Ναι, βέβαια! Έχω για 4 χρόνια!
Latest posts made by blugosi
-
RE: VW Polo 2009
Και τελικά, το πολάκι του συγκάτοικού μου έπαθε το ίδιο πράγμα με την τουρμπίνα στις 20.000 χιλιόμετρα. EPC, μεγάλη απώλεια ισχύος, αλλαγή τούρμπο.
Το δικό μου έχει κάνει 24500 και δεν έχει σκάσει ακόμη, αλλά από ότι υποψιάζομαι κοντά είναι
Η Καρέντα του έχει το αμάξι μέσα μία εβδομάδα και δεν το έχουν φτιάξει γιατί περιμένουν λέει ανταλλακτικό από τη Γερμανία.Απαράδεκτοι, κατ'αρχήν αφού το ξέρουν ότι θα χαλάσουν τα τούρμπο, γιατί δεν έχουν στοκάρει δυο παλέτες να τις έχουν εύκαιρες;
Και γιατί δε δίνουν αμάξι αντικατάστασης αφού η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα;
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Καλημέρα, ξεθάβω το θέμα να σας αναφέρω το πρόβλημα που έβγαλε το πολο TSi....
Το μόνο που είδα στο vwclub είναι ότι μέχρι 30/5/2010 ημ.παραγωγής υπάρχει διαφορετικός κωδικός τουρμπίνας απ ότι από 31/5/2010, οπότε πολύ φοβάμαι ότι όσοι έχουν απ τα πρώτα TSi έχουν αυξημένες πιθανότητες για το πρόβλημα αυτό ενώ οι υπόλοιποι εικάζω πως όχι..
...Άρα το δικό μου που είναι Μάρτη του 10 θα βγάλει βλάβη κάποια στιγμή..
Έχω 21.000 χλμ. μέχρι τώρα, άρα στο τέλος της εγγύησης των 4 ετών θα έχει γύρω στα 85.000 χλμ.!
Καλά έκανα και του επέκτεινα την εγγύηση στα 4 χρόνια τελικά!!! -
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΛΦΑ 156 ΛΑΝΤΣΙΑ ΛΥΜΠΡΑ Η ΡΕΝΟ ΛΑΓΟΥΝΑ
Το Lybra η το 156 είναι σαφώς καλύτερα από το Laguna.
Το Lybra όμως παίζει μόνο σε 1.8 οπότε ίσως θα έχεις εξτρά κόστη με τα τέλη. Εξατάται τι τιμή θα τα βρεις και με τι εξοπλισμό. -
RE: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ FORD MONDEO 2005-07 - Το προτείνετε;
Είχα το Mondeo 1.8 Ghia σε πεντάπορτο από τον 12ο του 2005 μέχρι πέρυσι το Γενάρη που το πούλησα με 100.000 χιλιόμετρα.
Δεν είχε πάθει ποτέ καμία ζημιά. Το συντηρούσα στον Καρανικόλα στην Αμφιθέας, που μόνος του είναι λόγος για να αγοράσεις Ford και σε πολύ λογικές τιμές.
Από κρατήματα, μην το ψάχνεις είναι κλάσεις πάνω από Mazda 6 κλπ. Από χώρους είναι για μετακομίσεις. Όχι ιδιαίτερα αθόρυβο, πολύ καλό τιμόνι , σαζμάν, φρένα.
Από γκάζι, είναι αξιοπρεπές αλλά μην περιμένεις να γίνει και πύραυλος. Τελική 200 εύκολα σε ευθείες.
Το αρνητικό του είναι ότι δεν παρκάρει εύκολα λόγω όγκου και ότι εμφανισιακά είναι συντηρητικό έως παπουδίστικο.
Σαν αμάξι όμως, εκτιμώ ότι είναι εξαιρετικό αν το βρεις σε καλή κατάσταση.
Πρόσεξε το αρκουδίσιον και τα μπροστινά ψαλίδια , αν έχουν φθορά να τα υπολογίσεις στην τιμή. -
RE: Ποιά Βενζινάδικα πιάστηκαν Νοθευμένα!
Ενημερωτικά, έχει ανοίξει η δημόσια διαβούλευση για το καινούργιο ΝΣ σχετικά με τη νοθεία στα βενζινάδικα.
http://www.opengov.gr/minenv/?option=paravaseis
Μπορούμε όλοι μας να γράψουμε πέντε γραμμές επώνυμα, έτσι ώστε οι κυρώσεις να γίνουν πιο αυστηρές. Έτσι που τα γράφει το Υπουργείο , μου φαίνεται ότι τους χαϊδεύει τους κλέφτες....
Τόσες φορές τα γράφουμε στα φόρουμ , ας κάτσουμε δυο λεπτά στο πληκτρολόγιο να τα γράψουμε και στον Υπουργό μπας και μας ακούσει... -
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Έχει σχέση η απενεργοποίηση του αερόσακου συνοδηγού με το 'μπίπ' που κάνει η ζώνη; Είσαι σίγουρος ότι είναι ο ίδιος αισθητήρας και όχι διαφορετικός ; (δε ξέρω γι αυτό ρωτάω)
Κατα τ άλλα εύχομαι να είναι και το τελευταίο σου πρόβλημα και από δω και πέρα να πάνε όλα καλά και να χαρείς το αμαξάκι σου
Ευχαριστώ για τις ευχές....
