκη τον ίδιο τον Κώστα τον Καββαθά του '50 του '60, του '70 και του '80 που είναι μια βιβλιοθήκη ολόκληρη και κάθε τόμο της συνθέτουν χρυσές σελίδες της ιστορίας του αυτοκινήτου.Τι απολαύσεις μπορεί να έχει ο κάθε ιδιοκτήτης σήμερα όταν κάθε λαμπάκι που ανάβει, τον υποχρεώνει να κινηθεί ταχύτατα προς το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο,καθιστώντας τον ανίκανο να νιώσει τη χαρά της επιδιόρθωσης και προκαλώντας του ανάμεικτα συναισθήματα οργής και ενοχής που έχει στην κατοχή του Ι.Χ.;Όταν δεν είναι σε θέση να αλλάξει μόνος του ακόμα και τα λάδια της μηχανής (κάτι που έκανα μόλις χτες και αναπόλησα παλιές εικόνες με τον εαυτό μου πιτσιρικά να σκαλίζει ένα DATSUN της δεκαετίας του '60) ή όταν δεν μπορεί να ξεβιδώσει τα μπουζί για να τα καθαρίσει και να δει αν θέλουν αλλαγή,τι επαφή και τί συναισθηματικό δέσιμο μπορεί να έχει με την ουσία της λέξης ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;Πώς είναι δυνατόν να νιώσει κανείς τα άρθρα του κ. Καββαθά και του όποιου Καββαθά όταν δεν έχει ζήσει τα λεγόμενά του;Περιγράφει εποχές που πολλοί είναι φύση αδύνατον να καταλάβουν,όπως είναι αδύνατο ένας φυσιολογικός άνθρωπος να περπατήσει ξυπόλητος στην επιφάνεια της θάλασσας.Ας μη ξεχνάμε πως η αγάπη του αυτή προς το αντικείμενο που πραγματεύονται οι 4Τ είναι αυτό που τον οδήγησε να προβεί σε ένα τέτοιο βήμα όπως η ίδρυση ενός περιοδικού και δε νομίζω μετά από τόσα χρόνια πείρας να γράφει εν αγνοία του τα όσα γράφει.Και όχι μόνο δεν κουράζει με το να επαναλαμβάνει τα γεγονότα,αλλά βοηθάει και κάποιους να ανακαλέσουν στη μνήμη τους χρόνους ανεπανάληπτους γεμάτους πάθος για κάτι που σήμερα έχει καταντήσει και αυτό,έρμαιο της κυρίαρχης των πάντων βιομηχανίας.Είναι κρίμα το γεγονός ότι όχι μόνο δεν καταλαβαίνουν κάποιοι την ουσία των περί ων ο λόγος άρθρων αλλά κριτικάρουν ανθρώπους που προσπαθούν να επιτύχουν ένα στοιχειώδες -στο μέτρο του δυνατού- αναβίωμα του -πραγματικά- ένδοξου παρελθόντως,δίνοντας το έναυσμα για μίμηση και επαναπροσδιορισμό των θέσεων και των κινήσεων και μάλιστα όχι μόνο στον τομέα της αυτοκίνησης αλλά και σε επίπεδο ανθρωπίνων ηθικών αξιών.Κλείνοντας θα ήθελα να αφηγηθώ μια ιστορία: Ένα πράγμα που δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου είναι η ευτυχισμένη έκφραση στο πρόσωπο του παππού μου, ένα αυγουστιάτικο μεσημέρι του '89.Ο ήλιος έκαιγε τα πάντα γύρω και η θερμοκρασία είχε φτάσει τους 37 βαθμούς υπό σκιά.Και αυτός,παρ'όλον τον καύσωνα,είχε καταφέρει να αλλάξει λάδια,πλατίνες(οι παλιοί γνωρίζουν) φίλτρο λαδιού και βενζίνης και το φίλτρο του καρμπυρατέρ σε ένα DATSUN sedan του '67.Το έβαλε μπροστά και το πρόσωπό του φωτίστηκε και έγινε αγνώριστο.Με πήρε αγκαλιά και μου είπε: 'Το αυτοκίνητο αγόρι μου αποτελείται ναι μεν από ξεχωριστά κομμάτια,είναι όμως τόσο αρμονικά συνδεδεμένα μεταξύ τους, ώστε συνθέτουν ένα σύνολο όμοιο με τον οργανισμό του ανθρώπου.Και όπως ο άνθρωπος έχει ψυχή,έτσι και το αυτοκίνητο έχει ψυχή και 'καταλαβαίνει'.Και όσο το φροντίσεις,τόσο θα σε φροντίσει και αυτό'.Κάποιος σύγχρονός μας θα έλεγε πως είναι τρελός που κάνει έτσι για ένα μάτσο λαμαρίνες.Ο κ. Κώστας Καββαθάς όμως παλεύει να εξηγήσει το νόημα των λόγων αυτών στους νεοτέρους και παρ'όλο που ανήκω κι εγώ σ'αυτούς,χαίρομαι που έχω εδώ και πολύ πολύ καιρό καταλάβει τι σήμαιναν αυτές οι κουβέντες....
Με εκτίμηση και σεβασμό προς κάθε άποψη,διαθέσιμη προς συζήτηση,
Γιαννόπουλος Ν. -
RE: MAZDA RX-7 ZHTEI ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ...!!
Δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι συστηματοποιημένο και το να βρεις το μαντρά που παρέλαβε το αυτοκίνητο είναι λιγάκι απίθανο,δε συμφωνείς;Εκτός αν έχεις κάποιον γνωστό σου μέσα στον ΟΔΔΥ...Αλλιώς πως..Δε νομίζω να δίνουν πληροφορίες για κάτι τέτοια θέματα..
-
RE: Τσιπαρίσματα απο links
Χεχε...Γεια σου Νεκτάριε!Δεν χρειάζεται πείραγμα γιατί φαντάζομαι πως ότι και να του κάνεις, πάλι σωστό αυτοκίνητο δε γίνεται ε!!Νομίζω πως κάτι τέτοιο ήθελες να πεις!!!