Ναι, ο ίδιος αισθητήρας είναι. Στην Autonet ήταν πολύ εξυπηρετικοί, τον παραγγείλανε και θα με πάρουν τηλέφωνο όταν έρθει για να τον εγκαταστήσουν. Μου έταξαν και αυτοκίνητο εξυπηρέτησης.
-
RE: VW Polo 2009
Έχουμε και λέμε:
Αμέσως μετά την παραλαβή του TSI/DSG, παρατήρησα ότι το τιμόνι ήταν στραβοβαλμένο (ήταν στριμμένο λίγο δεξιά όταν το αμάξι πάει ευθεία).Το πήγα στην Autonet και μου το ρυθμίσανε.
Τώρα, στα 1200 χιλιόμετρα, έπαθε μάλλον βλάβη ο αισθητήρας στο κάθισμα του συνοδηγού, αυτός που κλειδώνει-ξεκλειδώνει τον αερόσακο. Το κατάλαβα γιατί η γυναίκα μου έλυσε τη ζώνη της για λίγο και το κουδουνάκι της ζώνης δε δούλεψε.
Πρέπει να το ξαναπάω στο συνεργείο να δουν τι φταίει και να παραγγείλουν το ανταλλακτικό. Ας ελπίσω ότι δε θα συνεχίσει έτσι......
-
RE: audi a4 1.8 t quattro ambition ή mercedes c180 k blue effici
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και σε vw μπορεις να βρεις φθηνα συνεργειαμε λιγα λογια περιγραφεις οτι πηρες ενα χειροτερο αυτοκινητο γιατι εχει 'αλλη καβαλα' οπως λεει και ο πατερας ενος φιλου μου...
αναλογα τι θελει ο καθενας βεβαια
Πρότεινέ μου ένα φθηνό εξουσιοδοτημένο VW για το Polo αφού τα ξέρεις...Στα άλλα φόρουμ των VW/Audi δε μου έχει προτείνει κανένας τίποτε και απογοητεύτηκα.
Αν και το δεύτερό σου σχόλιο αναφέρεται σε μένα, ίσως να παρεξήγησες τι έγραψα γιατί πουθενά δεν έγραψα γιατί προτίμησα το Merc από τα BMW 320 ή Audi A4, η ερώτηση του thread είναι πιο γενική και αναφέρεται στο C180.
Το C200 το έχω στην έκδοση Avantgarde , ελαστικά 225/245, αυτόματο με πανοραμική οροφή biXenon και δε συγκρίνεται με το Α4 1.8 160hp...
Αν δεις και στα τεστ των περιοδικών η σύγκριση είναι μεταξύ 1.8 TSI και C180.
Να σημειώσω κάτι ακόμη, αν ο ενδιαφερόμενος μιλάει για μηχανικό σαζμάν, όντως είναι 1.600 κυβικά το μοτέρ του Merc. Αν όμως μιλάει για αυτόματο, το μοτέρ είναι 1.8 με τα ίδια άλογα, και με προσθήκη ενός K-box ανεβαίνει στα 193 άλογα.
Το 1.600 δεν βελτιώνεται εύκολα γιατί ο κομπρέσσορας ήδη στροφάρει αρκετά....
-
RE: audi a4 1.8 t quattro ambition ή mercedes c180 k blue effici
Να πάρει την C180. Στην ίδια ηλικία και οικογενειακή κατάσταση είμαι κι εγώ, και προτίμησα τη C-Class από το Α4 και δεν το έχω μετανιώσει στιγμή.
Το Α4 είναι πιο γρήγορο, έρχεται κοντά στη C200 από γκάζια. Το έχουμε στη δουλειά και το έχω οδηγήσει αρκετά πριν από κανένα χρόνο. Επίσης έχει πιο πολύ χώρο στο πίσω κάθισμα, μπορτ μπαγκάζ έχουνε ακριβώς ίδια.
Το Merc όπως έγραψε κι ο φίλος πιο πάνω στρίβει αέρα πατέρα, δεν καταλαβαίνεις Χριστό σε λακούβες σαμάρια κλπ. και τα παιδιά (ειδικά αν είναι μικρά) μπορούν να κοιμηθούν πιο άνετα σε ταξίδια.
Επίσης από ηλεκτρονικά είναι πολύ καλύτερο. Φαντάσου ότι με ένα χιλιάρικο και κάτι ψιλά βάζεις αν θες το στάνταρ NAVIGATION με τα καλώδια USB/iPod, όλα δουλεύουν άψογα με ενημερωμένους χάρτες, Bluetooth άψογο κλπ. που στο A4 και 4 χιλιάρικα να ρίξεις σε εξτρά δεν το φτάνει σε απόδοση.
Τα συνεργεία της Audi είναι όλα ακριβά, ενώ με τη Merc μπορεί να βρει και κάποιο με λογικές τιμές.
Για τη Merc υπάρχουν και πολύ δυνατά forum ατην Ελλάδα , αν ασχολείται φυσικά ο άνθρωπος....